Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

owww mmmm, kruidvat mail maar opzoeken dan misschien...

2. KatSas

KatSas Bekend lid

oeps, ik had de bevestiging blijkbaar al eens gehad, heb nu opnieuw aangevraagd en kan hem vanaf vrijdag ophalen :)

3. haha ja als je je aanmeld bij de kruidvat krijg je gelijk een mailtje.
    En van de prenatal ook nog niks gehad :( hoop dat ze dat meiltje neit naar een ud e-mail adres gestuurd hebben!

4. kruidvat doos mag ik pas 21 februarie ophalen! dus met nog ff geduld hebben!

5. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Is behang van de Karwei/Praxis...

Hier ook nog niets gehoord van de Prenatal doos, nog maar even afwachten.
    Hebben jullie allemaal al een Maxi Cosi/autostoel? Ik was afgelopen donderdag aan het shoppen en kreeg bij 2 winkels te horen dat de levertijd voor de Maxi Cosi's momenteel 12 weken is......
    Ik heb inmiddels de kinderwagen (Maxi Cosi Mura 3) en de Maxi Cosi via internet besteld, daar waren ze wel op voorraad gelukkig.

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    kruidvat ligt ook over een paar weekjes klaar, van prenatal heb ik niks gehad via de post..

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    12 weken levertijd? Pff is niet niets!
    Gelukkig hebben wij autostoeltje al van Sam, dus dat is wel makkelijk.

Dolphin, prenatal kreeg ik mailtje van, en moest een bon uitprinten.

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@Gina & katsas: Als m'n werkgever zo geen nieuwe klant kan vinden voor die laatste maand, dan kan ik lekker een maandje langer -betaald!- thuiszitten. Daar zou ik weinig moeite mee hebben :) De pest is alleen, dat ik het gewoon niet vantevoren weet... Als er wel een klusje is voor die laatste weken (of misschien maar een week ofzo), dan zal ik toch aan de bak moeten. Ik vind op het moment die onzekerheid gewoon het vervelendste eraan! Normaal gesproken is het niet zo erg als een klus afloopt, want dan ga je gewoon naar een volgende klus, maar ja, omdat ik nu nog maar een paar weekjes heb tot het verlof en ook nog eens met zo'n heerlijke buik rondloop, zal ik niet zo op elk project meer gezet kunnen worden! Dus ben benieuwd...
    Als ik zeker weet wanneer m'n laatste dag is bij m'n huidige klant, zal ik wel eens contact opnemen met m'n accountmanager en dan hoor ik wel hoe de vlag er voor staat.

@friendly: nou, lekkere nacht heb je dan gehad inderdaad! Gelukkig lijkt het mee te vallen! Daar had je anders net op zitten te wachten zeg, schade aan de auto! Ook al krijg je dat dan gewoon van de verzekering vergoed, het blijft vervelend.

De weegschaal viel deze week mee... een half kilootje erbij (na een paar weken een kilo per week erbij gehad te hebben). En ik heb toch niet het idee dat ik afgelopen week nou zoveel minder gegeten heb, eigenlijk...

@Deentje: carnaval? Nee, dat is echt niet aan mij besteed. Dat zal nog wat worden als straks de kleine 'verplicht' carnaval mag meevieren op het kdv en later op school :)

@dolphin: laag, hoog ... bij mij maakt het niet echt uit waar de kleine zich bevindt geloof ik, dat het nog bijna 13 weken is tot de uitgerekende datum gelooft bijna niemand als ze mijn buik zien! :)
    Had 'm vanmorgen trouwens weer opgemeten: 110 cm! :confused: da's 4,5 cm meer dan vorige week en toen heb ik 'm 's avonds opgemeten... (heb toen gemeten in de periode dat ik zo'n last had van mijn buik. Nu weet ik dus zeker dat het van een groeispurt kwam!)

@babydozen: de prenatal-doos weet ik zo eigenlijk niet. Kreeg vorige week de mail in m'n mailbox dat ik die kon gaan ophalen, maar of die op een bepaald moment in de zwangerschap gestuurd worden? Ik heb geen idee! De kruidvat-doos, daar heb ik meteen een bevestiging van gekregen toen ik die had aangevraagd. Staat dan een datum op de bon: bij mij 6 feb, dus als ik (bijna) 28 weken ben.

