ik ga jullie morgen vroeg weer spreken meiden anna ik feli je morgen en stuur wat appelgebak EN soesjes deze kant op! xxxx truste allemaal
haha hier is de kleine ook aan t schoppen! hij zit heel hoog! ben nu echt met hem aan t spelen! geef hem elke keer een duwtje terug haha! leuk hoor! echt al zo contact met je baby maken!zit echt net iets onder mijn ribben nu.. maar of t handjes of voetjes zijn dat weet ik niet
Had ook geen zin in verjaardag maar nu ik thuis ben ook wel leuk dat mnm familie op de dag zelf komt! en een verzetje is ook wel ff goed denk ik! Daarna nog een week om weer bij te komen
Ben blij dat ik getrouwd ben...........Geen rompslomp... Allemaal drukke ukkies dus...Hier links in mijn buik veel trappen, weet hoe kindje ligt, zijn voornamelijk voetjes.....
Das waar, heb ook familie en wat vrienden uitgenodigd, gewoon dag zelf....ben op zondag jarig dus is wel makkelijk...maar geen groot uitbundig feest.....
Hier ook geen polonaise en er blijft ook verder niemand slapen! Normaal logeert half groningen hier maar daar had ik nu geen trek aan!
Deentje, ik zou als ik jullie was toch ook de voogdij bij de rechter regelen. Schijnt niet echt veel kosten met zich mee te brengen, maar op het moment dat er iets met jou gebeurd dan heeft je man nergens recht op, dat is erg als dat gebeurd. wij zijn ook om deze redenen getrouwd, en omdat we anders een nieuw testament moeten laten opstellen bij de notaris ivm erfenis (ik wil dat alles van mij naar mijn man gaat, en als we niet getrouwd zouden zijn/nieuw testament hadden opgesteld dan had alles van mij naar de kinderen gegaan als ik zou komen te overlijden) Mijn verjaardag.. nog een paar weekjes Word ik oud hihihihi, ga ik de 20 verlaten
ja ik ga ook op de bank liggen! heb net een blik lychees pgegeten! en zit nu echt stampvol! Weltrusten allemaal!
Trusten Deentje........ Daphne: manlief wordt ook 30 dit jaar....Enne dat vindt ie niet zo leuk...Hij wordt er al veelvludig mee gepest door mn zusjes....
Ja ik wacht nog even tot mijn 2e kindje geboren is en dan ga ik er indd. maar is achter aan... zou indd. raar zijn als mij iets overkomt de kinderen naar een pleeggezin ofzo gaan terwijl ze gewoon een vader hebben! vind het wel raar geregeld dat je dat via de rechter moet doen!
Meiden heb de halve kast weer leeggegeten vandaag ( gisteren ook al) heb echt een half pak koek op , 2 mars ijsjes, en kaas... pfff ik groei straks echt enorm als ik zo doorga! Ik ga nu denk ik maar lekker een boekje lezen op bed, en vroeg slapen. Manlief zit voetbal te kijken...en dat vind ik toch niet interessant! xxx ANna alvast gefeliciteerd met je verjaardag, mocht ik er morgen niet meer aan denken met mijn demente brein
Heb ook zin in allerlei lekkers maar let er maar op dat ik even niet zoveel eet en zout beperk... Bovendien voelt mijn buik nu aan als een ballon........pff helemaal strak
Hannah, weet je wat maf is.. mijn bloeddruk wordt niet hoger van drop of zout eten. Wel van stress (oke, sommige dropjes zoals zoute haringen daar stijgt het wel van, maar van de meeste dropjes helemaal niet). Ook in het ziekenhuis mocht ik gewoon alles eten.