Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Goedenmorgen...

Hier een misselijke nacht gehad...kon nog net op tijd de wasmand voor mijn neus zetten...mijn moeder schrok al en dacht dat ik in mijn bed aan het overgeven was....gelukkig niet zeg....
    daarna wel weer verder geslapen maar nu nog steeds darmkrampen en weeeig....bah ik hoop maar dat het zo weg gaat...

IK ga nu naar de echo:)
    Tot morgen

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morguh
    ben nog moe maar goed ff werken en dan naar de fysjo door
    het zou vandaag gaan stormen dus ben benieuwd aan het einde van de middag was voorspelt
    wil hoe is het nou?

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anousj zou het door de spanning komen van de echo? ik had het ook bij me 20 weken echo was dat misselijk en slecht slapen
    geniet er maar lekker van meid! en laat het snel weten hoe het was

op de vraag of ik niet bang ben dat het toch een jongen is stjaaaaaa het was 80% een meisje maar goed as dinsdag bij de VK gaat ze nog een keer voor me kijken voor de zekerheid anders wordt de behangband hier slaapt een prins ;)
    maar goed moeten wel me rose kapstokjes terug en me kleertjes en al me op naam gemaaakte handdoekjes ect. pff moet er nu niet aan denken ik ben nou zo in gesteld op een meisje maar goed mocht het een jongen zijn ben ik ook gelukkig alleen moet ff omschakelen
    maar een jongen zien ze al vrij snel en duidelijk en dit kon ze echt niet zien
    ze zei als het mijn kind was zei ik een meisje maar ik denk voor 80% een meid zei ze ze was bang dat ik alles rose ging kopen en dat het alsnog een boy blijkt te zijn
    ben best wel zenuwachtig dadelijk is het een jongen! maak me gek

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    goedemorgen dames,

wat heb ik heerlijk geslapen zeg !
    Voor het eerst in 1 keer doorgeslapen ipv 3 keer eruit om naar de wc te moeten.

Straks heerlijk naar de 3D echo, en mijn mannetje heeft lekker eerder vrij genomen, dus kunnen heerlijk rustig aan doen.

Zaterdag gaan we spulletjes in het kamertje zetten en dan ben ik ook weer blij.. :D

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!
    Zo, heb vrij redelijk geslapen, viel gelijk in slaap maar moest er weer vaak uit om te plassen. Buik heeft de schrikbarende omtrek van maarliefst 82 cm bereikt, jeetje het schiet echt niet op!
    Neia: onze uk reageert op andere baby's kinderen (op tv en op schoot), eten, papa's hand. Verder vooral als ik na even lopen rustig ga zitten.
    Heb mn broodjes pindakaas en hagelslag op (ja, hier ook zo'n freak, zal het iets gronings zijn?) Ga me nu ff opfrissen en dan naar de echo!
    Tot later!

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@neia: Ja, het is wel dom inderdaad.. lijkt me toch niet zó moeilijk om even te bellen? Maar ja, veel meer dan afwachten kun je nu toch niet...

Je verwacht inderdaad niet zo iemand van zo lang geleden (en ook uit een heel andere plaats) bij het zwemmen tegen te komen :) Ze is wel aardig ja, al had ik vroeger nooit zoveel contact met haar, we zaten een beetje in andere groepjes, zeg maar :)

Moordwijven lijkt me ook wel een leuke film ja. Misschien dat ik mannetje nog eens meekrijg naar de bios en anders kijken we wel een keer alstie op DVD uit is.
    Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen?

@Deentje: ik heb 's avonds ook het liefst vooral rust. Of dat nu beneden languit op de bank is (al is onze huidige bank niet zo geschikt om lekker languit op te gaan hangen, die is écht aan vervanging toe), of boven lekker achter de pc.
    Wij krijgen vanavond visite... een paar collega's/vrienden die komen eten. Gaat zeker gezellig worden, maar hoop wel dat het niet te laat wordt... nou ja, anders ga ik gewoon toch wel naar bed toe, maar vind dat dan altijd zo ongezellig :(

@anoesj: vervelend hoor, dat je vannacht zo misselijk was :( Hopelijk kun je vannacht beter slapen en gaan ook de krampen snel weg!
    Veel plezier bij de echo!

