Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb zoiets geks vandaag, heb al de hele dag stijve kuiten, vooral als ik even heb gezeten en ik heb de afgelopen dagen niets gedaan wat dat zou kunnen veroorzaken. Raar he?!

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    pff hier nog steeds erg last van mijn rug, ben er chagerijnig van geworden. en heb dus ook nog niets gedaan.
    Ben zelfs maar gaan slapen daarnet op de bank, zo van dan heb ik er tenminste geen last van ...

BAH

Nou ja, nu maar eens eten koken

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ga het restje spaghetti van van de week opbakken. Is wel lekker en heb geen zin om nog boodschappen te doen, eet wel een peer extra (mjammie).

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Is het bij jullie ook van dat noodweer... echt niet normaal zo hard als het waait!

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Zit er misschien vocht in?

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hier gaan we voor macaroni!

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hier waait het ook zo hard! Moet mijn dochter even ophalen van turnen. Blegh, koud!

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hier waait het ook zo hard.............Giert om het huis...Vond het ook guur buiten...

Hier eten we een broodje shoarma met komkommersalade!

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Anastasia balen van je rug! Hopelijk gaat het gauw over...

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Geen idee joh! Hoe moe tik dat zien? :oops:

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    pff... wat een spruitjes! maar goed, ze zijn gedopt. Mannetje gaat koken, we hebben er aardappels en varkenslapjes bij (tenminste dat denk ik, had er niet opgeschreven wat het precies was voor ze de vriezer ingingen).
    Wind waait echt ongeloofelijk! Ben echt blij dat ik niet op de fiets hoefde vandaag! Morgen ook niet, dus dat valt mee :D .
    Morgenvroeg de boekhouding ff bijwerken, heb al heel wat jaaropgaves e.d binnen en alles moet toch echt naar het goede mapje verhuizen. Jammer dat mannetje geen kaas heeft gegeten van de administratie, dan kon hij het een keertje doen :(

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja vreselijk, en m'n man wordt echt poepchagrijnig van dit weer. Is echt niet leuk meer. Durf inmiddels niets meer te zeggen tegen hem. Maar als ik niets zeg weet ie niet dat het eten bijna klaar is, dus dat zal dan ook wel niet goed vallen.

Dilemma...

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier ook varkenslapjes , gekookte aardappeltjes en sla met o.a pijnboompitjes :)

Hoe mijn rug zo pijnlijk is gekomen, geen idee... begrijp het ook niet.. Ik til geen zware dingen ofzo en mijn werk is lichamelijk ook niet zwaar.

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Onsukkie: moet je even met een vinger boven je enkels indrukken als er een putje blijft staan dan kan er wel eens vocht inzitten..

En kuitkrampen en rusteloze benen zijn helaas een zwangerschapskwaal :(

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Kan dan toch ook gewoon door de zwangerschap komen helaas.
    Je onderste gewrichten, si-gewrichten zitten vast aan je bekken..Dus ook al denk je dat het niet van je bekken komt, het kan dus wel alleen voel je dat dus in de rug. Mijn fysio heeft daar ook naar gekeken en bij mij blijken ze erg beweeglijk waardoor ik dus pijn heb aan mijn schaambot en ook mijn rug. Ik hoop het niet voor je maar kijk het aan en hou het in je achterhoofd.

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    anastasia, last van je rug kan ook uit het niks komen. Manlief ff laten wrijven of masseren, warm bad of douche en rustig aandoen, meer kun je niet.
    geloof dat het eten bijna klaar is, heb nu al zin in de afwas :(

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jaiks............afwas...
    Ben blij dat ik een vaatwasser heb.
    Eet smakelijk!

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    even gluren...filmpje is uit!

Altijd leuk oim te zien wat er bij iedereen op het menu staat! Heb al weer heel wat voorbij zien vliegen!

Hier eten we vandaag een karbonaatje, aardappelstjes , verse sperzieboontjes, en appelcompote :) met een juutje en een toetje na! Heel wel aardig al zeg ik het zelf :)

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik= happy :)

Manlief belde net dat hij eindelijk de prenataldoos voor me heeft... :)
    Dus ik heb wat om naar uit te kijken dadelijk hihi...
    En de bon die ik in moest leveren werd niet eens gescand...Dus denk dat ik gewoon nog een poging waag met die bon bij een prenatal hier in de buurt ;)

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hannah toch!

Deel Deze Pagina