Meiden, wat een leuke manieren om het te vertellen. Wij hebben het de 1e keer op sinterklaasavond gedaan bij allebei de families met gedichtjes en cadeautjes. Deze keer hebben we het (tegen de mensen waar we tegen verteld hebben) gewoon verteld. Iedereen was helemaal blij en er vloeiden veel traantjes, maar iedereen vroeg gelijk hoe wij ons er onder voelden en dat ze allemaal zouden duimen dat het nu goed mag blijven gaan. Gina, hebben jullie lekker aan het heerlijke bankhangen gedaan? Danjo, heb je toch nog de boodschappen binnen gekregen? Will, wat erg zeg dat je ineens moest overgeven. Ja, dan valt er nog weinig te raden, hihi. Ik werd vanmorgen opeens misselijk in de supermarkt, bij zo'n bakkraampje, ik dacht: wat als ik nu hier moet overgeven? Gelukkig kon ik het nog net binnenhouden. Wat een geweldig verhaal zeg over je moeder. Jeetje wat een topmens is dat. Zij heeft echt nog lef. Kan me voorstellen dat je er naartoe leeft. Komen jullie nog weleens naar nederland? Askim, heb je het verteld? Lijkt me inderdaad lastig om het te verbergen. Mamafaye, kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent na zo'n speelparadijs. Ik heb er vroeger als bijbaantje gewerkt, maar ik was echt bijna doof als de tent dicht ging. Patje, bedankt! Ik probeer zoveel mogelijk te genieten. Katsas, waarom denk je dat het een 2-ling is? Nog even wachten tot woensdag dan weet je meer. Wij zijn heerlijk bij mijn ouders geweest. Pas rond half 6 ging ik me weer normaal voelen. Waarom noemen ze het ochtendmisselijkheid? Ik heb er de hele dag last van. Nu lekker het bedje in, want morgen om 9 uur komen er 4 familieleden Neia-man helpen met buiten schilderen. Trusten! X Neia
ja heb alles binnen haha ff op visiste geweest en zo ga ik mn bedje opzoeken ,,moet zeggen dat ik een goeie avond heb gehad zo wisselent die klachten ene x erger dan de andere x
Hoi allemaal! Ja we hebben heerlijk bankgehangen, hihi ben alleen tussendoor twee uur in slaap gevallen, maar daarna lekker stokbroodje en dingetje gezellig avondje gehad.. Hebben ook gepraat over de komst van ons kleintje en hoe we ons voelen enzo... ik voel me geweldig, maar voor mannen is het wat onwerkelijk, ze hebben de test(en) gezien maar ze voelen zelf niks.. hoop echt voor hartje ofzo dinsdag.. vooral voor mn schatje hahahah! Hoop dat iedereen fijne avond heeft gehad en goed wakker wordt! xx
Helaas Gina, geen leuke avond gehad. Ik ben gisteravond begonnen met bloeden! En dat doe ik nu nog steeds. Het is helderrood, dus de kans is groot dat dit de verkeerde kant op gaat! Als het zo blijft gaan als gisteravond en nacht dan bel ik morgenochtend de vk wel. Helaas worden de angsten na de eerste echo toch echt werkelijkheid ben ik bang!
Oh wat erg sam ik weet wat je meemaakt meid. ik hoop dat je kleine veilig blijft zitten. Wil ook niet alles zeggen, want bij mij zit het er ook nog steeds en toch is het fout. laten we hopen dat het bij jou wel goedkomt. xxx Joyce
Hallo dames, ik kom hier ff inbreken hoor Zag dat jullie zo'n mooie kalender hebben voor de mei mama's. WOW Zou ook wel zoiets voor de april mama's willen hebben. Wie vertelt mij het geheim? Vast bedankt lady's, wens jullie allemaal een super goede zwangerschap toe!
@Jent. Lief van je. Maar heb met 7 weken een echo gehad en daarop leek het alsof ik minder ver was of dat het niet doorgroeide. Dus ja, mijn hoop is ver te zoeken. Het is niet het einde van de wereld en was ook al in de 2e ronde zwanger. Maar goed, leuk is anders! Net nu ik al 2 weken veel meer symptomen heb.. Maar helaas!
Dit had zo'n leuk weekend moeten worden! Vrijdag in ondertrouw gegaan en nu dit! Het was ook al te mooi om waar te zijn!