@katsas: nieuwe fietsen zijn duur hè :( Ik heb een paar jaar terug een nieuwe fiets gekocht en ik had wel een paar eisen. Kostte me bijna €1000,-. Heb 'm op m'n verjaardag gekocht. Had dan ook alleen maar geld gevraagd voor m'n verjaardag, zodat ik zelf nog iets van €500,- moest bijleggen ofzo. Maar ik ben wel héél blij met m'n fietsje! (Al moet ik nu toch echt eens naar de fietsenmaker daarmee .. bedrading van de lampen is kapot en er moeten nieuwe binnenbanden in)

@askim: snap dat je geen 100 pagina's gaat teruglezen! Daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen hoor! :)
    Wij hebben de maxi-cosi destijds bij een abonnement op Ouders van Nu besteld. Die is toen netjes een week of 2 na de aanmelding binnen gekomen, dus die hebben we al een tijdje in huis!

Zo, ik ga weer verder kaartjes maken. Had er vorige week 2 ontworpen, maar daar was ik niet echt tevreden over. Opzich zijn het leuke kaartjes geworden, maar dan meer die je stuurt naar iemand die een kindje gekregen hebt, niet als geboortekaartje. Dus ga het nu even over een andere boeg gooien! (Een boeg waar ik in eerste instantie vorig jaar al mee begonnen was ;))

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hallo dames,

Hier even een berichtje van mij, maar ik houd het kort.

Heb vanmorgen echt gigantische pijn gehad in mijn buik (mijn diastase) Deed echt heel veel pijn, durfde me niet meer te bewegen en ik heb echt zitten janken van de pijn. De kids zaten me met grote ogen aan te kijken en probeerde ma maar te troosten , en Tessa wilde steeds maar kusjes geven maar dat mocht ook niet van mij want dan zat ze aan mijn buik :cry: Eerst een warme douche geprobeert, maar dat hielp ook niks toen me met moeite weer aangekleed en maar 2 paracetamols ingenomen en na een half uurtje zakte de pijn weg, pfffff. Voel het nog wel maar het is nu te verdragen. Eigenlijk had ik ook nog moeten werken vanmorgen maar gelukkig zeiden ze gisteren dat ik evt wel overuren op mocht nemen omdat er een goede bezetting was. Gelukkig dat scheelt!

Daarom ook maar een kort berichtje want recht op zitten is ongemakkelijk.

Friendly gefeliciteerd met je huis! Ben blij voor jullie! Kun je echt een babykamertje maken! En gelukkig was het de boom, doe maar een beetje rustig aan vandaag, een beetje bijslapen!

Lafo, wat moeilijk allemaal zeg, erg voor je schoonmoeder maar ook voor jullie, dit werpt toch wel een schaduw over het onbezorgd genieten van je zwangerschap, dat vind ik heel erg voor jullie. Probeer ( makkelijker gezegd dan gedaan) er toch van te genieten meid, ik denk dat je schoonmoeder dat ook wil, en dat kan ze ook nog meemaken en zien hoe gelukkig jullie zijn met jullie ukje. Bij de dag leven en proberen te genieten van de tijd die jullie nog samen hebben, maar ook goed voor jezelf en je ukkie zorgen. Sterkte met alles!

Verder alle dames heel veel sterkte met hun kwalen: anna(bi + harde buiken) Hannah (bi + bloeddruk) Neia (harde buiken), Anoesj (griep en ik meen ook harde buiken, of was dat nou iemand anders :oops: )Anastasia ( rug) onsukkie (verkoudheid), Will met je vinger en vermoeidheid) en alle anderen die me niet zo gauw te binnen schieten!

Als ik me goed voel ga ik morgen een paar dagen naar mijn ouders met de kids, weet niet hoevaak ik dan online ben, dus als jullie me missen, er is niks ergs!

Doeiiiiii

Evelien

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hoi meiden,

Daphne, goed om te horen dat deze zwangerschap goed gaat. Super leuk dat je gewonnen hebt bij dat bellen. Ik heb het geprobeerd met dat bel en win spelletje uit de WIJ, maar helaas. :cry:
    Veel plezier morgen, ik ben benieuwd hoelang je het volhoudt! :D

Jvtje, jeetje jij hebt echt veel bij moeten lezen. :confused: Ik heb helaas geen extra recht op kraamhulp als ik zolang in het zh moet liggen. Behalve als het kindje in de couveuse moet liggen. Daarom hoop ik maar dat mijn bloed goed stolt na de bevallig, zodat ik snel naar huis mag.
    Dat is idd even afwachten met jouw werk. Wel vervelend dat je het niet van tevoren weet.

