Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    net opnieuw de kruidvat doos aangevraagd en 19 feb staat ie klaar voor me. (omdat ik al ingeschreven sta moest het net ff anders)

2. Goedemorgen allemaal!

friendly wat een toestand zeg! en dat is zeker wel ff schrikken! doe vandaag lekker rusitg aan! t is toch lekker zondag!

Daphne Arjen word in maart 2. is dus ietsje ouder.
    Wat gezellig dat je sochtends wakker word van een liedje van sam haha Ik heb arjen nou nog nooit horen zingen.

en wie gaat er vandaag nog wat doen met de carnaval? hier gaat er een ptocht door de stad dus ga daar straks maar even kijken! ik denk dat dat wel leuk is voor arjen! en ja wat moet je anders op de zondag :)

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik ga heerlijk niets doen :) hihihi
    Ook wel eens lekker, en heb de aankomende 4 dagen dat ik moet werken... dus nu eerst uitrusten :)

4. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Ik heb geloof ik 100 pagina's gemist....wat gaat dat snel. Af en toe even een paar pagina's gelezen maar ik hou jullie tempo echt niet bij. We hebben ook een week zonder internet gezeten omdat ik vergeten was de rekening te betalen...

Sorry, dat ik nu niet reageer op de laatste 100 pagina's. Probeer vandaag weer een beetje bij te lezen.

Afgelopen week weer controle gehad bij de gync. en alles was helemaal goed, bloeddruk blijft mooi laag met de medicijnen dus dat is een goed teken. Evt. kan de dosering nog verhoogd worden.
    OOk zijn we druk bezig geweest met de babykamer en is het al bijna klaar, zie album. Het ledikantje moet nog een likje verf krijgen en nog een rolgordijn voor het raam en we zijn klaar! Gisteren ook hele leuke kleertjes gekocht voor de kleine. Maar die moeten nog in onze kledingkast omdat fam./vrienden het geslacht nog niet weten...Wel jammer, want het liefst hang/leg ik alles natuurlijk in de babykamer, maar goed.

Fijne zondag allemaal!

5. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    @ Askim...Fijn dat het goed met je gaat..
    en wat een prachtig kamertje...is dat behang of hebben jullie dat helemaal zelf geverfd?

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat een mooi kamertje Askim!

7. erg leuk kamertje askim!

8. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Haai ladies!
    Ben ik weer! Tjonge wat veel er weer by om te lezen. Geloof dat ik maar niet alles ga lezen ;)
    Gisteren de nieuwe auto opgehaald, was wel ff slikken dat de GP weg ging :cry: maar we zyn nu al helemaal bly met de nieuwe :D Hy rydt echt super, en alles is gewoon net ff ietsje beter dan by de GP.
    Gisteren kwam mn neefje logeren, dus gisteravond frietjes gegeten en Zoop in India gekeken (die wilde ie graag huren ;))
    Nu ben ik ff wat carnavalsmuziek aan t downloaden om een cdtje te maken voor morgen op t werk.
    En strax moeten we naar een verjaardag (géén zin in :() dus ga snel ff bylezen!

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ben er ook weer ff heel snel me kleine zusje van 12 zit hiernaast me op haar eigen laptop haar huiswerk te maken ik verveelde me en zij ook en toen heb ik haar lekker gezellig hierheen gehaald

10. KatSas

KatSas Bekend lid

Hoiiiiiiiii

Neia: de treinreis kost niks, ik heb gratis reizen ivm mijn mannetjes werk! Lekker makkelijk dus! Je krijgt trouwens van de belasting best veel geld terug van de kinderopvang, is wel salarisafhankelijk natuurlijk, maar dat kan je uitrekenen op: http://www.toeslagen.nl/particulier/kin ... eveel.html
    Wie weet is dat dan toch een oplossing?

Anna: ik heb nog geen mailtje van Wij gehad, wel heeft een erg lief vriendinnetje hem voor me opgehaald bij de prenatal, ze kwam er gisteren mee aanzetten :) dus ik heb hem inmiddels wel, maar nog steeds niet op de manier waarop het hoort. Wel slecht, want nu heb ik gezien wat ik allemaal op de beurs wil gaan scoren... :confused: Mijn lief dreigt al mijn pinpas in beslag te nemen voor ik naar amsterdam ga..hihihihi :)

Friendly: lekker ff chagrijnen, dat is soms gewoon heeeeeeel erg lekker!

Will: mannen zijn altijd gelijk doodddddddd ziek natuurlijk en de aller allerzieligste van de hele wereld :confused:

Anoesj: fijn dat de echo goed was, wel balen dat je je zo slecht voelt. Beterschap!

