Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hannah, nee geen bietjes of rode kool gegeten, maar wel een halve fles roosvise dus.
    Mmmm spekjes, zijn hier ook echt de favoriet. De kast ligt hiermee vol. :D
    Fijn dat alles goed is met Anna, ik miste haar al.

Frostieke, ja de bevalling is gewoon iets waar je je volgens mij niet helemaal op kunt voorbereiden omdat we het nooit eerder hebben meegemaakt. Dus ik ben er ook benieuwd naar.

Friendly, het leek niet echt op een geknapt vaatje, want het zag er meer rozig uit dan dat het bloed leek.
    Veel plezier bij het uitzoeken van de meubeltjes!

Fiona, yoehoe toch een meid! Super dat ze de echo hebben gedaan.

Will, fijn dat alles goed is met jullie kleine.
    GEFELICITEERD met je 26 weken!
    Goeie tip over die kiwi, dat wist ik niet. Ik heb verschillende weken last gehad van de verstopping, maar toen ging het weer 2 wkn goed, en nu afgelopen maandag was echt het hoogtepunt, nouja zeg maar dieptepunt. ;)

Anastasia, zo jullie zijn al ver in de zwangerschapsles. Ik ben ook nog op de uitnodiging aan het wachten.
    Bedankt voor het meedenken. Volgens mijn man kwam het ook van die halve fles roosvise, maar die huisartsenpost zei dus dat dit niet zou kunnen. Geen idee dus.

Jvtje, ja we zwemmen het er gewoon van af. ;)
    Ik heb idd ook van die vakjes in mijn zw. bh's, dus dan zullen ze vast wel goed blijven zitten. Ik heb er nog geen last van maar toch maar even in huis halen denk ik.

Anoesj, zo jij was laat thuis van de vergadering. :(
    Is je maagzuur een beetje gezakt?

Gina, ja misschien is het toch wel een blaasontsteking. Maar het doet geen pijn bij het plassen.

Vanmorgen dus gelijk om 8 uur mijn urine weggebracht. Er zat geen bloed meer in, maar was wel erg troebel.
    Sinds gisteravond heb ik er verschrikkelijke buikpijn bij. Een beetje zo'n ongesteldheidspijn en soms met krampen. Dus ik maak me wel zorgen.
    Maar de assistente van de ha zei dat dit niet nodig was, en dat ik na half 3 kon terugbellen voor de uitslag. Pff nog lang wachten dus!
    Volgens mijn schoonmoeder kunnen die krampen/pijn ook van mijn darmen zijn. Omdat je natuurlijk niet zo'n halve fles achter elkaar hoort op te drinken. Hopelijk is dat het. We wachten af!

X Neia

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    bleh volgens mij breekt de griep hier door.
    Ik ga straks maar weer lekker terug naar mijn bedje..

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    oja 27 weken ! :whistle:

4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen meiden.
    lekker geslapen?

ik weet dat als bij ons de wij jonge ouders in de bus valt daar ook een uitnodiging voor de blije doos inzit werd tijd ook! hihih.

wij willen als ik verlof heb de box opzetten, ivm de poezen.

ik heb een beetje een genante vraag:
    hebben jullie nu jullie zwanger zijn ook meer last van uitscheiding? zo ja wat doen jullie daaraan? :$

Liefs witte reus

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    gefeliciteerd met de 27 weken. ik vind het ook leuk als mensen vragen hoe ver ben je en dan ga ik denken en dan kom ik er achter dat ik weer verder ben dan gedacht.. snap je het nog?

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Neia: pijn bij plassen hoeft niet bij blaasontsteking, krampen kunnen ook daarvan komen. Zeker als je urine ook troebel is.........
    En een hlave fles roosvicee is wel erg veel zeg....
    Op nuchtere maag 2 kiwi's nemen helpt idd goed tegen verstopping....

Anoesj: pff jij hebt het laat gemaakt gisteren. Hoe is het met maagzuur?

Friendly: succes vandaag!

Will: spannend, hopelijk komen jullie door de keuring...

Wittereus: jep helaas hoort dat erbij en kun je er ook niks aan doen...
    Hoogstens inlegkruisje in maar nadeel daarvan is dat het gaat broeien vind ik........

Hier gelukkig ook aardige nachtrust...Nu eerst even relaxen......Ukkie is weer lekker druk. :)

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dolphin: gefeli met 27 weken! Beterschap ook!

Will: ook gefeli met 26 weken!