Hier weer een nieuwe update van de kalender! Niet goed? gewoon even posten zal ik het veranderen! Er staan al 70 mei mama's op de kalender! Agenda Verloskundige of gyn: 25 sept: Gina82 + Mamafaye + Mariska72 26 sept: Katsas + Saar + hope26 27 sept: Joyo 1 okt: Ice + Bahar 2 okt: Ischa31 3 okt: Boeffie 4 okt: anoul26 5 okt: Neia 8 okt: Daphne78 + Maximus + sassefras1980 9 okt: Sassefras1980 + friendly 10 okt: Surf + Evelien 15 okt: sjaandiaan Agenda Echo: 24 sept: Jendo + anna28 25 sept: Anastasia + Shalina 26 sept: Katsas + Mamafaye + Eyereen 27 sept: Draaimolen 5 okt: Neia 8 okt: Mone + Daphne78 + Gina82 + Sam8 (tweede) 9 okt: Jolein 10 okt: Danjo + Tienus 11 okt: Naatje30 12 okt: mariebel 15 okt: sjaandiaan 16 okt: surf 17 okt: Saar 5 nov: Lafo
Hallo meiden, ik kom mij hier ook melden! Gistermiddag een positieve test, maar omdat we het nog niet konden geloven vanochtend nog een keer getest. Geen twijfel mogelijk: een dikke plus! Milan wordt een grote broer!
Jeetje Sam wat klote zeg..! het had inderdaad allemaal zo mooi moeten zijn, in ondertrouw, trouwen en kindje... ik duim voor je dat het alsnog goed is en dat het een bloedvaatje is wat gesprongen is. Heel veel sterkte meid! xx
Denk niet dat een bloedvaatje een hele nacht doorbloedt, helaas. Daarbij krijg ik nu ook wat een ongi-gevoel zeg maar.. Wat kleine krampjes. Nog niet heel erg. Maar ook niet afwezig. Ik ga van het ergste uit iig! Maar toch lief dat je wilt duimen! Bedankt!
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt, maar ik heb het vaker gehoord en daar zijn gezonde kindjes uit voortgekomen, dus ik duim echt heel erg! en ik heb ook ongi gevoel hoor.. dus dat hoeft ook niks te zeggen.. maar helaas kan alleen echo je angst wegnemen of bevestigen... heel veel sterkte... x
mamafaye, 28 sep heb ik een afspraak bij de gyn en voor een echo. sam, we duimen voor je dat het kleintje lekker blijft zitten, sterkte meid. Neia, ja hoor wij gaan ook nog weleens naar Nederland. de laatste keer was in mei, ik was toen ook zwanger en dat ging mis. nu hebben we afgeproken dat we pas weer na de bevalling terug gaan. katsas, ja waarom denk je eigenlijk dat het een tweeling is? Gewoon gevoel of merk je het aan iets anders? spannend dan woensdag de echo. wat de misselijkheid betreft dat komt iedere keer wanneer het mij niet echt uitkomt. de hele dag door dat ochtendmisselijkheid slaat dus ook niet op mij. De hoofdpijn is gelukkig weer weg maar ben verkouden geworden. kan ook niet anders we hebben hier alweer nachtvorst dus het is best wel koud. Het zonnetje staat wel te stralen dus loop je snel even zonder jas naar buiten. tja en ik benvreselijk moe, kan de hele dag wel slapen. o, en Maryloes, welkom bij de mei mama´s, gefeliciteerd
morguh ik heb net een clearblue digi gedaan en binnen een minuut stond er zwanger en ik nee! hahaha van blijdschap dan is al de 5de posi test in 3 dagen maar het dringt nog steeds niet echt door ik heb alleen af en toe wat ongi kramp en dan moet ik naar de wc en dan is het diaree sorry sorry moest het ff kwijt want hebben meer meiden dat verder een weee gevoel als ik niet snel genoeg wat binnen krijg morgen ga ik de huisarts bellen oo meiden wat een spannende tijd gaan we tegemoet ik vindt het zo mooi echt iest tussen mij en me man is het en niemand anders weet het nog ik ben benieuwd hoe lang we het verborgen kunnen houden gisteren waren vrienden op visite en die jongen had al wat op en die zei fiona je bent nu nog vrouwelijk dan je eerst was ik weet niet hoe ik het uit moet leggen je lijkt echt volwassener ik denk bedankt! normaal ben ik beledigt maar nu dacht ik je moets eens weten ... ik voel me ook op en top vrouw! en dat straal ik blijk baar ook uit!
Goeiemorgen allemaal, Ben een paar dagen niet online geweest . Ben bij de huis arts geweest en moet voor een termein echo naar de gynecoloog omdat ze denk dat ik al veder ben dan 4/5 weeken. Groetjes Maantje
Hoi Fiona23 Ik heb er inderdaad ook last van, het ongi-gevoel. Vandaag weer heel sterk. En ook ik kan het nog steeds niet geloven. En net zoals zovelen hier denk ik dat het pas doordringt en dat ik me geen/minder zorgen maak na een echo. @maantjecolet wanneer heb je de echo? Spannend!