Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat een fijne reactie Neia, je zult wel opgelucth zijn!

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jvtje, fijn dat alles goed was bij de vk. :D En bij ons lag de kleine op de echo ook eerst in een stuit, en na 1 seconde opeens weer andersom. Wat een accrobaten hebben wij zeg! :D
    Jij hebt mij aangestoken met de ijsjes, ooooooooo stouterd :) , maar ze zijn zo lekker. Maar je hebt me ook aangestoken met het zwemmen dus dat scheelt. ;)

Katsas, oja jouw schoonouders kwamen in huis. ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Daphne, jeetje wat een naar bericht van de vrouw van je man's neefje (ja ik snap hem ;) ). Ik hoop echt dat ze het nog even tegen kunnen houden, want deze mensen verdienen natuurlijk het allerbeste.

Anoesj, wat leuk dat je de box al hebt opgezet!

Friendly, jammer dat je nog geen leuke meubels hebt gevonden. Meestal staat er op marktplaats toch wel iets.

Gina, super dat alles weer goed was bij de vk. Haha dus toch maar geen cesar therapie meer voor jou?

Deentje, jeetjes dat wordt wel spannend met het huis dan. Maarja zo'n renovatie kan inderdaad erg hard gaan. Wanneer mogen jullie erin?

Nazli, wat leuk dat jullie moeders-kindje toch papa even heeft laten voelen. En ja mannen zijn nou eenmaal heel erg zielig toch? ;) :) Verschrikkelijk zeg.
    Die zouden echt geen zwangerschap aan kunnen dat weet ik zeker!

Hannah, ja die hoofdpijn zal wel door de drukte en de stress komen. En als het bij mij heel erg wordt, neem ik ook altijd een paracetamol ofzo. Als het maar iets zakt!
    Ik heb nog nooit over die hygienische zakjes gehoord. Wel makkelijk voor onderweg ja. En waar heb je die compressen gekocht? waren die duur, ik heb geen flauw idee?

Onsukke, ja bedankt, ik ben heeeeeeeeeeeeeeel erg opgelucht! :D

X Neia

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Mijn mannetje is niet ziek hoor!

4. neia wat ontzettend fijn dat je zo'n aardige arbo arts had! je zal wel opgelucht zijn! heerlijk! neem lekker je rust en geniet er van!

Ik heb dus nog geen idee wanneer ik mijn huisje in kan... dat is net t vervelendste.. als ikd at wist.. kon ik daar naar toe leven.. en alles klaar maken.. maar ik weet nog niks .. als het goed is zouden ze deze week bellen om te zeggen wanneer het opgelevert gaat worden. nou.. ik ben benieuwd!

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh ons ukkie: Sorry verkeerd gelezen dan...

Neia: wha meid helemaal goed! Super fijne reactie en lekker nu niet meer aan je werk denken alleen aan je kleine en jezelf..
    Kompressen was een doos met 30 stuks van de hema en kostte iets van 2,50, niet duur dus......

6. kompressen koste gelukkig niet veel! die ga je na de bevalling ook heel veel nodig hebben! teminste had ik wel :)

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Deentje, ja super he!
    Vervelend dat je nog niet weet wanneer je in je huisje kan. Ik hoop echt dat je deze week wat te horen krijgt.

Hannah, dat ga ik doen. Maar jij ook he?! ;)
    Zo dat is inderdaad niet duur. En hoe werkt dat dan? Gewoon in je bh leggen, en dan weggooien? Zit dat niet vervelend?
    Je kunt merken: ik ben een leek! :oops:

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Neia wat een goed nieuws van de arbo!
    lekker proberen te genieten nu!

xx

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hihi ik ook een leek hoor..........Maar heb er inmiddels 2 in mijn beha gelegd......En moet zeggen tot nu toe zit het niet vervelend...Als ze verzadigd zijn kan je ze gewoon weggooien..

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anastasia, super bedankt!

