Deentje super dat Sam geen koorts heeft. Voelt ze zich al wat beter? Daam, ja kan me voorstellen dat je die etterbakken haat. ik kan er hier zelfs boos om worden. hoe durven ze. :x Hannah, fijn dat je over 3 wkn weer terug mag komen bij de vk. Leuk die prenatal doos. ik ben benieuwd wanneer ik de bon krijg! Stiekemerd ben jij zeg! Evelien, ik moet ook iedere keer wegen. Als ik in het zh kom moet ik eerst wegen en mijn urine na laten kijken en dan naar de gyn, die heeft de gegevens dan al. Leuk zeg dat de kleine nu al carnaval konden vieren. Jammer dat ze het zelf niet zo leuk vond. Onsukke, ah bah stijve kuiten. Vanavond even met de pootjes omhoog? Anastasia, ook al zo'n pijn aan je rug. Dan moet je mannetje vanavond wel even masseren. Zeg maar dat wij dat hebben gezegd. Friendly, ah bah spruitjes. Gelukkig doet Neia-man altijd de administratie. Bij jullie is het dus andersom? Ik kom net lekker uit mijn badje. Ik heb even alle namen opgeschreven die we een geboortekaartje willen sturen, was leuk om te doen. Nu gaan we lekker eten bij mijn schoonouders. geen idee wat, hopelijk wat lekkers! X Neia
Hebben lekker gegeten. Weet ook al wat er voor morgen op het menu staat.... hetzelfde als vandaag. Vond al dat ik verdacht veel spruitjes te doppen had. Vlees wist ik dat we teveel hadden, dat was zo ingecalculeerd. Heb alleen te weinig aardappels, dus ga er dan krieltjes bij bakken, makkie dus morgen. *is nu heel jaloers op iedereen met een vaatwasser!*
die kaarten van prenatal worden denk ik wel gescand aan het einde van de dag ofzo of op het hoofdkantoor. Weet het eigenlijk niet. Denk wel dat het "beveiligd" is, al is het maar omdat anders iedereen die doos wel 2x gaat halen hihi Ken wel iemand die een kruidvatdoos 2x had aangevraagd op haar eigen adres en op het huisadres van haar ouders haha
Maar dat is het hem nou juist.... De streepjescode die je moest uitprinten en inleveren is niet gescand... Hij kreeg de doos gewoon mee... Kan echt merken dat ik niet meer zoveel kan eten...Anderhalf broodje en ik zit vol.. Ga nu ff bij mijn vader op bezoek.. Misschien tot straks!
hoi hoi! neia sam is niet mijn kindje maar daphne's kindje maakt niet uit hoor ik heb de etos doos 2x ook eentje op mijn ouders adres en eentje op mijn adres.. omdat ik de laatste tijd heel veel verhuis heb ik alles aangevraagt op mijn ouders adres.. maar sommige dingen krijg ik ook op mijn adres.. dus wel leuK! vind het wel een beetje eng om weer bij de etos naar binnen te lopen.. ik dacht al van dadelijk herkent ze mij en zegt ze van he jij hebt toch al een doos opgehaald.. haha sta je ook mooi met je mond vol tanden! hannah als ze niks met die bon gedaan hebben... ook geen code van de bon ergens ingevoerd hebben ofzo dan kun je hem vast nog wel een keertje ophalen! haha ja waarom niet! altijd handig toch!
Grrr erger me dood aan die man van me... zit ie weer een stom spelletje te spelen op de playstation... gezellig!
haha ja kan ik me ook aan ergeren hoor! wij hebben dan een xbox. en dan keihard die schietgeluiden door t huis heen! en als ik dan vraag of ie wat zachter kan kijkt ie ee keer boos haha! haha 2x luiers? 2 spenen en die zwitsal doekjes doos vind ik wel makkelijk! 1tje voor arjen en eentje voor de baby. die dingen gaan altijd zo snel kapot
@onsukkie: inderdaad stevig indrukken boven de enkel en als er dan even een putje zichtbaar blijft (een aantal seconden) zit er vocht in je benen. Dat betekent met de beentjes omhoog zitten dan trekt het wel weg en wordt de spanning in je onderbenen snel minder.
