hoi! Hannah: pfff waardeloos is het als het met je ouders niet goed gaat..kan me voorstellen dat je daar flink down van bent en dan ook nog dingen op je mannetjes werk..is dan gewoon te veel! Doe rustig aan en verwen jezelf met chocola of chips of zo..dat helpt bij mij op het moment ergggg goed! Neia: wat fijn dat je zo'n goede band met je broer hebt, lijkt me heerlijk. Ik heb wel een broer maar al jaren geen contact meer. Masoled: jij ook 27 weken he! Gefeliciteerd! En fijn dat de kamer al bijna af is, die commode komt vast wel goed! Ik heb vanmiddag meer dan twee uur geslapen en voel me stukken beter nu, net lekker tim opgehaald van kdv en nu staan de worteltjes op. Mmmmm lekker zoet, met aardappeltjes en kipschnitzeltje, niet verkeerd!
zo meiden hier ook weer thuis, net alles gelezen.. maar weet nu al niet meer wat bij wie hoort.... @Nazli heb je gepbt over pakket in Belgie. Fijn dat je een nieuw huisje hebt gevonden. @Hannah, kan me indenken dat het soms allemaal te veel wordt, rustig aan doen hoor! @katsas: tuurlijk is een base luxe en geen noodzaak, maar ook ik hou meer van gemak dient de mens hihihi . Verder weet ik het even niet meer , wat erg zeg! Hier mijn laatste werkdag bekend 24 maart! en dan vacantie/vrij/verlof heeerlijk tot 18 augustus!
ja heerlijk he! bijna de hele zomer vrij! nu maar hopen dat we een mooie zomer krijgen! ooh heerlijk ik kan niet wachten!
Zo heb een tijdelijk ander account aangemaakt, kon niet meer inloggen met de andere. Goed nieuws, woningstichting belde (had iemand aan de tel. die door had dat bellen sneller gaat dan de post!) dat we woensdag kunnen kijken en als we het dan willen kunnen we gelijk tekenen en krijgen we de sleutels ook direct. Wat een service niet! Kunnen we dus gelijk beginnen met klussen (want dat moet vast!). Vandaag wel wat last gehad van harde buiken. Zal toch wel van de spanning komen in combinatie met (bijna) niet slapen. Vannacht weer een kort nachtje, vanavond laat thuis en morgen al heel vroeg naar de tandarts Tja, moest er een keer van komen. Ben benieuwd, heb nergens last van maar dat zegt niet zoveel. Heb nog steeds last van mn rug. Heb eventjes met alleen de rug onder de zonnebank gelegen, das vaak het enige wat bij mij helpt. Vooralsnog merk ik er echter weinig van. Ik slaap btw nog heel veel op mn rug, normaal kan dat ook prima. (alleen nu ff wat minder) Mn buik wordt wel wat beroerder, ukkie wordt nogal actief als mama op hem gaat liggen (okee ergens wel logisch) dus alleen als ik echt niet anders in slaap kan komen doe ik nog een buikpoging. De zij is momenteel favoriet. Fiona: lastig zeg als je alle kaartjes leuk vindt Hannah: gaat het weer een beetje? Rustig aan doen en zeg wat je kwijt wilt, niet meer en niet minder. Nazli: gefeliciteerd met jullie huis! Nog even erop wachten, wel jammer dat je niet precies weet hoelang... Anastasia: wow, 24 maart, dat is echt nog maar eventjes! JVtje: wil jij de komende periode de lijst ff alleen doen? Zal als ik pb's krijg ze wel even doorsturen. Voorlopig moeten wij ff goed aan de klus en het verhuizen, dus kan niet zo veel op internet. Zo, geloof dat ik weer een beetje bij ben Liefs Friendly
Nou de 3 uurtjes zijn me gelukkig mee gevallen..de kinderen waren heerlijk rustig lekker dagje tv moet ook een keer kunnen...Na een uur te hebben gejudoot.. @ Hannah...niet leuk dat je je zo voelt. hopelijk knapt je vader snel op...het is inderdaad niet leuk om je ouders in zo'n situatie te zien...lekker rustig aan doen meid @ Ice. Ik ga met 2 zwangere colleg's en 1 daarvan neemt nog een zwangere vriendin mee. Er gaan van mij ook nog 3 vriendinnen mee maar die zijn niet zwanger Ik heb de buikband bij miss etam gekocht...en er staat ook babyboy op hoor... Moet je goed kijken maar die staat onderop de band en over de kop...Bij mij zeggen ze ook steeds wordt het een meisje...aan je buikband te zien...ik zeg neeheeee lees dan verder Ik krijg nml een jongen dus dan zou deze niet gepast zijn Je hebt hem ook nog in het zwart met grijze voeten.. Zwemse vanavond.. @ Jvtje...We hebben indd allemaal al een mooie buik... Normaal lig ik regelmatig onder de zonnebank...maar een beetje foundation doet ook wonderen... Had ik vanmorgen alleen geen zin in.. Ben blij als de zon me weer een beetje bruint.. Jammie...mijn moeder heeft het eten klaar...lekkere brocolli... @ friendly..zie dat je een nieuw account hebt gemaakt Gelukkig dat dat wel kon...kun je wel mee kletsen hier Leuk dat je woensdag al naar het huisje kan gaan kijken en hopelijk is het wat Hier net een box gekocht via marktplaats...nja mijn vader...zal straks even een plaatje zoeken ga nu eerst even eten
Zoals het er hier voor staat moet ik 14 juli alweer aan de slag. Ik ga 20 maart al met zw verlof. En kan de vakantie er helaas niet achter aan plakken. Mijn mannetje kan geen vrij krijgen in juli en augustus. Jammer hoor. Maar we gaan gewoon 6 of 8 weekjes werken en nemen dan gewoon vakantie op. Lekker in het na seizoen. Is alles ook ietsje goedkoper. Misschien gaan we wel helemaal niet weg. We wachten gewoon even af hoe we het gaan doen als mama en papa.