Ik vind het zo leuk dat jullie voor me hebben geduimd vanmiddag!
    Dat geeft een goed gevoel. :D

Hannah, hihi mooi ik niet alleen dus. ;) Moet je er nog iets mee doen? Koelen ofzo? voordat je ze in je bh legt.

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nee helemaal niks....gewoon in je beha...En dan slurpen ze het vocht wat je lekt op :)

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hahaha klinkt wel alsof het een stofzuiger is.. :) :)
    Je moet het net als maandverband zien, alleen zijn ze nu rond en ook zacht, dus je merkt er niks van.
    Van die borst pads noem ik ze.. :)

13. haha! ja indd. in het begin misschien een beetje iritant! maar beter dan dat er natte plekken door je truitje komen :)

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    hahahahahahahahahahahahahahaha Hannah, ik lig helemaal dubbel hier! :D
    Van die slurpers dus?!

Net nogmaals mijn baas gebeld. En ja hoor, eindelijk kreeg ik haar aan de telefoon.
    Het was een fijn gesprek! :confused: Ja, ik vroeg me ook al af hoe dat kon? haha
    Ze was wel geinterresseerd. En had ook wel verwacht dat ik niet meer terug zou komen. Ze wil wel contact houden, maar ik mocht zelf bellen. Ja, lekker makkelijk voor haar, maar ook voor mij.
    En ze wilde me nog een keer zien. Dus dan zou ik naar de winkel komen, als zij in mijn winkel was. Maar ze wilde zelfs ook nog hier thuis langskomen, als dat fijner voor mij zou zijn! :confused: Ja, weer een schok.
    Ze zei ook dat ik me maar neer moest leggen dat ik niet meer kwam werken. :confused: Dus dat ga ik nu ook maar doen. :D
    Ik kan het nog niet echt geloven, allemaal!

X Neia

15. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    neia, wat fijn dat je gesprek zo goed is gelopen. Dan kan je nu eindelijk ontstressen. Weer een zorg minder.

Geniet er maar van Meid. ;)

16. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Ooohhhh we zitten bijna op de 900. :D

17. echt beter neia! nu kun je lekker gaan genieten! en luieren :)

bijna 900! en dan op naar de 1000!

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    idd op naar de 1000 :D

ik zit nu aan een lekker bordje macaronie. En strakjes lekker zwemmen, heb er echt zin in! Ik weet wel dat ik deze zwangerschap meer beweeg dan bij Sam. We wandelen veel (elke dag naar winkelcentrum en soms wat verder) en ik zwem nu elke week.

Neia, fijn hoor, dat zorgt echt voor minder stress/druk op je!

Ik heb die compressen in het ziekenhuis wel gebruikt, maar eigenlijk had ik ze maar heel weinig echt nodig.

19. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Zozo,
    we moesten vandaag om 17h terug naar de gyneacoloog.
    Wel een andere,
    want ze wouden zien of ze gelijke meningen hadden.
    Vond het zelf best een stijve hark, wel vriendelijk maar geef mij toch maar men eigen gyneacoloog!

De controle zelf was helemaal in orde;
    vandaag 900 gr bijgekomen, dus komt op een totaal van 6.9kg ,
    valt nog goed mee vind ik!

Met onze kleine kapoen ook alles goed,
    al heeft die het niet graag dat er met dat echoapparaat op hem geduwd wordt!
    Die stampte hij goed weg!
    Nu issie ongeveer 32 cm en weegt hij 872 grammetjes!
    De echootjes staan ook in mn album!
    heb der 6 gekregen!
    Kijk echt uit naar de bevalling!

20. Frostieke wat een leuke plaatjes! e wat is ie al groot he met vergeleken de eerste echo!

moet eerlijk zeggennaar de bevalling kijk ik niet uit :p meer na de bevalling :)

fijn dat alles goed was! is altijd weer een geruststelling!

Deel Deze Pagina