ja maar anna ik heb geen zin in een voedelvergiftiging ! haha maar man is er ook wel voor te porren alleen laat me schoonmoeder en me moeder me nooit in de lucht gaan haha ik mag bijna niets meer van ze! ik ben een soort waus aant worden ze behandelen me of ik van porselein ben haha maar wel heel lief
ik ga ook moet de keuken nog opruimen totaal geen zin in! bleeeeeeh o moet morgen ook nog naar de fysjo niet vergeten!
Zo wat een gekwebbel weer hier zeg... Over vakantie en babykamers.... Babykamer hier alleen ng maar in mijn hoofd...heb zoveel leuke ideeen mja...nog steeds geen huisssss... Vakantie...tja genoeg spaargeld maar allemaal voor ons huisje en manneke...als we nog wat overhouden wil ik wel graag een weekje weg in NL... Als in NL maar de zon schijnt als ik verlof krijgt vind ik het prima
haha gaat iedereen weg? nou weltrusten dan alvast! vakantie zit er voor ons voorlopig ook niet in.. helaas geen geld voor. maar er is geen betere tijd om te bevallen dan in het voorjaar denk ik. Van arjen ben ik in maart bevallen. dat vind ik misschien nog wel beter dan mei.. want toen had ik in de zomer mijn figuur weer een beetje terug en kon ik weer gewoon in bikini. dat zie ik deze zomer nog niet echt gebeuren.. aangezien ik nu al aan die 80 kg zit die ik bij arjen bij 40 weken pas berijkte. hoop ook niet dat t 30 graden is ofzo als de bevalling begint!
Ik ga ook mijn bedje opzoeken...morgen om 7 uur op..maar deze keer niet voor mijn werk maar voor een echo Ik denk dat ik er vrijdag pas weer ben, zou morgenavond even opassen bij mijn nicht, maar die hebben geen internet momenteel...balen..:S Slaap lekker allemaal
Strepen op de borsten .. die heb ik echt al vanaf week 7/8 ofzo Borsten gingen groeien en tadaaa .. daar kwamen meteen de strepen ook maar tevoorschijn! Op m'n benen & buik valt het gelukkig mee (lees: voor zover ik kan nagaan voorlopig nog afwezig). Appelsap .. nou dronk ik dat ook al wel voor de zwangerschap (echt van die vlagen dat ik daar zin in had), maar nu drink ik het inderdaad ook wel (veel) meer dan normaal @Anna: ik ga ook in bikini (nou ja, tankini) zwemmen. Die past nog prima, dus scheelt me weer een badpak kopen En geloof me: je bent echt de enige niet met strepen en dat soort ongein hoor! Je bent er met alleen andere zwangere vrouwen, dus die zijn echt wel wat gewend wat dat betreft @Gina: goed idee, die massage! Zal mijn mannetje wel eens lief gaan aankijken (al denk ik dat ik nog wat geduld moet opbrengen tot het weekend .. dan hebben we er ook echt tijd voor). Nou ja, misschien willie m'n schouders in elk geval wel even doen. Die zitten me volgens mij een partij vast @Anna: mijn mannetje gelooft geloof ik meer in het smeren dan ik (wat betreft tegengaan van strepen), maar ik vind het wel lekker en m'n buik blijft er wel lekker zacht van @deentje: fijn dat alles zover goed was! En nu dus maar wachten tot de 20ste... Nog 3 weekjes, je hebt er al een week wachten opzitten in elk geval. Voeten... het ligt eraan met welk doel man-lief ze wil aanraken. Als hij wil kietelen is dat ook echt absoluut verboden terrein, maar voor een lekkere massage mag hij ze best aanraken @Anna: oh, dat is ook lekker met mannetje zwemmen! Gaan wij hier nu zoveel mogelijk elke zaterdag doen. Is afgelopen weekend erg goed bevallen En ik vind het een normaal buikje voor een eenling hoor! Maar ja, snap sowieso niet hoe anderen het idee krijgen dat we al ongeveer op knappen zouden staan. Zo belachelijk groot zijn de meeste buiken hier toch echt niet! (Niet die wat ik gezien heb althans) @neia: haha, sportief... nou, het begint er nu op te lijken ja: 