Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier was ik toch verder gegaan met het kamertje inruimen wel heel leuk.
    Alles netjes in de kast gelegd.
    Veel kleertjes had ik al gewassen.

Nu een praktische vraag, ik heb een commode met 3 lades, wat leg ik daar nu in?
    Ik heb de luiers er nu ingelegd en onderin het beddengoed. Maar wat is het meest handig verder om in de commode te leggen?
    De kleertjes liggen allemaal in de linnenkast..

Verder denk ik niet dat ik een stoel in het kamertje zet, volgens mijn vriendinnen met kinderen zit je er amper, en vind het dan ook een beetje te vol denk ik!
    Wat denken jullie?

Nou ik ga nu eindelijk lang uit op de bank ben doodmoe!

Sorry dat ik verder even niet reageer!
    xx

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Anastsia, ik heb in mijn commode altijd de sokjes, rompertjes en beddegoed liggen en de hydrofiel luiers en de draagdoeken etc. en inderdaad de luiers en natte doekjes(voorraad).

Is je kamer leuk geworden?

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen! Wat een rust hier! Lag gisteren weer lekker op tijd op bed. Heb met mannetje afgesproken dat we dit weekend niks gaan opruimen en inpakken, ff rustig aan doen.
    Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hier mooie vlokken, het wordt alleen nog niet echt wit.
    Anastasia: zou ook de hydorfielluiers en in elk geval de rompers in het laatje leggen, die heb je toch wel regelmatig nodig. Wij hebben een kastje zonder laatjes, dus bij ons komen de luiers en de rompers erin en gaat het beddegoed in de veel te grote kast. :D
    Wat vinden jullie trouwens van het verhaal van Joran van der Sloot?

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goeiemorgen
    net de VK praktijk gezien was wel weer leuk
    pfff maar voel me weer beroerd bijna staan overgeven en een giga hoofdpijn ik weet het niet ben net ziek geweest en hoop nou toch echt niet dat het weer raak is wat zal me werk ervan zeggen! ik kijk het nog wel ff aan
    heb een bak thee met honing voor me en een broodje hoop dat ik wat opknap
    pfffff
    gisteravond was ik ook doodop maar me babytje duidelijk niet ze heeft een inslag haal gemaakt ze heeft de hele avond lopen trappen enzo echt super! en vanmorgen was ze weer tekeer aant gaan
    oo zo lief en mama is ook gelijk gerust ;)
    nou meiden kijken wat jullie hebben bijgeklets en hoop niet te veel! anders kan ik het niet meer terug lezen allemaal

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
  6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    via de site van bebe-jou kan je bellen waar de dichtstbijzijnde dealer zit die de dingen die je wilt kan leveren, misschien een tip ;)

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oowe ik heb nog niet naar buiten gekeken maar na wat friendly zei snap ik het
    er hangt sneeuw in de lucht dus de luchtdruk is anders en daar ben ik heel gevoelig voor want altijd als het begint met sneeuwen heb ik deze hoofdpijn
    oef gelukkig was echt bang dat ik ziek aant worden was
    ik zit ik me pyama en ga ff een sopje maken en dwing mezelf dan richting badkamer bleehhhh

stja joran van der sloot ik vindt het een buitegwonen griezel en me gevoel zegt al vanaf het begin dat die gewoon koelbloedig dat meisje wat heeft aangedaan en gewoon zijn mond erover kan houden en nog eens een boek erover kan gaan schrijfen! mocht hij het gedaan hebben weet ik zeker dat die vader er ook van wist en hem heeft geholpen dat denk ik althans
    maar goed ik hoop dat die moeder nou wat rust kan gaan vinden en eidenlijk aan het verwerken kangaan beginnen
    het zal je maar gebeuren

8. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Goedenmorgen dames...
    Hier weer een klote nacht gehad...
    zit zo in over mijn werk dat ik pas na 3 uur sliep en om 9 uur alweer wakker was...de hoofdpijn natuurlijk nog niet weg...Ik denk dat ik me volgende week maar ziek ga melden, want zie er zo tegen op om te gaan werken En dat is niet alleen in het nadeel van mij, maar ook voor de kinderen waamee ik werk en dat wil ik absoluut niet. Mijn baas zal er wel niet blij mee zijn maar ik moet nu echt es een keer aan mezelf en aan de baby denken. Want merk nu wel wat er van komt als ik dat niet doe..

