Danjo, ik heb naar je geluisterd hoor! Net gedoucht en nu ga ik boodschappen doen! Soms heb ik gewoon een zetje in de rug nodig. Friendly, oh heerlijk naar Griekenland. Lekker een week plat, zal je goed doen. Heb je nog stress om de bruiloft? Ik ga nu echt. Doeg! X Neia
ben ook klaar met douchen en ff een broodje gegeten mannetje gaat zo ook douchen en dan gaan we samen boodschapjes halen
volgens mijn berekening ben ik nog op de valreep een mei mama de 30ste ik voel alleen niks me broeken zitten bij me buik wel strakker en gisteren moest ik heel veel plassen maar ik heb alleeen zo nu en dan wat steken bij me liezen en minimaal afscheiding ? me boobs en extreme vermoeidheid heb ik niet nou weet ik het ook pas 2 dagen dat ik zwanger ben maar hebben meer meiden dit in het begin gehad ik geloof er wel in dat ik zwanger ben en ik ben ongelooflijk blij maar ik moet maar boffen denk ik dat ik me zo goed voel wanneer moet ik de huisarts bellen ik wil maandag een clearblue test doen met die wie zwanger aangeef dan denk ik dat ik gelijk me arts bel ik ben nog zo groen op dit gebied
de klachten zeggen nu nog niet zoveel meis vaak pas na 6 weken gaat het beginnen of niet de dokter bellen haha heb ik nog niet eens gedaan droplul oeps (is ook niet verplicht)
wat moet ik dan doen ik ga maandag de defenitieve test doen zeg maar en dan moet ik toch wel iets gaan ondernemen ? ik heb een hele vriendelijke dokter gelukkig dat zijn de meeste dus niet dus als ik maandag bel hoor ik wel wat ik moet doen? okay dus vanaf 6 weken ongeveer nou dan ga ik maar flink genieten van deze 2 weken dat ik nog niets merkt ik heb wel als ik niet eet dat constante honger gevoel waar ik weeeig van wordt dus ga weer wat eten
Fiona, gefeliciteerd en welkom hier. Het kan heel goed dat je niks voelt, geniet er maar van. Je kunt ook gelijk de vk in de buurt bellen voor een afspraak. Maar je kunt ook eerst naar de ha gaan. Maakt niet zoveel uit. Danjo, tukse! De boodschapjes zijn binnen. Ik zag net dat ik vandaag precies op de helft ben van de spannende weken! X Neia
Jaaahh lekker gevoel he neia.. ik ben alweer ruim over de helft... spannend! Ik hoop zoooo dat we di hartje horen haha... ik ga zo boodschapjes halen... ga vanavond lekker met mn mannetje op de bank doorbrengen! Jullie nog leuke plannen? xx
Zo ik ben weer wakker Nu nog steeds die boodschappen niet gedaan haha Danjo-man gaat nu douchen en dan gaan we
zo meiden de boodschappen zijn hier ook binnen. even een tukkie gedaan maar heb een vervelende hoofdpijn. het komt vanuit m`n nek, en schouders . ik herken de pijn van een aantal jaren geleden toen onze jongste (ze heet trouwens Daisy) in het ziekenhuis lag. ze bleek vanalles te mankeren. gelukkig viel het allemaal wel mee. ik loop me dan ook veel te druk te maken over van alles. maar goh, ik zit ook al over de helft, als ik die echo nou maar heb gehad dan zal ik wel wat rustiger worden. ik denk trouwens dat het hier nu wel duidelijk is dat ik zwanger ben. kwam namelijk het servicehuis binnen waar net gekookt was. jheeee, wat een lucht. ging dus compleet over m`n nek . kon de eerste w.c. net redden. Iedereen keek me aan maar niemand durfde wat te zeggen, schaamde me rot. Ben gelijk naar huis gegaan waar de oudste (Amy) niet meer bijkwam van het lachen. ja lief he, neia. je moet weten dat ze 76 jaar is nog nooit had gevlogen dus voor de eerste keer kwam. het vliegtuig net voor het opstijgen werd gecanceld waardoor ze dus pas 10 uur later vertrok hierdoor miste ze dus het volgende vliegtuig waardoor ze dus een nacht op een houten stoel in Stocholm op het vliegveld heeft doorgebracht omdat de hotels vol zaten. ze is dus pas de volgende ochtend hier op het vliegveld aangekomen waar bleek dat haar koffer nog in stockholm stond. Niks geen gemopper over een nacht op het vliegveld of een gecancelde vlucht. nee, die koffer als die nou maar terrecht komt want daar zaten allemaal lekkere dingen in. Geweldig, en dan te bedenken dat ze geen woord over de grens spreekt dus hoe ze het allemaal heeft geregeld ik heb geen idee. wij dachten dus, die is gelijk genezen maar nee hoor als de kleine komt is ze er weer. vanavond ook geen spannende plannen hier. Meiden hadden het over junior songfestival en paul de leeuw. Leve de sateliet. lekker met een pizza voor de t.v. hangen
Hier gaat het tot op heden vrij goed. De ochtenden voel ik me goed, middags en avonds af en toe een vlaag van misselijkheid (hoewel het wel iedere dag iets erger wordt). Vooral avonds een erg opgezette buik, dan moet ik echt de knoopjes van mijn broek los doen, zit anders al veel te strak. Vanavond uit eten met 3 vriendinnen. Normaal is het dan heerlijk wijntjes drinken dus ik twijfel al de hele week of ik het gewoon ga vertellen. We hebben het nog tegen niemand verteld maar vind het wel lastiger om mijn mond te houden en denk dat ze vanavond wel iets gaan vermoeden als ik alleen water of cola-light bestel. En ik vind het ook wel leuk om te vertellen! Nog even in dubio dus.... Maandag de VK bellen voor een afspraak. Heb geen idee wanneer ze me laat komen, ik hoop dat het niet al te lang duurt. Gisteren voor de fun nog een de digitale test gedaan en er stond heel mooi "ZWANGER". Ik ben nu een leuke manier aan het verzinnen om het aan mijn ouders, broer,schoonzus en hun kids te vertellen. Iemand nog tips? (heb er ooit een topic over gelezen hier maar kan het nier meer vinden...) Prettig weekend!
