Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Mone, ik had je berichtje net gemist. Wat enorm erg zeg.
    Ik kan 1 woord bedenken: ONEERLIJK!
    Heel veel sterkte meid in deze moeilijke tijd!

Frostieke, wat erg voor je zeg.
    Maar je klinkt echt als een sterke vrouw. Dus jij en je kleine komen er wel.
    En wij zijn er ook nog hoor. ;)
    Dikke knuffel!

X Neia

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier gaat het ook nog steeds niet goed! Kreeg vanmiddag ook al krampen. Nu weer even rustig,maar zal wel niet goed komen. We zullen het morgen wel zien! Voel me nu nog gewoon ongesteld en op sommige momenten besef ik het nog niet helemaal. Maar dan krijg ik ineens weer een inzinking en baal ik gigantisch. T is gewoon k*t. Maar goed ik zal jullie niet langer bang maken. Hoop dat het snel weer raak zal zijn straks. Het heeft nog niet zo mogen zijn.

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o sam wat vreselijk voor je meid ik denk aan je

ik ben net thuis en had onderweg weg erg last zon 5 min. ongeveer van romelige darmen kramp en ongi gevoel ik dacht onee het zweet brak me letterlijk uit
    nou is het weer over is dit normaal?

ik heb net gravitamon gehaald in de stad en begin er morgen mee maar die krampen wat is dat toch het is in het midden en me darmen maakte geluidjes ik dacht dat ik moest p**pen maar dat hoefde niet loop ik mezelf niet gek te maken hoop ik

4. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    mone :cry: denk aan je ((knuff))

Sam hoop dat je echo toch iets moois geeft, denk aan je!

Nieuwe mama's welkom! (zal jullie op de kalender zetten!

Hier alles rustig, wel geregeld misselijk, maar daar blijft het bij!

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo meiden duurde geloof ik een half uur maar heb weer alles kunnen lezen ;)

Ik ben dus weer thuis, was gezellig en lekker ontspannend in het Sanadome. Heb lekker gezwommen etc.

Ben ook lekker uitgerust ondanks het shoppen van vandaag in Nijmegen, moest wel want ik krijg echt opeens een buik! En ik denk niet van de rookworst :)
    Dus ik naar de H&M en C&A en heb daar dus allemaal tunieken gekocht, volgens m'n vriendin zie je dan niks en is ook nog leuk als je wat verder bent.

Meiden wat een treurig nieuws
    @Mone heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer er bovenop komt!
    @Sam8 hoop houden meid, duim voor je [-o<

@Frostieke jeetje meid wat een moeilijke situatie maar goed van je hoor!

@ Will meid wilde je niet verdrietig maken om die rookworst ;)
    Hij was na het verorberen niet zo lekker meer opeens (beetje vettig ;) )

@ Fiona23 heel normaal hoor meid, geen zorgen maken, hebben we hier allemaal geloof ik wel last van ;)

Morgen weer werken bah gaat me steeds meer tegen staan (ze hebben me opgezadeld met klote werk en op dit moment kan ik dat niet hebben, m'n hormonen slaan dan echt op tilt en kan zo gaan janken :rolleyes: )

Tot strakkies.....

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Morgen 11 uur moet ik bij de verloskundige zijn. Net toch maar gebeld. Dacht als ik vandaag nog kan, kan sam-bijnaman ook mee. Maar helaas. Morgenochtend. We zullen het wel zien.

XSam

7. will

will Niet meer actief

mone, wat een rot nieuws, heel veel sterkte :cry: .

sam, het wil maar niet lukken he maar we blijven toch voor je duimen dat het nog goed komt.

frostieke, geweldig dat je het alleen gaat doen en samen met je familie red je het wel. gelijk heb je, lekker genieten.

fiona, ik denk echt dat het je darmen zijn. zo af en toe heb ik er ook last van. nu voel ik hier en daar wat steekjes, vervelend allemaal maar we hebben het er voor over.

askim of dat fabeltje waar is weet ik niet. maar bij de vorige 2 was ik ook kotsmisselijk en dat zijn 2 meiden. nu voel ik me ook vreselijk, in mei zullen we het weten. :p

8. zwaantje

zwaantje Actief lid

31 jan 2007
    119
    0
    0
    hallo,

Ik mag me ook melden bij de mei mama's! :D
    Ik ben zwanger van de derde en tot nu toe nog nergens last van.
    Bij mijn 2 dochters ben ik bij alle 2 erg misselijk geweest. :(
    Zodra mijn ogen open waren moest ik alweer rennen naar de wc.
    en dan lekker de hele dag door.Vreselijk!
    Dus ik ben zeer benieuwd hoe het deze keer gaat lopen.

Groetjes Miranda

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Miranda welkom hier ;)

Ook ik ben nog niet misselijk! En we zijn ongeveer even ver!

10. will

will Niet meer actief

ha lafo je bent er weer. fijn dat je een lekker weekendje hebt gehad.
    het verdriet om de rookworst is alweer voorbij hoor. bleek dat ze hier ook iets hebben wat erop lijkt. tijdens het eten ervan leek het er ook wel op maar daarna :pale: begon me ook echt af tevragen of ik rookworst ooit wel lekker heb gevonden. :D

Zwaantje welkom bij de meimama´s en van harte. jij ook al 2 meiden en erg misselijk tijdens de zwangerschap. lijkt erop dat het fabeltje geen fabeltje is :D maar ik geloof dat er dan in mei heeeeel veeeeel meisjes worden geboren :)

11. zwaantje

zwaantje Actief lid

31 jan 2007
    119
    0
    0
    Hoi Lafo,

Ik weet niet precies hoe ver ik ben. :(
    Mijn laatste cyclus voor ik zwanger werd was 38 en daarvoor 37 en daarvoor een stuk of 7 keer rond de 28 dagen.
    En nu wit ik wanneer mijn ei was maar die was juist op dag 10. :(
    We wachten maar af.
    Ik ga morgen de verloskundige bellen voor de eerste afspaak en bij ons krijg je ook een termijn echo.
    Dus ben benieuwd!
    Hoever ben jij als de echo krijgt?

