Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Hier geen regen vandaag
    Maar dat zal nog wel komen

2. KatSas

KatSas Bekend lid

hoi!

@ Anastasia: wat lekker dat je rugpijn nu beter gaat! Maar de volgende keer niet meer aan Friendly geven hoor ;)

@ Friendly: klinkt als een ergggggg lekker nachtje....NOT! Geduld is op het moment ook niet mijn sterkste punt geloof ik..grijnssssss

@ Anna: jeeeeeeee, she's alive :) Wat goed dat het kamertje al zover is en inderdaad nesteldrang als je al begint met wassen e.d. Wel cool dat het lekker opschiet. Hoe was het bij de vk?

@ neia: thanks! Ik had er zelf nog niet bij stil gestaan, maar 27 weken alweer :D jeeeeeeeeeee, dat gaat echt lekker snel! Wat balen dat je weer zo'n rotnacht had trouwens.. :confused: Trouwens de arbo-arts belde me vandaag nog en deed echt niet moeilijk hoor, ze zijn voorzichtig met zwangere doosjes, dus maak je niet druk, komt echt goed! Lekker rustig aan doen meis!

@ Anoesj: hoop dat je drie uurtjes goed gaan!

@ nazli: gefeliciteerd met je nieuwe appartement! Goed nieuws! Ik vind lime met oranje erg leuk, lekker fris!

@ Hannah: lekker tukken meis...balen he, maar je lichaam geeft dus duidelijk aan als het teveel is. Doe rustig aan!

@ witte reus: ik sliep gelukkig al nooit op mijn rug, wel op mijn buik en dat gaat nu echt niet meer, moet erg wennen aan het op mijn zij slapen, maar goed dat went ook wel weer.

@ fiona: je buik wordt weer ff lekker opgerekt, rotgevoel is dat inderdaad :(

@ Anoesj: mooie buik zeg!

Net was al weer iemand uitermate verbaasd dat ik nog drie maand moet, keek nog een keer veelbetekend naar mijn buik en toen nog verbaasder: echt? Uhhhh ja.... kan het ook niet helpen :) humor wel.

Verder begon mijn dag vanmorgen uitermate slecht...eerst was Tim al volslagen uit zijn humeur, gillen, huilen, niks willen..ieuwwwwwwwwwww, maar goed uiteindelijk alles natuurlijk gewoon gelukt, had ik hem eindelijk op de fiets, gaat de standaard kapot, hangt dus steeds op de grond, kan er niet meer mee fietsen, %$%@^T$% geen idee wat te doen, ik mijn mams bellen, neemt mijn stiefvader op. Ik dus beetje uitleggen en daar achteraan vragen: is mams er ook? Krijg ik een: jawel, maar die ligt in bed. Kortaf en chagrijnig. Ik (met dank aan de hormonsters) gelijk: ow nou ja, ik zie wel hoe ik het dan allemaal regel, ik los het zelf wel op. En vervolgens kwak ik de telefoon erop. Mmmm, ik helemaal in tranen, tim daardoor in tranen, heel gezellig allemaal. Ik tim in de wandelwagen gestopt, zo van..nou ja dan moet ik maar lopen hoewel dat veel te ver is, moet dat dan maar. Belt mijn mams en die zegt: ik kom je wel halen. Ik dus: "nee hoor, hoeft niet, ik ga wel lohohopen. (lopen kan je niet zeggen als je huilt ;) ) nou ja uiteindelijk kwam mijn mams me halen en was ik maar een kwartier te laat op mijn werk. Wel over de zeik nog steeds en ook nu zitten de tranen nog heel hoog. Mijn arme mams....die had thuis al heel boos gedaan tegen haar mannetje..oeps... Ben geloof ik nog niet in vergevingsgezinde bui naar hem toe. Ben meer in de stemming van : ik bel nooittttttttttttttttt meer. Maar ja, dat is niet eerlijk naar mijn mams toe, die hardstikke lief is en alles wel wil. Maar pfffff, ben moe en hoofdpijn van al de tranen...zucht...

