Ice, oja morgen lekker de auto al ophalen. Jeetje wat gaat de week snel, ook al zit je iedere dag binnen. Hannah, met m'n opa gaat het opeens erg goed. Zijn suiker is weer omhoog, maar hij weet helemaal niks meer van het zh. Hij wordt echt soms dement. Anna, ja ik probeer nog een beetje positief te blijven. Want we hebben al van alles verzonnen waarom het niet zou mogen, maar daar heeft mijn man dan goede argumenten op. Door die spanning krijg ik weer harde buiken , ik hoop maar dat hij snel belt. Ja echt raar dat er zelfs niks in dat boekje staat, waar zijn die boekjes dan voor, haha.
@Neia: is ook makkelijker gezegd dan gedaan dat minder zorgen maken en positief denken hihi Fijn dat het met je opa weer wat beter gaat!
mmm, ziektewet betekend hier dus niet uitslapen, beetje jammer als je om 6 uur al naast je bed staat en overal wordt weggestuurd omdat niet mag helpen. maak me dan ook niet wakker. daphne, krijgt sam misschien een kiesje ofzo. amy kon ook zo nephuilen terwijl er naar mijn idee niets was om te huilen. paar dagen later zat er een kiesje. onsukkie en gina, beterschap, erg vervelend een griep. anasstacia, rugpijn, misschien idd een verkeerde houding door je bolle buik. babykamer inmiddels afgeleverd? hier wordt ie volgende week vrijdag gebracht. anna, wat een rare droom. hier ook steeds en ik heb geen idee waar ik het vandaan haal. ga koken tot later.
Neia: fijn dat het met je op weer beter gaat! En vna het positieve proberen uit te gaan......Zal vast wel meevallen!
Kook ze Will! En blijf dan ook lekker in je bedje liggen..................Scheelt een hoop gedoe en slaap als je toch niet helpen mag...
Zo blijven we maar aan het jatten Scheelt wel als ik voor jou en jij voor mij denkt...Kost minder hersenarbeid
Anna : dooie varkenshoofden in cement... ik wist wel dat je een zieke geest had hahaha Neia: balen als het niet lukt met die dag thuiswerken! Mariska: wat vroeg die kamer! is toch geen tijd om iets te bezorgen! En een kraampakket thuisbezorgd zo zo lekker hoor! Is dat pakket van de verzekering? Hannah ik zou ook de 2e doos gaan halen, zeker als je man geen bon heeft ingeleverd, dan kunnen ze echt niet weten dat jij m al hebt Ik wil ook 2 dozen! pakket van prenatal vin dik ook zo geweldig omdat daar luiers inzitten en billendoekjes enzo! Kamertje is hier nog niet... maar ja de dag is nog lang!
probeer ondertussen maar wat nuttigs te doen, de afwas bijvoorbeeld en de MIO routeplanner te updaten,, alleen dat gaat allemaal niet echt makkelijk.. ben erg benieuwd of het lukt. Vroeg me af, iedereen met een 1e kindje hebben jullie alles nieuw gekocht voor de baby? Wij hebben best veel 2e hands namelijk ( kinderwagen, maxi cosi, wat kleertjes, campingbedje etc )
@will, als ze een kiesje krijgt dan poept ze heeeel veel en vies. En dan gaat ze 's nachts lopen etteren. Dit was echt tijdens het spelen, misschien idd die pop (hihihihi dan vond ze zeker dat haar pop moest huilen)