Oh ja iedere week maak ik weer een nieuwe buikfoto kijken of het nou groeit en moet je eens kijken in m'n album volgens mj is dat al een buikje meiden wat vinden jullie?
Komt alwel een bolletje Lafo Ik ga het iedere maand nu doen Zo even druk aan de poets geweest beneden Nu alleen nog stofzuigen en dweilen
goeiemogen meiden! Grappig will wij hadden hezelfde idee voor de babykamer! heb zelfs al een passend stofje gekocht om een spreidje van te maken (zal in mei niet echt nodig zijn, maar leuk voor de deco hihihi. Als dagboekje heb ik een agenda laten maken bij de HEMA met hierin allemaal strand foto's van mij en m'n mannetje erg gezellig! Vanaag m'n meegroeibh ophalen jippie! Fijn weekend allemaal!
Gina, heerlijk zeg 4 dagen vrij. Kun je lekker bijkomen. Lafo, inderdaad al een vormend buikje! Geniet van het Sanadome! Danjo, zo jij bent vroeg op en hard aan de poets. Kun je hier ook nog even langskomen? Wij moeten ook aan de poets vandaag. Boefie, wat een leuk idee zeg van die agenda van de Hema met foto's! Ik ga even snel wat eten, want de misselijkheid komt weer naar boven. Ik ben wel heel langzaam opgestaan en dat scheelt toch wel iets. X Neia
Ja lekker he! hahaha...! Fijn he, heb ik ook, word pas misselijk als ik al zit en dan moet ik echt wat eten... maar ja...! ik zit heerlijk te luieren op de bank.. hebben gisteren al gepoetst haha en heb ma en di ook nog! xx
Hoi! Ik ga een record breken... ben al 3 dagen niet misselijk geweest! Heb nu wel hele zere borsten, mannetje mag er nauwelijks aankomen (wel lastig, hij ligt heel vaak met zn hand op mn borst) Ben de laatste twee dagen echt aan genieten (de eerste niet-misselijke dag heb ik vooral geslapen, bijkomen van de beroerde dagen). Hoop dat we het in elk geval twee week goed kunnen houden, dan kan ik nog volop van de huwelijksreis genieten. Hier hoeft vandaag ook niet gepoetst worden, alleen even de stofzuiger erdoor en dan is het klaar. Hebben donderdag een grote beurt gedaan, dus kan nu lekker rustig aan doen. Liefs Friendly
Jah dat poetsen is wat hier hoor Friendly heerlijk dat je niet misselijk bent Zo nog ff met mannetje boodchappen doen en dan heb ik ook lekker ff rust alhoewel boven moet ook nog alles gedaan worden
Lafo, ik wordt echt niet jaloers hoor dat jij boven de HEMA woont, alleen maar verdrietig Er komt sinds gisteren ook steeds meer van de hema naar boven. Saucijzenbroodjes of die kaasbroodjes. Loop mezelf nu gek te maken hahaha. Ja hoor Neia als er vrienden komen nemen ze vanalles mee, zoals de koffiepads. Mijn moeke is net geweest en had een hele vracht speculaas bij d´r. Maar lafo wakkerde gisteren de hema aan en nu heb ik trek in rookworsten. moet je nagaan dat ik net melk ben vergeten mee te nemen moeten we 45 km terug en ze woont gewoon boven de hema. ik dacht dat wij onze droom waar hadden gemaakt ik ben even kwijt naar wie z´n buik ik heb zitten kijken maar er zit echt een bolletje. ik zal even kijken hoe het werkt om foto´s neer te zetten dan zal ik er ook 1 in zetten van mijn buikje, die dus echt niet van de rookworst komt hahaha boefie, wat grappig dat we hetzelfde idee hebben voor de babykamer. nu ga ik melk halen, fijne zwangere dag allemaal