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    jeeh het is gelukt de foto's staan erop.
    een foto is een klein beetje sexy hhihihihi

4. KatSas

KatSas Bekend lid

ook mooie buik witte reus!

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @katsas. wat een verhaal.. heerlijk he die hormonen. ik moet zeggen dat ik best weinig gehuild heb. terwijl ik soms best een emotioneel persoon ben. al had ik gister gedroomd dat mijn broer dood ging en toen werd ik huilend wakker. mijn vriend schrok zich een hoedje..

6. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    @ Witte reus...wauw ook al zo'n mooi buik..:) lopen wel een beetje gelijk geloof ik...

@ Katsas he jeetje wat vervelende ochtend. Hopelijk loopt de rest van de dag wat beter:)

Ik ga nu snel naar mijn werk toe

Friendly kan niet meer inloggen op het forum...dus niet ongerust maken als ze er niet is...ze probeerd een nieuw account aan te maken:)

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @anoesj thanks.. werk ze

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Witte reus erg mooi hoor je buik. :D Hier is het net droog, het heeft hier de hele tijd geregent.

Anoesj, werkse meid! Ik ben benieuwd hoe het gaat.

Katsas, jeetje wat een rot ochtend zeg. Kan me voorstellen dat de tranen dan hoog zitten. Laat ze lekker stromen, dat heb je vast nodig. En vanavond even lekker op de bank ploffen.
    Fijn om te horen dat jouw arbo-arts zo aardig is. Nu die van mij nog.

Mijn broer komt zo langs. lekker kletsen. Hij is echt 1 van onze beste vrienden, heerlijk zo'n broer. Kan ik even lekker zielig tegen doen. :)

X Neia

9. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Ola allemaal,

Ik heb al weer eventjes niet gereageerd. We hebben het ook zo druk gehad.
    Ik heb even snel wat pagina’s terug gelezen, maar niet alles hoor. Pff... Dan ben ik nog wel even bezig. Hi..

@ Friendly: Ohw wat een nacht.

@ Anoesj: Hopelijk gaan je drie uurtjes goed. Succes.

@ witte reus: Ook ik sliep al nooit op mijn rug. Ik krijg nu wel last van mijn bekken als ik te veel op 1 zij lig. Pff.. het is ook altijd wat. ;)

@ nazli: gefeliciteerd met jullie nieuwe paleisje. De kleuren zijn lekker fris. Ow dan krijg ik al weer helemaal zin in het voorjaar. :p

@ Anastasia: Fijn dat het nu weer ietsjes beter met je gaat.

@ fiona: O een ramp vind ik dat je je buik voelt groeien. Mijn navel klapt af en toe net uit elkaar. :(

@ Anna: schiet al lekker op met het kamertje. Super.

@ neia & Hannah: Lekker rustig aan doen. Don’t worry.

@Katsas: Jippie we zijn 27 weken. Enne wat een verhaal van vanmorgen. Die emoties klinken wel erg bekend. Bij mij komen de tranen zo nu en dan opzetten om helemaal niets. :)

Nou afgelopen weekeind hebben we het laatste stuk muur geschilderd en de andere muren behangen. Het ziet er erg gaaf uit. Het was wel een klus, maar dat is ook weer gebeurd.

We hadden problemen met de commode, en deze moet nu alsnog worden besteld. Komt de pas in week 13 binnen. Da's eind maart. :( Hier wordt ik niet echt vrolijk van maarja. Shit happens.
    De rest van de meubeltjes staan al wel in huis. Dus kindje kan in ieder geval slapen, als het eerder geboren wordt. ;) Maar daar gaan we niet van uit.

Nou ik ga nog even werken en zo weer lekker naar huisje toe.

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Zo beetje uitgerust maar ben nog steeds zó moe..............
    Dus hang/lig nu beetje op de bank..........

