mmm hopen maar dat je het schoon krijgt dan ja... ik wil eigenlijk een pijama voor de borstvoeding, dan zijn knoopjes wel handig, maar zeker niet noodzakelijk, de bevalling van tim heb ik gewoon in een hempje gedaan
Hannah, Succes bij de vk. We horen het wel. Anna, Mooie kamer zeg. Erg sfeervol. Gina, nee baby groeit volgens mij normaal. Geen idee. Ach een extra controle kan geen kwaad. Althans als je niet helemaal lek geprikt wordt. Katsas, ik ga er vanuit dat ik mijn 40 niet ga halen, maar you never know. We zullen zien. Hi.. Jakkes wat ellendig van de vriendin. Tja dan zijn wij met z'n allen in een bevoorrechte positie. Will, fijn dat de keuring goed is gegaan. Slaapse Deentje, ik krijg ook honger van al die appeltaart verhalen. Jummie jummie. Tja wat betreft pyama, die moet ik ook nog kopen, maar ik heb helemaal geen zin om te gaan shoppen. Ik moet ook nog steeds 2 nieuwe bhs halen. Maar ook geen zin in. Zo moeten we ook nog steeds op gordijnen jacht voor de baby kamer. Maar ik kan me er niet toe zetten om de stad in te gaan. Zit veel liever lekker relaxed op de bank. Nou kom net uit het ziekenhuis. Ze hebben me nu echt helemaal lek geprikt. Linker en rechter arm helemaal bont en blauw. En vervolgens het bloedprikken in mijn hand gedaan. En die wordt ook al blauw. Dus dat wordt lekker blauw in het zwembad volgende week.
Masoled, bah, nooit prettig als ze je helemaal lek gaan prikken. Toen ik de onderzoeken nav hellp kreeg kreeg ik een infuus, zodat ze me niet lek hoefden te prikken.
Nou niet zo goed nieuws. Het was geen blaasontsteking, maar er zat nog wel bloed in de urine. Ik heb al jaren nierstenen. En afgelopen juli is er 1 operatief weggehaald, maar er zaten nog 11 stenen in mijn nieren (waar ik geen last van hoef te hebben). Maar de assistente dacht dat dat het was. Maar ik heb helemaal geen niersteenpijn. Dat herken ik wel onderhand. Dus ik moet morgen om 10 uur bij de ha op het spreekuur komen. Dan zal ik ook even uitleggen over de verstopping. Ik heb hier nu nog steeds last van. Als ik moet plassen doet het pijn aan mijn anus. (sorry niet zo'n leuk verhaal). En ik heb nog steeds die pijn in mijn buik, zo'n drukkend gevoel. Dus ik verwacht dat het iets met mijn darmen te maken heeft. Misschien verstopt of een ontsteking ofzo. Of kan het ook van inwendige aambeien zijn? Ik ga zo maar eens op internet zoeken. Blijkbaar verwachten ze niet dat het met de zwangerschap te maken heeft. Want ik hoefde nog niet de gyn te bellen. Dus maar weer afwachten. Hopelijk kom ik de nacht een beetje door met die buikpijn. X Neia
masoled dat zou echt niks voor mij zijn! bah begin al te duizelen als ik een naald zie! shoppen doe ik de laatste tijd echt alleen nog maar vanuit mijn luie stoel haha achter de pc dus Vanavond een nieuwe salon tafel opahlen beterzz want dat ding wat we nu hebben ziet er echt niet meer uit
jeej wat vervelend neia! het houd niet op zo! tijd dat je alle klachten en kwaaltjes achter je kan gaan laten en lekker kan genieten va je zwangerschap. Hpelijk kunnen ze het makkelijk verhelpen en weten ze ook gelijk wat het is... sterkte!
Meiden bedankt voor jullie lieve reactie op mn kamertje! ) @Neia, he bah zeg|! Hoop dat je inderdaad een oog dicht doet vanacht!
