Gelukkig zakt de pijn...Blaasontsteking kan pijnlijke krampen veroorzaken...Dus hopelijk is het dat en met een kuurtje dan gauw weer over!
Zo weer effe bijgelezen, het is toch rot weer. Neia: blé wat een vervelende ervaring. Ik heb ook wel last van verstoppingen, maar niet zo.. Maak je maar niet te veel zorgen. Strakjes weet je hopelijk meer. Fiona: Klinkt bekend heb ik ook, ik heb iets in het roze, maar nog niet zoveel. Stel je voor. Wij hebben de 21ste nog een groei echo, dus dan kunnen we nog effe spieken. Hi.. Hannah: Hier regent het ook erg hard en van die koude smerige wind. Blé niet om vrolijk van te worden. Will: Fijn dat alles goed was bij de VK. En niet te veel melig zijn hé is blijkbaar niet goed voor je bloeddruk. Hi.. Friendly: veel plezier vandaag bij de meubelboulevard en in jullie huis. Dolphin: Lekker je bedje in duiken, daar is het ook goed weer voor. Succes, hopelijk voel je je strakjes een beetje beter. Witte reus: ik zit met het zelfde probleem over de kleertjes. We hebben al zoveel gehad, maar de rest wil ik eigenlijk zelf kopen, zodat ik zeker weet dat ik het echt leuk vind. Maarja net uit je kraambed de winkel in is ook niet zon succes. Ik denk dat ik mannetje maar ga instrueren over mijn smaak kleertjes. Ik ben vandaag al 2x wezen bloeprikken voor mijn dagcurve. Dan controleren ze de glucose waarde. Vanmiddag nog 1 keertje en dan zit het er weer op. Heb ik weer. Het is hiet betaald parkeren, maar ik had geen klein geld, dus ik zonder parkeerkaartje bloed wezen prikken. Kom ik 10 minuten later terug bij mijn auto, staat er een meneer een parkeerbon uit te schrijven. Maar ik heb mijn zwangere buik laten zien, en de bon werd verscheurd. Pff.. Jippie nog 3 dagen werken en dan lekker vakantie. We gaan lekker een mid-weekje naar center parcs. Even lekker op adem komen.
Goedemorgen meiden! Het leeft nog steeds hihi! Thanx hannah dat je even de dames op de hoogte hebt gebracht waardoor ik afwezig was top! Moest echt ff bijkomen van de stress en de drukte van het weekend. Gisteravond naar de 1e les van de zwangerschapsyoga geweest. Had de hoop goed te relaxen maar we hebben voor al kennis gemaakt , ook leuk! Maar nu opdrachten mee gekregen en heb toch wel zin in de volgende les om aan de slag te gaan! Heb zaterdag mn nieuwe telefoon gekregen en ook daar vandaag maar eens mee aande slag! Normaal gesproken was ie allang uit de verpakking geweest en nu kon het me niet boeien! :-s Bij de vk was ik weer goedgekeurd en zag het er goed uit! Hier ligt de kleine al met koppie naar beneden en ruggetje rechts! Zo lag ie op de 20 weken echo ook al en zo dacht iuk zelf ook al dat ie zou liggen ivm met hjet schoppen. Het kamertje is zo goed als klaar! Alleen de gordijnen moeten nog iets ingekort! Het is een sprookje! Als ik wakker wordt ga ik eerst naar het kamertje en sta ik alleen maar te kijken en te genieten! Zo bijzonder...die kleine er straks nog bij en het plaatje is compleet! Zal nog wel ff foto's in mn album zetten! Morgen ben ik jarig dus mag nog wel aan de slag vandaag met poetsen! hihi Vanavond met manlief maar even wat boodschappies halen! Kan hij ze mooi sjouwen! Nu eerst even een vriendinnetje bellen dus ben er straks weer! Liefs van mij!