@fiona: ik kon vanmorgen verbazingwekkend goed m'n bed uitkomen, maar daarna was het ook meteen over... ook hier dus behoorlijk moe!

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen!

@Jvtje: Wat betreft die droom combi op brood van pindakaas met hagelslag.....wij mochten vroeger dat alleen eten als er nog een bbroodje boven op kwam haha! Anders werd het veel te duur..... :) haha

@Evelien: Ja dat zei manloief ook al van dat water en wat dat betreft lijkt het dan weer op veel vakantielanden want dat was in turkije net zo natuurlijk! Gewoon goed voorzichtig zijn :)

Wat grappig dat zoveel van ons toch naar ap[peldrankjes neigen!

@Neia: Mijn kleintje reageert op de vk praktijk....wellicht door de baby's en misschien door de houding en emoties van mams hihi

en aandacht tekort ? hahaha, moet ik mn aandacht noh maar beter gaan verdelen! inderdaad krijgt de pc door de dag heen de meeste aandacht! Maar ik denk dat dat straks automatrisch helemaal andersom wordt hihi......

Enneh, wat wat lekker dat je zo genoten hebt gisteren van je avondje uit! Hoop voor je dat je net zo lekker geslapen heb t!

@Deentje: kan me voorstellen dat je liever op je eigen bank had gelegen! Vanavond des te mneer van genieten! :)

@Anoesj: Bah wat zal jij je naar hebben gevoeld....hopelijk ben je nu een beetje opgeknapt! Veel plezier met de echo! zo leuk!

@Fiona: Zal wel los lopen met je meissie denk ik! Maar voor je geruststelling en de zekerheid kan ik me voorsatellen dat je heel blij bent dat ze nog een xtje gaan kijken!

Hier waait het al aardig en ik denk dat ik me in tegen stelling tot afgelopen week maar eens snel in de kleren hijs en boodschappies ga halen !

@Dolphin: Ow wat lekker he zo'n nachtje doorslapen en wat kan je dat dan waarderen als het gebeurd! :) Ik wens je heeeeel veeeeel plezier bij de echo samen met je mannetje!

@Friendly: Zat te denken , kan inderdaad iets Gronings zijn als Jvtje ook van oorsprong uut Grun komt? Want die eet het ook ;) Had je nog mee gekregen dat ik 6 maart naar Grun voor de echo mag op school? Thanx nog voor de tip!

Na, ff douchen en tot laters!

Liefs

8. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Eerst weer ff een ego berichtje voor ik by ga lezen:
    Hier ging t gisteren nog steeds nie zo goed :( , gisterenmorgen lekker rustig aan gedaan, maar moest gisteren ff naar de sportschool om mn abbo op pauze te zetten en boodschappen doen, toen ik weer harde buiken kreeg. Echt zo'n klote gevoel :cry: Had thuis de VK gebeld, zy zei dat zo nu en dan een uurtje niet erg was, als t maar niet met hele regelmatige tussenpozen komt, en met meer pyn, zodat het meer op weeen lykt! Als ik gisteren op de bank lag, ging t wel, maar zo gauw ik opstond, begon t weer. Dus was gisteren ff by de buurvrouw (die ook zwanger is) om te zeggen dat ik dan miss beter niet naar yoga kon gaan, maar zy had ook wel regelmatig last van harde buiken, en dat kon verder niet veel kwaad. Ze zei ook dat t beter was als ik wel ging, voor de ontspanning (was partner les, dus Maikel ging ook mee). Gisteren tydens de les zakte t steeds wel iets weg, maar bleef ook wel aanwezig. Thuis maar ff in bad geweest, dat hielp wel. Had na die tyd nog wel een trekkerig gevoel in mn buik (en spierpyn in mn rug en benen) maar geen harde buiken meer. En nu ook nergens meer last van. Dus hoop dat t vandaag verder goed gaat....... [-o<

