Ja erg gezellig hier hoor! Anastasia, inderdaad goed excuus, dat wachten is ook niet goed voor je. Maar een mars ijsje wel hoor. Oja hannah, moet haar 1e uh 2e of was het nou 3e doos nog ophalen! hahaha Witte reus, ik werkte tot vorige week nog 50% = 16 uur, maar door harde buiken nu ook thuis. Ik weet niet voor hoelang, dinsdag heb ik een gesprek met de arbo. Afwachten dus! Friendly tomatensoep is ook erg lekker hoor! mmmm Gelukkig mocht je de slechte wijken afstrepen, dan zal je vast wel iets leuks toegewezen krijgen. X Neia
Gelukkig wel vrij ja! Ben blij dat ik niet meer hoef te werken straks.... Hoef gelukkig geen avonden en nachten nu meer te werken...
zo.. de stofzuiger weer door het huis gehaald... pff.. door al die dozen van het kamertje lag er overal stof..
Lekker schoon huis dus Dolphin... Hier kan mn huis ook wel stofzuigbeurtje gebruiken maar voor mij niet verstandig om te doen ivm bekken( heb ik uit betrouwbare bron vernomen ) Dus mag manlief het doen.
Hahaha ja de eigen doos kan ik nog wel vinden hoor. Maar de prenatal doos niet, ik heb nog geen bon gehad! Heerlijk zo'n schoon huisje Dolphin. Hier ook al zo'n actieve: deze mama ruikt weer helemaal naar switsal, is netjes gedoucht, en jaaaaaaaaaaaaaaa zelfs aangekleed! En ik heb al een wasje gedraaid, heel wat anders als aan het begin van de week dus. X Neia
Je bent er echt goed mee bez\ig! Toppie! Is hier ook de bedoeling om me zo aan te kleden en nog even de stad in te gaan voor een nieuwe tas.....maar op 1 of andere manier kom ik nie achter die pc weg hihi! Veel te gezellie!
Ja erg raar Anna, hahaha Ik ga een kopje thee bij mijn ouders drinken. Kom ik ook weer een keer het huis uit! Hoe ziet het daar buiten ook alweer uit, hihi. Kletze meiden! X Neia