hoi askim, ik had ze uitgenodigd voor het eten en als voorafje gaf ik........beschuit met muisjes. was gelijk feest
Goedemiddag, Jeetje wat schrijven jullie veel... Vandaag een drukke dag, ben heel de dag met onze dochter en 2 vriendjes + mama's in het speelparadijs geweest...ben nu echt totall loss Maar het was wel erg gezellig.. Morgen zal ik een nieuwe kalender plaatsen met iedereen er weer op! Ga nu eens even bedenken wat we gaan eten... (sorry heb alles gelezen, maar ben ook weer alles vergeten )
das is een euk idee! ik heb een klein ooievaartje ingepakt en tegen de tijd dat ze hem hadden uitgepakt stonden de tranen al in hun ogen mijn ouders hebben we het gewoon verteld.
ik zat idd te denken om mijn ouders + broer,schoonzus uit te nodigen en dan beschuit met muisjes (combi roze/blauw/wit) te geven, met daarin geprikt een vlaggetje met aan de ene kant de uitgerekende datum en aan de andere kant voor ieder de band met het kind. Dus voor mijn moeder een vlaggetje met OMA, maar dan, aangezien mijn vriend turks is OMA in het turks, en zo ook voor OPA, OOM, Tante, Nichtje en Neefje. Maar leuke ideeen zijn altijd welkom!
ik heb het gewoon gezegd haha ben echt naar in de botten erg misselijk en lichtjes in mn hofd Ook zeurt mn buik bij vlagen en heb steekjes in mn lies pffff sochtends tot nu toe nergens geen last van
Schoonouders heb ik eerste hulp bij oppassen kit gegeven met pyamatje, mutsje, sokjes en beertje en kaartje met: we weten zeker dat jullie leuke opa en oma zullen zijn. Broer en schoonzus ieder een kadotasje (roze en blauw) met een drinkflesje en ieder twee slabbertjes (ook roze en blauw) en een gedichtje gemaakt waarin de baby vraagt of ze hem/haar flesje willen geven als hij/zij er is. En de oma's en opa's een doos met daarin een rol beschuit en roze/wit en blauw/witte muisjes en een kaartje met: lieve opa en oma, zouden jullie mijn papa en mama over 9 maanden willen helpen smeren. Ouders een lijstje met gedichtje daarin of hij/zij over 9 maanden in lijstje mocht komen... Ze vonden het allen errug leuk en er waren veel tranen hihi.... xx
jeetje zeg, alweer mei mama's. Ik zat bij de juni mama's , maar ik was een twijfel geval voor eind mei of begin juni. Uiteindelijk pas 12 juni bevallen. Ik kan het me nog als de dag van gister herinneren dat ik posi teste, wow waar blijft de tijd. Meiden geniet van jullie zwangerschap, het is zo voorbij!
hee hier, kleine buikpijntjes en vermoeidheid. ik lig al om 10 uur te snurken, normaal hou ik t veel langer uit. pijnlijke borsten ook, zwaar voelen ze aan. en verder nog niet misselijk. kan ook gewoon koffiedrinken. groetjes van sjaan
Wat een leuke manier van vertellen Gina! Wij hebben ze een kaartje gegeven met gefeliciteerd jullie worden opa en oma. Dat was ook leuk. Verder ben ik vreselijk in en inmoe en veel misselijker dan bij mijn zwangerschap van Tim. Ik denk wel eens dat het een tweeling is. Gaat best vaak door mijn hoofd. Nou ja woensdag echo dan zal ik in ieder geval horen of het allemaal goed gaat denk ik toch? Spannend hoor! groetjes!