Goedemorgen meiden. Gina & ons ukkie Beterschap hoor! Goed voor jezelf zorgen.. Onsukkie dat had ik vanmorgen ook een heel klein beetje. Had jeuk aan mijn borst, ging eroverheen allemaal druppels vocht iiieeeuw. maar dat het eruit spuit lijkt mij nog erger Dolphin: leuk dat je de kleine weer gezien hebt, spannend wij mogen weer over 13 dagen Heb er ook zoveel zin in. Kan haast niet wachten tot de kleine er is. Verder hier nog altijd last vna mijn rug, heel gek hoor. Heb toch zelf niet het idee dat het van mijn bekken komt. En het gekke is ook dat als ik in adem dat het meer pijn doet. met andere woordne ik voel het de hele dag. Ook slecht geslapen, wel 3x uit bed geweest.. Nou ja, hopen dat het over gaat maar. En vanaf nu wachten op de kamer...
En iemand vroeg laatst iets over wat je moet hebben voor de bevalling ( thuis/poliklinisch) Via deze link kun je dat vinden. http://www.sifra-verloskundigen.nl/de%20bevalling2.html
Goedemorgen meiden, @onsukkie..tja ook dat hoort erbij..ik heb gelukkig nog nergens last van maar heb wel al van die zoogcompressen in huis gehaald voor het geval dat. @anastasia..kamer er al? @Fiona..balen zeg...ik hoop dat je wel tevreden bent met de oplossing die er nu is. @Gina..beterschap..je bent de zoveelste volgens mij. @dolphin..heerlijk hé die 3d echo.. Hier is de kamer vanmorgen om 7.15 afgeleverd..ik lag nog op bed hoor .. Alles staat in de garage. Ga ik net ff kijken staat er een babayfoon tussen die ik niet heb betaald en betseld.. (en nog niet had trouwens).. Vanavond wel even kijken naar de kinderwagen zit in een erg grote doos en manlief is er niet meer om me te helpen..
Onsukkie, jij ook al... ik word er gek van! Vanochtend om zes uur een uurtje in slaap gevallen en that's it.. de dokter wil me niks geven! Ik ben maar thuis gebleven want mn energie is ver te zoeken... @Anastacia, vervelend zeg die rugpijn! Ik heb het ook beetje.. volgens de therapeut ligt het eraan dat je buik hangt aan de voorkant en daardoor aan die onderrug trekt... heb je toevallig van jezelf een holle rug? Ik moest van hem ipv rechtop lopen mn bovenlichaam een beetje kantelen zodat je beetje naar voren loopt (dan duw je je gewicht mee ipv eraan te trekken ofzo...) @Dolphin... hihi leuk hoor! @Onsukkie, kan me voorstellen dat je schrok hahaha zou ik ook hebben! Xxx
Goedemorgen! Eerst eens even bijlezen! @Hannah: Had ze twee blije dozen @Mamain2008: volgens mij heeft Fiona al de kledinghangers gevonden en gekregen maar weet het nie zeker! @Daphne: Riefkoeken? Noooit van gehoord Wat fijn dat het met Sam weer wat beter gaat! @Will: Zo te horen voel jhe je weer een stuk beter! Gelukkig maar! @Neia: Leuke kaartjes inderdaad! Heel vrolijk Heb je al 1 uitgezocht? Uhm, ff tussendoor : Oetedonk heeft denk ik te maken met carnaval? hihhi Heb ik nou hier ergens gelezen dat je het bed ook kunt ophogen met een plank op je matras en daar een matras boven opo? Als het maar aan die 75 cm komt? Dat was toch hier? @Deentje: Hier gisteren Enchanted gezien (ook gedownload hihi) was wel ok! Lekkere verstand op nul film! (lees ook een enorme vrouwenfilm! ) En manlief heeft het aldoor over gone baby gone? en my blueberry leek me ook leuk Jak dat p[raten over dat kraampakket hihi, wil er nog niets van weten......haha @Daphne: Pfffjjjjjjjjjjjjjooeh, ik heb gelukkig drie pannen @Onsukkie: Wat balen! Kan me goed voorstellen! Wel goedkoop bij jullie, ik betaal hier straks 125 euro voor 10 lessen! :-s als het dan maar heel relaxed is......hihi @Fiona: Volgens mij moet je bed zowieso op klossen? Ongeacht hoe en waar je bevalt..... maar weet het ook niet zeker! @Gina: Ooooow wat heb ik met je te doen! Wat zal je je brak voielen! :-s bah! Misschien toch even langs dok gaan? Wellicht dat er iets is wat je nu wel mag hebben? Kan je in ieder geval weer sklapen! Verder kan k m e voorstellen dat je vanaf week 35 alles al klaar wilt hebben....mijn moeder was ook bijna drie weken te vroeg en van mij mag het hihi! Mams is te nieuwsgierig @Onsukkie: Misschien straks ff lekker een dutje doen? Is wel lekker dan! Enneh, volgens mij loopt jouw borstvoeding straks als een trein hihi Misschien even wat van die compressen halen? Kan je zo bij je bh in doen! @Dolphin: Klinkt lekker eigenwijs dat ie nu al zn tong uitsteekt haha! kom maar op met die foto's! @Anastacia: Is ie er al? (je kamertje? ) zo leuk! @Friendly :-s @Mariska: Ow krijg er helemaal zin van om ook alles uit te pakken hier haha! Leuk he? Kan je maar aan de slag Hier vanacht prompt kramp in een kuit, nou ja zeg hihi! verder in tegenstelling tot de helft hier heerlijk gezlapen maar heel raar gedroomd :-s Over dode varkens die in een weg zaten met cement en we waren op de vlucht voor iets en er verdwenen aldoor mensen :-s Bah! Dan hadden we afgesproken dat we op elkaar zouden passen en dan werd ik wakker want was in slaap gevallen (in mn droom ) en dan was er weer iemand weg....... Ontleed dat maar eens :-s haha Verder hier in bed de vk praktijk gekeken en uk had speelkwartier haha! Zo leuk! Hebben even heerlijk van elkaar genoten Mams helemaal in love! Liefs van mij....