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja hier ook meer last van afscheiding. Hoort erbij he. Zo voorkomt het dat er geen bacterien bij je baarmoeder kunnen komen. Ach ja, alles voor het goede doel.. :)

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Dolphin, lekker uitzieken in bed meid!
    GEFELICITEERD met je 27 weken!

Witte reus, ja die afscheiding is heel normaal hoor. Geen zorgen over maken.

Hannah, ja misschien toch blaasontsteking. Ik moet maar afwachten dan.
    Vorige week in het zh was mijn urine nog goed!
    Dus ik moet ook nog kiwi's in gaan slaan.
    Fijn dat je lekker hebt geslapen. De kleine is hier ook erg druk! Maar nu mag het wel iets minder worden hoor, want het versterkt de pijn een beetje. Het is ook nooit goed bij deze mama hoor. :D

X Neia

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    kiwi's? is dat ergens goed voor? :(

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Blaasontsteking kan snel ontstaan dus zegt niks helaas van vorige week...
    Met een kuurtje ben je er zo weer van af.........

Whaha....herkenbaar hoor...het is heerlijk je uk te voelen maar soms denk ik ook wel eens....Mag het ietsje minder....

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    maar ik word er gek van... komt misschien omdat ik alles erg goed ruik. maar soms denk ik mezelf te ruiken. ik was mijn ondergoed extra op 60 graden. dan ik ga vanmiddag maar even naar de winkel om inleg kruisjes te kopen...

oh ja. nog een vraagje ( ik barst van de vragen hahah)
    ik heb van elke maat 52 - 56- 62 twee pakjes. alleen rompertjes moet ik nog kopen. is dat genoeg?
    ik heb een eigen smaak en als oma straks op pad stuur ( als ik bevallen ben ) om kleren te kopen weet ik zeker dat ze iets koopt wat ik niet zo leuk vind. erg he.

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    je moet er vanuit gaan dat je ook heel veel krijgt van de visite.
    Ik koop ook zoveel mogelijk, de kleine kan snel vies worden en dan moet je wel genoeg om aan te trekken hebben. Of wil je elke dag de wasmachine aan hebben? ;)

14. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Zo weer helemaal schoon en fris..

Hier ook veel last van afscheiding hoor...vind hetook niet echt fris en houd al helemaal niet van inlegkruisjes, maar gebruik ze nu toch maar...

Ik heb hier 5 pakjes maar 50/56 en dan ook nog voor de eerste dagen van die overslag hempjes en broekjes met sokjes..die heb ik te leen...
    en 4 pakjes maar 62/68..

wachten nu eerst maar af wat ik allemaal nog krijg en wat ook daadwerkelijk aan gaat..haha..en anders weet mijn moeder gelukkig wel wat ik mooi vind..mag die nog een aantal dingen gaan kopen

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik heb wel een aantal pakjes, broekjes en shirtjes, allemaal neutraal...
    En straks als ik bevallen ben we weten wat voor geslacht ukkie heeft wordt je vast overladen met pakjes...

Heb trouwens niet zoveel in mt 62. Maar goed dat kunnen ze normaal gesproken toch nog niet meteen aan....

16. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    @ Neia...pff wachten tot half 3...

Gister lag ik op bed en legde mijn handen naast mijn navel..en manneke komt er helemaal in kruipen..dit had ik nog niet eerder gevoeld...geweldig zeg...als ik mijn handen eraf haalde zag je hem nog helemaal liggen :)

17. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Nou moet nu echt gaan...anders ben ik straks te laat en staan de kids op mij te wachten op school...moet ook maar niet...
    Pff wordt een lange middag...

Fijne dag...

xx

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Gaaf he Anoesj! Hier deed ukkie dat vanmorgen ook, reageert nu echt sterk als ik mijn hand op mijn buik leg....

Werk ze vandaag!

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
  20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Dolphin, ja blijkbaar voor de stoelgang.

Hannah, dat zei de assistente idd ook al.
    Haha ja als die kindjes nu al naar ons zouden luisteren he?!

Witte reus, zorg dat je genoeg in huis hebt, vooral maatje 50-56. Want bij mijn vriendin heeft de kleine 2 dgn overgegeven na de bevalling, en dan heb je wel wat pakjes nodig.

Anoesj, wat geweldig zeg! :D ik kan nog helemaal niet voelen waar de kleine ligt. Succes vanmiddag!

De buikpijn zakt hier iets gelukkig!

X Neia

Deel Deze Pagina