Goedemorgen Meiden, Ik heb al weer netjes terug gelezen. Het was lekker rustig gisterenavond. Althans met de berichtjes wel. @Anastacia: fijn dat het beter is met je rug @Fiona: Ohw dat is hard nieuws. Ik snap dat het niet zo leuk was. @Friendly: Fijn dat het goed was bij de tandarts. Was bij mij wel anders. Hi.. @Anoesj, Hier ook nog geen vocht.. @Anoesj: Mooie box @Daphne, Leuk naar Oeteldonk. Wij zijn niet geweest dit jaar. Moest werken tot 15:00 uur. Jammer hoor. @Neia: Veel succes bij de arbo. Komt vast goed. De symptomen zijn overduidelijk. @Dolphin: Ook weer verkouden. Hier heerst ook weel een snot-virus. Lekker stomen. Suc-6 @Hannah: Fijn dat je wat beter geslapen hebt. Lekker relaxen vandaag. Geniet er van. Nou hier heerlijk geslapen. Iets te vast denk ik. Want nu heb ik koppijn. Maar nog een paar uurtjes werken en dan lekker eventjes plat vanmiddag. Toch wel fijn hoor tot 15:00 uur werken. Kan je net even energie opdoen om vervolgens nog lekker te koken. FIjn dag allemaal en tot strakkies.
Toch nog even bijgelezen: Jvtje, nog veel ijsjes gegeten gister? Katsas, jammer dat je al zolang geen contact meer hebt met je broer. Maarja familie heb je niet voor het kiezen he? Anastasia, ik zwijmel met je mee, heerlijk wandelen. Het liefst al mooi weer tijdens ons verlof, kunnen we een beetje in de tuin hangen. Friendly, fijn dat je nu weer online kan. Super dat alles goed was bij de tandarts. Ik ben er heeeeeeeeeel bang voor. Anoesj, goed om te horen dat het werken gister goed ging! Masoled, in het najaar vakantie is ook lekker hoor. Scheelt een hoop geld en dan hebben jullie het nog tegoed als iedereen al is geweest. Daphne, leuk dat het zo super was in Oeteldonk. En logisch dat dat staan niet echt meer lukt. Dolphin, heb jij zelfs nu al compressen nodig? Bij mij komt er nog niks uit. Fiona, jeetje wat een naar bericht zeg! Veel plezier bij de vk vandaag, hopelijk doen ze een echo. Gina, jij ook veel plezier bij de vk. Bedankt voor je steun, ik hoop ook echt dat het meevalt bij de arbo. Hannah, ik ben blij om te horen dat het iets beter met je gaat vandaag. Het scheelt echt dat je helemaal niks moet. Probeer maar wat te ontspannen, en van je kindje te genieten! Super bedankt, het moet gewoon goed komen bij de arbo. En vanmiddag ben ik er gelukkig van af! Onsukke, goed om weer iets van je te horen. Ik ben er vandoor meiden, en ik kom jullie aan het einde van de dag vertellen hoe het was. Hopelijk valt het mee! X Neia
Ik ben weer door de keuring heen bij de VK Ze was erg tevreden met m'n bloeddruk en met de groei van de baby. Ik was dus weer snel klaar @friendly: Fijn dat jullie toch woensdag al kunnen gaan kijken! En ook meteen de sleutel mee kunnen krijgen als het bevalt. Dus morgen kan je al je nieuwe huisje in! Natuurlijk wil ik de lijst voorlopig wel alleen bijwerken. Niet meer dan logisch dat de verhuizing nu prioriteit krijgt @masoled: gelijk heb je. Wij hebben voorlopig ook nog totaal geen vakantieplannen voor dit jaar. Eind januari volgend jaar willen we in elk geval wel een weekje weg (dan zijn we 10 jaar bij elkaar), maar of we dit jaar ook nog op vakantie gaan? @vocht uit tepels: ik begin er nu een beetje last van te krijgen. Dat wil zeggen: er zitten soms wel wat harde wit-gelige stukjes op m'n tepels. Ik heb nu 1x gehad dat er ook een heel klein beetje tegen m'n bh aan was gekomen. Maar verder nog niet echt activiteiten op dat vlak dus! (En voorlopig mag het van mij wel zo blijven ook ) @cola: ik drink het heel af en toe nog wel eens, maar ik merk gewoon dat m'n lijf er op het moment totaal geen behoefte aan heeft, dus als er iets anders is, dan kies ik dat meestal ook! En dat terwijl ik voor de zwangerschap makkelijk een liter op een dag kon drinken ofzo... @fiona: wat een vervelend bericht zeg Kan me goed voorstellen dat je dan niet echt een leuke les meer hebt! @friendly: we hebben nu nog chello (heet tegenwoordig 'gewoon' UPC internet ofzo). Opzich weinig problemen mee gehad, maar het nadeel is wel dat je meteen aan een jaarcontract vastzit (elk jaar, dus niet alleen het 1e jaar). We stappen in maart over op Alice, die kun je -vanaf het begin- elke maand opzeggen, dus ben benieuwd hoe die is. Maar Alice is ook maar voor eventjes, want ze gaan bij ons in de wijk glasvezel aanleggen, waardoor we nog veel sneller internet kunnen krijgen. Maar aangezien we UPC eerder op moeten zeggen (anders zitten we er meteen weer een jaar aan vast) dan dat die glasvezel actief is, kiezen we dus voorlopig voor Alice als alternatief. Fijn dat alles goed was bij de tandarts! En nu lekker shoppen dus @neia: succes bij de arbo! Het komt vast helemaal goed! En er zijn gister ook weer 3 ijsjes ingegaan (nou ja, mannetje bleef maar naar de diepvries rennen ). De baby vindt ijsjes wel lekker geloof ik, die gaat er echt zachtjes van trappelen
Jvtje: ga nooit met Alice in zee! Wij hebben megaveel problemen met ze gehad, en niet alleen wij maar heel veel mensen met ons........Ga maar eens bij Radar of Kassa zoeken naar Alice.......... We zijn nog steeds niet klaar met ALice, rechtsbijstand is er mee bezig. Absoluut niet klantvriendelijk, over service nog maar niet gesproken.....
Mjah, Alice is al aangevraagd... Ik zie het wel, tot nog toe heb ik geen klachten.. Er zijn veel meer internetproviders die zo'n slechte naam hebben. UPC bijvoorbeeld staat nou ook niet bepaald bekend als het meest klantvriendelijke bedrijf en ook daar zijn héél veel mensen die er problemen mee hebben, die maar niet opgelost worden. Ik zou zelf UPC ook niet direct aanbevelen aan anderen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er tot op heden geen problemen mee heb gehad, dus ik wacht het gewoon wel af allemaal! Reacties op internet ga ik niet al te veel op af. Niet dat die reacties niet kloppen ofzo, maar het is wel zo dat mensen véél sneller een negatieve ervaring delen dan een positieve, waardoor het beeld nogal vertekend kan raken...
Das waar maar ik ben echt niet de enige.....ALice heeft echt een zeer slechte naam.......Ken werkelijk niemand met een positieve reactie.. En aangevraagd bij Alice zegt niks...Wij hadden ook aangevraagd maar elke keer konden ze de aanvraag niet vinden, werd de leveringsdatum verschoven of bestonden we helemaal niet......Na 4 maanden waren we het zo zat, en na 100den telefoontjes wat veel geld gekost heeft, geen medewerking van hun kant.......etc... Van kastje naar de muur worden, geen reactie op klachten enz...
ik zit ook bij UPC en ook geen klachten over gehad. Ze kwamen nieuwe bedrading aanleggen en met veel onderhandelen met de baas kregen we alles vergoed. Ach zo zie ik het graag.
Hai hai, Fiona: ai...meis..rotberichten zijn dat he..bah...heb je nog kunnen slapen vannacht? Ik heb een soort gelijk iets bij mijn zwangerschap van tim meegemaakt, alleen was dat bij 34 weken, ik weet nog dat ik er dagen van heb wakker gelegen. Probeer het los te laten hoor, met jouw beeb komt alles gewoon hardstikke goed! Gina: 6 ons in vier weken valt zeker hardstikke mee! Hoe was het verder bij de vk? Neia: je leest dit niet meer voor je naar de arbo moet, maar ik duim voor je ! Hannah: fijn dat je zo lekker geslapen hebt! helemaal goed! Lekker rustig dagje nog nemen vandaag! Jvtje: wat lekker dat alles weer goed was bij de vk! Wij zitten zelf bij @home en ik weet dat heeeeeeeeeeeel veel mensen daarover klagen, maar wij zijn tot nu toe heel tevreden. Gelukkig maar.. nou krijg net een foontje dat schoonouders zo thuiskomen..pfff ff geestelijk op voorbereiden hoor
Neia, niet alle arbo artsen zijn boemannen hoor, als je eerlijk bent dan doen ze vaak zo veel mogelijk hun hun best. Oke, je hebt uitzonderingen, vervelende uitzonderingen! En die verhalen hoor je helaas dus vaak, want de positieve verhalen worden niet zo snel verteld. De vrouw van een neefje van mijn man (hebben jullie hem nog?) die ligt nu in het ziekenhuis, die loopt 10 dagen voor op mij qua zwangerschap, en ze heeft de longrijpingspuiten al gehad. Haar vruchtwater is gebroken, en de baby heeft niet zo veel vruchtwater meer. Vind het wel moeilijk hoor, die hebben al kindje met Down en dan nu dit.. bah! (En als die kleine nu geboren wordt krijg je zo'n rot lang verhaal in het ziekenhuis, en dat hebben ze met hun andere zoontje ook al).
