Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Zo net even Peter r de vries gekeken...ik weet niet wat ik er van moet denken...ben wel erg benieuwd wat die vriend er over te zeggen heeft die haar met de boot heeft gedumpt...
    Zometeen hart van NL maar even kijken en dan lekker slapen...
    Ga morgen toch maar proberen te werken ik hoef maar 3 uurtjes dus dat is te doen. En als het niet gaat bel ik dinsdag gewoon af.

Slaap lekker

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goedemorgen meiden!

Ik ga naa rmijn werk, dus ik lees vanmiddag pas die vele pagina's die jullie dan volgekletst hebben :)

Overigens ik heb het in meerdere berichtjes van jullie naar mij gelezen, mijn rugpijn daar gaa thet goed mee .Is zo goed als weg!

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hoihoi!
    Anastasia: weet waarom je rupijn weg is, hij is nl nu bij mij :( Zomaar uit het niks ineens *boem* daar was het. Duurde dus erg lang voordat ik in slaap viel, heb 1 uur in elk geval voorbij zien komen. Om drie uur eruit om te plassen en daarna had ukkie feest. Kon ik dus weer niet slapen. Werd ie na een half uurtje eindelijk iets rustiger legt manlief zn hand erop (in zn slaap) die was dus ook in no-time wakker. Jeetje zeg, het was bijna half 5 (manlief sliep al lang en breed weer) voordat ukkie weer ging slapen. En nu ben ik dus weer 'wakker'. Wil de acceptatiebrief persoonlijk bij de woningstichting inleveren en meteen vragen wanneer we kunnen kijken. Dus moest wel vroeg :( Tot straks!

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen meiden!

Het leeft ;)

Hele weekend bezig geweest met de kamer van de kleine tuseen de harde buiken door ook rustig aan gedaan.... veel zitten en wat eten en drinken klaar maken hihih! Je moet per slot van rekening ook eten en drinken nietwaar? Sávonds total loss en uitgeput op de bank..... en vanacht door pijn in mn rug en heupen ook zo slecht geslapen! Heb gewoon teveel gedaan..... :-s

Kamertje schiet mooi op en heb (nesteldrang? ) de overtrekjes voor het bedje al gewassen en die kan straks gestreken worden evenals de gordijnen en er dan voor ! :) Ow ja, daar wordt ik wel heel blij van!

Nu straks eerst ff naar de vk om 10 over 9.....
    Daarna ff kijken of mn vriendinnetje thuis is voor een bakkie! :)

Ga straks even bijlezen! en....even reageren!

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    :( beetje jammer, de persoon die de bezichtiging moet regelen was er natuurlijk niet. Met een beetje pech krijgen we pas woensdag een brief wanneer we kunnen kijken (ik dacht dat de telefoon handiger was, maar ze sturen daar bijna alles nog met de post). Maar goed, geduld :oops:
    Anna: fijn dat het kamertje zo opschiet! Heerlijk gevoel.
    Ga mannetje ff een kopje koffie op bed brengen.

6. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    ik ga straks naar de drukkerij,
    bekijken wat allemaal kan voor geboortekaartjes en kaartjes voor aan't doopsuiker!

Whoohoo, ik kijk er zo naar uit :)

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Verschrikkelijk he.. ik had al wel zo'n vermoeden, want hij straalt gewoon iets uit.. bah.. :x

Werkse in ieder geval !

8. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Goedenmorgen

@ Anna fijn dat je kamertje opschiet, maar kijk je wel een beetje uit voor jezelf.

Hier wel redelijk goed geslapen. wel veel wakker geweest, maar zonder moeite weer in slaap kunnen komen gelukkig..:)

@ Friendly..shit van die pijn in je rug...kan me voorstellen dat je daar niet van kan slapen. en dan die kleine uk die je nog even komt pesten...hopelijk heb je het vandaag een beetje rustig kun je lekker rustig aan doen...

9. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Iedereen al aan het werk?
    Of nog lekker aan het slapen?

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik ben wakker maar ben verkouden.. zere keel. Voel me net een vaatdoek.. :rolleyes:

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hier net pas wakker.

Jvtje, ja hopelijk krijg ik 25/3 te horen dat ik maar 2/3 dgn in het zh moet liggen. Afwachten maar! Fijn dat jij straks ook 3 dagen werken, nu nog de andere knoop doorhakken. :(
    Ijsjes mmmmmmmmmmm heerlijk, gister na het eten ook een magnum op.

