Anna, inderdaad even lekker douche meid. Daar knap je van op! Anastasia, nee ik kon niet slapen van de misselijkheid, ik heb volgens mij wel 6 keer overgegeven, totdat het er niet meer uit kwam. Maar ik voelde me daarna zo beroerd dat ik niet meer kon slapen. Waarschijnlijk vannacht des te beter. Ah bah jij ook al ruzie op het werk. :x Wat is er gebeurd? Deentje, bedankt voor de info. Zo'n kolf ga ik denk ik pas aanschaffen als de kleine er is, want dan weet ik ook hoe het gaat natuurlijk. Misschien hebben ze op de beurs wel een leuke aanbieding, maar anders wacht ik toch maar even af. Ik heb voor de kerst een cadeaubon gekregen van hunckemoller, en ik heb besloten om daar voedingsbh's van te kopen. Net gezellig met mijn vriendinnetje gekletst aan de telefoon. En ik ben wel iets opgeknapt van het badje. Ik zag voor het eerst mijn buik bewegen omdat de kleine druk is. En ik ben helemaal in de wolken. Dit is zo'n mooi gevoel! X Neia
ja vind ik ook! geniet echt van dat getrappel... ja een kolf hadden ze mij ook pas aangeraden te kopen als de leien er al is.. dan weet je ook of je hem nodig gaat hebben... want t makkelijkst is toch wel je kindje aanleggen.. dan kolven
@Deentje: De douche heeft geholpen hoor! Ben benieuwd of mananetje er straks net zo over denkt En stampot ijsbergsla? nooit van gehoord! Ook met spekkies? Hier eten we hachee met aardappels en rode kool! Jammie! @Neia: Wel fijn dat jullie lekker van elkaar hebben genoten . is nl ook hele goede ontspanning! @Anastacia: Wij zijn inderdaad van plan om naar tunesie te gaan!, hoezo? en wat betreft die collega: Misschien een idee om een boksbal aan te schaffen ? @Neia: Wat gaaf dat je dat voor het eerst gezien hebt! Blijft bijzonder een bewegende buik! Kan me ook helemaal voorstellen dat ik dat straks wel ff mis als de kleine er uit is hihi Zo ff snel weer eten kijken!
Wij eten vanavond varkenshaasje in katenspek en abrikozenjam met aardappeltjes en broccoli... erg gezond en erg lekker! Alleen eet sam dus gedeeltelijk mee en we waren beetje laat thuis van boodschappen doen (hebben er een langer rondje van gemaakt, we wilden nog ff langs de kwantum) en dus die is nu aan het zeuren, want ze heeft honger (dat is wel logisch, maar ze moet toch echt no eventjes wachten.)
anna stampot ijsbergsla is indd. met heel veel spekjes best lekker. ik vind t opzich vrij flauw.. maar bij onze supermarkt heb je altijd maar weinig keus! ben ook blij als ik verhuisd ben! lekker dicht bij de appie!
Goedenavond.. Zoals ik al verwachte kreeg ik vanmorgen gelijk een belletje...ze zei ik heb je mail gelezen en ik snap je helemaal...nou de tranen konden wel weer stromen maar kon me nog net inhouden...er komt morgen een nieuwe collega met mij mee te werken zodat die een deel van mijn werk over kan nemen... Mijn baas wist dus niet dat ik zoveel werkte omdat de locaties mij belde ipv de baas...ze heeft nu de locaties ingelicht en gezegd dat ze mijn min 1 dag van te voren moeten bellen en niet meer 'socthends...Dit is dus een hele opluchting...moet morgen en vrijdag nog wel werken, maar volgende week een extra dagje vrij...gelukkig zeg... @ Dolphin gefeliciteerd met je 26 weken en wat groeit je buik zeg..mooi hoor @ Evenlien..fijn dat je een goede nacht hebt gehad... Hier nog wel een drukke dag gehad maar morgen weer een wat rustige dag @ Mariska. In de Hanzehogeschool een oefenecho.. @ mamain het is indd al gevraagd maar geeft niks...Ik ga naar de 9 maandenbeurs op woensdag 13 februari...ik verheug me er nu al op Ik heb wel een dure parkeerkaart gekocht...aangezein we met 4 zwangeren gaan vind ik het wel zo'n prettig idee dat we zo in de auto kunnen stappen en 20 delen door 4 is 5 euro dus dan valt het weer mee @ Onsukkie...wauw mooi buikje hoor @ Buddy...wat een rare cecar therapie zeg...heb ik nog nooit van gehord in een lamp staan heen en weer te lopen en naar jezelf kijken Ga ondertussen even eten
wat fijn anoesj dat je baas het zo goed begreep. heb je goed gedaan door het aan te geven! anders had je waarschijnlijk nog veel vaker mogen werken! als dat langs elkaar heen werkt!