Daam, leuk dat je dinsdag de offerte mag tekenen voor de hypotheek.

Anastasia, zo zo ook nog met zo'n dikke buik de barvrouw uithangen. :confused: Knap hoor!

Friendly, dat is idd even schrikken met de auto zeg. Fijn dat er niks aan is. Heerlijk zo'n taartweek. Ik ben nu ook helemaal weg van de taartjes nu.

Deentje, hoe was de carnaval optoch bij jullie?

Askim, fijn dat alles goed was bij de gyn van de week. Leuk kamertje!

Ice, gefeliciteerd met de nieuwe auto! Hoe rijdt ie?

Katsas, ja was lekker bij de Mac, ik heb zo'n mega groot kipnuggets 9 menu gehad met bananen milkshake natuurlijk. :D Leuk dat Tim leeuw is met carnaval. Vindt hij het leuk?
    Bedankt voor de site van het uitrekenen wat we terug krijgen.

Wij gaan zo naar mijn schoonouders en dan gaan we de knoop doorhakken wat we doen. Neia-man wil toch graag 2 dagen per maand ouderschap verlof opnemen. Dus we moeten even goed overleggen enzo.
    Ik vind het toch een hele beslissing om te nemen.

Dolphin, typisch dat iedereen denkt dat de kleine eerder komt bij jullie. Maar even goed toespreken dat hij/zij nog even moet blijven ziten. ;)

Ik heb ook alleen nog maar de etos doos. Dus ik moet deze week ook maar even opnieuw aanmelden bij de kruidvat, want ik kan geen mail vinden waar een ophaaldatum op staat.

Fiona, haha dus jij gaat je zusje biologie les geven.

Evelien, jeetje wat vervelend zeg dat je zo'n pijn had. Laat je maar eens goed verwennen bij je ouders. En hopelijk kun je daar ook lekker online.

Wij hebben vanmorgen lekker gezwommen. Dat wil zeggen, Neia-man actief baantjes getrokken. En ik 275 meter een beetje rustig aan gezwommen. Daarna heerlijk in het bubbelbad en het stoombad. Was echt super lekker!
    Nu gaan we naar mijn schoonouders!

X Neia

11. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@evelien: hopelijk trekt de pijn snel weg! Gelukkig helpen de paracetamolletjes iets, maar het houdt natuurlijk niet over zo :(
    Veel plezier bij je ouders!

@neia: dan is het inderdaad maar te hopen dat je bloed goed stolt! Zodat je snel naar huis mag en gewoon kunt gaan genieten van je kleine! Ik "weet" dat ik na m'n geboorte 8 dagen in het ziekenhuis heb gelegen, niet omdat er iets met mij was, maar omdat ze dachten dat m'n moeder iets mankeerde! (Bleek uiteindelijk niet zo te zijn, maar daar hadden ze dus wel 7 dagen ofzo voor nodig om dat te bedenken). Lijkt me niets hoor, zolang in het ziekenhuis...

Het is ook een hele beslissing meid! Mijn man zou wel een half dagje minder willen gaan werken, maar we waren laatst even snel aan het rekenen en het zou ons eerder geld kosten, dan dat het oplevert (omdat de kleine dan een half dagje minder naar KDV hoeft). Van de ene kant is het laatste wat ik wil om m'n man bij de kleine weg te houden, maar de rekeningen moeten wel betaald worden :( Ik heb hem maar gevraagd of hij bij de administratie na kan vragen wat het netto scheelt als hij 4 uur minder zou gaan werken (we zijn van bruto bedragen uitgegaan en volgens mij komt hij wel in een lagere belastingschaal als hij minder zou gaan werken). Dus ook hier is het nog even puzzelen...

Leuk hè, dat zwemmen! Wij zijn gister ook weer geweest. En inderdaad, manlief ging heel wat sneller (al hield die er ook weer eerder mee op, omdat z'n lijf ging protesteren :)). Mjah, hij heeft nog even geprobeerd in mijn tempo mee te gaan, maar dan zonk 'ie zowat ;) Niet dat ik niet sneller zou kunnen, maar op het moment ga ik me dan gewoon forceren, dus ik doe het lekker rustig aan! Belangrijkste op dit moment is toch dát we in beweging zijn tenslotte :) Ook wij zijn daarna nog even in het bubbelbad gegaan. Heerlijk als afsluiting! Alleen het stoombad hebben we niet gedaan. Daar ben ik niet zo'n fan van...