Ja Hannah ik hoop het ook! Masoled, heerlijk zeg een midweekje centerparcs. Lekker genieten en rust nemen. Ga je ook lekker zwemmen? Anna, goed om iets van je te horen! lekker dat de kleine nu al goed ligt. Kan nog volop draaien natuurlijk, maar hij/zij heeft het al goed door. De mijne ligt andersom, dat weet ik zeker, want hij schopt constant op mijn blaas. Ik kan me voorstellen dat je helemaal weg bent van het kamertje. Ik zou er ook iedere dag gaan zitten hoor. En morgen op de verjaardag lekker showen? Doe het rustig aan meid! Ik ben erg benieuwd naar de foto's. X Neia
bij mij werkt twee koppen senseo ook erg goed als ik verstoppingen heb. @masoled. wat een mazzel dat die bon verscheurd werd. vind dat altijd zonde geld. Ik heb nu ook vakantie had me zo voor genomen om uit te slapen alleen nu heb ik de hele week afspraken rond 8 uur s'morgens pffff en die kan ik niet afzeggen. is wel voor een goed doel zo krijgen we zaterdag een nieuwe cv ketel. @anna. ik ben benieuwd naar de foto's van je kamertje. en voor als ik het vergeet : alvast gefeliciteerd hihih
Ja daar ben je weer............ Hoop dat je de volgende yogales dan lekker relaxed zal zijn! En super dat je kamertje nu zo goed opgeschoten is! Ben wel nieuwsgierig naar de foto's! Herkenbaar trouwens, ga idd na het opstaan altijd even het kamertje in, soms in de stoel zitten en dan maar genieten en dagdromen! Dus onze beide ukkies liggen rechts.... Hier ook alleen ligt koppie hier nog naar boven...... Ja ja je bent bijna jarig...Hou je brievenbus maar in de gaten haha... Druk dagje nog voor de boeg dan...Bellen, telefoon uitpluizen, poetsen en boodschapjes doen.....hihi
Hahah Masoled, is die buik toch nog ergens goed voor! Was er een aanwijzing dat je een curve moest prikken? Of doen ze dat standaard bij je vk?
ik had een heel verhaal getypt net, maar dat heeft mijn dochter gewist.. strakjes als ze weer bij me weg is schrijf ik wel hihih
zucht ik ga mezelf een schop onder mijn kont geven en dan afwassen de was doen, en dan naar de winkel kijken of ik iets lekker kan gaan bakken. cake ofzo als ik daar zin in heb! fijne dag nog allemaal. Liefs Witte Reus.
haha! ja iritant he op gang komen! helemaal alsje begint achter de pc. heb ik ook kan maar beter direct actief beginnen want als ik begin met een half uurtje lezen.. ebn ik echt niet vooruit te branden. maargoed alles weer bijgezelen.. en weet eigenlijk niks meer! ohja masoled goed gedaan! ff sjansen met die dikke buik haha... kleertjes heb ik nu eigenlijk wel heel veel... heb een aantal pakjes nieuw gekocht.. en dan nog alles van arjen wat nog zo goed als nieuw is. was laatst in duitsland aan het winkelen! daar had ik toch een schattig pakje vast! echt zoooo lief.. maatje 42... wou het eerst mee nemen maar denk tja.. toch zonde dat gaat ie waarschijnlijk echt niet passen! Ik moet ervandoor! ff weer ergens poetsen! n dan ff met arjen langs oma!