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Ice: ik zou het toch wat rustig aan doen vandaag! het voelt gewoon echt K##

Kan me voorstellen dat de yoga wel ontspannend is dan! En wat betreft het bad...das oiok de manier om te kijken of het harde buiken en oefen weeen zijn....zakken ze nameliijk af dan zijn het geen echt weeeen........ *heeft ze ergens gelezen......*

Nu echt ff douchen.....;)

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @anoesj: hoop dat je snel weer wat beter voelt en dat je nu geniet van een prachtige echo van je hummeltje.

@ fiona: als het nou toch een jongetje is, misschien vind ik jouw meidennaam wel mooi en kan ik de spulletjes op naam van je overkopen ;) Nee hoor het zal wel loslopen :)

@gina: hier ook af en toe bij niezen wat verlies van urine, getver weer een natte plek!

@neia: hoe gaat het met je eigenwijze buik? Istie al wat rustiger? Hoop dat je lekker hebt geslapen vannacht.

@ice: he bah, wat zal dat een angstige gewaarwording zijn, die harde buiken! gelukkig helpt een bad wel, maar hou het in de gaten hoor.

Over die strepen, Ik heb me helemaal gek gesmeerd en tot en met week 38 had ik geen enkel streepje, maar toen gebeurde het: Ze kwamen van alle kanten tegelijk! en uiteindelijk heb ik er de zaterdageditie van de telegraaf eraan overgehouden! :)

Hier is tante katootje erg druk aanwezig, ze heeft regelmatig de hik en maakt koprollen en flikflaks. Dit doet ze het liefst als ik stil zit of lig. Mijn buik zag ik gisteren voor het eerst bewegen, grappig gezicht zeg!

Verder gaat het in huize daam niet zo geweldig, want ik kreeg gisteren te horen dat de deadline (= overdracht van nieuwe huisje) niet gehaald gaat worden (dat zou 1 februari zijn) Dus nu moeten we weer wachten ( iest wat ik al vier weken doe en nu een beetje zat ben!) op verdere vorderingen en ik moet dagrente gaan betalen. Hoeveel dat is, weet ik niet dus nu ben ik een beetje gefrustreerd! Daar komt nog bij dat er op het moment van dit k*t telefoontje een paar van die bijdehante snotneuzen aan het belletjetrekken was, dus ik schoof vreselijk uit mijn slof tegen één van die gastjes. Ik heb gezegd dat als ik hem in mijn klauwen krijg, ik hem mee naar binnen sleur en dat ie voorlopig niet van me af is! :oops:
    Er zit nog een verhaal vooraf aan vast hoor: Mijn zoontje ( 8 jaar) hebben ze al eens (dezelfde knullen) zijn fiets proberen af te pakken en toen dat niet lukte, hebben ze tegen hem gezegd dat ze zijn haar in de fik zouden steken :evil: . Ik was furieus en ben naar buiten gestormd en heb dat ventje even goed aangesproken. vervolgens kwam mijn vriend erbij en die heeft hem ook flink aangepakt, ik was op gegeven ogenblik gewoon bang dat hij dat jongetje echt iets aan zou doen!

Aargh! Ik ben echt even klaar met het hele gebeuren! Normaal ben ik de nuchterheid zelve, maar ik blijk dus ook niet van steen te zijn!

11. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen dames,

@ice...het klinkt al als oefen weeen. Die schijnen over te gaan als je in bad ligt..doe rustig aan meid..we kunnen nu nog geen baby gebruiken.
    @Friendly..mijn man eet bijna elke dag brood met pindakaas en hagelslag..en ja wij komen ook uit Grun..
    @Dolphin..veel plezier met je 3d ecjo en ik hoop dat de kleine geen verstoppertje speelt zoals die van ons :D
    @Anoesj..Veel plezier in Grun en doe rustig aan meid!
    @Neia..hier ook één die naar moordwijven is geweest..lekker een film om niet bij na te denken...

