Hannah, jouw buik dus ook al strepen. Mijn bortsen alleen, maar ze zitten helemaal onder! Ik geloof ook niet in dat gesmeer, maar voor de zekerheid doe ik het maar wel. Gina, landkaart, hahahahaha . Mmmm lekker pizza, en laat je maar eens goed door je mannetje verwennen. Hun moeten er ook iets voor over hebben hoor. Onsukke, belachelijk zeg, ipv dat ze blij zijn! Anna, jij maar blijven smeren dan hoor voor de zekerheid, want ze zijn lelijk die strepen, dat wil je niet weten, hahahaha 8) . X Neia p.s. Deentje moest vandaag toch naar de vk? Hopelijk horen we iets van haar. En waar is Will? Gaat het wel goed met je ontsteking?
@mamain2008: ik ga ook naar de 9maandenbeurs. Maar ben er nog niet helemaal uit hoe we er heen gaan. Van de ene kant vind ik het wel aantrekkelijk om met de auto te gaan en dan die parkeerkaart van 20,- te halen (is wel lekker dichtbij de ingang, vooral praktisch tegen de tijd dat we weer naar huis willen!), maar van de andere kant... is wel duur en de NS heeft nu een actie dat je voor 15,- pp naar de huishoudbeurs/9maandenbeurs kan. Dus da's ook wel interessant, maar dan moet je wel nog een stukje lopen. Station Rai ligt weliswaar niet echt op een schokkende afstand van de RAI, maar met name op de terugweg, als ik mogelijk last heb van m'n heupen/(onder)rug, kan dat toch best een martelgang zijn, dat stukje! Wij gaan trouwens op vrijdagmiddag & -avond. @Gina: gefeliciteerd met 26 weken! Ik heb vroeger Mensendieck therapie gehad voor m'n (te holle) rug. Moest ik inderdaad ook in m'n ondergoed voor een grooooote spiegel allerlei oefeningen doen! Nou, en dat als onzekere puber... @Anna: Jvtje krijgt dat voor elkaar doordat ze een collega heeft die problemen al opgelost heeft / aan het oplossen is, nog voor ik weet dat het probleem er is... daardoor heb ik de laatste weken vaak niet zo erg veel te doen en dus tijd zat om hier te schrijven (maar de laatste dagen heb ik de telefoon weer wat vaker bij me, dus heb ik ook weer eens wat te doen ) Opmerking of er echt geen tweeling inzit krijg ik gelukkig (nog) niet echt. Dat scheelt wel, vind ik. Maar vanmorgen keek iemand me wel weer vreemd aan toen ik zei dat ik écht nog 3 maanden mag Ach ja, trek me er maar niet teveel van aan. Ook mijn VK zegt dat het gewoon een mooi buikje is, dus zolang die zich geen zorgen maakt, doe ik dat ook niet Zwemmen: ik ben daar ook geen held in hoor, met allemaal onbekenden! Maar ik ben tegenwoordig dan wel zo dat ik mezelf gewoon dwing over die drempel te stappen en tóch te gaan. Vanavond ga ik weer proberen een drempel te slechten: er is een speciaal kleedlokaal voor zwangeren, maar tot nog toe ben ik naar de gewone kleedhokjes gegaan. Vanavond moet ik van mezelf 'verplicht' toch naar het kleedlokaal... en ik ben zo preuts... @Ice: last van groeispurt had ik vorige week. Was inderdaad een paar dagen echt niet prettig! Ik had er gelukkig geen harde buiken bij (voor zover ik weet), maar om nou te zeggen dat m'n buik voor de rest prettig aanvoelde.... Ik mis Dory ook wel een beetje ja Was ook zo gewend om m'n eigen berichten te herkennen aan dat blauwe visje. Nu begin ik vrolijk met lezen "oh wacht, dat heb ik zelf getikt!" @neia: gaat vast goed komen bij de arbo hoor! Je hebt zó veel last van harde buiken enzo, dat ze echt niet anders kunnen dan je rust voorschrijven! Wel fijn dat je moeder meegaat! En toen had ik geen tijd meer om verder te reageren, want het is weer tijd om naar huis te gaan
hewb een nieuwe foto van mn buikkie geplaatst! Kunnen jullie zelf kijken of er dan echt geen 2 inzitten
Hallo allemaal! Vanmorgen bij de vk geweest. kleintje was goed gegroeid. en hij was wild.. dus koste wat moeite het hartje goed te horen! maar ook dat was goed! ik moet poliklinisch bavellen moet dan 2x 24uur in t ziekenhuis blijven.. de verloskundige doet gewoon de bevalling dus daar ben ik wel blij mee.. en mag helaas geen bv geven met mijn medicatie! wel erg jammer maarja niks aan te doen! verder heeft de vk mij weinig info. kunnen geven.. t word echt afwachten op de volgende echo 20 februarie... en die bleod test was voor virusen zoals toxoplasmose listeria e.d. en daar krijg ik ook de 20e de uitslag van! dus ben benieuwd! verder is in ieder geval alles goed..!