Ik spring er vandaag weer gewoon tussen in...Niet zo zin om alles bij te lezen...

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    meld je gewoon een weekje ziek anoesj, ff lekker bijtanken en aan jezelf denken! enneh, bijlezen is volgens mij niet echt nodig ;)

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anousj je hebt helemaal gelijk je moet aan je zelf en de baby denken ze moeten er maar begrip voor hebben je bent zwanger meid

friendly bedankt voor de site meid heb gelijk ff gekeken
    ik dacht dat ik de emmer niet nodig had maar die is dus wel heel handig als je hem wilt vullen en daarna leeg wil laten lopen in die emmer dus neem hem maar toch erbij
    ik zit te dubben tussen deze rose of die zilveren maar heb nog voldoende tijd om daar over na te denken
    okay nu ga ik echt aan deslag in huis
    keek net naar buiten en idd alles is hier wit!

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ik wilde de emmer eerst ook niet. Maar goed, je kunt hem voor zo veel dingen gebruiken dat wij hem ook maar wel gekocht hebben.
    Ga zo de kleren aandoen en dan ff kijken of mannetje ff meewil naar het centrum....

12. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Hier trouwens nog steeds geen wij jonge ouders...pfff..wachten tot volgende week dus...
    Hier geen vlokje sneeuw gevallen..alleen maar veel regen...

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben de bubble er ook gewoon bij (zat in de set) maar heb hem eigenlijk alleen de eerste week dat Sam thuis was met de kraamzorg gebruikt. Daarna is het badje naar de badkamer verhuisd.
    Daar is het gewoon slang in badje en ding loopt leeg, en vullen met de douchekop.

14. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Hier komt het badje gelijk in de badkamer...aangezien de kleine bij mij op de kamer komt is er dan niet genoeg ruimte voor het badje...

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik moest vanmorgen met de bus van Groningen naar Emmen en toen ik terug kwam in Groningen was het daar wit...en niet zo'n beetje ook. Ik kon net naar huis met een gangtje van 50 over de snelweg...maar gelukkig weer heel thuis.

Manlief en een vriend van ons hebben net alle spullen voor de kleine naar boven gebracht... :) Alles zit nog in plastic..dus.............jullie weten vast wel wat ik ga doen.. :)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen meiden,

Heb niks teruggelezen :oops: sorry hoor maar 80 pagina's dat gaat me iets te ver ;)

Ik lees hier iets over Wij jonge ouders, nou die heb ik van de week in de bus gekregen, lucky me zo te zien aan jullie reacties.

Tsja verders heb ik niet zoveel zin om te forummen zoals je misschien wel begrijpt.

M'n schoonmoeder (voor de duidelijkheid niet dat het wat uitmaakt maar het is m´n man z´n stiefmoeder) heeft al een aantal jaren chronische leukemie een aandoening waar je nooit meer van afkomt maar is niet levensbedreigend, gaat heel langzaam.
    Daarnaast heeft ze 18 jaar geleden een melanoom gehad en weg laten halen (agressieve vorm van huidkanker) en dat is 3 jaar geleden weer een aantal keren terug gekomen maar succesvol weggehaald.
    Alleen nu zijn ze dus te laat en zit het in haar beide longen, rug en botten en volgens de doktoren kunnen ze het alleen maar rekken. Genezen gaat niet meer. Ze moet nog een aantal scans doen en een biopsie en dan kijken ze of die uitzaaingen komen door huidkanker of door haar leukemie, als het voortkomt uit huidkanker dan zal het proces niet meer tegen te houden zijn en komt het van haar leukemie dan kunnen ze het nog rekken.........dat horen we allemaal in de komende weken.
    Al met al is het allemaal erg klote en leef erg met haar mee, onze twee nichtjes hadden al hele mooie tekeningen gemaakt en hun spaarpot leeg gekeerd om aan haar te geven omdat ze zo ziek is, kinderen....lief he :D Maar m´n jongste nichtje van 5 verzekerde me als ik ooit zo ziek wordt dan krijg ik ook haar spaarcentjes.....ach.........

