ben ik weer... meiden wat ene hoop nare dingen allemaal weer. Neia & Hannah hoop dat het snel beter gaat, en rustig aan blijven doen. anna mooi kamertje ! masoled volgende keer dat je bloed moet laten prikken zeg je dat je een ervaren prikker wilt ivm dat je moeilijk te prikken bent! dat helpt vaak wel en komt er een ervaren zuster verder ben ik het alweer vergeten... hier een aantal pakjes maat 50/56 en wel 10 rompertjes maar 50 en 10 in maat 50/56
nope. suiker en eieren kloppen daar de cacao bij doen. en daarbij komt de gesmolten boter... dus hmmmm en nu wat zouden jullie doen?
Pff ik maak me nu wel zorgen hoor! De harde buiken komen hier weer flink opzetten. Nu vind ik het niet meer erg dat ik harde buiken heb en dat ik iedere nacht misselijk ben. Omdat ik weet wat het is. Maar nu ben ik weer zo onzeker, en het duurt nog zo lang! Hannah, kan me goed voorstellen dat je flink geschrokken bent. Die hoge bloeddruk zegt genoeg! Anastasia, jij kunt vooruit met die rompertjes. Will, bedankt voor het meedenken. Dat helpt altijd wel. Misschien toch het kindje? Nu je het zegt voel ik de kleine altijd onderin mijn buik trappelen, maar nu sinds gister rond mijn navel. Dus misschien ligt het hoofdje wel ergens op? Ik kan niet zeggen dat het constant mega pijn doet, maar het is een enorm vervelend gevoel.
Neia: meid jij ook rustig aan! Wie weet ben je wel een steentje verloren waardoor vaatje is geraakt en dus bloedverlies.... Hopelijk valt het mee allemaal! Sterkte!
Hannah en neia, het zit jullie niet mee hé. Rustig aan doen hoor. De tip van de ervaren prikken neem ik zeker mee, want het is elke keer feest. De aderen liggen schijnbaar diep en zijn dus moeilijk te vinden. Voor de naald heb ik gelukkig geen vrees. Niet dat ik dit dagelijks zou willen , maar het moet nu af en toe eenmaal. Nou ik heb net de website maar weer eens aangepast. Nieuwe foto's er op van de babykamer en van de meubeltjes. Wij hebben ook een hele lading rompertjes. Diverse maten en diverse uitvoeren van korte en lange mouw. Zelf 2 stuks zonder mouwtjes maar met spagetti bandjes. Ik heb zo nu en dan nacht merrie's dat onze kleine meid alleen maar in rompertjes mag liggen. Want voor de rest hebben we nagenoeg nog geen pakjes of kleding setjes.
Hannah, bedankt! Als we nu eens naar onze eigen adviezen zouden luisteren? Witte reus, lijkt me heerlijk die cakesjes van jou! Masoled, haha leuke nachtmerrie. Je krijgt straks genoeg kleertjes hoor. En in je zwangerschapsverlof lekker shoppen is ook geen straf toch? Ik heb heel mijn verhaal uitgelegd bij de vk van de site, hopelijk hebben ze snel tijd om te reageren. Ik heb ook even tussen de vragen gezocht. En die pijn in de buik, dichtbij de lies, kan dus blijkbaar ook komen door de groeispurt van de baby. Dit noemen hun ook een soort van ongesteldheidspijn. Hopelijk is het dat, en ik verwacht ook aambeien, als ik dat zo'n beetje lees. Ik hoop dat de ha dat morgen zo gezien heeft. X Neia
oh.. ik ben me net een hoedje geschrokken. belde de man van het uwv ik ben sinds afgelopen week voor 1/3 deel de ziekte wet in gegaan.. en hij vroeg waarom ed. ik dacht dat ik op controle moest komen en dat ze moeilijk zouden gaan doen maar ik het hele verhaal verteld en de klachten waren duidelijk en ik hoef helemaal niet op controle te komen ! @neia jeetje meid... ik hoop dat je na morgen duidelijkheid hebt..