mijn voeten zijn voor mijn vriend ook echt verboden terein! als ie daar in de buurt komt gil ik zijn kop eraf haha!. strepen gelukkig geen last van! alleen op ijn borsten een paar maar die had ik al anwege arjen. denk ook niet dat dat erger gaat worden omdat ik geen bv ga geven. op mijn buik had ik na arjen 2 kleine streepjes ofzo.. die zo goed als weggetroken zijn na de bevalling.. die komen nu wel weer iets terug! hopelijk blijft t hierbij!
Fijn dat alles weer goed was deentje! Nu maar wachten tot de 20ste :-s Jammer dat je geen bv kan geven! Kan me voorstrellen dat je dat oiok graag gewild had! Maar het belangrijkste is dat je kleine het strakls goed doet
Fijn dat alles goed was Deenjte.....Jammer dat de vk ook niet veel kon vertellen....Helaas dus afwachten...
@Jvtje: Ik denk dat ik veel respect heb voor je veel plezier in elk geval vanavond! Ik ga binnenkort een xtje met manlief zwemmen! Heb al positie bikini gekocht voor 10 euro bij nde prenatal!
Whahah................grapje hoor.... Dat moet je gewoon de volgende keer zeggen als ze vragen of het er geen 2 zijn........Quasi serieus: nee hoor het zijn er 3........
Anna, duidelijk geen 2 of 3 hoor. Gewoon eentje. Erg mooi buikje zeg. Deentje, fijn dat alles goed is. En jullie dus ook al zo'n druktemakertje! jammer dat je echt tot de 20e moet wachten. Hopen dat de tijd snel zal gaan. Balen dat je geen bv kan geven, maar lijkt me super fijn dat de vk toch de bevalling kan doen in het zh. Jvtje, ja preuts kan me wel voorstellen ja. Met z'n allen in zo'n kleedruimte . Maarja ze zijn allemaal zwanger dus het zal wel meevallen. Jij bent wel erg sportief zeg dat je zo vaak gaat zwemmen! Ik ga lekker in bad nu. Even bijkomen. Ik heb net allemaal geboortekaartjes op internet bekeken, maar dat wordt nog moeilijk hoor! X Neia
Hier ook van plan om binnenkort te gaan zwemmen...Heerlijk relaxen in soort thermen....Sanadome heet het, zit in Nijmegen... En in bikini krijg je me echt niet....Gewoon een badpak....
Heb ook nog geen streepjes, borsten wel iets, maar die had ik al, m'n buik nog niets. Maar ben bang dat ik er niet zonder streepjes af kom als ik naar m'n meoder kijk...
Dit is mn 1000e berichtje! Dus neia voor jou! Thanx voor je compliment! Daar wordt Anna wel heel blij van! Geniet lekker van je baddtie! EWn heel veel suc ces met het kaartje hihi! das inderdaad een hele klus maar ben blij dat we er zo goed als uit zijn....met dank aan.........