gelukkig gaat het weer beter met sam! en veel witlof en dan lekker lang slapen is zeker wel goed! hopelijk is ze morgen weer helemaal de oude! nu jij ook ff lekker rust houden!
zo meiden middag dutje heeft zijn werk wel gedaan. haaha, manlief heeft me in de ziektewet geknald. dus kan nu constant dutjes doen. friendly Amy vroeg gisteren of ze even moest reageren maar ik denk dat ze het is vergeten. van de week hier ook maar spruitjes. daam, weet niet wat ik met dat jochie had gedaan. over het bed verhogen. toen ik van amy moest bevallen stond ons bed op, jawel, 4 kratjes bier daphne hoe gaat het met sam? anastacia, doe lekker een kruikje in je rug. pijn in je rug is wel zoooo vervelend. de rest ben ik niet vergeten maar heb gewoon niet alles terug gelezen. zo nu lekker een stokbroodje eten, heb dus ook weer honger, goed teken, dacht ik zo.
Anna en Hannah, bedankt meiden! Friendly, dat is lekker makkelijk ja morgen hetzelfde eten. En ik zou werkelijk niet weten wat ik zonder een vaatwasser moet doen. Hannah, ben je al op bezoek geweest bij je vader? was het gezellig? Deentje, ojee sorry, zw. demensie Super makkelijk dat je ook nog wat spulletjes voor Arjen kan gebruiken. Ice, weer een tip van lijstjes-Neia . Leg het lijstje op je nachtkastje, dan kun je er iedere keer wat bijschrijven. De site is: www.kaartenco.nl Zijn wel wat apartere en kleurrijkere kaartjes hoor, moet je van houden. Daphne, fijn dat alles weer goed is met Sam. Logisch dat je na zo'n dag zorgen extra moe bent. Dus jullie gaan maandag naar oeteldonk? Flink feesten? Gaat Sam ook mee? Eten bij mijn schoonouders was lekker en makkelijk. Nu ga ik met mijn mannetje; alles is liefde, op bed kijken. Heerlijk samen relaxen! Tot morgen! X Neia
Gelukkig gaat het beter met Sam! Enne geeft niet hoor, we lijden hier allemaal wel eens aan zwangerschapsdementie....
fijn dat het weer beter met je gaat will! rust doet wonderen! bij ons stond het bed ook op bier kratjes. die klossen die je bij de kraamzorg krijgt waren veel te smal voor die brede poten die wij onder het bed hebben.
in het begin vond ik het wel heel eng in zo'n hoog bed te slapen! dacht echt ff dat ie zo in zou storten haha. maar als je dan later die kratjes eronder weg haalt is het ook wel heel raar hoor! haha ineens net zo laag!
Veel plezier Neia.........Lekker relaxen! Ben net bij mijn vader geweest....Ging wel redelijk, alleen doordat hij vermoeid was op het einde een beetje minder maar goed.....
Will: verstandig van je man dat ie je de ziektewet instuurt! Nu gewoon ff rustig aan doen en bijkomen van alles, gelukkig dat je vinder al beter gaat.
hannah, ooit wel eens in een hoogslaper geslapen? zo ongeveer moet je denken. als je s'morgens uit je bed komt kan je zo lekker met je benen bengelen, haha
wanneer moet je die klossen eigenlijk halen? en waar? daphne wat fijn dat sam weer beter begint te worden!
Anastasia: vanaf het moment dat je thuis mag bevallen moet je bed omhoog staan maar kan zijn dat je iets eerder ook fijn vindt... Die klossen kun je gewoon bij de thuiszorg lenen, net als een po.
volgens mij ergens met 32 weken ofzo of iets later krijg je een brief! en dan kun je het kraampakket de klossen en de po ophalen bij de thuiszorg.. teminzte zo gaat het hier neia maakt niks uit hoor van die dementie! heeft iedereen volgens mij lekker in bed een film kijken heb ik ook wel zin in.. heb alleen geen leuke film meer! en kan zo gauw ook niks leuks vinden om te downloaden
Will: fijn dat je nog leeft Ga maar 'genieten' van je ziektewet zal voorlopig de laatste keer wel zijn! Kruip nog ffies bij mannetje op de bank en ga dan naar bed. Ben 's avonds weer heel erg moe, was net blij dat ik daar van af was... maar goed, maar aan toegeven! Welterusten en tot morgen!