Ik heb nog een jaar uitsel van excecutie!! Ik wordt volgend jaar 30!!! Slimme vogel die raad hoe oud ik morgen ben geworden
Bij de xenos verkopen ze ze in blik....het is een fruit! Ligt ook vaak bij de chinees bij een lopend buffet....die witte balletjes met een gat aan de onderkant :-s lekkere uitleg zo
Oh oké...........Ik weet dus niet of die hoger wordt van zout eten, had dat eigenlijk zelf maar even bedacht...
Vroeger moesten de zwangere vrouwen zoutloos eten als ze een hoge bloeddruk hadden.,...er is nu bewezen dat dat niets uitmaakt
Nee het zakt niet meiden. Zo'n badje is normaal heerlijk, maar nu kan ik me totaal niet ontspannen van de pijn. ik denk toch echt dat het door mijn darmen komt, want het is nu wel krampachtig. En ik heb constant het idee dat ik naar de wc moet maar het lukt niet. Misschien eet ik nu wel opeens teveel van die laxerende middelen, maarja waarom komt er dan niks uit. Pff hopelijk kan ik slapen en is het snel morgen! X Neia
Ik zit heel hard te denken maar weet het ook nie meis! Hoop voor je dat je morgen antwoord krijgt en dat je vanacht toch wat kan slapen! Het enige dat ik nog kan bedenken is een lekkere warme kruik?
Oh Neia gadsie meis........... Kan idd ook teveel van het goede zijn, misschien zit er wel niks meer maar door die laxeermiddelen worden de darmen nu geprikkeld en krijg je krampen..... Sterkte meid en hopelijk beetje goede nacht!
goedenavond! Masoled: waarom denk je dat je de 40 weken niet gaat halen? Neia: oef dat is echt geen fijn nieuws, ik hoop dat je ondanks alles vannacht toch een beetje lekker kan slapen. Hannah: pffff dat is inderdaad nogal hoge bloeddruk stress is zeker niet goed, maar ja...daar doe je vaak zo weinig aan. Even niks doen en rustig aan doen inderdaad en hopen dat het maandag al iets beter is allemaal. Wel fijn dat er nog geen vergiftiging te vinden was, nu maar hopen dat dat zo blijft! witte reus: arretjescake..mmmmmmmmmmmmmmm, kan me niet herinneren dat daar ei door moest eigenlijk, ik zou het risico niet nemen denk ik Anna: misschien is het Skotel dan wat? is het hotel van de hogere hotelschool in den haag. Dus luxe maar toch betaalbaar en vlakbij zee! Zelf doe ik niet aan valentijn eigenlijk, heel vroeger wel, maar nu niet meer, de 21e hebben mijn mannetje en ik onze jubileumdag dus dan doen we op die dag altijd wat leuks. Deentje: je moet altijd aangifte doen en als je niet getrouwd bent moet je ook altijd weer bij de rechtbank rechten voor de vader regelen. anna: gelukkig voor jou ben ik geen familie, anders kwam ik morgen de appeltaart halen, ben er vanaf hengelo zo Neia: meis doe rustig aan! Zo vanaaf stukkie zelfgebakken taart gehad en ondanks dat ik uitgeschoten was met de suiker wastie toch ergg lekker!
Zo hier net de wij jonge ouders even gelezen... Weer een lekker geklets over eten hier haha...hier een keer geen honger...mijn maagzuur is weer eens lekker naar boven aan het komen... Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken, misschien morgen ochtend de blije doos ophalen. als ik mezelf het bed uit kan krijgen zo vroeg... Slaap lekker
mmmm, anoesj, jij ook al de wij jonge ouder netjes gekregen...zucht..ik heb nog niet eens een mail terug van die goede mensen..ben benieuwd
Bedankt Anna! Ja de warme kruik gaat mijn mannetje nu maken, en dan maar het bedje in. hannah, ik heb wel het idee dat er iets zit. Maarja, wie weet. Hopelijk weet ik morgen meer, want deze pijn houdt ik niet lang vol. Als alles maar goed is met de kleine. Katsas, bedankt meid. Heerlijk zo'n appeltaart. Morgen bij Anna ook te krijgen. Trusten!