Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ha meiden........

Thuis van werk en weer uitgeteld...Heb na 3 halve dagen nu de pijp echt leeg........Gisteren lag ik ook alleen maar uitgeteld op de bank, lag al om 9 uur in bed en heb het niet eens 21.15 zien worden......Vanmorgen weer eens als vanouds staan overgeven, blegh..........
    En nu zit ik als een zoutzak op de bank, heb weer pijnlijke buik...blegh..
    Teveel gedaan denk ik....

Eens even kijken wat ik onthouden heb...

Ice: super dat je autootje zo bevalt! En hopelijk past er een bikini!

Neia: balen zeg dat die buiken blijven komen....Hopelijk helpt je douche.

Friendly: de ambtelijke molen.........* zucht *

Nazli: gefeliciteerd met je huisje!Levertijd babykamer, ongeveer 8 weken was het bij ons....

Anoesj: hoe is het nu met je meid?

Katsas: gefeli met 27 weken!

Wishfulldreaming: succes met de kaartjes!

Dolphin: beterschap!

Anna: lekker opgeschoten dus! En rustig aan doen hé....Veel plezier bij je vriendinnetje! Hopelijk alles goed bij de vk...

Ik ga nu ff rusten...............

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    het gaat wel ietsje beter nu.. hopen dat de verkoudheid niet doorbreekt..

@ deentje, hopelijk slaap je vannacht wat fijner.

@neia, jammer dat je vriendin niet langskomt, ach dan geven wij je wat afleiding.. ;)

3. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    @ Neia...de jongste is 4 jaar, de middelste 8 en de oudste 10. Alleen de 2 oudsten kunnen soms zo'n ruzie maken echt vreselijk en de middelste wil dus absoluut niet luisteren...dus daar ga ik vanmiddag een eind aan maken...Even nieuwe regels over de tafel gooien. Hopelijk helpt dat...

@ Hannah..Hier gaat het wel weer wat beter gelukkig..:)
    Jij lekker uitrusten nu:) Moet je morgen weer werken?

4. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    krijgen jullie ook zo'n last van je zwevende ribben als je lang zit?

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    neia, ik wil eigenlijk tijdens mijn zwangerschap ook wel werken, maar dan parttime en tijdelijke jobs en na me zwangerschap wil ik na 3 maanden parttime werken.

6. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Ik ga me even douche...zit nog steeds in mijn pyama...schaamt zich ook diep...
    Zal straks ook even weer een buikfoto maken:)

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede middag zwangere.

oei oei ik heb een hele week vakantie. helaas niet echt leuk want vriendlief moet gewoon werken en iedereen om me heen is carnaval aant vieren. en ik ga daar ech t niet tussen staan. iedereen die zat is enzo. dus kom ik jullie maar vervelen ;)

uhm ik weet niet meer wie er vrijdag de kinderkamer zou krijgen maar hoe is het geworden.

en ik las dat iemand een appartementje gekocht had : gefeliciteerd. maar als jullie pech hebben kun je niet in je nieuwe appartementje bevallen?

hoe gaat het met de rest?
    hier nog een met rugpijn.

wie mist eigenlijk nog meer het slapen op de rug? oh ik mis het zo ontzettend ik viel dan altijd als een blok inslaap...
    Liefs Skiwie.

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    klinkt vreemd maar ik slaap lekkerder als een paar weken terug.
    Ons prinsje is gedraait en ligt nu niet meer met zijn hele lichaam op mijn blaas, maar hij ligt nu al mooi naar beneden.
    Wel nog steeds last van rugpijn..