Well done Anoesj! Wat zal je opgelucht zijn! Ik ga even een blokje om met manlief.... weer eens wat anders als tussen de lakens duiken hihi
ja best lekker een avondwandelingetje! vriend gaat zo voetbal kijken met vrienden hier in huis... bah! echt geen zin in! maar ik ga dan lekker op bed liggen met de laptop! lekker rustig
hehe kan eindelijk wat schrijven, heb de hele dag niet kunnen inloggen, zo vreemd! Anoesj: fijn dat het probleem nu opgelost is, kun je vanaf nu in elk geval uitslapen op je vrije dagen! Wij gaan niet naar de 9-maanden beurs. Hebben bijna alles in huis, en vind een dagtochtje om niks te kopen gewoon te duur. Misschien volgend jaar... Hier macaroni gehad, simpel maar wel lekker. Anoesj: ben je nog gebeld door de Hanze? ze belden me gisteren om te checken of we nog wel kwamen omdat het idd een examen is. Heb dus ff gevraagd of er dan wel mensen mee mochten en dat was juist fijn want het moet zo echt mogelijk (maar je mocht geen 10 mensen meenemen). Ga nu eerst onder de douche, verheug me daar de hele middag al op! Tot straks!
Deentje, ja heerlijk he dat getrappel. ik hoop dat ik er nooit genoeg van ga krijgen! Anna, hachee en rode kool is ook echt heerlijk! Jaaaaaaaaaaaaaa super gaaf dat ik m'n buik heb zien bewegen. Ik kan het nog steeds niet geloven! Heerlijk even een wandeling maken. Geniet van de frisse lucht! Daphne, nee ik woon niet in Nijmegen hoor, maar wel in de buurt. Is de honger gestilt van Sam? Anoesj, oh echt super meid! Super fijn dat je baas je begrijpt en dat ze gelijk actie heeft ondernomen. En volgende week lekker een extra dagje vrij. Dat heb je dan ook echt wel verdiend! M'n baas heeft nog steeds niet teruggebeld. Dat vind ik echt belachelijk, maarja morgen maar afwachten denk ik. Wij gaan zo lekker naar de film: moordwijven. We hadden nog 2 kaartjes en deze moet voor februari op, dus vandaar. En in de bios hangen met een hoop lekkers, zal vast ook wel goed zijn voor de ontspanning. X Neia
Hoiii @Anna, ga je die reis van tevoren boeken? Ik zou echt niet durven, gewoon al omdat ik geen idee heb wat ik moet verwachten en omdat het zoveel meenemen wordt als ze zo klein zijn hahahahah... @iedereen.... sex is hier nog wel goed, maar niet meer zo heftig idd als eerst... niet alles is fijn en ik vind mezelf echt niet mooi gewoon dus ook niet sexy! Maarrrrrr... vanavond gaan we lekker de tijd voor elkaar nemen! Ff een vraagje nog.. hebben jullie ook last van een beetje urineverlies.. bijv tijdens hoesten? nou moet ik wel heeeeel veel hoesten maar als mn blaas dan vol is verlies ik beetje de controlle *schaam* @Buddy, ja was errug apart... en echt niet leuk! Ik ben de rest alweer vergeten, sorry meiden! Xxx
veel plezier bij de film neia! Cool he je buik zien bewegen... kan er ook echt heel lang naar kijken (lees.. net zolang staren tot hij beweegt en dan door de tranen de volgende beweging missen...) Merk steeds meer dingen waar uk op reageert, echt zo wonderlijk, blijf me verbazen! Ga nu echt douchen... was ff afgeleid.
Anna: lekker frisse neus..........Dat krijg je er van als je de hele dag in huis zit.....hihi... Neia: gaaf he om je buikkie zo te zien! Kan er ook geen genoeg van krijgen...Ukkie is sinds paar dagen zo druk, continu feest van binnen...Geen momentje rustig. Veel plezier met de film! Anoesj: super zeg die reactie van je baas. Gelukkig maar meid. Friendly: om die reden ga ik wrs ook niet. Het is bovendien een klere-end voor me en al die drukte......pff denk dat ik er hels van wordt en ga meppen