ANoesj en Witte reus: mooie buiken allebei!

Katsas: pff wat een ochtend kan me voorstellen dat de tranen je hoog zitten!

Masoled: balen van je commode maar we gaan dr vanui dat je kleine toch minsetens een maand langer blijft zitten!

Neia: gezellig met je broer! Heb zelf ook heel hechte band met mijn zussen...Super leuk!

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hallo meiden!

Hier even een snel berichtje vanaf mn werk!
    Ik heb wel alles teruggelezen maar ben het weer vergeten.. sorry!
    Slaap nog steeds klote en mannetje is inmiddels ook ziek dus zal er wel niet beter op worden :( maar ja, het is niet anders!

Ik zal vanavond ff kijken of ik nog zin heb om bij te lezen en op iedereen te reageren...dus dit was ff een ego berichtje.. ;) hahaah...

Doeiiii Xxx

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Masoled, GEFELICITEERD met je 27 weken! :D
    Balen van de commode zeg. Wij krijgen alles waarschijnlijk pas half maart, dus dat duurt ook nog even.

Hannah, blijf maar lekker hangen meid. :D Je hebt de rust gewoon nu nodig. Ben je morgen wel vrij?
    Leuk dat jij ook zo'n hechte band hebt met je zussen. ik met 1 broer totaal niet, maar met mijn zusje en broer wel.

Het was erg gezellig! Heerlijk gekletst, veel gepraat. En ik voel me nu zoveel beter. Het scheelt volgens mij al dat ik weer kleren aan heb. ;)

X Neia

13. Gaap... wat ben ik lui vandaag :( probeer elke keer wat te oden.. ben ik 5 min. bezig.. moet ik echt weer ff 10 minuten zitten :p erg he!

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Gelukkig ben ik vrij morgen Neia........Had het niet getrokken om nog te moeten werken...Vandaag vreselijke baaldag denk ik ook.........
    Alles bij elkaar,de bekende druppel, kan de hele dag wel janken....
    Met mijn vader gaat het echt eventjes niet goed, manlief heeft wat perikelen op zijn werk, ik voel me lamlendig en belabberd...Bah ben het even zat................
    * einde klaagbericht *

15. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hello ladies!
    Hoe is t hier?
    ga weer ff bylezen hoor ;)

@Jvtje: ja, maar dat was vóór ik zwanger was. Ben benieuwd wat erin gaat nadat de boel opgerekt is geweest :rolleyes:
    En ja, hoop dat dat reuze verband snachts blyft zitten. En anders koop je toch een rolletje ducktape by de Gamma ;) Want de echte doe-t-zelver.....:)
    @Neia: inparkeren is tot nu toe goed gegaan. Maar geloof dat ik de parkeergarages voorlopig nog maar ff vermyd :rolleyes: Enne kyk es by de wehkamp voor een bikini, daar is heel veel in de aanbieding!
    Fyn dat je een oplossing heb voor als strax jullie uk er is! Weer een zorg minder! Hoe is t met je buikje?
    @Jvtje: zozo, nou heb je zeker voorlopig genoeg ys gehad? :)
    @Daphne: hier ook hoor. Soms dan voel ik opeens iets zwaars onderin mn buik, en dan MOET ik gewoon gelyk naar de wc :)
    @Anastacia: fyn dat de rugpyn weg is meid! Hier gaat t op en af. Soms heb ik er dagen geen last van, en dan weer wel :(
    @Anna: oei harde buiken is niet fyn :( Nu weer iets rustiger aan dan hè!
    @neia: hmm das nie fyn meid :( Dan maar lekker de tyd voor jezelf nemen!
    @Anoesj: 4 zwangeren? Met wie ga je allemaal dan ;)
    @Nazli: oranje en groen is wel een mooie combi, maar zou t oranje niet teveel laten overheersen! Is een activerende kleur (ivm de rust van t beebje) Van harte met je 24 weken :D
    @Buddy: kan me voorstellen dat je moe bent! Heb nu een halve dag gewerkt, en moet morgen een hele....die gaat wel tegen vallen vrees ik :(
    Doe je t wel een beetje rustig aan! lekker uitrusten hoor;)
    @Anoesj: oja hier doen ze echt pyn, als ik bv achter de compu zit. Wil dus proberen er elke x nie zolang te zitten!
    @Fiona: klinkt als groeipyntjes, strax schiet je buik vooruit!
    @Anoesj: mooi buikje meis! En wat een gave buikband! Die wil ik ook! Maar dat kan niet als niet iedereen weet dat een meisje wordt :cry: waar heb je em vandaan?
    @katja: tjonge wat een verhaal! Tja en met de hormonsters begin t janken gelyk als iets tegen zit hè! Dikke knuff dan maar ;)
    @Wittereus: ook al zo'n mooi buikje! En je hebt dezelfde kinderwagen als ik, gaaf is die hè!
    @Katja & Masoled: van harte met de 27 weken!
    Nou ik ga weer, heb nog steeds die bikini's niet gepast, en moet vanaaf zwemmen hihi :)
    Dooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiii!
    Ow wacht ff, nog ff snel een DIKKE KNUFF voor mn buddy ;) hopenlyk voel je je snel beter!