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

me man is ook zon schatje hij zei net toen me van me werk ophaalde wat ga je doen? ik nou ff naar de winkel ect. hij zei nou je hebt eerst thuis wat te doen en daar ben je wel ff mee bezig
    had de schat 3 boeken met geboorte kaartjes meegenomen zooo cute!

nou vindt denk ik alle kaartjes wel leuk vindt die ene ook leuk die je als een soort slinger kan ophangen zeg maar een vliegtuigje met een beertje en een zonnetje ect eraan maar ik vindt erzoveel leuk
    die van mercard vindt ik ook heel mooi pffff krijg er nog wel een klus aan
    vanavond 2de keer zwschaps gym
    en oja 3 maart mag ik de doos ophalen bij kruidvat
    duurt dus nog wel ff

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja gisteravond echt pijn in me buik en in me rug soort ongi krampen echt niet fijn werd er ook heel misselijk van op de 1 of andere manier
    de baby is wel heel actief geweest zou het komen dat het vanbinnen een beetje daar haar verbouwd is? echt niet leuk dat gevoel

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    groeispurt komt eraan denk ik..

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

niet weer een! hahaa dolpin ik groei dicht!

witte reus fuck wat wou ik ook alweer zeggen hmmmmmmmmmmmmm ff terug bladeren me geheugen is blijven haken op de blz ervoor

oja weet het weer slapen om je rug dat doe ik alleen maar en op me zijkanten maar het gaat nog prima gelukkig wel ik haat het als ik niet lekker kan liggen

friendly jammer he! ik zoiu ook zo gebrand zijn om er in te kunnen kijken nog ff geduld meis

nazli wat leuk een appartement met een babykamer! ik hoop dta je er snel in kan en niet pas over 6 maanden

will en onsukkie wat zijn jullie stil ?!

13. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Zo'n base voor de maxi-cosi is een luxe, geen noodzaak.
    Wij hebben het geinformeerd en het kan net zo goed zonder. Het maakt het alleen wat makkelijker, maar is niet veiliger dan met gordels ofzo.
    Wij vonden het zonde van het geld en nemen er dus geen.

Straks nog even de stad in, de winkels zijn nu open. Moet nog ff kijken voor 1 of 2 broeken aangezien ik nu officieel geen enkele 'eigen broek' meer pas. Ik heb het lang kunnen uitstellen hihi maar nu dan alleen maar positiekleding :D Zelfs m'n "baggy-broeken" zitten niet lekker meer, aan de voorkant dan.

Verder rustig aan, anders speelt m'n rug/stuitje weer op. Woensdag naar mensendieck, ben benieuwd wat voor tips ze heeft om de pijn te verzachten/beter mee om te gaan.

14. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Hier kan ik nog wel op mijn rug liggen...maar draai al snel om naar de linkerkant...

zal even een foto maken van mijn buik...die is geloof ik wel weer gegroeid..:)

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @anoesj ik ben eens benieuwd naar je buik. wij zijn even ver... helaas heb ik geen kleren aan alleen pyama :$ ik zal eens kijken of ik ook een foto kan maken.

16. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Zo de foto's staan erin...
    Hoezo ik heb een zonnebank nodig...pfff...

17. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Ben benieuwd naar je foto witte reus:)
    Ik heb ook wel eens mijn pyama aangehad op de foto haha...gewoon alleen je buik erop zetten valt het niet zo op:p

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hannah, jij ook al teveel gedaan. :evil: Nu lekker uitrusten meid!

Dolphin, ja dan moet ik hier maar de afleiding zoeken, haha, is altijd erg gezellig!

Anoesj, goed idee om nieuwe regels bij de kids neer te leggen. Dan krijg jij het misschien ook wat makkelijker.

Witte reus, lekker dat je nu vakantie hebt! Geniet ervan!
    Ik kan nog wel op mijn rug liggen, maar dat vind ik juist niet lekker. ik sliep altijd op mijn buik. Nou dat lukt echt niet meer. :x

Fiona, wat lief zeg dat je mannetje boeken heeft gehaald. Veel plezier met uitzoeken! Jij dus al de 2e les van de zw. gym? ik heb nog steeds geen uitnodiging. Binnekort maar even bellen denk ik.

Katje, hopelijk kun je een paar mooie broeken vinden.

X Neia

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hmmm het lukt niet om de foto's in mijn album te zetten....

hier regent het best wel hard, bij jullie ook?

20. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Jammer witte reus...zijn de foto's te groot?
    anders kan je ze op deze site verkleinen..staat links in de balk..

Deel Deze Pagina