Hier alles ok..eigelijk nergens last van behalve van een druk kind die maar niet wil hebben dat mama rustig aan doet. Ik rij op de bus en dan voel je hem niet maar als ik op de bank ga liggen of op bed....kleine reageert op handen op de buik...en als papa een liedje zingt :)
    Morgen heel vroeg komen alle spullen..Ik moet dan van mijn man nog wel op bed liggen want ik moet morgenmiddag pas werken en heb wel mijn rust nodig...Ik kan niet wachten om alles uit te pakken... :)

12. will

will Niet meer actief

even een klein ego berichtje voordat ik mijn bed maar weer opzoek.
    zit nog steeds niet goed in mijn vel. mijn vinger gaat gelukkig de goeie kant op en de rooie streep op mijn arm is ook verdwenen. ik heb alleen nog spierpijn waar die streep zat. verder ben ik ontzettend moe en heb niet zoveel zin om iets te doen. denk dat dat wat met ijzer te kort te maken heeft en ik denk ook dat er een griepje aan zit te komen. heb de hele tijd een akelig kriebelhoestje en ben een beetje snotterig.

schrok een beetje van wat jullie allemaal gekletst hadden gisteren, pfffff. beetje teveel om met m'n slaperige kop terug te lezen.

probeer vanmiddag nog even terug te komen als ik tenminste m'n bed uit kan komen.

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    lekker rustig aan doen wil. Als je ijzer tekort hebt neem je toch lekker appelstroop.. :D

14. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Anna: Zullen we dan maar met zn 3en buddy worden? ;)
    @Hannah: denk meer bandenpyn. Harde buiken voelt niet echt pynlyk (by my tenminste nog niet) maar meer als heel ongemakkelyk...
    t is idd wel moeilyk om toe te geven en te accepteren dat je rustig aan moet doen....Gisteren had ik heel wat in de planning, stofzuigen, was doen, boodschappen, enz, maar uiteindelyk is er allemaal niox van gekomen....
    @Neia: hier smiddags geen dutje, ik werk op de BSO, dus dat is juist smiddags....Doe t smorgens mel heel rustig aan hoor. Daarom snap ik t ook niet, di avond zat ik gewoon rustig op de bank toen t kwam, en gisteren had ik ook nie veel gedaan, maar zat ik gewoon in de auto....:(
    Fyn hè als je het er met iemand over kunt hebben? Dat heb ik met de buurvrouw, en die heeft ook al een kleine, dus weet ook wel waar ze ovr praat! Hoop dat jy je alweer wat beter voelt?
    @Anna: fyn hè in je badjas achter de pc. das hier ook zo'n beetje standaard smorgens ;)
    @Onsukkie: brrr dat verhaal over die poep :( Dan doe my maar katten ;)
    @Evelien: probeer ik ook hoor ;)
    @Fiona: ik kryg t altyd helemaal benauwd by een HB, net of iemand een riem heel strak aantrekt. Je buik wordt dan helemaal hard. Wat t by jou is weet ik niet. Miss proberen iets minder te eten? Als ik teveel eet, heb ik ook t gevoel dat ik ga ontploffen!
    Ik hou helemaal niet van appelsap, dus betwyfel of ik t nu wel lekker vind......
    Voeten massage hoeft ook niet van my haha, als iemand aan mn voeten zit, wordt ik zacht uitgedrukt lichtelyk geirriteerd :evil: Ow jy ook hannah ;)

@JVtje: ja myn buik doet voor de rest ook een beetje pyn als spierpyn, vooral bovenin en aan de zykant en in de liezen. das dus echt vd groeispurt!
    @Hannah: jaaaaa Sanadome, das pas een strak plan! Lykt me heerlyk! Nu nog bedenken wie ik mee ga krygen, Maikel ws niet hihi.
    @Anastacia: nee was juist voor myn gevoel lekker relaxed, daarom snapte ik t ook niet...
    @Neia, Daphne & hannah: als jullie niet alleen met je zwangere buik naar t sanadome willen, kunnen wel altyd nog saampjes gaan ;)
    **Nou dit was t/m blz 846, nog maar 9 te gaan....**

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goedemorgen dames,

Daam, gelukkig maar dat je niet van steen bent ;) Kan me je reactie wel voorstellen, al opgefokt door dat telefoontje met slecht nieuws en dan bellen zij net op het verkeerde moment aan, zou ik ook even uit mijn dak gaan hoor! Balen dat je weer moet wachten!