2x in de week zwemmen (al was afgelopen zaterdag eigenlijk omdat ik die woensdag niet geweest was naar zw-zwemmen, maar dus goed bevallen, dus die houden we erin ) en dan ook nog zw-gym. Haha .. ik ben in jaren niet zoveel met iets sportiefs bezig geweest! Het omkleden in het kleedlokaal viel trouwens wel mee En je hebt dan in elk geval wel wat aanspraak natuurlijk. Wat dat betreft is het in elk geval een stuk gezelliger dan in je eentje in zo'n veel te krap hokje. @onsukkie: mijn man vindt me ook al sexier dan ooit. Snap d'r echt helemaal niets van! Nou ja, m'n buik ansich is nog niet zó groot dat het echt alleen nog maar lelijk is ofzo, daar ben ik nog wel trots op, maar sexy... en m'n gezicht is een slagveld, m'n borsten vol met strepen .. snap echt niet wat dáár nou sexy aan is hoor :-s @anoesj: fijn dat je baas toch nog een beetje meeleeft! Al snap ik niet helemaal dat ze als baas zijnde helemaal geen overzicht zou hebben van wie wanneer gewerkt heeft, ook al word je rechtstreeks door de afdelingen gebeld... Maar goed, volgende week in elk geval een extra dagje vrij, da's in elk geval iets! @neia: je baas neemt wel de tijd om terug te bellen dan... maar niet te druk om maken hoor! Jij hebt gedaan wat je kunt, als je baas daar verder niets mee doet, is dat toch zeker niet jouw probleem?! @anna: pindakaas met hagelslag .. een droomcombi wat mij betreft hoor! Vond ik als kind al lekker, maar toen mocht ik dat bijna nooit op m'n brood doen.... Vloerbedekking werd ons afgeraden voor de babykamer. Die kleintjes hebben toch nog wel eens ongelukjes... en dan is vinyl of laminaat toch een stukkie makkelijker schoonmaken dan vloerbedekking! Wij hebben dus ook voor laminaat gekozen en zo'n schapenvachtje bij de Ikea gekocht @fiona: hmm, onze laatste vakantie was vorig jaar in januari We willen wel nog kijken of we voor de bevalling nog een weekendje weg gaan, maar in het tempo waarin wij dat soort dingen doorgaans regelen, vrees ik dat het al half april is als we zoiets hebben van 'oh ja, dat wilden we ook nog.....' In het najaar ofzo willen we wel een weekje naar Center Parcs of soortgelijk park met de kleine Kom net terug van het zw-zwemmen .. was echt zo vaag. Ik woon nu bijna 10 jaar in Eindhoven (hier gaan wonen omdat ik hier studeerde), ga naar het kleinere van de 2 zwembaden in Eindhoven, naar toch iets tamelijk specifieks als zw-zwemmen ... kom ik daar iemand tegen waarmee ik jaaaaaaaaaaaaren geleden op scouting gezeten heb in m'n geboortedorp Zoiets verwacht je toch gewoon niet?! @anastasia: grappig, wij hebben het gister op de gym ook over urineverlies gehad (als onderdeel van de uitleg over de bekkenbodemspieren)
Ja, het gaat vooral om het drink water, dat begrijp ik ten minste, je moet er je mond niet mee spoelen na het tandenpoetsen. Maar zij wassen bv wel weer de rauwkost erin, en dan wordt je alsnog ziek. Ik denk dat de tunesische bevolking een betere afweer er tegen heeft dan wij. Wij zijn te schoon water gewend. Ik ben na 2 kinderen tot nu toe volledig streeploos, heb een heel elastische huid. Ik ga dan juist weer voor de roose vicee-appel, 50%bronwater/50%appelsap. vind de gewone appelsap net te sterk smaken. Mooie buik Anna! Jammer van die borstvoeding en in het zh bevallen, Deentje. Oh nog even over het overnemen van kolven. Je mag niet zomaar klakkeloos alle kolven overnemen of lenen. Borstvoeding wordt nl via je bloed gemaakt en kan daardoor van allerlei viruseen of andere besmettelijke ongein bevatten. Eeen kolf die je overneemt moet je dus volledig kunnen reinigen. Bij sommige kolven gaat dat niet, bij de winkels van de