Lafo, ik wordt echt niet jaloers hoor dat jij boven de HEMA woont, alleen maar verdrietig Er komt sinds gisteren ook steeds meer van de hema naar boven. Saucijzenbroodjes of die kaasbroodjes. Loop mezelf nu gek te maken hahaha. Ja hoor Neia als er vrienden komen nemen ze vanalles mee, zoals de koffiepads. Mijn moeke is net geweest en had een hele vracht speculaas bij d´r. Maar lafo wakkerde gisteren de hema aan en nu heb ik trek in rookworsten. moet je nagaan dat ik net melk ben vergeten mee te nemen moeten we 45 km terug en ze woont gewoon boven de hema. ik dacht dat wij onze droom waar hadden gemaakt ik ben even kwijt naar wie z´n buik ik heb zitten kijken maar er zit echt een bolletje. ik zal even kijken hoe het werkt om foto´s neer te zetten dan zal ik er ook 1 in zetten van mijn buikje, die dus echt niet van de rookworst komt hahaha boefie, wat grappig dat we hetzelfde idee hebben voor de babykamer. nu ga ik melk halen, fijne zwangere dag allemaal
Hier NOG een Mei mama Ben zwanger van m'n 2e, ik ben niet gepland zwanger geraakt maar toch blij. Ik ben uitgerekend op 4 mei. Moet nog wel even bijlezen hier jullie gaan erg hard met posten 8)
Goedemorgen allemaal ! De ochtenden zijn voor mij steeds super. Veel energie en heb ook al inderdaad opgeruimd Ben er trouwens denk ik achtergekomen waarom ik steeds zo'n last heb van dat rood/roze. Omdat de bloedvaatjes nogal gevoelig zijn en ik vaak na het eten een nr 2 moet doen denk ik dat er steeds 1 springt. Het is nl elke keer 's avonds. Ik heb het vanochtend uitgeprobeerd en het was idd met persen dat er wel bloed kwam. Wat een opluchting! hihi en mijn schoonzusje wil mij zowat alles schenken wat zij niet meer nodig heeft. En zij werkt bij Prenatal en wilde de winkel wel leegkopen voor mij Lief he?
Fijn he Ik krijg ook veel van zus de ochtenden hier gaan ook goed middagen en avonden verlopen moeizaam en vlagen met misselijkheid
Welkom Linda! Will: ik snap je helemaal. Ik heb zelfs met je te doen... Wij hadden altijd een supermarkt heel dichtbij, maar net nu ik hem nodig heb, hebben ze hem gesloten en moet ik een kwartier fietsen... aaahhh en het regent hier zo vaak, dus dat is ook niet zo vaak leuk. Maar 45 km is wel een heel eind... pffff Liefs Friendly
Gina, heerlijk dat je het poetsen nu kunt verspreiden. Ik moet straks toch echt aan de slag, denk ik. Friendly, fijn dat je je wat beter voelt, en dus meer kan genieten. Waar gaan jullie heen op huwelijksreis? Danjo, boodschappen doen, moeten wij ook nog. Is de dag al begonnen dan? Will, wat lief van je mama dat ze dan lekkere hollandse dingetjes voor jullie meeneemt. Maarre niet verdrietig zijn meis, jij zit daar mooi in de natuur van zweden! Daar ben ik jaloers op. Linda, GEFELICITEERD! Wwjc19, wat een opluchting zeg dat het bloedverlies daarvan komt. Echt super! En super leuk dat je zus je zo wil verwennen. Geniet er maar van. Ik ga effe douchen. Ja nu al. X Neia
De dag is hier al lang begonnen haha was voor dag en dauw al wakker ga zo ook douchen en hups jij ook aan de slag HIHI
Neia: wij gaan naar griekenland, naar de zon. Heerlijk een weekje dobberen in de zee! Ik moet ook nog douchen... Tegen de tijd dat ik het er aan toe heb moet ik vaak al weer gaan liggen voor mn middagdutje... Maar goed. Liefs Friendly
@Friendly Wanneer ben je getrouwd of ga je trouwen? Wat heerlijk zeg, naar Griekenland. Dat was onze tweede keus voor een huwelijksreis.
wwcj19: over een week! Snel he, had nooit gedacht zwanger te zijn op de bruiloft. Wij hebben gekeken waar we heen konden als we zo snel mogelijk na de bruiloft weg wilden. Konden kiezen uit Canarische Eilanden of Griekenland. Toen hebben we voor de laatste gekozen. Heb er echt zin in, is twee jaar geleden dat we echt vakantie gehad hebben. Gaan dus ook echt een week niks doen! Nou, ik ga, misschien kom ik vanavond nog even langswippen. Liefs Friendly