Anoesj, vervelend zo'n nacht, is het overgeven van je zwangerschap of heb je een buikgriep te pakken? Oh ja, geniet van je echo!

Fiona, ik denk zelf ook dat het wel los zal lopen, is vast een meisje.

Will, fijnweer wat van je gehoord te hebben, geef maar even toe aan je vermoeidheid, zo'n infectie is ook niet niks, wrs is je weerstand even laag en krijgen griepvirusjes ook nog wat vat op je. Gelukkig is de onsteking onder controle.

Ice, doe je een beetje rustig aan, moet je ook nog werken, blijf anders even thuis , bv vandaag en morgen , dan het weekend erbij en heb je misschien weer genoeg bijgetankt om er weer tegen te kunnen!

Ik ken wel meer mensen die dat eten hoor, pindakaas met hagelslag, ken ook pindakaas met honing en hagelslag met leverpastei(jak). Zelf vind ik kaas met jam lekker.

Hier ook wat urine verlies, maar had ik ook al wel voor de zwangerschap als ik dan weer ongesteld moest worden, denk dat de spieren dan ook iets verslappen. Bekkenbodemoefeningen doen! Ik vind het een vreselijk vies gevoel, bah.

Lekker zo'n nachtje doorslapen dolphin.

Zo, tot zover de reacties maar eventjes, Ik ben vanmorgen naar de vk geweest, had dit keer carola, die kende ik nog niet. Een aardige meid. Zij vond het ook heel goed dat ik 50% was gaan werken envond het eigenlijk wel twijffelachtig of ik die ochtendjes wel vol moest houden, ook lichte mensen verzorgen is lichamelijk zwaar. Helemaal toen ik vertelde dat ik het kindje zo laag vond liggen en dat ik soms het gevoel heb dat er iets tussen mijn benen bungelt en een druk voel op mijn pereneum ( schrijf je dat zo?) Ze drukte me op mijn hart goed mijn bekkenbodem te trainen. En niet te veel zware werkzaamheden, niet tillen en veel bukken en hurken. Ik moest wel blijven lopen, bewegen is goed anders verslechterd je conditie teveel.
    Verder was ik maar 4 onsjes aangekomen, mijn bloeddruk was omlaag, 110/65, heel netjes ! Maar ja dat was bij Tessa ook zo en aan het eind ging die toch omhoog! Dus het zegt niet alles, maar wel goed dat hij toch omlaag is, heb ik straks een buffertje.
    Die scherpe pijn die ik een paar weken geleden had is banden pijn, er loopt een band van je navel over de zijkant van je buik naar het schaambeen, dat was precies de plek die ik bescheef. Dus dat was duidelijk, bloedverlies in urine stond daar los van, is toevallig geweest.

Ze was uiteindelijk heel tevreden en ik ook.

