Zou er ook knetter gek vban worden! Uberhaupt wachten!@!! niet aan mij besteed....Maar ik vond je aldoor zo beheerst hihi
Je zit wel aardig in de buurt hoor...Anna is ook beetje ziek, heeft beetje psychopaatneigingen af en toe
ja goed maandag is ons kamertje geleverd. ze hadden ook geen tijd gezegd. en ik moest om 9 uur bij de tandarts zijn. belde de chauffeur om 8.45 op ik sta bij jullie voor de deur. nou had ik niet naar de tandarts gehoeve was hij er pas rond 4 uur geweest! erg vervelend.. nog twee dagen werken en dan heb ik een week vakantie... woehoe
Das ook wel heeeeeeel erg lekker! Lekker van genieten , en no worries in je vakantie houdt je ons wel bij!!! Tenzij je weggaat natuurlijk
ja alleen zijn we een beetje inspiratieloos wat betreft het schilderwerk enzo dus als iemand leuke tips heeft....
ik zat te denken aan drie vierkanten op de muur schilderen en daarin leuke dingen hangen. zoals een spiegel of een leuke tekst. ik heb net soep warm gemaakt iemand zin in soep?
Mijn kamertje staat al! haha, maar hij is nog niet helemaal klaar! Hadden grenen meubeltjes gekocht en deze mogen we zelf nog afwerken hihi :-s Vraag mn man maar hoe blij die er mee is!