Hoi hoi! Vandaag lekker vry, dus ff bylezen @Hannah: graag gedaan hoor meis! En tuurlyk zet je t hele verhaal hier niet neer, dat moet je zelf weten! Wy zyn er wel om je te steunen hoor @Neia: haha nee hoor, nix geraakt! Gelukkig niet, en hopenlyk blyft dat ook zo! Van harte met je 25 weken! @Jvtje: ik vind de easyfix wel veel veiliger dan gewoon met gordels, maar dat is natuurlyk weer anders dan de base. Alhoewel die denk ik ook veiliger is dan gewoon vastzetten met gordels! Maar duur blyft t Enne, de wereld met ducktape by elkaar gehouden? De mensen in ieder geval niet, die met sperma, das de sterkste lym ter wereld, ik bedoel....heb je ooit wel es een baby uit elkaar zien vallen? Morgen 28 weken alweer @Anastacia: oooh ja dat lykt me zo fyn, heerlyk buiten na die regenachtige en koude winter! @Anoesj: aha ok Dan kan ik em dus ook kopen, joepie @Fiona: grrrrrr bikini's, praat me er niet van heb ik 5 bikini's besteld, zyn alle topjes te klein Moest ik dus maat 42 bestellen.....42! My god zeg, normaal zakt dat gelyk naar beneden Maar goed, die is nu ook binnen, en die zit wel goed. Dus dan maar snel de kaartjes eruit knippen @Anoesj: ooooooooooooooooooooooh wat een gave! Die vind ik ook zo mooi! Maar wy hebben donker teak hout, en Maikel wil dan ook liever een bypassende box *zucht* Hier al wel vocht uit de tepels, iedere dag @Fiona: jakkes zeg, wat erg Dat wil je dus echt niet horen hè? Heel erg zielig @Friendly: fyn dat je weer op je "eigen" account kan meid! Enne providers? Zou er 1 nemen waar je niet gelyk zo lang aan vast zit @Hannah: aaaah ja dat doet je dan wel weer goed hè. dat kleintje in je buik! Doe maar lekker rustig aan! Oooh zie dat by jouw by de melkfabrieken de productie stygt Hier gaat t op en af.... heb al aandelen ingekocht by de Friesche vlag @Jvtje: fyn dat alles goed was! @Daphne: oooh wat erg Duimen voor voor hun! @Nazli: ehm of ie slecht zou reageren weet ik niet, maar je hebt wel kans dat ie er onrustiger door slaapt. Maar dat zal ook wel per baby verschillen denk ik! Enne onze baby houdt zich ook stil als paps de hand erop legt hoor @Neia: fyn dat het gesprek meeviel! En nou lekker genieten hoor meis! Vinden jullie die borstcompressen ook zo dik?? Zolang ik t nog zonder kan redden (lees-> t niet buiten mn bh komt ) doe ik t nog maar zonder @Frostieke: fyn dat alles goed was meid! @Neia: ikke ook! Heb ik echt nooit last van! Maar gisteren deed t echt vet pyn, en t wou er gewoon niet uit. Hier ook dezlfde pyn als jy had! En heb geen flauw id waarvan t kwam Hier ook wat bloed, maar dat kwam echt uit mn ehm....gaatje @Fiona: gelukkig 100% een meisje! oeps, moet nu echt gaan, zit hier alweer veel te lang! Lees de volgende x wel weer verder hoor, sorry ladies! Maar ben druk druk druk! Oja, t glasvezel behang konden we er gelukkig zo aftrekken! Dus zondag gaan we behangen, en alle meubels in elkaar zetten! JOEPIE! doei doei!
hier weer eventjes uit bed, moet toch wat eten. Ik lag net heerlijk en toen kreeg de kleine de hik, zo schattig. Hij was het er niet mee eens en ging als een gek trappen en doen, niet dat het hielp..
jeeeuuhhh ik heb al veel gedaan. soms heeft het ook zijn voordelen om vroeg wakker te zijn. en de post is geweest. en ik mag eindelijk de blije doos ophalen . ga nu lekker een kop koffie pakken en een suiker wafel met chocolade hmmmmm
Nee mijn BMI is net ietsje te hoog en het kindje groeit schijnbaar ook erg goed. Dus meer uit voorzorg voor zwangerschapssuiker. Maar ik voel me goed, dus maak me ook niet druk.
Meiden, moet zo naar de vk voor een extra controle ivm de bloeddruk... Voel me niet zo lekker, beetje duizelig en steeds hoofdpijn dus gebeld en moet komen.... Komt wrs door alles stress rondom papa maar goed beter een keer extra controleren, jullie horen het later!