Goedemorgen! Ga ff terug lezen........... Hier ook heerlijk geslapen maar zo gek gedroomd............Net als Anna dus...Whahah...Steek je me aan ofzo
Gaat net de deurbel.... Staat er een vent met mijn kraampakket! Het is wel de dag van aflevering hier
Mariska, lekkere tijd om de spullen af te leveren, groot voordeel is nu wel dat je niet hoeft te wachten. En misschien heb je de babyfoon wel gratis gekregen bij je kamertje? En carnaval vier ik pas maandag, vandaag is mijn mama jarig. Sam is momenteel erg veel aan het nephuilen, en waarom? Ze is gewoon ook aan het spelen dus heeel erg vreemd. Dalijk de volgende poging om de bon van prenatal uit te printen, ben hem alweer kwijt hahaha. En gaan straks waarschijnlijk even langs de prenatal in Den Bosch (kijken of ze daar een goedkoop ledikantje hebben voor Sam, anders gaan we het bij de IKEA halen) O ja, je bed moet altijd op klossen als je kraamzorg krijgt (ik heb bij Sam geen kraamzorg meer gehad, heb 8 dagen ziekenhuis gehad). Dit zijn arboregels, maar ja... ik vrees ook voor dat hoge bed whahaha. O ja, had ik al gezegt dat je ook een stevig dienblad moet hebben (echt leuk die lijst hoor hihihi) Gina, kan je niet je vk bellen en vragen of er iets is dat je mag nemen tegen je hoest? (Weet niet maar Sam mocht voor de 1 jaar al Tuscisin, of zoiets nemen) Ik zie de kleine weer over 1,5 week Leuk hoor om de twee weken naar de gyn. Ondertussen vind de kleine dat de laptop in de weg ligt, dus die probeert ze uit alle macht weg te trappen. En over katten, die van ons zijn tikkertje aan het spelen (binnen in huis!)
Gelukkig niet veel terug te lezen........ Gina en Onsukkie: beterschap! Dolphin: gaaf joh die echo.... Anastasia: kamertje er al? Mariska: hihi....jij hebt alles binnen nu... Anna: Oeteldonk is als ik het goed heb de carnavalsnaam van Den bosch...En je las idd goed dat je bed kan ophogen met plank en matras....
Daphne: gefeliciteerd met je mams! Hier ook vaak dat de kleine tegen de laptop aanschopt Gina: hoop dat je beetje kan bijslapen....