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ah Nee he Hannah, die bekende druppel is zooooooooo bekend.
    Ik wou dat ik iets voor je kon doen, maar ik weet niet wat.
    Balen als alles zo bij elkaar komt. En als je je zo klote voelt doe je er vaak niks aan. Helpt afleiding zoeken niet een beetje?
    Kun je vaak naar je vader toe?
    Ik ben blij dat je morgen vrij bent, misschien kun je dan een beetje bijkomen.

Hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel van mij voor jou!

X Neia

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Thanks Neia...........Dat helpt wel een beetje.........Ook Ice Thanks meis!
    Kan wel vaak naar hem toe maar dat is nou juist het dubbele...........Als ik hem zo zie..........Maakt me nog verdrietiger en drukt je met de neus op de feiten..........En het maakt het ook moeilijk als je je moeder ziet die het ook vreselij moeilijk heeft........
    Vraag me soms af of het ooit nog goedkomt...Zo als hij nu is kan hij absoluut niet naar huis..
    Hoop dat het voor mei in ieder geval wel wat beter is...
    Ik weet dat mijn verhaal over papa een beetje vaag is maar ik zet dat liever niet hier helemaal neer.....Is lang verhaal en persoonlijk..

Ik zit beetje stomme filmpjes te kijken op de bank..........

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hannah, ik begrijp het heel goed hoor meid. Vertel gewoon wat jij wil vertellen.
    Dat vind ik ook altijd het ergste, om je ouders zo te zien. Ze hebben het erg moeilijk, vooral als je moeder verdrietig is doet dat je natuurlijk pijn.
    En je kunt er niks aan doen. Ik hoop ook echt dat het veel beter gaat straks, maar het duurt nog even voordat het mei is.

Ice, goed dat het inparkeren is gelukt. Stiekem niet iets geraakt? ;)
    Veel plezier met zwemmen vanavond!

Ik duik even mijn bedje in, want ik ben doodop!

X Neia

19. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@nazli: super hoor, een eigen plekje! Wel jammer dat je er zo te zien pas na de bevalling in kan, maar je hebt nu in elk geval een woning! Zijn particuliere huurhuizen in België net zo duur als in Nederland trouwens?

Gefeliciteerd met 24 weken!

Babykamer... denk dat het van de kamer afhangt en het bedrijf waar je het koopt. Maar ik weet het eigenlijk niet zo goed hoor. Wij hebben voor de babykamer een showmodel gekocht, die konden we ophalen wanneer het ons uitkwam, dus wij zaten sowieso niet met wachttijden! Ik zou het gewoon in de winkel navragen, daar kunnen ze dat vast vertellen!