Katsas, GEFELICITEERD met je 27 weken! :D

Daphne, ja hier ook flink gesnottert bij alles is liefde hoor. Vooral bij het eind, erg goed voor zwangere vrouwen. :) ;)
    Ik moet nu sinds 2 dagen ofzo ook constant plassen. Maar als ik de kleine voel, dat voel ik hem ook helemaal onder in mijn buik trappelen. Dus ik denk dat de uk flink op mijn blaas aan het trommelen is.

Anoesj, hoe voel je je nu? Ik hoop dat de 3 uurtjes gaat lukken, en anders morgen gewoon weer ziek melden hoor.

Anastasia, goed om te horen dat de rugpijn weg is.

Friendly, ah balen dat je woensdag waarschijnlijk pas weet wanneer je mag gaan kijken. Je wil natuurlijk nu het liefste daar heen.

Anna, wat leuk dat jullie aan het kamertje hebben gewerkt dit weekend. Maar ik hoor alweer dat je veel te veel hebt gedaan. Dus vandaag even rustig aan doen he?

Wishfullthinking, veel plezier met het uitzoeken van de geboortekaartjes.

Dolphin, ah bah, lekker in bed blijven meid!

Ik heb ook weer een rotnacht achter de rug. Maar vanmorgen heb ik volgens mij nog 2 uurtjes geslapen, dat scheelt wel. En vanmiddag dan maar weer mijn bedje in.
    Ik voel echt dat als ik iets doe dat de harde buiken terug komen. Dus vandaag ook maar even rustig aan.
    Morgen naar de arbo. :cry:

X Neia

12. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    @ Dolphin...vervelend...beterschap...

@ Neia...Voel me gelukkig wel weer beter, Ga vandaag gewoon proberen en anders meld ik me gewoon weer ziek...
    Hopelijk is mijn collega waarvoor ik nu moet invallen, er volgende week weer, want woensdag de 13e ga ik naar de huishoudbeurs...ik heb vanmorgen nog maar even goed duidelijk gemaakt dat ik dan vrij had gevraagd voordat ze dat waren vergeten...maar dat kwam helemaal goed zei kantoor...dus daar hoef ik me geen zorgen meer over te maken:)

Enne dat gesprek morgen Neia komt helemaal goed hoor...

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lekker dat je de 13e vrij bent. Kun je lekker naar de beurs! Ik ben dan jarig! Leuke dag dus. ;)
    Ja, en gewoon proberen meid en anders goed voor jezelf zorgen. Hoelaat moet je werken?

Ik heb nu zelf ook meer vertrouwen in het gesprek morgen. Vooral ook omdat de harde buiken blijven komen en omdat mijn moeder meegaat. Maar ik ben heel blij als het voorbij is.

Ik voel me vandaag niet op en top. Een beetje down, waarschijnlijk door de vele harde buiken weer. Het valt tegen hoe weinig ik maar kan doen.
    Ik ga zo maar eens lekker douchen, misschien helpt dat!

X Neia

14. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Ja ik hoop dat het dan niet al te druk is:) Heb een parkeerkaart gekocht voor bij de Rai...kost wat maar met 4 zwangeren vind ik het toch wel een fijn gevoel dat je zo de auto kan pakken en weg kan gaan.

Ik moet om 3 uur tot 6 uur werken...dus echt naschools...haal de kids van school en dan leuke dingen met ze doen...hopelijk zijn ze niet zo druk als donderdag...

Lekker rustig aan doen Neia...hopelijk helpt de warme douche...

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@anastasia: hmm, maxi-cosi staat ook op de 9 maanden beurs, ga ik daar denk ik maar eens vragen hoe het zit, want zo'n base vind ik opzich wel gemakkelijk!

Fijn dat het met de rugpijn beter gaat!

@friendly: Vervelend dat jij nu rugpijn hebt :( Hopelijk trekt het snel weer weg! En wat een nacht heb je gehad zeg! Ik moet afkloppen, maar tot nog toe heeft ukkie me 's nachts in elk geval nog niet uit de slaap gehouden! Meestal meldt 'ie zich pas tegen de tijd dat ik wakker word!

Nog tot woensdag wachten... altijd jammer als ze je niet gelijk kunnen helpen daarmee!

@Anna: Leuk dat het lekker opschiet met het kamertje! Maar nu weer rustig aan gaan doen hoor! Je hebt nog wel een paar weken voor het kamertje af moet zijn ;)

@Wishfuldreaming: veel plezier bij de drukker!

@dolphin: beterschap!