Groetjes Miranda

12. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Ik heb een vraagje,
    mag je tegen erg hevige pijn dafalgan innemen?

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ga zo lekker uiteten maar als ik honger heb en ik eet zit ook ook zo weer vol hoop dat het wel gaat vanavond alleen je moet wel rekening houden met wat je eet ben er nog best onzxeker over wat wel en niet mag zoals een hema rookworst heb ik maar met kwijlen af moeten slaan omdat ik niet zeker wist of het mog

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ennog iets voordat ik wist dat ik zwanger was heb ik afgelopen week nog heerlijk een half bakje pate op toast gegeten nog een sigaretje gerookt en champagne gedronken en rookworst
    kan dat kwaad? ik voel me schuldig dat ik dat allemaal heb gedaan maar ik was er ook niet van uit gegaan dat ik zwanger kon zijn omdat ik gewoon geen enkel symtoom had en ik was op vakantie lastig ben ik he

morgen begin ik met me nieuwe baan ben benieuwd hoe ze zullen reageren met de tijd als ik zeg dat ik zwanger ben ze gaan ook morgen kleding voor me betellen maar ja ik weet allang dat die te klein zullen worden ;) ik ga het met 12 weken zegen wanneer zijn jullie het van plan te zeggen op je werk? vindt het wel een beetje lullig voor hun maar goed mijn geluk gaat voor alles en als ik in mei zal bevallen ben ik de zomer vrij dus ze zullen het hoop ik niet te zwaar aan tillen en blij voor me zijn
    okay nu ga ik echt uiteten doeiiiiii tot vanavond of morgen!

15. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    @Fiona: volgens mij maakt het niet uit wat je eet als het nog zo klein is. De eerste twee weken (na de bevruchting) is het nog zo klein en heeft het nog niet echt contact met jouw lichaam. Ik zou me er geen zorgen over maken!

@Neia: morgen om 13.15 krijg ik mijn echo, duim maar voor me!

16. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    mone, sterke!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nieuwe meiden welkom

iemand vroeg iets over een pijnstiller
    Ik zou het niet doen lekker bij paracetamol houden
    Ik ben op blegh
    En Lafo hier staat het werken ook enorm tegen echt niet leuk op het moment
    Maar ziek melden gaat me te ver of ik moet echt niet meer kunnen

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi!

Mone en Sam: Sterkte...

Ik ben ook helemaal op :( Vanochtend uitgeslapen, dus vond een middagdutje niet nodig... beter wel kunnen doen want ik MOET echt voor morgen nog een stuk schrijven en heb nog nauwelijks wat op papier staan.
    Vandaag een enorme druk op de blaas, heb ik een paar dagen niet gehad. Darmen zijn ook erg onrustig, ben blij dat ik weer thuis ben en mn pyama broek aan heb kunnen trekken.

Nou, ik ga schrijven...

Liefs Friendly

19. maantjecolet

22 aug 2007
    37
    0
    0
    planner bij de thuiszorg
    Voorburg
    Hoi meiden,
    Ik moet morgen bellen voor een afspraak bij de gynecoloog wand ik ben medic heb bij m'n eerste 14 weeken in het ziekenhuis gelegen met vroegtijdige weeen en zwangerschaps vergifteging
    dus het word erg spannend

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo net ff een dutje gedaan, de moeheid is er dus nog steeds :(

Zeker na het eten, m'n nasi zit volgens mij nog steeds halverwege m'n slokdarm..... :rolleyes:

@ Zwaantje ik ben vorige week naar de dokter gegaan en uitgelegd hoe ver ik denk te zijn, weet ik ook niet zeker omdat ik al 5 dagen voor NOD positief testte! Maar ze zij wel van oh omdat we niet weten hoe ver je bent precies mag je al vrij snel een termijnecho, nou vrij snel noemt zij begin november (5/11) en dan ben ik als het goed is 11 weken ofzo en de meeste meiden mogen al eerder hier lees ik wel vaker dus..... :rolleyes:
    Dit is mijn les in geduld!

Was ook net ff naar m'n schoonmoeder geweest en ze wist niet wat ze zag heb echt al een enorme buik voor mijn doen dan. Ik moet echt "camouflage" kleding gaan dragen :)

@ Fiona ik wilde hetn ook pas na 12 weken zeggen alleen qua buik ga ik het niet reddden, ben al van plan het tegen meerdere mensen te gaan zeggen in m'n omgeving en dan komt het hoogstwaarschijnlijk snel bij m'n werk terecht (ons kent ons in m'n vriendenkring ;) )
    Ik wil het eigenlijk ook niet meer voor me houden, ik wil aan iedereen laten weten hoe gelukkig ik ben :D

@Will ben er weer idd :p

@Danjo zat er echt aan te denken om me ziek te melden idd maar doe het ook maar niet :(

Oh ja Fiona rookworst mag echt wel hoor, niemand ontneemt mij die hemaworst :)

Deel Deze Pagina