ik heb mijn kraampakket al in huis. mocht ik vanaf 4 maanden ofzo halen. Heb het een paar weken geleden gehaald.
Dat is al vlot dus....... Ben nieuwsgierig naar wat er in zit.........Maar aan de andere kant, wil ik dat wel weten Ga ook naar bed toe..........Ben moe. Welterusten alvast voor iedereen!
Neia, wij gaan (als het niet sneeuwt) rond 12 uur, misschien iets eerder naar de stad, dan speelt mijn oude carnavalsvereniging in de stad.. (ik ben een rasechte Oeteldonkse ), en dan ga ik Sam naar mijn moeder brengen, en dan met de bus weer terug naar de stad voor de optocht. Dan ga ik nog even instructies geven over kroegen aan familie uit Nijmegen en dan houd ik het denk ik rond een uur of 6 voor gezien, ben bang dat ik het dan niet meer trek hihihihi. Ik heb gehoord dat je idd vanaf 37 weken de klossen onder je bed moet hebben. Er worden trouwens ook eisen gesteld aan je stofzuiger whahaa, en je moet minstens 3 pannen hebben (jaja)
Heb net een ruim uur liggen balen bij de zw-yoga. Ging van te voren betalen, moet ik gewoon de les van vorige week ook betalen, terwijl ik er helemaal niet was! En als je op hun site kijkt betaal je dus 7,50 per les. Nou moet je wel in 1x voor 10 lessen betalen (75 euro dus), maar vind het nergens op slaan dat ik dus een les dat ik niet kon niet in mag halen. Ben echt zooooooooooo pissed heb spijt dat ik betaald heb, want dan had ik gewoon de 3 lessen dat ik geweest was nu betaald en was niet meer gegaan. Ben er helemaal klaar mee!
goeieavond ben over me slaap heen ging om 6 uur al slapen stom stom stom maar goed manlief ligt al op 1 oor en ik kon niet meer slapen dus ff snel hier checken er is een bom ontploft hier in me huis echt te gek morgen na me werk eerst maar grote opruimbeurd hier drama vanmiddag me behang hadden ze een deel niet op voorraad zat min. levertijd op van 12 weken slik! maar naar de behangwinkel gegaan alle moglijke 2de keuzes doorgebladerd 20 boeken verder en nies was net zo leuk als dat wat ik wou het ruitje wat onderaan komt hadden ze niet nou heb ik een vervangend ruitje genomen en het is nog mooier ook! dus ben gelukkig toch nog geslaagd het komt allemaal volgende week binnen en ga aankomde week ook voor vloerbedekking kijken manlief moet de laminaat vloer er dit weekend uit gaan halen en dan ga ik het kozijn nog een kwastje geven nou ga weer richting bed toe en hopen dat ik nog in slaap kom weltruste meiden morgen zal ik weer ff op iedereen reageren
hey onsukkie kan me voorstellen hoor belachelijk he mijn zwgym kost 85 euro ben benieuwd of het het geld waard is ook al kom ik niet moet het alsnog betalen meiden stomme vraag maar ik beval poliklinisch en krijg ook een kraamhulp hier thuis moet mijn bedje dan ook op klossen nee toch! geef flesvoeding zou geen andere reden kunnen bedenken waarom anders me bedje omhoog moet ik dacht dat dat allleen moest als je een thuisbevalling had zodat de VK er goed bij kan voor haar rug? nou ik hoop van niet ligt zo eenzaam in die hoogte ik kruip altijd tegen mannetje aan zo me grapefruit zit erin ff nog wat drinken heb me een partij dorst ! en dan me bedje in hoorde net me vent brabbelen tegen mij denk ik hij heeft blijbaar niet door dat ik eruit ben en alles heb afgesloten liep ik net lekker in me boxer door de woonkamer vol in de picture want de rolgordijnen zaten nog niet dicht en alle lichten stonden aan in huis! lekker! record tempo me gang op gerend om een vestje te pakken die man van me ! snap zeker niet dat dat niet vanzelf allemaal dicht gaat
@ onsukkie ik kan me voorstellen dat dat nogal een domper was, kan me goed voorstellen dat je denkt krijg de hik maar... @fiona, heel herkenbaar van dat behang. Kon je het overigens niet bij een andere winkel alsnog bestellen? Maar goed zoals ik het nu lees is het dus opgelost? Lekker dat je kan beginnen met het kamertje @hannah tsja wat zit er in bij de Azivo zat er gaas in, kraamverband, matrasbeschermer, flesje alcohol, navelklem,handschoenen celstofmatjes en een mooi speelkleed als cadeautje @daphne vele plezier morgen met de carnavalsvereniging en sneeuw ik hoop het niet. Wat voor eissen stellen ze dan aan je stofzuiger enzo? Ze denken toch niet dat je voor die 8 dagen een nieuwe huisraad aanschaft @daam werk ze morgen
nee anastacia bij de hoofdleverancier hadden ze hem niet meer op voorraad dus na 4 winkels en hetzelfe antwoord te hebben gekregen lag ik me er eindelijk bij neer kon wel huilen (hormonsters weer) maar heb gelukkig nou wel een ruitje ervoor terug en het past er precies bij en het is wat rustiger wie weet wat het wel weer ergens goed voor ja dat was het ook had nu ook 20% korting op het behang was een actie bij nijhof dus het scheelt me ruim 70 euro!
