Nou Sam ligt op bed, dus niemand meer in de buurt die op knopjes gaat slaan omdat mama dat ook doet Afscheiding heb ik niet echt heel veel meer last van, sommige dagen wel ineens. Hier sinds vanacht ineens pijn aan mijn rug. Aan de zijkanten (nieren?) heel erg vervelend in ieder geval. Komen steeksgewijs dus geen constante pijn maar net of er een naald in wordt gestoken. De kleine hier draait volgens mij regelmatig, ik voel elke keer dingen weer op een andere plek terwijl ik zeker weet dat het de kleine is. Hannah, hoop dat je bloeddruk niet al te hoog is! En ik merk bij mezelf dat stress echt bloeddruk verhogend werkt. gisteren weer lekker wezen zwemmen, doet me echt goed zo'n zwempartijtje hihihi. Will, hoop dat de controle goed is gegaan. O ja, had weer nieuwe buikfoto's geplaatst. het groeit hard hier!
Heej heej.... zit heel schandalig nog in mn huispak en heb alleen maar telefoon gehad en dus nog nie gedouched en nog niets gedaan Hannah wat schrikken meid! Ben je alweer terug? Hier foto van beeb kamer toegevoegd! Liefs
Ziet er errug schattig uit Anna! Leuk zeg! Ik kan ook niet wachten tot het klaar is.... ! Maar ja, nog ff geduld.. keuken is bijna af.. pffff (zal het niet gauw zeggen, maar zal weleens schoon willen maken thuis.. heeft alleen geen zin, als ik me omdraai is het weer smerig.. snik snik) Jeetje Hannah, doe je voorzichtig! Succes bij de vk! Tegen verstoppingen gebruik ik altijd lauw water met eetlepel olijfolie op nuchtere maag.. werkt errug goed! (heb normaal altijd problemen en juist nu helemaal niet, heerlijk!) Wil, fijn dat je er weer bent! Hoe is t met je vinger? Hahaha Daphne, tja zien is doen he Hahaha Ice, dat is mijn normale maat 42/44... helaas snik snik.... (alleen niet op mn voorgevel geloof ik hmmm... beetje jammer hihi) Oke Masoled, wat apart! Ik heb ook een hoge BMI maar ik hoef geen bloed te prikken.. ligt je kindje voor op de groei? Nou de rest ben ik helaas weer vergeten, sorry! Xxx
heej Gina, gefeli met je 27 weken! Heej Neia: Wat goed nieuws zeg dat je nie meer terug hoeft! Lekker rustig aan doen en genieten!
Let the countdown begin hihi! Onvoorstelbaar, het klinkt ook nog zo kort...nog 13 weekjes en dan is je leven nooit meer hetzelfde! Kunne we eindelijk gaan genieten van die kleine wondertjes!
nou ze zijn weer weg, jonge jonge. de keuring was in orde maar waar ik dan een hekel aan heb is dat ze tijdens de koffie de koektrommel leeg vreten en je dan ook nog eens wat kronen lichter willen maken. mijn man gaat dan zo lekker op alles in en zit dan ook al al heel snel te denken aan geld overmaken. nou man lief heeft een flinke schop onder de tafel van me gehad, keek hem trouwens wel heel lief aan terwijl ik het deed. of ik er wat aan over heb gehouden aan dit bezoek, ja hoor ik heb d'r pen gejat 26 weken, waarom zie ik dat nou nooit zelf iedereen met een weekje erbij, van harte anna, wat is je kamertje mooi ga even een bakkie zetten nu en dan zo even een tukkie doen. tot later
hahaha.... your life as you know it will be over... hihi.. hoe zouden sommige mannen reageren als ze dat lezen.. slik..! hahahaah! Lijkt me heerlijk, onze kleine wurmpjes! Het blijft wel onwerkelijk hoor! dat dat er dalijk is, voor altijd bij je, voor altijd van jou... zucht...
