haha will hopelijk is ze snel uit haar dipje lafo meid ik leef met je mee ik hoop zo dat het nog te rekken is zodat ze je kleine kan mee maken en wat een mega schattig kaartje ! friendly wauw 4 kamers super meid! hanah ik voel ook me bekken aardig ik kon gewoon niet meer toen ik stond te stofzuigen dom dom dom maar ik heb nou eenmaal geen man die dat voor me overneemt helaas ja de konijnenkooi verschonen dat is het zon beetje grrrrr maar goed ik heb er voor gekozen en heb nu ik zwanger ben geen zin om me er nog tegen te verzetten hij is zon viespeuk! heb alles schoongemaakt alleen zijn oude kleding heb ik lekker op zijn bedkant laten liggen ben al 2 dagen bezog dat die dat in de wasmand bij de machiene gooit en hij vertikt het en ik vertik het om het toch voor hem opte ruimen ben zijn dienstmeid niet! en hij komt vanzelf wel als die geen schone keding meer heeft maar wel een berg naast zijn bed mannen! okay deze man!
Anastasia, GEFELICITEERD met de 27 weken! Jammer dat het niet lukt met de foto's. Ik was wel benieuwd. Daphne, leuk dat je al lekker hebt geluncht etc. Ik kan me nu al verheugen op de tijd dat ik niet meer op zaterdag hoef te werken, en mijn mannetje en de kleine uk en ik naar het winkelcentrum kunnen. Hannah, balen dat het werk je zo zwaar viel vandaag. Daarom maar lekker rustig aan doen vandaag meid. Ik vind het ook enorm frusterend dat ik niet meer kan doen wat ik wil doen en wat ik hiervoor ook altijd kon doen. Maarja, we doen er helaas niks aan. En wij hebben wel een geweldig kleintje in ons groeien. De Mac heeft gister idd dubbel zo goed gesmaakt. Ik heb alles naar binnen geschokt alsof ik al 8 wkn niet meer gegeten had, haha Dolphin, leuk zeg dat je aan iedereen die foto's hebt geshowd. kun je ze ook in je album zetten? Fiona, ah nee toch he?! MANNEN ! Maarja, hopelijk houdt ze haar mond. Will, nee hoor we kunnen echt niet aan jouw sneeuw tippen hoor. Hier is een klein beetje gevallen, vanmorgen alles wit. Maar nu alweer bijna alles weg, door de heerlijke zon. 8) Ik heb net met mijn mannetje de vk praktijk gekeken. Hij was overal in geinterresseerd en dat was wel leuk. Net samen boodschappen gedaan, maar aan het einde kreeg ik opeens vreselijke harde buiken, dus ik ben gelijk in de auto gaan zitten. Neia-man was helemaal bezorgd, maar nu is het weer gezakt. Ik denk dat ik toch nog teveel doe. X Neia
Ja echt frustrerend maar moet maar op de signalen letten die mijn lichaam me geeft....... Balen van je harde buiken zeg.... En Fiona: badkamer poetsen en stofzuigen zijn voor je bekken echt helemaal uit den boze! Dat heeft de fysio me echt afgeraden.. Je mannetje heeft gewoon geen keus vind ik dan het over te nemen van je... Neem aan dat hij het beste wil voor jou en zijn kind.... haha leuke actie van je vriend...Maar wel trotse papa Will: gelukkig hier niet zulke sneeuw als bij jullie...Pff alles is hier al weer weg...Leuk met de meiden schilderen!
hallo ben er weer ~! heb nog ff wat boodschappies gedaan en vondt zon beetje alles lekker nou ff op het forum
hanhah ja ik voelde het ook heel erg maar goed wie doet het anders? moet een werkster in dienst gaan nemen , maar mijn fysjo heeft ook afgeraden om te stoftzuigen maar goed zoals ik al zei mijn mannetje doet het wel EENS maar niet elke dag en dat moet toch echt
Is heel blij Huis ligt echt mooi aan de rand van de iets mindere wijk, tweede van het blok. Mooi gesloten tuintje, nieuw keukenblok, overal al laminaat. Das alles wat we van buitenaf konden zien. Valt dus echt 100% mee. En boven allemaal al kunststof kozijnen!
Hoe krap we ook zitten, heb voor vanavond mooi gereserveerd voor uit eten en de film! Even vieren dat alles helemaal goed gaat komen! Ben echt zooooo happy!