Nou en verders zijn we een beetje bezig geweest met de babykamer, verf uitgezocht, 1 muur roze en de rest parelmoer wit.
    Accessoires uitgezocht, voornamelijk winnie the pooh spullen gekocht echt geweldig.
    Zoek alleen nog een hemeltje van winnie the pooh maar niet zo´n drukke. Gewoon een witte met een paar borduursels erop zeg maar.

Oh ja het geboortekaartje weten we ook al, probeer de link erop te zetten
    http://www.geboortekaartjes.nl/sitenew/ ... 39&groep=1

Zoals ik al zei winnie the pooh rules ;)

Nou meiden ik heb vandaag weer eens twee verjaardagen en morgen ook weer een dus blegh geen zin, ga proberen m´n huishouden op orde te brengen en spreek jullie vast snel weer.

Liefs,

17. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    @ lafo, Jeetje wat een rottige situatie zeg. Hopelijk komt het van haar leukemie zodat ze het nog even kunnen rekken en ze jullie kindje nog kan zien.
    Heel veel sterkte meid.

@ mariska...Hier in Drenthe gewoon geen vlokje sneeuw...Ik wil ook sneeuw...

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anastasia, ik ga ook de luiers, rompertjes, beddengoed, sokjes, hydrofiel luiers, lotiondoekjes, badcape etc. in de commode doen.
    Maar wij hebben ook een grote met 3 laden, dus ik ben benieuwd hoeveel ruimte we daarin overhouden, met al die kleine dingetjes!

Friendly, ik weet niet zo goed wat ik van dat Joran van der Sloot verhaal moet denken. Ik heb het vanaf het begin gevolgd en het boek gelezen, en weet nog niet zeker of hij de dader is. En ik verwacht dat die tape (van as zondag) niet belastbaar is want anders was hij toch al opgenomen? Ik ben benieuwd.

Fiona, vandaag zoveel mogelijk binnen blijven meid, zodat je niet nog zieker wordt. Heerlijk dat je meisje zo druk is geweest, geniet er maar dubbel van.

Anoesj, wat klote zeg dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Je bent echt ziek meid. Een weekje bijkomen heb je wel nodig en verdiend. Anders wordt het alleen maar erger. Denk aan jezelf maar vooral ook aan je kleine!

Mariska, spannend zeg. Heel veel plezier met het kamertje vandaag!

Lafo, tuurlijk snappen we dat meid. Het is verschrikkelijk van je schoonmoeder. Hopelijk krijgen jullie snel antwoord op alle vragen.
    Super lief die kindjes ja! :D

Ik heb ook een rotnacht achter de rug, maar gelukkig kon ik vanmorgen wel weer in slaap komen. Dat komt volgens mij echt door de rust in mijn hoofd, want eerst kon ik dat echt niet. Dus ik ben net pas wakker, en mijn mannetje is even naar de kapper.
    Dan kan ik me langzaam gaan douchen etc. Lekker op m'n gemak.

X Neia

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Neia jij was het toch met je vader die longkanker heeft en niet lang te leven had en nu nog leeft. Dat geeft de burger moed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
    Hoe gaat het nu dan met hem.

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Lafo, meid wat vreselijk allemaal! Ik hoop voor jullie dat het allemaal vertraagd kan worden en ze jullie kleintje nog kan zien!

Misschien een idee voor het hemeltje.. je kunt ook een effen hemeltje kopen en bij een borduur zaak een plaatje naar keuze laten borduren..

@Friendly, vervelend zo'n bui! Hoop dat het over is!

@Onsukkie, tja mannen hebben ook zo dr dagen hahaha... lekker laten gaan, mannen leven in dr eigen wereld!

@Neia, wat vervelend dat je weer zo'n nacht achter de rug hebt zeg... ff lekker rustig aan doen vandaag!

@Buddy, meid doe lekker rustig aan en ziek uit.. je kleintje en jij zijn nu het allerbelangrijkste en dat moeten ze maar snappen..!

Hier eindelijk een goeie nacht gehad en dat scheelt als dag en nacht! Ik voel me weer lekker en heb ook heerlijke ochtend met mannetje gehad ;) hihi... ik heb besloten dat ik het ook wat rustiger aan moet doen, niet met werken, maar met stressen.. ik laat alles lekker komen zoals het komt en verder ga ik met mannetje heerlijk genieten van de laatste drie maandjes samen en ons verheugen op de komst van die kleine.. !

Fijne dag allemaal! Xxx

Deel Deze Pagina