Nou meiden ben eindelijk weer terug......Pff was me het middagje wel zeg... Bij de vk bloeddruk gemeten, 150/90 dus nog veel verder gestegen tov vorige week...Moest meteen plassen en in urine ook spoortje eiwit... Buik nog even onderzocht, hartje geluisterd...ukkie was weer lekker druk maar deed het uitstekend gelukkig! Doorgestuurd naar zkh voor onderzoek, bloed afgenomen.... Vk belde net met de uitslagen en gelukkig laten de uitslagen nog geen zwangerschapsvergiftiging zien. Moet nu wel rustig aan gaan doen, even niet werken. Zeer waarschijnlijk is dit reactie op alle stress rondom mijn vader. Hierdoor hoge bloeddruk en daarmee gepaard gaande mijn klachten. Moet het goed in de gaten houden en bij de minste verergering acuut bellen. Moet sowieso nu maandag weer op controle voor bloeddruk en urine... Heb me ziek gemeld op het werk nu en doe dus ook niks meer........
oei oei, wat een slecht nieuws bij sommige. over het lekprikken dat is echt niet leuk. hebben ze bij mij ook een keer gedaan en heb er drie weken last van gehad. ik heb even een vraagje : ik heb net arretjes cake gemaakt en ik heb me er super op verheugd. maar ik bedenk me nu net, net ik klaar ben dat ik er 2 rauwe eieren heb ingedaan. mag ik wel een klein stukje of helemaal niets. er zit vanalles onder door... heb ik weer lekker over nagedacht slimme ik.
Deentje, jeetje maatje 42 is wel heel klein ja. Ice, ja bloed bij de ontlasting had ik ook zo'n 5 weken, en nu weer 2 weken niet. En nu sinds maandag dus weer wel. Maar ik heb het dus blijkbaar ook in de urine. Dolphin, wat grappig dat de kleine de hik had. Hoe voel jij dit dan? Witte reus, leuk dat je de blije doos eindelijk op kunt halen! Dahne, lekker dat je gister gezwommen hebt. Mooie buik hoor! Anna, he wat een leuke babykamer! Ziet er erg mooi uit! Gina, ah bah water met olijfolie. Ik denk dat ik daarvan over mijn nek ga. Will, jeetje wat een gedoe zo'n keuring zeg. Maar wel een goeie dat je haar pen hebt gejat. Katsas, mmm ik ruik die taart door de computer heen. Fijn dat alles goed was bij de vk. Oh wat erg van jullie vrienden zeg. Ongelofelijk dat je maar 3 kansen vergoed krijgt, zo oneerlijk! Onsukke, balen dat je zo verkouden bent. heb je een bad? Kun je misschien met dat Kneipp spul in gaan liggen. Masoled, jeetje helemaal blauw door het prikken. Ze zullen wel denken volgende week op centerparcs. Maar dat heb ik ook altijd hoor, moeilijk te prikken en altijd blauw. Hannah, jeetje meid, wat erg. Wel logisch dat het door de stress etc. komt. Goed dat je je nu ziek hebt gemeld. Jij en je kindje staan nu voorop. En naar de vk luisteren he? Gelijk bellen als het veranderd. X Neia
Owwww. das een goeie! hoe vers zijn je eieren? lastig hoor! Ik weet hoe lekker arretjes cake is maar weet nie of ik het risico zou nemen
Das waar............niet dat ik daar nou vreselijk veel zin in heb Wittereus: dat rauwe ei is verhit geweest dus geen enkel probleem, bacteriën zijn er wel uit nu,.......
oef neia, niet fijn zeg. een inwendige aambei kan hoor en die kunnen vreselijk veel last geven. maar dat drukkende gevoel, is dat niet je kindje die heel laag lig? ik lees hier telkens dat het hoofdje naar beneden ligt maar die van mij ligt half overdwars in mijn buik en dit drukt dus heel erg daar beneden en dat samen met die darmen van mij geeft dat dus pijn. zo is het weg en zo is het er weer. ik denk niet dat de bloed in je urine verder iets te maken heeft met de zwangerschap hoor want dan zou je de, naar mijn idee de hele dag bloed moeten verliezen. maar ik begrijp heel goed dat je je er zorgen om maakt, zolang je niets voelt is het goed maar zodra je wat voelt, vreselijk. succes morgen en laat wel even weten wat er aan de hand is. hannah, ben je alweer terug? katsas, bij daisy had ik toen het elastiek uit de pyama broek gehaald en vervangen door knoopsgatelastiek (wat een woord). kon hem dus steeds wat kleiner maken. masoled en daphne, lek prikken of 1 infuus, hoe je het ook bekijkt het gebeurd me een naald en daar hou ik helemaal niet van, brrr onsukkie, wat vervelend joh die verkoudheid, sterkte.
beetje stomme vraag maar hoe is het ei verhit geweest dan? ik heb wel het warme gesmolte boter erbij gedaan maar ik weet niet hoe heet dat dat was.. is dat genoeg dan?....
Ja WIll ben weer terug, update staat op deze pagina! Neia: doe ik ook zeker, ben hier erg van geschrokken.