Onsukke ja dat denk ik ook. Maar BAH! Anna, jaaaaaaaaaaaaa 1-0 voor mij! hahaha Hannah, ja ik krijg ook zin in eten nu. Dus ik ga maar eens bij mij in de kast kijken. Ligt helemaal vol! Evelien, ja vind ik ook leuk dat we gelijk lopen. Verschrikkelijk klote dat het slapen niet goed is gegaan, maar waarschijnlijk vanavond des te beter. Ik zal het proberen om niet te piekeren over de arbo. Veel plezier! X Neia
Er bestaat ook kant en klare melk in pakjes voor het geval je water niet kunt gebruiken....Is erg handig!
hahahaha gina ik zie je al voor me met een spiegel in je ondergoed MET licht aan! hoe erger kan het nog haha nee hoor niks voor mij vondt de tekste op zwcurcus over uitdrijving en hoe je je behoefte beter kan doen al net iets over de top dat ik dacht van hmm okay ! maar zal wel aan mij liggen zat zon boekje bij met vrouwen in de meest rare houdingen om persweeen op te vange en weet ik veel wat maar ik zal er zeker wel wat aan hebben dadelijk en ja je had gelijk meid gelukkig voelde ik de beep weer onsukkie wat een mooie buikkie krijg je al wow echt gegroeid ben je ik zal er ook vrijdag weer 1tje maken dan ben ik 23 weken dolpin jij ook super mooi hoor al die buiken vraagje kan je aub uitleggen hoe ik dat doe zon collage met welk programma doe je dat want ik wil dat ook zo graag maar lukt mij niet en hoe is je kamertje? lijkt me zooo leuk om alles binnen te krijgen en dan op de juiste plaats te zetten moet nog ff geduld hebben iedereen die een weekje verder weer is gefeli oja kreeg net 2x achter elkaar de opmerking van 2 verschillende mensen of het er echt wel 1 is! okay qwa buik ben ik ook de dikste op zwgym de verste is 28 weken en ik ben toch echt dikker hmmm zeker veel vruchtwater ofzo als het maar weer eraf gaat wanneer de kleine eruit is ooo heb een super mooi pakje binnen gekregen zal er wel een fotootje van maken echt voor een meisje helemaal rose echt super cute ice meid doe je lekker rustig aan? ik weet niet hoe een harde buik aanvoel maar meestal na het avondeten is me buikhelemaal gespannen maar dat komt dan toch door het eten? neia rustig aan doen he meid en het komt echt wel goed met de arbo man evelien ja gelukkig voeld eik haar weer wat echt zo onzeker
Ja aan het einde van de middag ben ik altijd heel moe. Dus dat ga ik straks maar doen denk ik. Nu even met chipjes op de bank en gtst van gisteravond kijken. En natuurlijk een glas appelsap erbij, daar ben ik nu ook weg van! X Neia
Had er nog helemaal niet bij stil gestaan dat de bv niet lukt maar wel handig die tips van jullie! Zowiezo handig om wat mee te nemen want weet ook niet wat het reizen met de bv doet???
Die pakjes zijn inderdaad handig, soms moet je bij de borstvoeding wel wat bij geven. Maar je moet je ukkie in die water ook vaak extra vocht( lees water) geven. Maar misschien zijn er wel meer merken die je tegenwoordig mag drinken, tessa is al 2 jr en 9 maanden dus er kan een hoop veranderen. De mensen die ik ken die naar tunesie geweest zijn hebben allemaal een voedselvergiftiging opgelopen, dus vandaar dat ik daar aan denk.
@Fiona, je kan de foto's samen plakken in word of in powerpoint en dan opslaan als jpeg (zo doe ik het hihihi, het kan ook met andere foto programma's etc maar dat vind ik maar lastig) @Hier geen chips, maar zojuist een kop erwtensoep en dalijk broodje unox! Boodschappen moeten we nog doen. Komen ben ik bang toch weer appelflappen (dat is dus mijn verslaving). Net bezig geweest met nieuwe banner te maken, echt helemaal tevreden ben ik er niet over.. maar soms snap ik niet meer hoe ik dingen kan aanpassen en dus laat ik het maar zo hihihihi. @Anna, ik ga ook alleen naar zw. zwemmen en ben nu 3x geweest en je leert de dames vanzelf wel kennen, want de meesten gaan alleen. @Fiona, ik speel vals met maagzuur heb hier medicijnen voor (al sinds begin zwangerschap) en daardoor moet ik en minder overgeven en heb minder maagpijn. Geen last meer van maagzuur. Deze heb ik overigens wel van gyn gekregen hoor, dus heb ze niet uit mezelf genomen. Zo dit was het weer ff (ps ik heb ook nog geen buddy, denk dat ik er over een tijdje wel psychisch aan toe ben wahhahaha, nu vind ik het nog te vroeg, en heb hier paar meiden op de site die mijn gegevens hebben)
Leuke banner Daphne! En wat betreft dat zwemmen....komt alleen maar omdat ik dan in bikini moet hihi! en bij de yoga nie haha, daar mag lekker alles aan blijven