@neia: Ik kan niet voor mannen in het algemeen spreken, maar die van mij denkt gewoon domweg niet aan dat soort dingen :p (En als ik hem er op wijs, dan is hij het 10 minuten later alweer vergeten, want hij heeft volgens mij permanent last van zwangerschapsdementie :))

@Hannah: rust maar lekker uit! Wel zo prettig dat je dan morgen een half dagje vrij hebt! Misschien toch maar overwegen om terug te gaan naar 2 dagen in de week werken?

@anoesj: van m'n ribben heb ik (nog?) geen last... ik merk wel dat als de baby relatief laag ligt, ik dan echt moeite heb met staan. Dan word ik daar na nog geen 5 minuten al moe van... alsof de zwaartekracht m'n hele buik naar beneden wil trekken en ik daar een constant gevecht mee moet leveren! Heel vermoeiend! :(

@witte reus: geniet van je vakantie! Ook al moet je man werken. Dat je geen zin hebt in carnaval, kan ik me wat bij voorstellen ;)

Slapen op de rug deed ik eigenlijk al nooit. Of ja, volgens mijn man draai ik 's nachts op m'n rug en ga dan heel raar liggen ofzo, maar ik slaap altijd in op m'n zij en wordt ook weer op m'n zij wakker (was ook al voor de zwangerschap zo). Maar ook op de zij begint het liggen steeds lastiger te worden...

@fiona: wat lief van je man zeg, dat hij die boeken is gaan halen! Nu nog een keuze gaan maken...

@katje: zo'n base is inderdaad vooral luxe. Ik zou het ook niet voor de veiligheid kopen, als ik er toch eentje zou kopen. Maar ik vind het zelf wel gemakkelijk, als ik niet elke keer met die gordels hoef te stoeien om de maxi-cosi in- en uit de auto te halen! Maar ja, ik hou dan ook wel van gemakkelijk ;)

@anoesj: zonnebank? Die heb ik geloof ik permanent nodig! :) Vind het nog best meevallen op de foto hoor :) Jij ook al zo'n rond buikje! En witte reus ook al! Volgens mij zijn we bij de mei-mama's bijna allemaal zo flink aan het groeien!

@katsas & masoled: gefeliciteerd met 27 weken!

@katsas: Nou, jij hebt ook een fijne ochtend achter de rug dus! Hopelijk was je middag wat beter... Wel lief van je moeder dat ze je toch is komen helpen :)

@masoled: vervelend van de commode :( Gelukkig heb je de rest wel al!

@neia: leuk dat je broer is langs geweest! Ik heb wel een redelijk goede band met m'n broer en zus. M'n broertje blijft regelmatig een weekendje logeren. Maar echt een prater istie niet, dus in dat opzicht heb ik niet zoveel aan hem ;)

@hannah: vervelend dat het met je vader minder gaat :( En perikelen op het werk van je man is ook al niet echt leuk... Komt ook altijd allemaal tegelijk hè! Kan me voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt!

@Ice: ik hoop toch niet dat het met de ongesteldheid nog heftiger wordt ná de zwangerschap eigenlijk... zo dik & groot maken ze het maandverband niet ;)
    Haha, een rolletje ducktape .. die heb ik nog wel in huis liggen. Er wordt wel eens gezegd dat de wereld met ducktape bij elkaar gehouden wordt :)

En genoeg ijs? Als ik er aan denk, zou het me niet verbazen als ik vanavond weer wat uit de diepvries haal. Er ligt nog genoeg in in elk geval :p

Veel plezier met zwemmen vanavond!

20. hannah wat vervelend allemaal zeg.. hoop dat je vader snel weer een beetje opknapt! altijd erg pijnlijk als het om je ouders gaat.

probeer veel afleiding te zoeen! dat helpt bij mij ook het beste als ik het ff allemaal niet meer zie zitten.

Sterkte!

Deel Deze Pagina