ja! het aftellen kan beginnen! Fiona wat een geluk dat je dat zo goedkoop gekregen heb! zou ik ook niks van zegge! eigen schuld toch! tenzij ze het te duur scannen dan zeg ik er uiteraart wel wat van haha gemeen eigenlijk! maar kinkt ideaal zo'n ding! ik ga daar ook eens naar op zoek! heb dan helaas geen makro pas.. misschien kom ik hem nog ergens anders tegen
niea er is altijd baas boven baas hahaha maar het is opzeker heerlijk vertoefen daar wij gaan er in de zomer vaak heen nou hier me bak thee op en het is me toch druk daar van binnen oja dit kwam ik op internet tegen is toch niet normaal meer wat ze allemaal kunne en zie dat dan echt een babytje! maar goed het is wel zielig het gaat over een vroegegboorte van 26 weken van een 2ling de baby woog 250 gram maar heeft het wel gehaald kijk maar ff ik ga er gewoon vanuit dat we allemaal onze zwschap uitdragen hoor!http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=gemb606c
ja ken je niemand met een lukaspas of makro ? veel mensen hebben hem dus kijk ff of je iemand weet hij geldt deze week nog en het is idiaal! nou meiden mannetje is is voetbal aant kijken ga ook maar eens op de bank liggen
Hannah, ja daar was ik al bang voor dat anna dat niet leuk zou vinden............. Anna, mmmmmmmmmm voor gebak zeggen wij nooit nee, dat weet je toch wel? Wat heb je allemaal gehaald? Haha mooi stel jullie.........sorry ik moet ook rustig aan doen. Stelletje dozen! Fiona, misschien vindt die kleine de rust en de warmte wel extra lekker. Deentje, ja scheveningen is ook altijd leuk. Vooral door de gezelligheid.
jeeetje wat een kleintje! die kun je gewoon op je hand houden! echt een wonder dat dat kindje het overleeft heeft!
Die van jou ook....die zat per slot van rekening in sittard vandaag dus die kent de nederlandse weg prima hihi
warmte hmmm weet het niet het begon toen ik aan een waterijsje daarstraks zat lijkt de kleine ook lekker te vinden het zat te jumpen en is nu waarschijnelijk van de kleurstoffen te stuiteren!
ja scheveninge heerlijk! maar wel heel erg duur! Fiona ik ga indd. eens kijken of ik iemand met een makro pasje ken! bedankt voor de tip
niet normaal he! en zo perfect al echt een heel mensje je weet het wel dat dat in je groeit maar als je dat dan zo weer ziet is toch weer iets aparts
Oké dan snap ik het........Ongelooflijk zeg, 250 gram Maar mijn mannetje zit morgen alweer om 8 uur in de auto richting EIndhoven...is wel eind uit de richting....
haha ja alles wat zoet is doe je de baby een plezier mee! dat vruchtwater van mij zal ook wel heeel zoet zijn haha t liefst eet ik alles waar suiker in zit!