Lopen is goed! Mijn fysio vertelde vanmorgen dat het goed is als je actief blijft en in beweging....Pas wel op dat je gaat waggelen...Dna moet je juist stoppen en gaan liggen...Advies van de fysio
* hannah, mag ik vragen wat voor oefeningne je mee krijgt? of wordt je bijv gemasseerd>? want ik zou ook naar de fysio meoten maar heb t idde, dat t niet vele helpt (ook omdat ik buiten de zwangerschap ook bij de fys heb gelopen) En ik waggel al als ik net heb gezeten...dus als ik weer overeind kom... ach ja, ben 24 maar heb t lichaam van een 80 jarige... *dolphin, micchien is zo'n bekkenband of zon verstevigende buikband wel iets. op mp ijn veel re koop.ikhb t nl ook, en af en toe helpt t wel. een beetje verlichting.. maar ook na de zwangerschap blijf je de rugprij houden, niet in de mate zoals je het nu voelt, maar t blijft.. helaas.. nou ik kom s wat vaker bijlezen... maar ik ben de laaste zijd heel onrustig, kan nietstil zitten... en daardoor ook niet concentreren en daarom ook neit goed lezen.. snappen julli t nog? de babykamer komt dichterbij, oiig t is bijna klaar... dan plaats ik in mijn album en weten jullie ook wat t is
nog een vraagje: wie van jullie heeft de lodger? (draagdoek, wikkeldeken?) want ik vind mei dan wel een moeilijk emaand hoor, of t is al lekker zomers, of lekker 'hollands'
Oja vandaag al 27 weken \/ neia: ik werk maar 20uurtjes, en ook nog BSO, dus zo druk is dat allemaal niet. Miss komt t ook wel omdat we zaterdag de nieuwe auto op gaan halen, en ik wil graag de babykamer afhebben, en de geboortekaartjes, en we hebben nog steeds geen naam, enz, enz..... Zit gewoon teveel te denken hihi.
Ik heb wel een buikband aan mijn broek vastzitten, maar die vind ik toch iets te strak.. krijg er striemen door.. Ach ik kan er mee leven hoor, het zit ook voornamelijk hoger.. net onder mijn schouders.. waar je bh bandje zit.
Gefeli met 27 weken! En ja al die dingen waar je je dan nog druk om kunt maken hé....... Ben blij dat hier die meeste dingen al geregeld zijn.... Maar anders had ik er vast over gepiekerd...
Mamain: heb hier een lodger....Ook al is de temperatuur buiten wat hoger maar in het begin kunnen die kleintjes zichzelf nog niet goed op temperatuur houden dus ene dekentje kan dan geen kwaad. Bovendien kan je hem nog als draagzak gebruiken, als je de shelter hebt iig....
oja, nog gefeliciteerd meiden met een weekje erbij.. nog een paar weken he, klinkt leuker als nog een paar maanden..
@ JVTJE: het lijkt erop dat mannen van ronde vormen houden... de mijne dus blijkbaar wel in elk geval, en ik altijd maar trots zijn op m'n strakke buikje
Anastasia, balen dat je zo'n pijn aan je rug hebt. Misschien verkeerd gelegen ofzo? Of teveel getild? Leuk dat jij morgen ook al je kamertje krijgt. gaan jullie dit weekend dan alles klaarmaken? Hannah, fijn dat de fysio achter je staat. En straks dus lekker naar de vk. Ik moet altijd een plasje inleveren. Ik moest wel lachen om jouw mannetje. Waarom is dit pas jouw 1e keer? Mamain, yoehoe nog maar 100 dagen! Dat gaat toch wel snel! Wij hebben nog geen dekentje,/lodger. Wij moeten ook nog kiezen. Ice, ja inderdaad misschien teveel aan je hoofd. Dat ken ik. Misschien moet je even een lijstje maken, dan is het uit je hoofd. Dat helpt bij mij in ieder geval wel. GEFELICITEERD met de 27 weken! De vk praktijk was weer leuk, maar dit was de laatste uitzending? Beginnen ze dan morgen met het nieuwe seizoen, want het staat wel gewoon in de gids? X Neia
Dit wordt de eerste keer plasje inleveren ja...Bij mijn vk doen ze dat vanaf 26 weken controleren...Dus vandaar niet eerder.... Tja mannetjes is af en toe beetje gek Had hem gevraagd helpen onthouden anders zou ik het vast vergeten, nou zo vergeet ik dat niet... VK praktijk zijn geen nieuwe afleveringen...Gewoon herhalingen dus gaan ze nu naar het volgende seizoen om te herhalen
goedemiddag iedreen! buddy wat vervelend die pijnin je rug. ik hebe r soms ook last van.. zal indd. komen door een zwaarder wordende buik. die 100 dagen zijn indd. zo om! nu kun je echt gaan aftellen! ik zit ook al te wachten tot ik op die 100 dagen zin
Hannah, ja leuk hoor jouw mannetje. Oh, dat wist ik niet, ik moet al vanaf het begin voor iedere afspraak urine inleveren. Zal vast wel goed zijn. Hoelaat moet je er zijn? Ik ben blij dat ze doorgaan met de herhalingen, want ik heb ze nog niet gezien! Deentje, ja vanaf de 100 kunnen we pas echt af gaan tellen! X Neia
zo centjes gehaald en boodschapjes gedaan... en allerlei lekkers mee naar huis genomen hihihi Zo meteen een beetje opruimen, en dan hopen dat ze morgen op tijd hier zijn met het kamertje... Zal niet de 1e keer zijn dat ik vroeg mijn bed uit ben en dat ze dan heel laat of zelfs niet komen.... Het weekeind gaan we dan idd alles in elkaar zetten en ophangen. Leuk hoor! Heb er echt zin in. Verder voel ik me eigenlijk wel beter dan de afgelopen maanden als het gaat om moe zijn... Ik voel me eigenlijk nu wel redelijk fit, terwijl ze eggen dat je de laatste 3 maanden vaak weer net zo moe bent als de 1e.. Hoe is dat bij jullie?