Tot later

16. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    **En leest weer verder.....**
    @Anoesj: tjonge, wel fyn dat ze begripvol reageerde dan! Nu maar hopen dat je snel rustig aan kunt doen meis!
    @Gina: hier geen urine verlies, wel meer afscheiding :( :|
    @Anoesj: nou gisteren zyn ze niet echt weg gebleven :( Maar hoop gewoon verder voor vandaag ;)
    Aaaaah en dan dat liedje op de radio, toevallig hè! Toen wy bezig waren met zwanger raken, was elke keer dat liedje van natascha bedingfield erop (I wanna have your baby). Dus toen ik vd week in de supermarkt liep, liep ik gelyk met een big smile (en een brok in mn keel hihi) toen ik dat nummer hoorde ;)
    Ik vind de 9maanden beurs ook wel erg duur hoor, wy willen ook met de trein omdat ik t zover ryden vind ivm mn rug, maar als ik zie wat dat kost!!
    @Anna: lonit? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord!
    Hier ligt trouwens door t hele huis lamninaat. Loop toch nooit op sokken, in de winter heb ik schoenen of sloffen aan, en in de zomer blote voeten of slippers! En t is zo lekker makkelyk ;)
    @Fiona: kamertje klinkt super! Echte meidenkamer! Hier wordt ie limegroen met rose!
    Oooooooh al dat geklets over strandvakanties.......Kryg er spontaan zin in. Vooral als ik zie wat t weersvooruitzicht voor vandaag is :(
    @Evelien: oja in t Zh hebben ze airco, heerlyk! ;)
    @Anoesj: balen meis dat je je vannacht zo beroerd voelde :(
    ** Zo heeft al bygelezen tot haar 1ste reactie van vandaag :thumup: **
    @Anna: ja doe t ook wel lekker rustig aan. Ga niet teveel doen (ook al is t huis een zooitje :( ) en vanmiddag hoef ik maar een paar uurtjes te werken. Als t echt niet gaat, bel ik mn collega wel....
    na t bad was t idd minder, nog wel trekkerig, maar geen harde buiken meer.
    @Daam: schrok er ook behoorlyk van! En dan spoken ook idd alle verhalen die je ooit hebt gehoord over te vroeg bevallen weer door je hoofd :( Niet zo leuk dus!
    Balen van je huis, je stelt je erop in, en dan moet je nog langer wachten :mad: Duim voor je dat t snel goedkomt!
    @Mariska: was ik ook niet van plan hoor meis! heb onze dochter gisteren wel een paar x gewaarschuwd dat ze mooi nog een paar maanden moet blyven zitten!
    @Evelien: moet vanmiddag wel werken, maar 3 1/2 uur, dus dat gaat nog. Doe ik vanmorgen lekker rustig aan. En als t niet gaat, bel ik de collega op.
    Fyn dat by jouw controle alles goed was! Is toch weer een geruststelling hè!
    Nou ladies, ik ga ff verder met bikini's bestellen (bestel er altyd meerdere, en in verschillende maten, anders blyf je aan t terug sturen. Nu pas je gewoon alles, en wat t beste bevalt, hou je, de rest gaat terug :D)
    Bedankt voor al jullie lieve reacties, dat doet me goed (daarom alleen al is dit forum toch geweldig! :thumup: )
    Tot laters!

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Goeiemorgen,

Deentje, inderdaad niet prettig dat je naar boven werd verbannen. Hier werd gisteravond na de film ook gelijk voetbal opgezet.

Anoesj, wat balen zeg dat je zo'n misselijke nacht achter de rug hebt, ik ken het meid. En je doet er inderdaad niks aan. Ik hoop dat je lekker van de echo genoten hebt.

Fiona, ja dat zou wel raar zijn ja als het nu een jongetje zou zijn. Inderdaad volgende week nog maar even bij de vk laten nakijken. Het zal je maar gebeuren.

Dolphin, fijn om te horen dat je zo'n goede nacht hebt gehad. En nu lekker naar de 3D echo. Heel veel plezier!

Jvtje, GEFELICITEERD met de 27 weken alweer! :confused: :D
    Leuk dat diegene van vroeger wel aardig is, maar het blijft raar natuurlijk.

Anna, haha bij jou krijgt de computer nu meer aandacht maar straks zal dat inderdaad wel anders zijn. ;) Geniet er nu maar van, straks zien we je niet meer. ;)
    Ik ben ook benieuwd hoe erg het gaat stormen vandaag. Gelukkig hoef ik m'n huisje niet uit!

Ice, jeetje wat vervelend dat je ook zo'n last hebt van harde buiken. Dat betekent toch echt dat je het rustiger aan moet doen. Misschien wat minder gaan werken al het aanhoudt? Want ik was echt te laat met het stoppen met werken, en dat kan ik nu goed merken.

