hoop dat jij ook zo aan de beurt bent Wij hebben echt heel veel geluk gahad ermee, maar ben er ook echt heeeel erg blij mee!
wat fijn friendly! dat je niet zo's bouwval als ik gekregen heb haha! en vooral die ruimte dat is wel heel erg fijn!
ooh ik kan ook niet wachten tot ik aan de slag kan! en mijn huisje naar mijn zin kan maken! de comode is zo goed als klaar! hij is nu helemaal wit! net zoals t ledikantje.. nu heb ik sjablonen besteld en wil ik op beide dingen iets blauws maken. Vandaag een winnie de pooh muziek mobiel gekcoht met geluid! heel erg leuk! was ik gelijk verliefd op Mijn vriend is nu de nieuwe salon tafel aan het ophalen! heerlijk is dat toch geld uitgeven maar moet nu weer een tijdje op rantsoen
vind geld uitgeven momenteel helemaal niet heerlijk... hebben vandaag toch maar een nieuwe koelkast/vriezer en gasfronuis + oven besteld en van de rekening. Maar goed, we hebben dan wel goed spul. Wel besloten dat er dan dus geen nieuw bankstel komt (prioriteiten).
fiona da klinkt erg handig zo'n 3 in 1 sterilisator. waar heb je die gekocht? en was deze erg duur? hoezo nieuwschierig
Friendly: super dat het huisje zo mooi is! Fiona: hoge bloeddruk kan een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging...
Witte reus, super dat ze zo reageerde bij het uwv. ik kan me voorstellen dat je wel even schok. Fiona, leuk dat je zoveel geskopt hebt. Bedankt voor je steun meid! Ik hoop nu ook dat het aambeien zijn, want nierstenen kunnen tijdens de zwangerschap niet verwijderd worden, dat had ik vorig jaar al geinformeerd. Masoled, dan heb je ook meer rust in je hoofd, en hopelijk echt mooi weer. Dan loop je er ook makkelijker uit. Anoesj, nou dat is lekker werken zeg. Wat een flinke straf om pannekoeken te bakken. Friendly, super dat het huisje mooi was en erg mee viel. Ja en dat geld uitgeven hoort helaas bij een nieuw huis. Maarja prioriteiten stellen is dan wel nodig ja. Deentje, leuk zeg zo'n winnie de pooh muziek mobiel. Wij hebben er 1 van Nijntje. Hannah, hoe voel je je nu? Een beetje kunnen uitrusten nog? Met mij gaat het nu gelukkig iets beter. De pijn in de buik is een klein beetje gezakt, dat scheelt veel. En mijn mannetje heeft me even flink toegesproken en verwacht ook echt niet dat het met de zwangerschap te maken heeft. De kleine schopt nog volop! Nierstenen zou het ergste zijn, aambeien moet ik vast wel overheen komen. En ik stel me gewoon erop in dat ik morgen of binnekort weer snel in het zh zit bij de uroloog. dan kan het alleen maar meevallen. X Neia
nee idd je kunt niet altijd kopen wat je wilt... had nooit problemen met geld, tot ik in de ziektewet belandde en ik zo nodig moest gaan werken hihihihi. Wij hebben ergens een gat in een van onze handen gehad volgens mij, en dan nog dat extra geld, leuk is anderrrrsss.. (maar komen we uiteindelijk wel weer boven op hoor) Kwamen er achter dat de commode/kast die we hebben besteld bijna niet op de kamer pas van Sam.. dus wordt nog puzzelen dalijk.
Hopelijk 'maar'aambeien dan Neia.... Hier gaat het...Nog wel hoofdpijn en licht in het hoofd maar heb ik de hele dag al......We zitten op de bank, en kom dr pas vanaf als ik naar bed ga. Mannetje heeft gekookt, mag ook niks meer doen van hem
Goed zo Hannah. En luisteren he?! Anders word ik boos hoor. Lekker daar blijven zitten/liggen. En waarschijnlijk kun je nu wel goed slapen vannacht, door alle energie die je kwijt bent. Daphne, oe dat is balen als het niet past. Ik duim voor je!
Neia: Op zich kan het blaasgruis zijn of idd een niersteentje die heeft gezorgd voor wat bloed in de urine. Als je aambeien zou hebben, dan zou het bloed niet in de urine terecht komen, althans niet als je in een potje moest plassen
Wat ik heb geleerd het afgelopen jaar... Het begint met zwangerschapshypertensie, (hoge bloeddruk) Dan kan het over gaan naar pre-eclampsie (zwangerschapsvergiftiging) Dan als je pech hebt wordt het eclampsie (enge zw. vergiftiging waarbij je soort eleptische aanvallen krijgt) En je kan er ook nog eens HELLP bij krijgen (gewoon eng, ik zal er niets anders van maken) Nu hoeft het dus zeker niet om te slaan naar zw. vergiftiging. Ik word nu ook al behandeld voor zw. hypertentie, omdat mijn gyn dus bang is dat ik weer zw. vergiftiging krijg. Maar dat hoeft dus niet te gebeuren. De kans is nog altijd groter dat het niet gebeurd. (omslag hypertentie naar zw. vergiftiging)
Hannah, ik heb trouwens ontdekt dat wanneer ik hoofdpijn heb ik bijna altijd een bloeddruk van boven de 80 heb (mijn normale onderdruk is 60a 62 dus dan is 80 echt al verhoogd). Was bang dat ik verslaafd zou zijn aan het bloeddruk meten, maar gelukkig kan ik me heel goed inhouden.
Bedankt anastasia! Maar ik heb naast de bloed in de urine, ook bij de ontlasting bloed. Dat heb ik al een hele tijd, ik dacht dat dat geen kwaad kon. Nu las ik dus dat je dan altijd de ha moet inlichten, anders wordt het alleen maar erger door het drukken. Ik denk dus een combinatie van meerdere dingen. Ja, waarom ook niet he? Ik heb toch al zo'n fijne zwangerschap. :x X Neia
Hier de booschappen voor mn verjaardag weer in huis en mannetje heeft nog even stofgezogen! Bedankt voor jullie lieve reacties op mn kamertje, wordt er bijna verlegen van hihi! zit hier voor valentijn te denken aan een hotelovernachtingh met mannetje....nog ideen? ik ben dol op de zee!
@Friendly, wel fijn dat jullie al zoveel spulletjes hebben gekocht meid! Weer wat van je lijst te schrappen!
Neia: ja baas Jij ook dan he anders wordt Hannah boos Anna: oh ja valentijnsdag...pff nog niet over nagedacht...