Nou, m'n man vind me met die buik sexier dan ooit. Vraag me niet waarom, want ik deel die mening absoluut niet!
Mijn man klaagt ook niet.... het enige waar we allebei uhm straks wel weer zin in hebben is gewoon een stevige vrijpartij hihi! Merk toch dat het, uhm babysex is geworden :-s nix mis mee....maar dat was voor de zwangerschap wel anders hihi
ja ik moet zeggen dat ik de sex ook veel minder geslaagd vind dat voor die tijd.. voel me zelf echt een koe met zo'n buik... en dus echt niet sexy.. vriend heeft er geen probelemen mee maar ik wel haha
Zeker weten! Het is toch heel anders nu....Die buik gaat in de weg zitten, vermoeidheid....Het is gewoon anders..Hier geen lange sessies meer Al dat gehannes aan mijn lijf...
lange sessies zeker niet meer haha hooguit ff een vluchtertje om vriend een plezier te doen vind t al iritant als ie aan mijn tieten zit... word ik mestal al chagerijnig haha
ja ze hebben wat met ons te stellen...... gelukkig wilden ze zelf ook graag een kleine! * zegt anna die zich afvraagt of de mannen dat ook hadden gewild als ze dit alles van te voren hadden geweten......*
Als die hadden moeten bevallen............Was nooit goed gekomen met ze! Ga mijn keuken opruimen, eten koken. Tot later!
Heb zelf eigenlijk dus helemaaaaaaaaaal geen zin in sex... 't is voornamelijk handwerk. Arm mannetje...
Hier net de keuken opgeruimd en de vaatwasser geleegd....nu nmaar ff snel douchen.,.. wellicht voelt ze zich weer een stuk aantrekkelijker hihi!
Hannah, jij gaat dus naar het Sanadome? Dat is hier best dichtbij. Lekker zeg! Anna, ah wat lief van je, je 1000e berichtje voor mij! GEFELICITEERD! Deentje, ja je kunt nu wel allemaal flessen e.d. aanschaffen. Ik wil wel proberen bv te geven. Wat moet ik van tevoren allemaal kopen? Nou ik ben blij dat jullie over de sex beginnen. Ik voel me ook helemaal niet sexy, en mijn mannetje vindt het een beetje vreemd nu er een baby in zit. Maar gisteravond hebben we na een hele tijd weer van elkaar genoten! X Neia
haha! ja een lekkere duche doet wonderen! ik ga eens even verder met eten koken! stampot ijsbergsla! jammie! vooral zin in die rookworst
Fiona: gelukkig dat je de beeb inmiddels weer voelt! Kan me indenken dat dat heel eng is als het zo stil is in je buik! Dolphin : ben benieuwd naar het kamertje En mooie buik hoor ! Anoesj : ben heel benieuwd wat je baas zegt! Mariska: leuk ons kamertje komt ook vrijdag! Spannend he! Fijn dat het gelukt is met het uitzoeken van een kaartje Mamain2008: ik ga denk ik wel naar de 9 maandenbeurs, en dan ook naar d ehuishoudbeurs. Weet alleen nog niet op welke dag ik ga. En of ik alleen ga of met mijn mannetje. Vervelend dat je zoveel last hebt van je rug! Onsukkie: mooi buikje! En lekker zon hond hihi Gina: is dat altijd zo met ceasar therapie? Wat vaag dat heen en wee rlopen voor een spiegel in je ondergoed? Heb je er uiteindelijk ook nog iets aan gehad? Daphne: zwemmen ja dat zou ik ook eens moeten gaan doen, is wel heel goed voor je lijf volgens mij. Je bent lekker bezig met de kamertjes ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat . Ice: hoop dat je je snel weer wat beter voelt, harde buiken lijken mij ook erg vervelend & eng. Had je je die dag misschien erg druk gemaakt? Neia: wat vervelend dat je zon slechte nacht hebt gehad. Had je last van je buik of kon je gewoon je draai niet vinden. De arbo zal heus wel meevallen, zo gaat het toch niet! Dat zal hij of zij ook wel inzien. Anna: ben je van plan naar tunesie te gaan? Evelien: fijn dat het geregeld is met het UWV en dat ze niet moeilijk doen. Hannah: strepen mogen dan wel onderhuids ontstaan maar je kunt er met smeren wel degelijk invloed op uitoefenen. Al zal je het nooit helemaal kunnen voorkomen Buddy: fijn dat alles goed was bij de VK! Wel heel jammer dat je 2 dagen in het ziekenhuis moet blijven en dat je geen borstvoeding mag geven. Had je er wel rekening mee gehouden dat dit niet mocht? Wat moet je lang wachten tot 20 februari! Hier verder net thuis en eerst bijgelezen, drukke dag gehad, en ruzie met een collega... kan het stomme mens wel schieten.Vervelend pestmens bah *GRRRRR* Nu heerlijk een paar dagen vrij!
voor borstvoeding heb je eigenlijk niet zo veel nodig! ja je moet altijd wel een stuk of 2 flessen in huid hebben voor t geval de bv niet gaat lukken. en natuurlijk een klein pakje nutrilon of ander merk... dan zijn voedingsbh's en borstcompressen erg handig... en verder heb je eigenlijk niks nodig.. ja als het je handig lijkt een borstkolf.. dat is vooral handig als je vaak weggaat zonder je baby.. ik had hem eigenlijk bijna nooit nodig!
ik had er wel rekeing mee gehouden dat ik geen bv mocht geven.. maar toch stieke gehoopt dat t wel zou mogen.. op internet veel gelezen over mijn mediacite met bv en de ene site zegt dat t geen kwaad kan en de ander zegt van wel.. t is in ieder geval zeker dat dat medicijn in de bv terecht komt.. dus ja dan maar liever niet...