Goodmorning! Nog maar 1 middagje werken, en dan lekker weekend Ff snel bylezen hoor @Hannah: eindhoven? Ehm ok, die sla ik maar ff over dan @Daphne: fyn dat t beter gaat met de kleine meid! @neia: goed bezig met je tips en leuke site, hou wel van kleurryk en apart Oja lees iets over klossen, wanneer moet dan dan?? @Hannah: geen flauw id, in de 7e maand ofzo? @Onsukkie: ja dat is niet echt service nee By my kun je ook de les niet inhalen, maar als je niet geweest ben, hoef je geloof ik niet te betalen! @Fiona: ja moet ook op klossen geloof ik. @Anastacia: klinkt wel compleet dat pakket. En wat leuk zo'n speelkleed erby! Ben benieuwd wat de menzis stuurt @Onsukkie: hahaha, dat zal me een gezicht geweest zyn. Gisterenavond had ik ook opeens echt vette natte vlekken in mn slaapshirt Brrrrrr. En mannetje maar lachen @Dolphin: aaaaah leuk is dat hè! Fyn dat jullie zo genoten ebben! @Anastacia: dat eruit spuiten komt vast nog wel @Friendly: ooooh ja katten als je eens wist hoeveel hier al gesneuveld is...... @Mariska: oooooh jy mazzelaar! Is t een mooie? @Anna: of 3, t is maar hoe je t bekykt Oja leuke dromen heb jy @Dolphin: ik heb em ook nog niet hoor @Daphne: niet toevallig met poppen ofzo aan t spelen? Nou ladies, ik ga weer. Moet nog ff langs t garage bedryf bouten halen voor de nieuwe auto (zodat de wintervelgen van de GP ook op de Bravo passen.....) Fyne dag iedereen! Morgen lekker de nieuwe auto ophalen, JOEPIE!
Goeiemorgen meiden, Will, goed dat je mannetje je in de ziektewet hebt gestopt, want dit is ook niks. Kun je lekker bijslapen en bijkomen. Anastasia, heb je de kamer al? Hannah, kraampakket heb ik ook nog niet hoor. Ik dacht dat dat nog wel even kon duren. Daphne, ja ik denk dat je om 6 uur wel kapot zult zijn na al dat fest gedruis. Maar wel gezellig hoor. Wij hebben besloten om maar geen carnaval te vieren, want ik durf het niet aan met die harde buiken. Onsukke, wat leuk dat je daar ook jullie kaartje hebt besteld! Balen dat je toch die yoga moet betalen als je niet komt. Dat wist ik ook helemaal niet. Fiona, jeetje wat balen zeg dat ze dat behang niet meer op voorraad hadden. Maarja gelukkig heb je nu andere uitgezocht. Volgens onze kraamhulp moet je ook klossen onder het bed zetten als je in het zh moet bevallen. Ik weet nog geen eens of ik nog wel kraamhulp krijg, omdat ik een hele tijd in het zh moet blijven liggen ivm een eerdere longembolie. Maar toch moet ik die klossen eronder zetten. Gina, wat balen zeg dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Wat raar dat je ha je niks wil geven voor het hoesten. Kun je niks bij de kruidvat ofzo halen? Dolphin, wat leuk zeg dat de 3D echo zo geweldig was. Ik kan ook echt gewoon niet wachten! Mariska, zo om 7.15 al het kamertje geleverd. Onglofelijk vroeg zeg. Heb je ook geen bericht van de kraamhulp gehad dat ze vandaag het pakket kwamen leveren? Anna, ja we hebben al 2 kaartjes uitgezocht. Nu nog kiezen. Enne Den Bosch heeft tijdens carnaval Oeteldonk, vandaar. Super raar jouw droom, daar kan ik echt niks van maken hoor. Daphne, gefeliciteerd met je moeder! De film was wel oke gisteravond, maar Neia-man lag al na een kwartier te slapen. Hij is echt super moe de laatste tijd. En ik heb vannacht redelijk geslapen, met af en toe een bezoekje aan het toilet om over te geven. Mijn baas heeft nog steeds niet teruggebeld. Dus ik heb haar vanmorgen nog een keer proberen te bellen, maar ze neemt niet op. Misschien heeft ze wel vakantie ofzo. Neia-man krijgt vandaag waarschijnlijk te horen of hij straks 1 dag in de week thuis mag werken. Wij hadden verwacht dat dit geen probleem zou zijn. Maar zijn baas zei dat hij het met het management moest overleggen. Toen mijn man zijn baas gister aan de telefoon had en ernaar vroeg, zei hij dat hun vandaag wel een gesprek zouden hebben, omdat hij het persoonlijk wilde vertellen. Klinkt dus niet echt positief! X Neia
Pff Neia hopelijk toch goed nieuws...........Kan me voorstellen dat je nu geen carnaval gaat vieren... Hoe is het nu met je opa?
@Ice: Help me ff? Of drie het is maart hoe je het bekijkT? ikke nie snap....ik wordt dement :-s en ja je autooo! jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waarschuw even waar je heen gaat rijden
@Neia: Spannend dat gesprek je met je man en zn baas! Maar niet direct van het negatieve uitgaan joh! Zul je zien valt het straks helemaal mee! (hoop ik echt voor je ) En wat betreft de carabval, kan me voorstellen dat je even nie mee viert! En jammer dat niemand mn droom kan ontleden! Zelfs in mn boekie staat niets over dode varkenshoofden in cement in de middle of nowwhere hihi! snap je dat nou?
Nee snap de werkelijk de ballen niet van En ik ben dus niet de enige over die 3..........Dacht al dat ik dement was