thuiszorg waar je kolven kunt huren etc. weten ze precies welke types wel en niet. Dat werd mij tenmiste verteld toen Tessa geboren is. Volgens mij kun je elke handkolf gewoon steriliseren, dus daar speelt het probleem niet. Anastasia, ruzie met een collega, dat is minder! Geniet lekker van je vrije dagen. Daphne, jou recept met varkenshaas, katenspek en abrikozenjam, ik doe daar ook nog een stukje brie bij in.heerlijk mmmmmm. Anoesj, fijn dat je baas je begreep! Dat lucht op! Neia, hoe was je bioscoopavondje? Wij hebben ook vloerbedekking in de slaapkamers, het lag er al en het was te mooi om weg te doen, dat is een van de redenen dat wij het badje in de douche hebben staan, is ook makkelijker met legen. Fiona, ik ben ook benieuwd naar je foto's maar het klinkt heel leuk. Ben je niet meer bang dat het toch een jongetje is? Wij willen eigenlijk nog even een weekendje met zijn tweeen weg, maar is altijd zo'n geregel omdat familie nogal ver weg woont. Nou ik ga ook eens naar bed zo, wil nog even een wasje hangen die daar al lang had moeten hangen Welterusten, sleep tight , bonne nuit, gute nacht
He meiden, even flink wat bij moeten lezen hoor! Gina, nee geen urine verlies hier. Hopelijk komt dat ook niet. Maar volgens mij is dat best normaal als je moet hoesten of niezen ofzo. Friendly, ja leuk he die ukken van ons! Maar ik heb nog niet echt door dat de kleine ergens op reageert. Waar reageert jullie uk op? Anoesj, veel plezier met de echo morgen! Moeten we je zolang missen. Hannah, lekker dat je gewandeld hebt maar niet best dat je die steken constant krijgt. Inderdaad morgen even aan de vk vragen. Waarvoor ga je naar de fysio morgen? kun je daar misschien ook aan vragen? Anna, haha wat leuk dat de kleine al tegen de laptop schopt. Misschien komt hij/zij aandacht te kort?! Lonit heb ik ook nog nooit gehoord. Fiona, zo, druk bezig geweest vandaag. Ook al het kamertje behang vrij gemaakt. Ik ben erg benieuwd naar je foto's als de prinsessen kamer klaar is. Hannah, wij hebben boven ook laminaat. Echt super makkelijk met schoonmaken. Wel fijn! Vakantie, hier ook geen geld over als de kleine er is. Dus helaas. En ik ga natuurlijk beginnen met een nieuwe baan. Wie weet in het najaar ergens in NL. Deentje, ja zon in nl hoop ik toch ook op hoor. 30 Graden in mei hoeft nou ook weer niet. Maar 20 graden in april en mei zou toch wel heerlijk zijn. 8) Evelien, ik ben ook erg benieuwd hoe het met Will gaat! Hebben alle ziekenhuizen airco? Jvtje, goed gedaan dat je toch in die kleedkamer bent om gaan kleden. Lijkt me super gezellig zo met die zwangere miepen. Inderdaad ik moet me niet druk maken om die stomme baas. Maarja ik vind het wel dom. Ik ben benieuwd of ze morgen wel belt. He wel leuk dat je een bekende tegen kwam, echt typisch ja. Is diegene wel aardig? Moordwijven was echt super leuk! Gewoon te grappig en te over de top. Maar erg leuk voor een avondje uit. Ik moet zeggen dat ik ook echt genoten heb. Nu maar hopen dat ik vannacht wel een beetje kan slapen. X Neia
moordwijven lijkt mij ook een leuke film! die wil ik ook zien! maar w8 wel tot ie op dvd uitkomt.. net zoals ik nog steeds w8 op tinboektoe. ik bedacht net tijdens t lezen dat ik nog veel meer wou zeggen maar vergeten zal wel door de moeheid komen! heb nog steeds visite beneden hoop dat ze snel weggaan.. vind dat toch wel zo iritant sinds ik zwanger ben... visite vind ik prima hoor maar savonds lig ik liever languit op de bank.. ipv naar boven gevlucht haha! weltrusten allemaal! ik ga mijn bedje opzoeken wou ik zeggen maar ik lig er al in das t handige aan mijn laptop! weltrusten allemaal!