Nou daar was ik weer ff snel bylezen voor ik House ga kyken..... Oja, was me vanmiddag op t werk aan allemaal dingen aan t irriteren, met als gevolg.....jullie raden t al, weer harde buiken maar gelukkig was t ook zo weer over, en heb ik de rest vd dag tot nu toe nergens meer last van gehad! @Neia: Thnx! Das wel een goed id ja een lystje! Maar meestal als ik dat dan wil doen, weet ik opeens nix meer..... @Friendly: fyn dat de echo goed was! @Neia: jeetje meis, wat een naar bericht Maar heb je verder niet zo'n goed contact met je opa, dat je er niet by bent of iets weet? Ow zie je antwoord al staan! @Buddy: mooie buikfoto! Hoe was t by de VK? -> ow zie t al staan, fyn dat alles goed was! En dat trappen, ja dat doet die van my ook haha.Oei wel balen van die bloeddruk! Rustig aan doen dan maar Cool dat je mocht voelen! @Daphne: ach arme Sam En jy! Bleeegh onder gespuugd worden is geloof ik niemands hobby! Hoop dat ze zich snel beter voelt! @Jvtje: probeer idd zo rustig mogelyk te doen! iets anders kan ik toch niet doen! En kaartjes voor 15 eurie? vanuit Doetinchem? Dan ga ik meteen maar es ff kyken, thnx girl! Maar dan moet je zeker ook een entree bewys hebben voor de huishoudbeurs? Of dan haal ik die gewoon, kan ik ook mee naar de 9maanden beurs. Dan is t maar 27,50 pp ip alleen al 28 voor de treinreis! @neia: welk site heb je gevonden dan? ben nieuwsgierig hihi. @hannahooooh hannah toch Hihi geloof dat ik dat ook maar ga proberen dan Ben je in DTC geweest? Nou ik ben weg! Toedeloe!
Oe ice..........Niet meer irriteren dus Nee mannetje was niet in DTC, maar in Eindhoven. Anastasia: hij heeft niks hoeven inleveren en er is niks gescand... Hier zit manlief een spelletje op de Wii te spelen... De inhoud vond ik wel erg royaal van de doos zeg....Leuke dingetjes erin!
Soms he....kinderen onderling :S @evelien; kun je een voorbeeld van oefeningen geven voor bekkenbodem? @neia; sterkte met je opa, kan het me wel voorstellen vanuit je moeder (die maakt zich vast beetje zorgen om jou)?
Met Sam lijkt het gelukkig weer wat beter te gaan, ze had vanavond het hoogste woord weer Wel was ze op een gegeven moment heel erg moe. Vanavond hebben wij witlof op, ik had een kilo gehaald, daar haal ik dan nog wat vanaf en denk dat we dus met z'n drieen 800 gram witlof weggewerkt hebben.. maar is ook zooo lekker in de ham/kaas saus. Voor manlief riefkoeken erbij en voor mij gewoon aardappeltjes (had voor de afwisseling geen zin in gebakken aardappels oid). Net stond ik in de keuken en kon mijn buik in het raam zien, ik schrok ervan... op de foto van vanochtend lijkt ie helemaal niet zoooo groot. Heb trouwens vandaag ook wel last van mijn rug gehad, maar heb te weinig rust gehad, ben de hele dag bezig geweest, vooral met Sam, en daarna nog koken en meegeholpen in Sam d'r nieuwe kamertje. Ben echt lichamelijk moe vandaag.. (zal wat worden maandag in Oeteldonk en de 14e op de 9maandenbeurs) Kan even nog niet reageren op jullie, is niet zoveel blijven hangen, sorry!