daphne: oef wat een rotverhaal...bah, daar word je niet vrolijk van! Duimen maar dat het allemaal hardstikke goed komt!
Zo ben weer terug van de box halen...gelijk even inelkaar gezet natuurlijk en even wat knuffels erin gezet...echt geweldig...volgende week maar weer afbreken, want staat nu nog wel een beetje in de weg. Maar wil er eerst nog even naar kijken hihi... @ Fiona. Wat een vervelend bericht zeg..Maar niet te veel zorgen maken hoor..Bij jou blijft je baby nog wel even zitten @ Buddy...6 ons in 4 weken...wauw ik wou dat ik dat had...ik meestal 3 of 4 kilo...pfff... Die meeting moeten we indd snel regelen...want dat is over een paar weekjes al.. Dus wat gaan we doen dames... @ friendly..gelukkig was alles goed bij de tandarts...ik hoef pas ik april weer maar zie daar nu al tegen op...vind de tandarts nooit zo lief... Nog leuke dingen bij de kringloop kunnen vinden? Daar mag ik ook erg graag even kijken...op de hoop dat ze nog wat leuks hebben @ Neia...Je leest dit van mij ook niet meer...maar ik duim voor je als je bij de arbo zit...maar dat komt vast helemaal goed meid..we horen het wel vanavond @ Jvtje...fijn dat je weer door de keuring bent @ Daphne...ook zal zo'n rotnieuws...bah...ik hoop voor hun dat het allemaal goed komt met hun baby...
Ik ga aan het werk...vanavond ook nog een vergadering van 8 tot half 10..wat toch wel uitloppt tot 10 uur... doeii xx
nou, heb niet veel bijzonders gevonden bij de kringlopen die we gehad hebben. Wel een leuk bankstel bij een meubelzaak, maar kost wel 500 euro. We moeten ook een gasfornuis, koelkast, diepvries etc hebben want we hebben nu nog een inbouwkeuken. Maar goed, op marktplaats is in de buurt voorlopig nog niet veel bijzonders te vinden. Straks nog naar een andere kringloop, die is 's ochtends dicht en misschien even langs wat electronicawinkels. We zien wel hoe ver we komen. Anders gaan we morgenvroeg weer verder (ben er nu al wel zat van, maar ja we kunnen moeilijk wonen zonder meubels...) Dus jullie moeten het eerste stuk tot de 900 ff zonder mij doen voorlopig Liefs Friendly
zo ben weer terug ff wezen kijken voor vloerbedekking voor in de kinderkamer en heb wat gevonden gelukkig nou ik ga over een klein half uurtje richting de VK ik hoop zo dat ze een echo maakt ze had het immers toen wel gezegd maar goed als het niet anders is dan maar niet
ja vandaag Wij Jonge Ouders binnengekregen met de Prenatal bon ! Nu kan ik het pakket ook ophalen.. 8) 8)
jammer friendly dat ze er niks leuks hadden voor je katsas ja ik heb er gelukkig niet wakker van gelegen ik vindt het gewoon zo zielig voor dat vrouwtje ik voel de beep de hele dag door dus daardoor ben ik ook zekerede anousj lief vanje ja me beep blijf gewoon zitten waar die zit niea meis het komt allemaal wel goed geloof me nou okay je leest dit niet meer maar ik duim ook voor je
okay dolpin leuk! ik mag pas me kruidvatdoos 6 maart afhalen! nog zzooooowwee lang en de prental doos ik zal het echt niet weten krijg je de bon thuisgestuurd?
katsas, wel grappig, we zijn op de zelfde datum uitgerekend en hebben ook precies de zelfde periode de zw verlof.