@ friendly: heb iets gemist geloof ik .. qua huisje? Maar kan me indenken dat je dit lekker gaat vieren met je mannetje! ALle meiden met klachten : ((Knuff)) echt balen dat je niets tegen bekkenklachten kunt doen. Fotos gaat nog steeds niet, ze zijn te groot en weet niet hoe ik ze dan moet verkleinen. Iemand enig idee? Ik hoor het graag
ja, anastasia, we hebben een huis toegezegd gekregen. Als we het willen kunnen we volgende week al beginnen met klussen, perfect dus. Hoeven we niet tijdelijk ergens anders in en kunnen gewoon in een keer verhuizen. Fot;s verkleinen kun je hier op de site (links) daar staat foto verkleinen. Die sla je dan op op je pc en dan zet je hem dan in je album, makkie dus.
Dat lijkt makkie maar lukt niet als je foto zelf te groot... Ik heb al verschillende malen gehad dat ik de foto niet kon verkleinen via de site... Ik verklein mijn foto's nu altijd zelf in Paint. Programma zit standaard in Windows....En is erg simpel.... Hopelijk lukt het je in paint Anastasia.... Friendly: klinkt goed allemaal! Kan me voorstellen dat je dit even gaat vieren!
wat ik ook wel eens doe is verkleinen via imageshack.us en dan direct plaatsen. Weet niet hoe het zit als je dat in je album wilt hebben... Wij gaan eerst lekker eten en dan naar Moordwijven, ben benieuwd! Lang geleden dat we naar de film geweest zijn en zal voorlopig ook de laatste keer weer worden (alhoewel, we hebben de bios straks practisch om de hoek )
meiden het is gelukt, zie mijn album De kamer is uiteraard nog niet af, maar wel al een heel eind! Heb het overigens gedaan bij www.fotoverkleinen.nl echt een heel makkelijk programma, je kan dan de verkleinde foto direct op je pc opslaan!
Buddy wat een leuk kamertje! echt schattig! al dat roze! zou ook echt iets vor mij zijn! stiekem hoop ik nog wel een keer een meid te krjgen
Net met spoed weer naar de appie gelopen, Sam was echt bezig vandaag daar werd ik helemaal gek van (en ik niet alleen).. Manlief is bij een vriend voetbal kijken, en ik dus lekkers gehaald Hapjes ook voor als hij dalijk weer thuis is, maar ook APPELFLAPPEN hihihi Die liggen nu in de oven, hoop echt dat ze lekker zijn. En hopelijk is Sam rustig vanavond/vanacht, ik heb het wel zwaar hoor. Een Sam van 1 jaar die heeeeel ondeugend/eigenwijs/beetje vervelend is en dan zwanger zijn.. geen goed combi.
haha kan ik me goed voorstellen daphne! t word mij soms ook wel te veel! arjen ook is echt superdruk en eist echt de hele dag je volle aandacht! Vandaag met ijn ouders naar duitsland geweest! hebb ik even een nieuwe zwangerschaps broek gescoort! had ik echt hard nodig! en een leuk vestje voor Arjen. was daar ook nog even bij babywalz aan het kijekn maar wat een prijzen zeg pfff echt niet normaal meer!
Deentje, vond je babywalz wel een leuke winkel? En ik denk dat wij (helaas jij dus ook hihi) een hele zware tijd dalijk krijgen, maar ja... als deze uk groter is, dan zijn we er ook wat meer uit hahahaa. (hoop doet leven toch?) net even buik opgemeten, 120cm. Groeit dus hard. Denk wel harder dan bij Sam, omdat ik namelijk wat dunner was dan voor de zwangerschap van Sam.
ja ze hadden wel hele leuke spullen bij babywalz.. maar t was mij echt veel te duur! en denk indd. dat als die kleine net gebore is en om de 3 uur gevoed moet worden.. en dan nog een drukke dreumes die de hele dag rondrent dat dat nog wel eeens even gaat tegenvallen! haha heb mijn ahnden al vol aan arjen! maar we gaan het vast wel redden.. is even wennen denk ik! maar dat wennen gaat zo snel en dan gaat alles vanzelf! mijn buik groeit ook een stuk harder dan bij arjen! en ik ben ook indd. na arjen een stuk dikker gebleven dan voor die tijd! maar na de bevallign wil ik er echt wat aan gaan doen! anders als er nog meer kindjes volgen word ik echt een zeekoe
Hoe oud is Arjen nou? Scheelt toch niet zo heel veel met Sam? En pfff voedingen om de drie uur, kijk (ik mag het volgens velen niet zeggen hoor maar ja...) dat was nou het voordeel van 12 weken ziekenhuis, ze hoefde niet om de drie uur te eten Maar ja.. we gaan nu uit van het positieve, en dan wordt het zwaar hahaha. Pffff en kan al niet zo goed tegen stress momenteel (of kwam dat door de zwangerschap whahahaha)