Daam, jeetje wat erg zeg van die rotjongens. Ongelofelijk wat die kinderen allemaal durven te zeggen. Maar ik denk dat je ze wel bang hebt gemaakt nu. ;)

Mariska, ja leuk he moordwijven, dat je nergens over na hoeft te denken. Leuk dat jullie morgen ook al de spullen binnen krijgen. Spannend!

Will, jeetje wat vervelend dat je je zo rot en moe voelt. Rust goed uit meid. En misschien kun jij inderdaad nu eens die appelstroop pot veroveren. ;)

Evelien, wat leuk om te lezen dat alles goed was bij de vk. Wat heb je nu afgesproken over het werken? Gewoon aankijken en evt stoppen?

Ik heb vannacht, voor mijn doen, ook redelijk goed geslapen. Wel nog 3 keer overgegeven, maar ik kon daarna weer verder slapen. ik kon echt merken dat ik moe ben, want vanmorgen sliep ik ook weer verder. Ik kom er pas net uit.
    Nu lekker de vk praktijk kijken.

X Neia

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goede morgen meiden,
    ook net uit mijn bedje gerold...
    Heb de laatste 2 dagen erg last van mijn rug. Absoluut niet het bekken maar echt mijn rug, geen idee waar het van komt maar het is vrij irritant! :mad:
    Nou ja, hopen dat het were over gaat.....

Will fijn dat het weer beter gaat met je vinger, rustig aan doen nog hoor !

Over gekke broodcombinaties, ik lust zelf ook kaas met vlokken :) en leverpastij met vlokken :)
    Mijn man lust ook pindakaas met jam :)
    Ik lust geen enkele pindakaas combinatie, want ik ben allergisch voor noten :D

Nou ja, ik ga even iets aantrekken en naar de winkel, morgen komen ze het kamertje brengen en ik moet dan wel contant betalen! dus even pinnen!

tot later,

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ anastacia, ik heb ook last van mijn rug. Heeft echt met zwangerschap te maken. Buik wordt zwaarder waardoor je rugklachten krijgt. Ik kan ook niet lang op een stoel of bank zitten, moet dan ook veel lopen. Ik hoop ook dat het wegtrekt, maar ik ben bang van niet.

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo meiden,

Ben ik weer, terug van de fysio...Heb wee rnieuwe oefeningen gekregen om mijn bekken te trainen. Zij vond het zeer verstandig en heel goed van me dat ik halve dagen was gaan werken..En ze zei zelfs dat het misschien verstandig is om straks nog maar 2 in de week te werken als het niet meer gaat...Dat is vooralsnog niet aan de orde want de have dagen zo zijn goed vol te houden...
    Vanmiddag naar de vk...Moet voor het eerst een plasje inleveren dan...
    Had aan mannetje gevraag of hij me wilde helpen onthouden...
    Hij is een beetje maf want luister ik straks mijn voicemail af.....staat hij er op en zegt: gewassen plas, was je plas, vergeet je plas niet....etc etc...Een halve minuut lang ongeveer :) Moest wel lachen,,,

ANoesj: balen zo'n nacht. Nu heb je vast je echo gehad, ben benieuwd hoe het was.

Dolphin: lekekr dagje met manlief thuis en een echo, veel plezier!

Will: jeetje schiet niet op, doe lekker rustig aan hoor!

Anna: yes we zitten onder de 100 dagen!

Friendly: jij ook een echo vandaag...veel plezier!

Fiona: zal wel loslopen toch...Maar kan me voorstellen dat je toch nog even extra bevestiging wil.....

Evelien: weer goedgekeurd...En je moet maar kijken of het vol te houden is je werk zo toch...

Daam: pff schiet niet op zeg met je huis...Kan me wel voorstellen dat je uit je slof schoot...Is dan net de bekende druppel...

Anastasia: is het helemaal onderaan je rug? Misschien je si-gewrichten?
    Jij gaat dus ff veel geld uitgeven morgen ;)

Deel Deze Pagina