Hannah! wat schrikken zeg! nu echt rustig aan doen hoor! sterkte! wat een minder goede verhalen vandaag zeg
zooooweee ben er weer heb lekker een dagje geshopt met schoonmoeders heb echt hele leuke liefe pakjes echt voor een meid! gekocht zo lief! ben ook zo blij dat we de zomer in gaan met onze beeps kan je zoveel leuke dingen voor kopen heb ook een 3 in 1 stoomsterlisator voor de flessengekocht daarbij zit dan een flessenwarmer en een andere soort doos die je erop kan doen en dan kan je die fruitpotjes in klaarmaken of stomen allemaal electries nou kan ik me flessensterilisator voor de magnetron terug brengen
Ik ben ook de 1ste week van mijn verlof jarig. Dus ga veel dingentjes vragen voor mijn verjaardag. Krijg ik ze niet dan kan ik idd nog lekker gaan shoppen. Hopelijk heb ik dan meer zin om te shoppen.
hanah wat een naar bericht van je hoge bloedruk hou het goed in de gaten he kan je daardoor dan zwschapsvergiftiging krijgen ?wist ik nie neia meissie toch ik hoop dat het aambeien zijn sorry hoor het is niet het fijnste maar beter als al dat andere wat je opnoemde ik duim voor je en neem je rust ook al praat ik makkelijk maar je baby voelt als jij loopt te stressen en mischien daardoor die harde buiken meisss rust houden ! nou ik ga ook eens eindelijk op de bank liggen en hopen dat ik me meissie ga voelen ben de hele dag door druk geweest dus ik spreek jullie laterrrrrr
Zo weer terug van werken.. Het was gelukkig een rustige middag...de 2 oudsten waren uit spelen dus heb ik maar met de jongste pannekoeken gebakken..jammie.. @ Masoled...heerlijk een weekendje weg...geniet ervan meid.. En wat een mazzel met die parkeerbon zeg...scheelt weer 50 euro haha... @ Anna...leuk dat je kamertje bijna af is...lijkt me heerlijk om daar al wat tijd door te brengen en te denken dat daar straks een kleine van jou in komt @ Witte reus...heb je nog iets lekkers gebakken...ik had een poging met de kids gedaan om koekjes te bakken...en jou hoor vettttt verbrand heb ze maar met plaat en al buiten laten afkoelen...wat stinken dat ze deden bah...haha @ Ice...ach er kan toch wel een lichte box bij...dan valt hij ook extra op Hier ook nog in post gekeken...en ja hoor ik mag ook eindelijk de blije doos ophalen...joepiee Mooie buik daphne @ Anna...ohhhhhh wat een geweldig mooi kamertje...wauwie zeg...Begint nog net niet te kwijlen... @ Katsas...wat vervelend dat de 2e ivf ook niet is gelukt bij je vriendin..kan me voorstellen dat j eniet weet wat je moet zeggen dan... @ Onsukkie...beterschap meid...lekker op je bedje blijven liggen.. @ Katsas..Pyama kopen voor na die tijd...pff nog niet eens over nagedacht...ik loop meestal in een trainingsbroek met een tshirt...dus dat wordt de zwjoggingsbroek nog even @ Neia...he wat vervelend zeg...hopelijk zijn het geen nierstenen...en ligt het aan de verstopping... @ Hannah...Rustig aan doen hoor meis...goed om jezelf en je kindje denken nu...
hoihoi! Nou zijn er weer. Huis viel helemaal niet tegen, netjes en ruim. Als we willen hoeven we niet eens behangen en verven (maar goed, doen we natuurlijk wel)! Alleen de badkamer en toilet zijn aardig gedateerd, dus ff kijken of we daar nieuwe in kunnen krijgen. 4 mooie ruime slaapkamers, de kleinste is al 8m2, en dat wordt de babykamer. Heb nog niet bijgelezen, maar dat lukt ook pas morgen denk ik, zit nu veel te vol met dingetjes opzoeken voor het huis (voor zover de pc meewerkt ) Liefs mij