Je bed moet wel op klossen als je in het ziekenhuis bevalt, je kraamverzorgende moet namelijk ook soms de onderkant bekijken zeker bij hechtingen etc .. Las het op de site van het kraamzorg, maar wie weet is het bij jou wel anders hoor. iedere kraamzorg heeft zo zijn eigen regels volgens mij.
Hallo meiden! Hoe is het met iedereen? Hier (zoals je aan de tijd wel kunt zien) klote.. zit al vanaf 1 uur op de bank in de woonkamer.. word helemaal gek van dat hoesten! Dus ik heb nog geen minuut geslapen en moet over anderhalf uur aan gaan kleden enzo... hoe bedoel je klote! @Fiona, super dat je alsnog (beter) geslaagd ben, lekker gevoel is dat dan alsnog he! @Daphne, fijn he dat die kinderen zo makkelijk terugveren van ziekzijn... ging dat bij ons maar zo makkelijk! @Anastacia, spannend kamertje morgen! Ik kan ook niet wachten tot ons kamertje staat! Veel plezier morgen! @Daphne, veel plezier morgen bij de carnaval! @iedereen! kraampakket hier ook al in huis, wij konden het ophalen! Tja... het is meer medisch (iehhhhh) ahhahahaha... dus echt leuk, nee! Eisen aan je stofzuiger? wat kun je nog meer wensen als dat ie zuigt? Tja.. ik zorg wel dat ik met week 35 alles in huis heb... en zeiltje om het bed, mn moeder beviel te vroeg, vijf weken, dus laten we het zekere voor het onzekere nemen, toch! Hier ga ik echt flink uitsteken zeg.. pffff lijk wel hoogzwanger! Voel me net zo'n prop! Door al dat hoesten doen mn buikspieren ook zo'n zeer dat mn buik ook echt mega is.. wat ben ik een zeur he, zal wel door chronisch slaaptekort zijn! Nou ik ga ff verder Grey Anatomy kijken! Tot straks weer! Xxx
Nou, ik ben er helemaal klaar mee. Ben naast het eeuwige hoesten nu ook aan het snotteren, heb echt geslapen als een krant en weet nu ook niet waar ik het moet zoeken. Voel me echt rampzalig! En dan ligt er ook nog een van de honden te ruften, en niet een beetje... hele benedenverdieping is vergeven, soms kan ik ze wel wurgen!
Oftewel, ondanks dat ik verkouden ben is dat ruften zooooooooooooooo erg dat ik het zelfs ruik en er goed misselijk van wordt. Ik weet niet zeker welke hond het is maar als het zo door gaat gaan ze een voor een naar buiten tot ik weet wie het is en die gaat maar lekker zich een dag in de tuin vermaken. Gatverdamme!
Nou lekker, heb ik jeuk aan 1 tepel, dus ik doe m'n pyamatje ff omhoog om te kijken of er wat te zien is. Raak ik die tepel aan (echt aanraken, ik kneep niet ofzo) spuit er in ene vocht uit. Het spoot gewoon... lekker dan... schaam me dood.
zucht, zucht, zwijmel, zwijmel... sorry maar ik ben verliefd ! Ons ukkie gisteren gezien op 3D, zo lief ! Hij stak zelfs zijn tong naar ons uit !