Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talitha

Talitha Lid

9 mei 2007
    78
    0
    0
    @ Sam en Moon: heel veel sterkte meiden! Ik weet hoe ontzettend verdrietig het is :cry:

Hier gaat het op zich wel goed. Alleen sinds vanavond wat bruin verlies. Ik weet dat dat niet altijd een betekent dat er iets mis is, maar ik maak me toch wel ongerust. Ik hoop maar dat het weer stopt.
    Verder alleen last van zere borsten. Loop nu thuis steeds zonder bh :oops: Heerlijk!

@mamafaye: mag ik ook nog op de kalender bij 20 mei?
    17 oktober ga ik voor het eerst naar de VK

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja Lafo vervelend he en ga nooit met tegen zin naar mn werk
    maar de moeheid en misselijkheid op het werk is niet leuk gewoon
    Ik zie het wel als het nog erger wordt zien we wel verder

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou ik heb meerdere problemen op me werk ook qua hoeveelheid werk maar ben het ook echt zat daar en ik voel me ook niet zo lekker krijg ook steeds meer kwaaltjes.......en emo he ongelooflijk emotioneel.
    Morgen hoeft er ook maar een collega iets verkeerds te zeggen en dan gaat het los bij me dat voel ik nu al....... :rolleyes:

Mijn man zegt echt ook blijf lekker thuis; de laatste 2 jaar ben ik 1 dag ziek geweest dus ........ maar blijf altijd een plichtsgevoel tegenover mn werk houden........anders zie je me morgen overdag hier wel ;)

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha overdag werk ik van 12 tot 4 tis niet lang
    maar net mn tijd vor een middag dutje
    merk gewoon dat ik het nodig heb
    voel ik me gewoon veel beter

ziek ja ben net 2 weken geleden ziek geweest
    en ik heb dat ook dat plichtsgevoel

5. Cinzia

Cinzia Nieuw lid

23 sep 2007
    1
    0
    0
    Hallo allemaal,
    leuk om te lezen dat iedereen zo'n beetje dezelfde kwaaltjes heeft.
    Ik weet pas sinds maandag dat ik zwanger ben en moest wel even wennen aan het idee. Dit wordt de eerste!
    Allemaal een voorspoedige zwangerschap gewenst....

Enne over die pijnstillers: mijn dokter zei in het begin aspirine en later paracetamol, maar vraag het nog maar even na!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Lekker he dat middagdutje dat inkak moment heb ik ook vaak op m'n werk.
    Officieel werk ik van 08.30 tot 17.00 maar in praktijk vaak tot 18.00 en dat laatste uurtje krijg ik niet uitbetaald :evil:

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY Lieve mei-mama's. Ik ga me geloof ik echt afmelden nu. Heb net 2 uur wee-achtige pijn gehad en volgens mij was het vruchtje al onherkenbaar en is het er nu uit :'(.. Pijn wordt nu gelukkig een heeel stuk minder.
    Ik laat jullie morgen nog even horen hoe het bij de vk was. Maar het enige dat ik nu hoop is dat het gewoon leeg is. Het is jammer, maar ja, ik kan er ook niets aan veranderen. En voor de mensen die het nog moeten vertellen.. wij hadden het al aan goede vrienden en familie verteld en daar ben ik nu dus heel blij om. Ik krijg heel veel steun van iedereen! En natuurlijk van jullie. Als je goede banden hebt, raad ik ook aan om het gewoon te vertellen!
    Nou iedereen iig een hele fijne zwangerschap gewenst en ik hoop dat ik me snel weer kan melden op het forum.
    Dikke X Sam

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Welkom Cinzia en nog gefeliciteerd lekker hoor je bent al 6 weken ver!

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @Sam8 ach meid wat leef ik met je mee, wat vreselijk.

Hele dikke dikke knuffel en sterkte in deze moeilijke tijd, hopelijk komt het snel weer goed.

Lief ook wat je zei over dat vertellen, ga ik nu ook zeker doen, je hebt gelijk!

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ga nu ff Gooische vrouwen kijken, echt lachen vindt ik dat!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja serieus, het helpt echt heel erg. Krijg smsjes en wordt gebeld hoe het gaat. echt lief.. Doet je echt goed.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    bannercheck

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sam meis wat balen wet helaas wat het is
    neem je tijd dikke knuf

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    jeetje sam, ik leef met je mee, sterkte morgen!gelukkig heb je je mooie trouwdag om naar uit te kijken en ik hoop voor jullie dat het snel weer raak is en jullie dan een heel mooi kleintje mogen verwachten.. sterkte ook voor je man to be!

Dikke kus Gina

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou meiden heb maar net weer eens een fotootje van me buik gemaakt, kan het nog steeds niet begrijpen dat je binnen een paar dagen tijd van niks naar een fikse buik kan veranderen, meer meiden dit gehad rond de 5e week?

Foto staat in m'n album.

16. KatSas

KatSas Bekend lid

hoi!

lieve Sam: heel erg veel sterkte voor jou en je man. Dikke knuffel!

Wat een mooie buik heb je al Lafo, dat kan haast niet van vijf weken zijn. Mijn buik is ook al helemaal opgeblazen. Aangezien ik maatje meer vrouw ben valt het nog niet zo op..grijnssssssssss

Verder kan ik niet wachten tot de echo..brrrrrrrr was het maar zover

en ook: FIONA! Meis...jeetje, met dat SMEP pen dus toch gelukt! super zeg, gefeliciteerd!

Groetjes!

17. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Sorry meiden nog een triest bericht: zaterdag tijdens mijn vriendinnenweekend bloed verloren, nog geen krampjes maar die kwamen later wel, het bloeden is nu zo erg als een menstruatie. Morgen bel ik de verloskundige, maar ik heb geen hoop meer...
    Iedereen die in hetzelfde schuitje zit, heel veel sterkte (ik heb afgelopen dagen niet kunnen lezen) en voor de andere meiden: geniet!
    Liefs van Croky

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje Croky wat vreselijk, dikke dikke knuf meid bah bah bah klote nieuws allemaal.

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Thanks Katsas! Ik ben ook niet een van de slankste hoor ;)

Maar toevallig voordat ik zwanger raakte meer dan 10 kg afgevallen met Sonja Bakkeren dus zullen ze nu wel denken die vreet er aardig op los weer ;)

Laat ze maar denken wij weten beter :)

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Pfff Croky meid wat vervelend.. heel erg veel sterkte voor jou en je mannetje! EN ik hoop voor jullie dat het snel weer raak is.....
    dikke kus

Deel Deze Pagina