Ik wilde perse het autostoeltje , dus de maxi cosi nieuw...... en verder maakte het me niet zoveel uit....maar het is er wel op neer gekomen dat we alles nieuw hebben gekocht! Nah, ja , dan kan de tweede er straks ook nog mooi van mee genieten!
Anastasia: ik heb eigenlijk alles nieuw............Wel wat neutrale kleertjes van vriendinnetje geleend....En campingbedje en lodger krijgen we van schoonzusje maar verder is alles nieuw gekocht....... Dolphin: leuk he........Wat kan je dan heerlijk wegdromen in dat kamertje...
Anastasia: wij hebben best veel nieuw gekocht, maar wel alles in ongeloofelijke aanbieding, dus denk dat we maar iets meer kwijt zijn dan wanneer we die dingen tweedehands gekocht zouden hebben... Heb net de vrouw van de woningstichting lekker laten schrikken, dat we over 4 week uit ons huis moeten zijn ... zo snel kan ik toch nooit! gevolg: we liggen nu bovenaan de spoedlijst ipv in de spoedlijst Hebben vandaag de taken goed verdeeld, mannetje is de servieskast aan het inpakken (nou ja de inhoud) en ik werk de boekhouding bij... beide rotklusjes!
Ai ik ben op geen van beiden van julloie jaloers hihi!! Alhoewel....jij zit er bij en zit nog op het forum hihi!!! goed dat je boven aan de lijst staat!!
Anna en Hannah, GEFELICITEERD met de 26 weken! Dolphin, yoehoe het kamertje af! Wat een heerlijk gevoel zeg. Volgens de kraamhulp moet je 3 pakjes 50-56 hebben en 3 pakjes 56-62. Maar uit de praktijk van vriendinnen en schoonzus hadden ze allemaal maatje 50 de eerste weken nodig. Dus ik heb al genoeg. Friendly, goed verdeeld lijkt me inderdaad. Echt super dat jullie nu bovenaan de lijst staan, ik hoop echt voor je dat je snel een mooi huisje krijgt. Mag je dan ook nog weigeren als het niks is? Anastasia, wij wilden eigenlijk alles 2 de hands kopen, ivm centjes sparen. Maar uiteindelijk hebben we een nieuwe babykamer en 3 in 1 kinderwagen van schoonouders en ouders gekregen. De box en babyfoon kregen we er gratis bij. Dus we hebben geluk gehad. Hopelijk komt je kamertje snel. Will, lekker naar bed gaan als je toch niks mag doen! X Neia
Ik heb hier ook maatje 50 idd..........Van alles wat...Heb alleen nog niet zoveel in maatje 62 maar dat heb je toch niet meteen nodig.... Rompertjes heb ik niet nodig in ieder geval....Heb ze eens geteld en zit al boven de 40...En daar heb ik er welgeteld 2 van zelf gekocht...
haha, ik heb een paar setjes gekregen in 62 en in 56, dus ik heb niet zoveel. Volgende week dan gaan we zelf even kijken en kopen we er op los.
@Hannah: Stuur maar een paar op.....jeetje 40! wow! @dolphin, eigenlijk hier hetzelfde als bij jullie, zelf nog niet zoveel gekocht maar ga nog wel even los hihi! Zit er oiver te denken om iets blauws en iets roze te kopen voor al t er is....we weten het nl niet! lijkt me wel leuk! @Neia: Thanx meid!
Ja veel hé.............En ik heb ze geen eens zelf gekocht...Allemaal gekrege! Hebben we weer een nieuwe date, de romperdate
@ anna het was maar een grapje hoor en de kamer is er nog steeds niet Grrrrr geduld is tijdens mijn zwangerschap toch niet mijn sterkste punt.