Daphne zwemse! ik moet zeggen dat ik bij mijn vorige zwangerschap meer bewoog als nu.. heb nu toch ook wel meer last van kwaaltjes als toen ik van arjen zwanger was. toen heb ik eigenlijk echt de perfecte zwangerschap gehad! totaal geen klachten! helemaal niks!.
Ja hoor Deentje je hebt het geredt. Idd niet echt gezellie in je 1-tje. Daarom zal ik ook even op pagina 900 schrijven.
Yoehoe 900! Frostieke, leuk dat je weer een echo had, en dat alles goed is! Bedankt Masoled! Daphne, zwemse straks. Knap van je dat je zo goed aan het bewegen bent. Deentje, ik kijk ook uit tot NA de bevalling. hihi. Nu heb ik weer iets raars. Ik heb gister heel erg last gehad van verstopping. Klinkt heel vies meiden. Maar zoiets ergs had ik nog nooit gehad. ik had zelfs kramp in mijn bil en boven spieren. Dus gisteravond heb ik een halve fles roosvise laxo gedronken (en peperkoek gegeten). Maar gelukkig hielp dat, het doet nu nog wel pijn, maar zit niet meer vol. Maar nu had ik dus net rode urine. Ook bij het afvegen, maar het ziet er niet uit als bloed. Toch werd ik gelijk ongerust door de 2 Mk's en de harde buiken etc. dus toch maar net naar de huisartsenpost gebeld. Volgens hun kan het niet van de roosvise komen, maar als ik er geen krampen bij heb hoef ik nu niet langs te komen. Wel moet ik morgenvroeg altijd even mijn ochtendurine laten controleren bij de ha. En als ik wel meer bloed, koorts en/of krampen krijg moet ik terug bellen. Nu ga ik maar even ontspannen in bad, want ik ben er niet gerust op. Ik hou jullie op de hoogte! X Neia
Broeken niet, maar wel drie (extra) lange truitjes Kon ik ook wel gebruiken. Broekenjacht wordt nog vervolgd Hebben jullie ook het gevoel dat je katten (als je die hebt) reageren op het kleintje in je buik? En andersom ? Bij mij ligt nu een van m'n katten op m'n buik met z'n koppie/lijfje tegen m'n buik aan. Ukkie was aan het schoppen en is nu helemaal rustig geworden (door de warmte van de kat?). De kat zelf vond het allemaal wel prima en bleef lekker liggen tegen het 'schop' gedeelte van Ukkie. Af en toe bij een harder schopje gingen de oogjes even open van de kat grappig...
Yes 900, op naar de 1000.. Daphne je bent nu vast heerlijk aan t zwemmen... Neia: je baas heeft schijnbaar het licht gezien............ Doe rustig aan, heb je misschien bietjes of rode kool op, daar kan je urine ook rood van verkleuren..... Kijk het aan en als je niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor! Katje: mijn katten reageren sowieso gewoon op het feit dat ik zwanger ben. Ze zijn alledrie super aanhankelijk, als ik iets aan het doen ben zwermen ze om me heen...Heb echt honing aan mijn reet volgens mij.. En als ik zit komt er eentje altijd bij me aanliggen, en uk vind dat en gewillig schopslachtoffer... .De kat begrijpt alleen niet waar het vandaan komt, zit dan zoekend om zich heen te kijken haha
hihi, leuk om te lezen Hannah, leuk verhaal Denk dat onze Uk nog iets te zacht schopt, hier kijken de katten nog niet vreemd op bij de kickjes
Ik naar de bevalling toch wel hoor, ook wel liever naar erna, maar this toch een ervaring die bijna elke vrouw meemaakt en ik ben fier dat ik mijn prinsje dan mag baren! Tzal pijnlijk zijn, maar ik zie der echt naar uit!
Dat heb ik ook Frostieke... Heb echt zoiets laat maar komen...Bevallen moet ik toch en tuurlijk je weet dat het niet iets is wat je ff doet en zal ook pijnlijk zijn maar toch.... Ben uberhaupt benieuwd hoe het is om te bevallen maar het meeste nog hoe het voelt als je na al dat harde werken eindelijk je kindje in de armen kan sluiten............
hoi! Neia: wat kunnen bazen veranderen he... gelukkig heb je voor niks opgezien tegen het gesprek. Nu proberen te ontspannen! Urine idd ff goed in de gaten houden. Als het echt bloed was was je dat wel opgevallen. Misschien een geknapt vaatje dat zich wat in je urine gemengt heeft, dat kan natuurlijk. Ik zie voorlopig nog niet op tegen bevallen. Je weet van tevoren toch niet hoe erg of niet erg het wordt, dus ga me er niet druk over maken. Onze katten leggen idd de laatste tijd opvallend vaak hun kopje op mn buik. Een van de weinige dingen waarvan ik kan zeggen dat ukkie er nog niet op reageert...
ben ik weer! het is voor 100% een meid! pffff had al een heleboel dingen in het rose gekocht en kreeg het toch wel ff wat benauwd voor de echo stel je voor een jongen?! dan gaat die alsnog in die jurk! ben helemaal goed gekeurd wel mooi om te zien op de echo dat het alweer zo gegroeid was niet normaal meer! nou meiden zal ff bijlezen
verder is ie vooral actief. Ach heb liever dat ie nu ADHD heeft dan straks . Volgens mij heb ik echt een heel actief kindje, lijkt me zo vreemd als de tweede (ach waar hebben we het over ) een rustig kindje zal worden...) Net de eerste les zw.cursus gehad. Nou wat een docente Ben alleen van haar stem al moe geworden. Zijn een groepje van 7 meiden. De 1e is 5 week voor me aan en de laatste 4 week na mij aan. Grote spreiding dus. Allemaal onbekenden, maar wel allemaal jong. Heb vandaag op het voorstel rondje na nog wat gehoord over de bekkenbodem en hoe je moet plassen en poepen.
Ga nog ff wat fruit eten en dan naar bed. Drie korte nachten gehad, dus maar ff een beetje proberen bij te slapen. Alvast welterusten!
Fiona: pfieuw...Gefeliciteerd met 100% een meid... Friendly: hier nog een adhdertje Uk is hele dagen door feestjes aan het bouwen..Voel ook constant gedraai...vooral als je s nachts net ff wakker wordt....Kan dan moeilijk slapen weer... Geniet van je fruitje en slaap lekker!
pagina 900 dan heb ik nog wel wat te lezen maar daar heb ik even geen zin in. morgen maar. vandaag bij de vk geweest. kindje doet het goed, helemaal gelukkig. wel leek het er op dat m'n bloeddruk iets aan de hoge kant was maar ze deed het later nog een keer en toen was het goed. moet ook eerlijk zeggen dat ik in een vreselijke drukke en melige bui was, dus dat zal er wel mee te maken hebben gehad. wel even een lullig berichtje maar ja beter dan geen. moet weer even verder morgen komt er iemand van de belangrijkste campingorganisatie uit zweden. moet nog even het 1 en ander doornemen anders kan ik het straks niet volgen. tot morgen
Nou wat lullig nou van je Will Maakt niet joh, iedereen heeft wel eens ego-berichtjes! Fijn dat alles weer goed was bij de VK! En duim dat morgen alles goed verloopt!