zo ben te pletter zo moe maar moet szo naar zwgym ooo en ik lag zo lekker te slapen! maar goed zo lekker veel babytalk
Friendly! wat lekker dat je al zo snel aan de slag kunt in je huisje! hoop voor je dat er niet al te veel moet gebeuren! masoled als we net zo'n zomer als vorig jaar krijgen toen gingen we in augustus al de herfst in.. en de lente is vaak het mooist! hoop echt dat we een mooie lente krijgen.. Budy ik kan ook niet wachten om dadelijk lekker met de kleine buiten te lopen in het voorjaarszonnetje heeeerlllijkk!
fiona waarschijnlijk as je eenmaal bezig bent word je vanzelf wel weer fit. veel succes. kan me voorstelen dat je even geen zin hebt als je net wakker word!
anousj wat een mooie grote buik heb jij al zeg! niet normaal die wil ik ook! en witte reus die van jouw groeit ook erg mooi ik zal er morgen ofzo ff nieuwe fotos in zetten heb niet echt het idee dat het veel groter is geworden maar me man zat vanmorgen in de douche met grote ogen me aant te kijken en te zeggen fioooon dit is niet normaaal! kijk je buik! hahaha nou ik ga doeiiiiii oja ice veel plezier met zwemmen hoplijk paste je nog in 1 bikini
Anoesj: mooie box! Friendly: misschien kun je even een berichtje sturen aan de moderators of de beheerders en vragen of ze je in j "oude"account kunnen helpen. Vervelend dat jij nu zo veel rugklachten hebt. Ik denk zelf dat het bij mij mijn darmen waren ofzo, en dat uk ook vervelend lag, want als het echt bekken klachten zouden zijn, dan zouden ze niet zo weer verdwijnen... Hoop dat het bij jou ook snel over gaat. Misschien een warme douche! Enne gaaf dat je woensdag ws al kan gaan klussen! Heeeeeerlijk vooruitzicht @fiona veel plezier op de gym buddy gaan we alle kilos er weer af lopen Hier nu trouwens regelmatig last van druppeltjes vocht uit mijn tepels.... heel gek is dat.. het hoort er bij maar ik vind het wel gek..
nee bij mij ook nog niks te ondekken! mag van mij ook wel wegblijven! helemaal omdat ik geen bv mag geven
Hier gelukkig ook geen lekkende borsten, heb ik bij Sam ook nooit gehad. Vandaag dus in Oeteldonk geweest, veel gestaan. Ik vond het gezellig, vooral om de mensen te kijken, heeeeerlijk! Maar na een paar uurtjes kreeg ik echt wel last van mijn rug, en ik kon mijn bekken niet meer kantelen om te ontlasten, dus toen zijn we maar naar huis gegaan. De optocht was gigantisch vertraagd volgens mij, want we hebben het einde bij mijn ouders thuis gezien die verbaasd waren dat het echt Live was! (kwart voor 6 was het afgelopen!) Hannah, hoop dat je vader snel opknapt! (ff tussendoor zit, deal or no deal, en deze dame doet het echt super goed, en heeft zo'n mooi doel voor het geld, zit gewoon te janken, ze gaan met de hele familie de as van haar vader wegbrengen naar suriname of zo) Wij gaan morgen nog even verder met de kamer van Sam. nou tot later maar weer xx
hier echt wel compressen nodig, ik ben de gelukkige waarvan er wel vocht uit komt.. Net eventjes een uurtje gelegen, wat kan een mens daarvan opknappen zeg..
ze lekken niet uit zichzelf hoor maar als ik er in knijp of als ik z einsmeer zie ik druppeltjes Geen plassen hihihihi