Veel plezier bij je schoonouders!

12. evelien doe rustig aan meid! wat vreemd dat je ineens zo pijn in je buik krijgt!@! hou het goed in de gate! ga anders even langs de vk.

neia de carnaval was wel leuk hier! wel heel erg koud haah! maar arjen vond het prachtig die keek echt zijn ogen uit!

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Deentje, op zich is het niet vreemd, ik heb een diastase, dwz dat mijn buikspieren gespleten zijn de buispieren die van boven naar beneden lopen, Daar zit dus een heel spleet tussen en daar komt van alles door heen puilen. Bij tessa had ik alleen een bult op mijn buik als ik op de rug van mijn hand blies, maar nu zit er dus continue een bal ter grote van een tennisbal op mijn buik. Meestal is het wel te doen met de pijn, maar vandaag dus niet, wrs heb ik mijn buikspieren niet goed gebruikt oid waardoor ik last kreeg, ik moet die spieren ontzien . Dus ik weet wat het is, en het is niet schadelijk voor onze puk, maar ik zie nou wel tegen de rest van de zwangerschap op, want hoe meer de baarmoeder groeit hoe meer er tegen aandrukt, ben bang dat het nog wel erger gaat worden of in iedergeval vaker gaat gebeuren, want erger kan voor mijn gevoel niet!

14. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - ...e kindje - meisje
    1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m

3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr – Hoogezand - zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje
    3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje

4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m

5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - 2e kindje - jongetje
    5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje
    5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar - Nijkerk -thuis + bv - 1e kindje - j/m
    5 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Tilburg, thuis + bv - 1e kindje - meisje

7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar – Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m
    7 mei: Mutsie79 (Lisette) - 28 jr - Den-Helder - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje
    7 mei: Dionne84 (Dionne) - 23 jr - Culemborg- zh- tweeling - ...e kindje - j/m

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m
    9 mei: Hannah (Hanneke) - 25 jaar - omgeving Arnhem - thuis + bv - 1e kindje - j/m

11 mei: Mamain2008 – Friesland –zh + bv - 2e kindje – j/m

12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m
    12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje

13 mei: Will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m
    13 mei: MamavanSamia – Breda – 2e kindje – jongetje

14 mei: Draaimolen - 1e kindje - jongetje

15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje
    17 mei: tweeling1 (Claudia) – 22 jaar – Zeeland – zh + bv – tweeling - 1e + 2e kindje

18 mei: Sannieee – 1e kindje -meisje

19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - 1e kindje - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje
    21 mei: Verzorgingsmiepie - ...e kindje - j/m

23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - j/m

24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m

25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv - 1e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje

27 mei: Eerlijkbeertje (Trijntje) - Friesland - 2e kindje – fv - j/m
    27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m

29 mei: Follieke - ...e kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje

Agenda Verloskundige of gyn
    4 feb: Anna28
    5 feb: Will, Jvtje, Fiona23, daam, Gina82
    6 feb: Katsas
    7 feb: Dolphin
    11 feb: Daphne
    13 feb: Eerlijkbeertje
    14 feb: Friendly
    19 feb: Neia, Lafo
    21 feb: Hannah
    25 feb: Daphne
    10 mrt: Daphne
    1 apr: Daam

Agenda Echo
    5 feb: Fiona23
    21 feb: Masoled
    13 mrt: Masoled
    14 mrt: Hannah (placenta echo)
    27 mrt: Daam

Agenda Pretecho’s
    7 feb: Daam
    9 feb: Hannah, Sannieeee
    16 feb: Neia
    23 feb: Fiona23, Ice
    3 mrt: Lafo

Aantal (aankomende) moeders: 45
    Jongen: 12
    Meisje: 11
    Onbekend: 21
    Tweeling: 2

Buddylijst
    Friendly & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie
    Deentje & Anastacia
    Daam & Jvtje
    Hupse & Anna28
    Evelien69 & Will
    Katsas & Mamain2008
    Anoesj & Gina82
    Hannah & Ice
    Hannah & Anna28

Buddyzoekers
    Mariska72, Masoled, Sannieee, Ntombi

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita

Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

15. Dat klinkt erg pijnlijk. het is mij nu wel duidelijk wat het is. ik vroeg het mij al af. en is er niks te doen tegen die pij door bijv. rustiger aan te doen of zo? of bepaalde oefeningetjes te doen?
    Veel sterkte en ik hoop dat het niet veel erger word.