hee ladies Fiona: fijn dat je er gewoon om geslapen hebt, goed zo! Masoled: is leuk dat we zo gelijk lopen, grijns, kijken wie het eerst bevalt! Gina: fijn dat alles goed was bij de vk! en 135 over 70 is nog keurig toch? nazli: moeilijk he kiezen! tim heeft een witte kamer met oranje accenten en ons nieuwe wondertje krijgt een wit kamertje met groene accenten..hihihihi... Neia: wat een heerlijk verhaal, wat fijn dat je zo'n leuke arts had! He he, en nu lekker ontspannen en je rust nemen. En die baas van je..pfffff, negeren die hap. ow ik lees net dat ze ineens wel aardig doet, nou gelukkig maar! Frostieke: wat heerlijk dat alles weer goed was! En uhhh uitkijken naar de bevalling? mmmm, ik wilde dat ik dat had. Fiona: hihihi, nou kan je roze wolk echt roze blijven! Toch een meid! Fijn dat het nu helemaal zeker is! Will: fijn dat jouw controle ook goed was! dolphin: gefeliciteerd met je 27 weken! Neia: mmm, was het dan maar vast half drie he! anoesj: wat gaaf zeg! Heerlijk lijkt me dat, die mij komt wel tegen mijn handen aanschoppen maar dat is het dan ook anna: ook weer goedgekeurd dus! Fijn! En groot gelijk dat je ff lekker rustig aan doet. Heel veel plezier morgen op je verjaardag! Ik zal een taartje op je eten, grijnsssss Daphne: leuk he zo'n dochter..hihihihi Ice: gaat volgens mij wel lekker bij jullie thuis, je klinkt echt vol energie! Hannah: oef...mmmm, ik hoop maar dat alles goed is Je gaat toch niet alleen he? Anna: leuke kamer zeg! Ziet er echtmooi uit! Will: gefeli met je 26 weken en fijn dat de keuring goed gegaan is! Zo hier zit een appeltaart in de oven, had ik ineens zin in, heb de temp. wel ff wat lager gezet, want deze nieuwe oven gaat alles net ff sneller merk ik. Vanmorgen bij de vk geweest en mijn controle was ook weer prima! Bloeddruk goed, kindje ligt goed, no probs. Wel moet ik een bekkenband gaan dragen maar dat was ik toch al van plan, dus daar gaan we vanmiddag nog ff voor op stap. Verder..pfff slecht nieuws gehad vandaag. De tweede ivf-poging van een vriendinnetje is mislukt...ik kreeg een sms waar het in stond. Heb geprobeerd te bellen net, maar ze neemt niet op, heeft natuurlijk even geen zin in foon, wat ik me heel goed voor kan stellen trouwens. Ik weet ook niet wat te zeggen dan eigenlijk, heb allerlei verwensingen geroepen, meer kan je niet. Bah..gun het hun zo, maar ja dat helpt niet he...Nu nog maar een kans...wat kan het dan oneerlijk zijn he... Ik voel me wel weer zo bevoorrecht nu...
Pfff... heb hoofdpijn en ben duizelig... niet dat ik omval, maar wel constant aanwezig. Volgens mij zitten m'n holtes opeens weer dicht, die verkoudheid gaat ook maar niet weg. BAH!
Neia, meid heb je al wat gehoord? Katsas, vervelend he die berichten! Pfff... ik ken het! Mijn oom en tante zijn acht jaar bezig.. deze maand 1e keer ivf na div. ki pogingen (2 miskramen helaas) dus ik hoop zooooo dat het nu lukt.. maar je voelt je idd super bevoorrecht. Wel lekker die taart.. denk dat ik ook iets ga bakken vanavond.. alleen onze nieuwe oven moet nog droogdraaien.. uur op 200 graden en dat zou heel er stinken bahhhhh...
mmmm ja appeltaartje ruikt al heerlijk, geloof dat ik de geur haast lekkerder vind dan het opeten op zich..hihihi. Bijna he! En ja..heel vervelende berichten, ik geloof dat ze nu ff rust nemen en eerst een weekje op vakantie gaan met zijn tweeen en daarna waarschijnlijk ICSI gaan doen,. Pfff zwaar hoor, vooral als iedereen in je omgeving "zomaar"zwanger wordt. Moeilijk
hoeveel maten groter kopen jullie de pijama voor na tijd? ik twijfel zo...ik weet dat je nog niet gelijk in shape terug bent maar die hele dikke buik is wel weg natuurlijk..pfff lastig.
hmm ik krijg honger van alle taartbak verhalen jammie! vooral appeltaart dat zou er hier ook wel ingaan! jammie! anna wat een schattig kamertje heb jij zeg! echt lief! katsas indd. erg vervelend voor ze.. je kunt je wel bevoorrecth voelen.. maarja daar heb je zo weinig aan! maar hopen dat een volgende poging dan raak is.. meer kun je helaas niet doen. onsukkie wat vervelend zeg! rusitg aan doen! en veel vitamines eten! en ijzer.. helpt nog wel is goed tegen duidezligheid! sterkte!
Na ik ben nog altijd zo verkouden dat het eigenlijk vrij logisch is dat ik er last van heb. Dus ik wacht het nog wel even af, als het vrijdag nog zo is bel ik wel even, maar ik denk niet dat dat het probleem is.
He getsie, mijne stinkt ook gewoon, heb cilit bang gekocht, misschien krijg ikd at ding daarmee schoon. Zat er al in toen we het huis kochten en de vorige bewoners waren niet zo schoon zeg maar...