Had ik ook eerst de twijfel...Maar van verschillende mensen gehoord dat vloerbedekking niet zo handig is in babykamer.... Hygienisch niet, maar ook als je kind veel spettert met badderen, of ongelukjes met plassen....Niet echt fijn als je vloerbedekking hebt... Daarom hier voor laminaat gekozen...
Kan ook! Ben erg blij met mijn laminaatvloer....In combinatie met de witte meubeltjes en de kleuren op de muur staat het mooi al zeg ik het zelf.....hihi Heb ook nog aan kleedje gedacht maar misschien weer te druk...weet nog niet...
Ga in bed nog ff tv kijken, heb het ongeloofelijk koud en mannetje is nog aan het werk.Niemand om me op te warmen en de electrische deken heb ik het weekend net weer opgeruimd *spijt*. Is ook weinig op tv, denk dat ik nog maar een stukje grease volg tot ik weer op temperatuur ben en dan ga slapen. Veel plezier nog vanavond!
Ja eigenlijk wel.... Moeten nog paar kleine dingen doen maar grote deel is af... Ben nog steeds op zoek naar leuke plafondlamp en plafond moet nog afgewerkt een beetje...Verder is alles gereed.. Misschien beetje vroeg maar was zó blij dat eindelijk een kamertje konden gaan maken.......En aangezien we boven nieuwe vloer gingen leggen hebben we eerst dat kamertje maar geschilderd/behangen.. Toen de vloer en de meubeltjes waren er ook vrij vlot....
@ friendly; ik heb het antwoordapparaat ingesproken. Ze hebben teruggebeld en mijn antwoordapparaat ingseproken. Morgen ga ik weer bellen, maar dan even kijken of het 's ochtends lukt op m'n werk Wil toch z.s.m heen
ja ik heb dus laminaat in nieuwstaat in het kamertje liggen en bij ons in de slaapkamer ook het is wel hygienisch met stof enzo ff zuigen en een dweil en klaar maar ik vindt het zooo koud en kill heb ook al plavuizen door me hele huis zonder vloerverwarming heb 2 grote kleden in de woonkamer en keuken zodat me voetjes in de winter toch wel warm kunne worden in de zomer is het hier heerlijk koel maar ff terug te komen in de babykamer het is een klein kamertje en laminaat vindt ik te koud voor de kleine ik heb een mooie zandkleur voor de kinderkamer gekozen middelhoog en met me creme kinderkamer erbij staat het echt heel mooi al vindt ik het zelf maar idd iedereen voor ze eige de 1 vindt dit makkelijker of mooier dan de ander hanah het behang is ook zooo mooi ik maak er wel een foto van als het af is echt ik ben helemaal verliefd erop met speentjes en flesjes en teksten met creme en zandkleuren en dan een strook in het midden met THE PRINSSES SLEEPS HERE en dan eronder DO NOT DISTURP en dan daaronder weer een blokjesmotief van zachtgeel zachtrose zachtblauw en zachtgroen het lijkt heeeeel wat maar je moet het gewoon zien! dan me kroonluchter met een ornamentje en me gordijntjes en mooie overzetplintjes en nog een leuke tekst op de deur als het niet te druk wordt en dan is het ook echt een prinssenenkamer voor mijn meissie
echt alles gelezen dan ook? ik moet toch toegeven dat ik 'scannend' lees een echte meidenkamer wordt het zo te lezen in je berichtje Fiona
Zo jij pakt het groots aan voor je prinsesje Fiona! Ben nu wel heel benieuwd naar het eindresultaat zeg....
mooi rond getal Hanna; nog 100 dagen ik ga er nu weer vandoor, hou het niet zo lang zittend vol achter de pc ga lekker op bed nog liggen lezen of tv kijken doeg allemaal