Wie update ou de lijst elke keer haha ik stuur friendly elke keer een pbtje met nieuwe afspraken maar moet nu dus bij jou zijn :p
    stuur jou zo dan ook even ee pbtje jvtje.

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Blehhh heb helemaal geen zin meer om te werken morgen en de komende weken.
    Sorry moest er echt even uit, het liefst zou ik de komende 10 weken vrij zijn :D
    mijn verlof begint eind maart geloof ik dus nog een week of 7 :D
    Ik tel af, wie nog meer!
    xxx

17. ik werk al heel lang niet meer.. zit nu al een jaar in de ziektewet.. maar na mijn zwangerschaps verlof wil ik graag weer beginnen met een paar uurtjes werken op een dag.. want de hele dag thuis hangen is eventjes leuk.. maar later toch we erg frustrerend!

18. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hallo, ben ik nog ff ;)
    Verjaardag was nog best gezelli.
    Wie van jullie gaat dan strax Peter R kyken? Is om half 10 op SBS. Ben wel benieuwd hoe t nou allemaal in elkaar steekt!

@Dolphin: dus als je buik te laag hangt, komt t kindje eerder? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
    @Fiona: je krygt een mailtje dat je em op kunt halen. Oja jouw hubby is wel lekker pedagogisch bezig, wietplanten, whaha, heeft je zusje wel wat te vertellen op school :)
    @Katsas: ja iiiiiiieeeeeuw dat zyn dingen waar je nog nie zoveel aan wilt denken ;) Stond ook te kyken van de megasize van die dingen, als ik ongi ben (hmmmm wat is dat ook alweer ....... :-s ) dan kan ik t met een mini tampon af ;)
    En? Nieuwe fiets gevonden?
    Denkt: oja de kruidvat doos kan ik ook byna ophalen....
    @Askim: hier is ie er al een tig weken! Maar wel lief dat je er ff aan herinnerd, vooral als overal de levertyd zo lang is!
    @Evelien: oef balen meis dat je zoveel pyn had :( Miss beetje domme vraag, maar wat is een diastase? Hoop dat je je snel wat beter voelt!
    @Neia: hy rydt echt super :D En heel vertrouwd, omdat het ook Fiat is. Morgen ga ik er voor de eerste keer mee naar mn werk, dus ben benieuwd hoe t gaat met parkeren enzo (vooral dat eerste :rolleyes:)
    Ik ga morgen weer zwangerschapszwemmen, lekker is dat. En daarna ff een kruidenbadje. Oja that reminds me, moet mn nieuwe bikini's nog passen, die waren er vrydag al. Hoop dat er wel 1 naar mn zin is, anders moet ik morgen nog een x in mn eigenlyk te kleine bikini (zie mn borsten al uit de cups floepsen :oops:)
    @Evelien: oh ik zie het antwoord al staan op myn vraag! Jeetje, dat klinkt wel heftig zeg. Kan dat niet verholpen worden? dmv een operatie (niet nu hoor, maar byv na de bevalling?)
    @Jvtje; je hebt een Pbtje voor de lyst ;)
    @Anastacia: oh boy, hoeven we nog maar 7 weken? Myn verlof begint ook 31 maart, op de verjaardag van paps in spé :D Ik tel ook af!
    @Deentje: kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment ook genoeg van hebt! Maar voor nu, nog ff lekker genieten ;)

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Deentje, ook ik zit al lang in de ziektewet, heb wel tijdelijk partime gewerkt tussendoor, maar heb het nu wel beetje gezien.. ik wil na verlof echt wel gaan werken hoor.

Neia, jij wilt toch niet in Radboud bevallen? Jammer hoor, dalijk hadden we samen op een kamer gelegen hihihihi

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Zo eindelijk kan ik ook "alles is liefde" kijken. mijn man is even weg en hij heeft het voor mij gebrand.. ben heel benieuwd, heb er lang op gewacht hahaa.

Deel Deze Pagina