@neia: Ja, denk dat ik mannetje maar even achter de broek moet gaan zitten dattie contact op moet nemen met de administratie. Anders heeft hij dat vast over een half jaar nóg niet gedaan :)

Het zal vast goedkomen bij de arbo meid! Je geeft zelf al aan dat je bij het minste of geringste aan inspanning alweer een harde buik hebt. Een goede arbo-arts die jou dan niet lekker thuis laat! Jou gezondheid en die van je kindje gaan gewoon voor alles, ook voor de arbo-arts!

@anoesj: dus als ze je de 13e toch nog bellen, kun je gewoon zeggen "ik heb voor vandaag niet voor niets vrij gevraagd en heb het vorige week ook nog eens extra onder de aandacht gebracht, zoek het dus maar lekker uit, IK kom niet!" :D

16. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Jupp...ben dan toch al onderweg haha...
    Maak me er nu ook geen zorgen meer om...vrij is vrij en ik heb al vaker mijn vrije dagen laten gaan, maar dit keer dus echt niet...heb er ook al voor betaald...
    maar het kwam allemaal goed zei ze, dus we zullen zien:)

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hallo dames,

We hebben vorige week een appartementje gekocht met 3 slaapkamers, dus me beebje krijgt nu wel een eigen kamertje, ben heel erg blij en ik mag de baby kamer inrichten. Ik weet nog niet welke kleur, maar heb de kleuren oranje en lime groen in gedachten, hoe vinden jullie die kleuren samen gecombineerd?

Maar er wonen nog mensen daar, dus het kan maximaal 6 maanden en minimaal 4 maanden duren, voordat we erin mogen. Dus dat is wel effe.

Alleen het probleem nu is, dat we nu in een particuliere huurhuis wonen met een opzegtermijn van 3 maanden en moest bellen voor 15 januari om te zeggen dat we weggegaan, dus we zijn een maandje te laat. En we hebben nu ons waarborg binnen voor 1500 euro, dus ik denk dat we voor 1 maandje ons waarborg kwijt zijn. Ik ga haar vanavond nog bellen om te zeggen dat we weggaan en dat ik voor haar wel een huurder kan vinden en dat dat we ons huur voor die maandje wel nog terugkrijgen. Proberen maar..

Ben vandaag 24 weken zwanger, het gaat wel snel zeg.

Heb nog geen baantje gevonden en zo te zien zal het me ook niet lukken denk ik.

En heb 19 februari nog een echo.Hier in Belgie krijg je elke maand een echo en in nederland in het begin en aan het eing denk ik.

Babydozen, heb van de kruidvat en etos wel, alleen nog niet van prenatal.

Als je een babykamer besteld, hoelang duurt het eigenlijk voordat je hem krijgt?

iedereen, ik wens jullie allemaal beterschap.
    Ik voel me ook niet goed, ben moe, heb nergens zin in, misselijk enzo. denk dat ik verkouden ben. Niet te doen zeg

Dit wou ik effe kwijt

Tot later,

Groetjes Nazli

18. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    @ nazli..Fijn om weer wat van je te horen:)

Erg leuk dat je een huisje hebt gekocht alleen weer jammer dat er zo'n lange levertijd op zit...maar dan heb je natuurlijk wel wat moois:)

Hier krijgen we indd alleen een echo rond 12 weken en rond 20 weken. de andere echo's die je wilt moet je zelf betalen.

Beterschap meid

19. goedemorgen allemaal!

Hier ook niet al te best geslape vandaag bah :(

buddy: ik deed altijd schoonmaak werk. niet mijn favoriet.. maar vond het beter te doen dan in de produktie. heb helaas geen diploma's dus weinig keus.. zit er wel aan te dnekn misschien alsnog een opleiding te gaan volgen.. maar wil toch ook wel veel tijd vrij hebben voor de kindjes... dus meot ik allemaal nog maar even gaan bekijken.

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anoesj, dat hou je vast wel vol hoor van 3 tot 6, als de kindjes inderdaad maar niet zo druk zijn. Hoe oud zijn ze? Kunnen ze zelf een beetje spelen?

De warme douche heeft wel geholpen. Dat was lekker, ook voor het buikje. En nu weer helemaal in de zwitsal ingesmeerd.

Jvtje, ja zal ik maar doen als ik jou was, mannen zijn niet zo concreet he?! ;)
    Bedankt voor je oppepper over de arbo-arts, dat heb ik soms even nodig. :D

Nazli, GEFELICITEERD met jullie appartement! Ook super leuk voor de kleine. Alleen jammer van de wachttijd.
    Wilde je tijdens je zwangerschap nog een baantje of 1 voor erna?

Helaas belde mijn vriendin net af, die vandaag even zou langs komen. Balen, ik had me wel verheugd op wat afleiding. :(

X Neia

Deel Deze Pagina