Hannah: grijnssssssss, geniet van je dozen :p

Anna: belachelijk die baas, istie helemaal gek geworden! Wat een ontzettende hufter zeg!

Onsukkie: kerels zijn echt niet goed wijs soms, lekker laten gaan. Misschien istie onzeker over het papa worden en hadtie het daar net over of zoiets..geen idee. Lekker laten gaannnnnnnnnnn

Neia: lekker gemact? Wat heb je allemaal gehad eigenlijk?

Anastasia: ik zet alleen een stoel in de kamer als ik die uit tim zijn kamer overheb, anders zet ik er geen stoel meer in. Ik had in de commode altijd alles liggen, maar aangezien jij ook een linnenkast hebt, zou ik denk ik de commode gebruiken voor alle toiletspulletjes, slaapzakken, dekentjes enz.

Anoesj: meid...volgens mij moet je je inderdaad maar eens ziekmelden, dit loopt niet goed te gaan zo! Stress is niet goed voor jou en je beeb!

Lafo: wat flauw zeg dat je geen 80 pagina's gaat teruglezen ;) grijnssss, groot gelijk heb je hoor!
    Wat lief zeg van je nichtjes...als dat nou zou helpen he..was dat maar waar. Wat een ontzettende zware onzekere weken zijn dit voor jullie. Waardeloos. heel veel sterkte!
    Ow ja...wel een erg mooi kaartje dat jullie hebben uitgezocht!

friendly: GEFELICITEERD met je nieuwe huis!!!!!!!!! Supergoed nieuws zeg! Vier slaapkamers nog wel! Toe maar, klinkt goed! Groot gelijk dat je het gaat vieren! Wat heb je gegeten en welke film is het geworden?

fiona: wat lief zeg van je mannetje. Wel balen dattie dan net een vriendin tegen komt, maar ja..het is niet anders. Ennuh doe eens wat van die opruimwoede deze kant op!

Anastasia: mooi roze is niet lelijk, geweldig kamertje!

Daphne: gefeliciteerd! Wat een mazzel zeg!

Jvtje: milkshakes zijn idd erggggggg lekker en dan vooral banaan! En klinkt wel gezellig dat omkleden met zijn allen, dan heb je inderdaad ff wat te beppen, is wel weer leuk ook. Ben benieuwd wat je baas nu voor die ene maand nog gaat verzinnen voor je.

Askim: welcome back! Gelukkig gaat alles goed met je!

Zoooooooooooooooo, alweer bijgelezen! Gisteren naar de carnaval geweest, Tim was verkleed als leeuw. Was leuk, de carnaval hier stelt niet zoveel voor, in Oldenzaal is het leuker, maar goed Tim vond het geweldig en daar gingen we voor. Wel wastie blauw van de kou uiteindelijk, heb hem maar bij mij bij de jas ingestopt, lekker warmmmmm. Minder goed voor mijn bekken merkte ik gisteravond, maar ja, je moet er wat voor over hebben he! Mijn lief heeft de buikgriep, heel zielig voor hem en voor mij ook, want vannacht niet geslapen daardoor bijna, hij moest om de twee uur rennen naar de wc en de tijd dat hij dan in bed lag moest ik wel weer naar de wc of water drinken tegen het maagzuur. Soepzooitje dus :) We halen het wel weer in he! Het eten is hier trouwens echt bagger, heb dus overal zin in, maar eet uiteindelijk niks. Het enige waar ik steeds echt zin in heb is patat speciaal en soep en dat gaat er wel in, de rest is steeds één hapje en klaar...zucht.
    Ow nee, fruit gaat ook prima en chipjes...maar ja dat valt niet onder de categoriet eten he. Ik ga eens kijken wat een nieuwe mama fiets kost...zucht, zal wel weer bakken met geld kosten ben ik bang...dat word dan sparen, want heb geloof ik zelf nog tien euro of zo :D

11. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    **Begint met lezen op blz 364 :rolleyes:**
    @Hanneke: die van my hadden ze vrydag by de buren afgegeven! Dus heb em al wel. Klossen met 37 weken, ooooh dan, tyd zat :)
    @Neia: hier ook geen carnaval hoor ;) Vieren we eigenlyk nooit, maar geloof dat we volgend jaar maar es met mn oom & tante meegaan, is toch best gezelli denk ik!
    @Anna: ooooh haha :) ehm ff denken, dat was een reactie op iets wat Hanneke zei LOL, maar weet ook niet meer wat, dus never mind ;)
    Enne....heb je ons nog voorby horen scheuren ;) Gisteren stukkie duitse snelweg gepakt naar Maikels ouders, hy red sowiezo 215 :D
    Oja, zie dat je er al op komt, 3 blye dozen, dat was t :D
    @Anna&Hanneke: beetje laat, maar alsnog gefeli met de 20 weken!
    @Anastacia: wy hebben t meeste wel nieuw gekocht.....zit ff heel hard te denken wat we dan niet nieuw hebben gekocht, maar ehm......daar bel ik je over teurg ;)
    **Denkt: jeetje, wat kunnen die meiden lullen zeg :)**
    @Katja: doe ik hoor! Thnx ;) Heb vrydag, gisteren en vandaag geen harde buiken meer gehad gelukkig! Jy su6 met je logees ;) Hoop dat t een beetje lukt allemaal!
    Oja, welke beurs ga je naar toe dan?
    **Slaat blz 877 t/m 881 over :D**
    @Fiona: oops :confused: nou ja, is toch wel heel leuk als iemand t weet hoor :)
    @Neia: doe jy t ook rustig aan meis!
    @Hannah: balen dat je t zo moeilyk had :( Doe t maar lekekr rustig aan ;)
    @Friendly: wat fyn van dat huis :D Van harte meid!
    @JVtje: ja zag t al, denk dat ik dat ga doen! Nogmaals bedankt, scheelt echt een hoop!
    @Daphne: wat leuk meis, het is je van harte gegund :D
    @Daam: ook al zo'n goed nieuws:D
    @Friendly: DAMN! Das schrikken! gelukkig geen schade!
    @Askim: mooi kamertje!

Nou toedeloe ladies, niet teveel kletsen hè ;)
    Ikke ben weg! DOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEIIIIIII!

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    zo.. ben even aan het bijkomen van een feestje gisteren..
    Iedereen vond dat ik al een mooi buikje had, alleen hij hing te laag, dus iedereen denkt nu dat de kleine eerder komt.. :rolleyes:
    Ach, als hij nog even 11 weken wacht, dan mag hij komen.. :)

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ff alles bijlezen
    maare de prental doos moet ik die nu ook al krijgen dat ik hem op kan halen? of zou ik hem krijgen als ik een paar weken eerder ben? ik weet niet hoe dat allemaal werkt heb me er toen wel voor opgegeven
    nou ik ga me zusje van me man verlossen die haar helpt met biologie en ze heeft de bladeren jeweet wel paralelvormig of handnervig veernervig en toen hoorde ik iets over een wietplant dus ik ga!

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    prenataldoos is rond de 26 a 27 weken... ik heb ook nog niks gehoord..

15. KatSas

KatSas Bekend lid

Ik heb ook nog niks gehoord hoor van Prenatal, ook niet van kruidvat trouwens. Stom gedoe. Wel had ik gisteren een briefje in de bus dat de post had geprobeerd mijn kraampakket af te leveren, die krijg ik dan nu dus morgen of overmorgen. Grijnsssssssss, kan ik me weer helemaal verbazen over dat mega kraamverband e.e

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik heb alleen een etospakket, en voor de rest nog helemaal niks.. :cry:

17. KatSas

KatSas Bekend lid

mmmmmm ik ook niet dolphin, wat zijn wij dan eigenlijk zielig he ;-(

18. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja katsas, krijgen we straks alles tegelijk.. :)

19. KatSas

KatSas Bekend lid

owwwwwwwww dat zou wel heeeeeeel erg leuk zijn dan weer he!Grijnssssssssssss, prenatal pakket is altijd wel heel erg leuk! Ben benieuwd! Nou ja ik zal het dan met een paar weekjes wel krijgen he. heb nu eigenlijk toch geen ruimte om het uit te pakken. Ik ben aan het kijken voor een nieuwe mama fiets...pffffffff dat bint geen grap'n he. Pfff en het moet echt want met mijn superslanke figuur...(grijnsssssss, lees: maatje meer meer meer) kan ik straks met twee kids echt niet zonder. En mijn oude is te erg voor woorden, ik trap me helemaal het schompes, nu al....en dan heb ik het laatste jaar tim er al niet eens meer op gehad, want die kan achterop gewone fiets, maar ja..straks een erbij he..

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Toen ik net bij het kruidvat de doos aanvroeg gaf ie aan dat je binnen 24 uur al een mailtje ontvangt met de datum dat je de doos kunt ophalen, en dat was dus gewoon binnen 1 minuut.
    Dus misschien nog een poging wagen bij het Kruidvat?

En Prenatal, die heb ik dus ook al gehad. Wij vonden dat doosje van de fisher-price wel erg handig hihihii. Zit te twijfelen om mijn schoonzusje (die heeft vaak wel lef) te vragen of ze het in nmg ook nog een keer probeert op te halen.

Deel Deze Pagina