nee nog steeds geen wij, stom gedoe. En leuk hoor dat je met valentijn wat doet, is gewoon een goede aanleiding dan, wij doen het dus een weekje later, denk dat het bij ons een etentje word, keb wel zin in mexicaans! Ik ga er van tussen nog ff bij schoonouders zitten en dan zo bedje in Anna: heeeeeeeeeel fijne dag morgen!
@ Katsas...ik had ze ook een mail gestuurd en kreeg de volgende dag gelijk een mail trug dat ik de jonge ouders in febr kon verwachten met een uitnodiging voor de blije doos...anders gewoon nog een keer mailen.. @ Neia..hopelijk is je buikpijn snel over en ben je je ontlasting snel kwijt...slaap lekker meid Ik ga nu ook echt naar bed... slaap lekker
Welterusten Anoesj en Katsas! Katsas: gisteren bij de vkpraktijk trouwens in Hengelo, wie weet wel jouw vk?
Jij ook trusten! Heej hannah, ik ga ook afsluiten en mn man nog ff knuffelen op de bank voordat ik een oud wijf ben
Nou oud lijk doe dat maar.... Enne alvast gefeli maar goed dat had ik ook al per kaart gedaan en zal ook nog wel sms sturen Hannah gaat ook de oogjes sluiten....
Zo meiden, ik ben inderdaad nog wakker ja. Opeens kreeg ik verschrikkelijke krampen en pijn in de rug etc. Dus toch maar de huisartsenpost gebeld, want ik hield het niet meer. Ik mocht gelijk komen, maar het was er wel heel druk. Ik kon gewoon niet meer zitten, liggen of staan van de pijn. Verschrikkelijk. Flink wat onderzoeken gehad, maar alles goed met de kleine gelukkig. Met mij helaas niet; ik heb een flinke verstopping, helemaal bovenin mijn darmen, en toch ook nierstenen erbij. Het probleem is dat dit niet allebei tegelijk aangepakt kan worden, want de 1 werkt de ander tegen. Omdat de verstopping eerder over hoort te zijn, gaan we deze dus gelijk behandelen. Dus net nog maar een apotheek gereden, en ik heb 3 klysmas en laxerende pillen gekregen. Net 1 klysma gezet, maar het kwam er gelijk weer uit . Wel met een beetje ontlasting. Nu moet ik eerst een half uur wachten totdat ik de volgende kan zetten. Dus ik heb mijn mannetje maar naar bed gestuurd, want die moet morgen weer werken natuurlijk. Ik heb ook al 1 zo'n pil ingenomen. De buikpijn is iets gezakt, maar niet veel. De niersteenaanval is nu over, en hopelijk komt het vannacht niet terug, anders verga ik van de pijn. Echt de verschrikkelijkste pijn ooit! De ha zal me morgen dus wel doorsturen naar de gyn verwacht ik. Ik baal natuurlijk als een stekker. Want ik moet natuurlijk weer alles krijgen, zo oneerlijk. Maar ik ben heel blij dat er nu iets aan gedaan wordt. De arts zei wel dat het eerst erger wordt voordat het beter wordt. Ik houd jullie dus op de hoogte! X Neia
Goeiemorgen meiden! @Anna, gefeliciteerd meid! Een hele fijne dag vandaag en een knuffel van hier! @Neia, jeetje meid, het zit je allemaal niet mee he! Ik weet hoeveel pijn die verstoppingen doen en nu lijkt me dat vreselijk... ik hoop dat de klysma's helpen! misschien een tip, na het zetten van de klysma gelijk een kussen onder je kont en je benen in de lucht.. en knijpen maar (hihi sorry!) dan heb je beste kans van slagen (heb er al heeeel veel gehad...!) succes! Ook voor jou een stevige knuffel! Mijn zusje had ook een doos aangevraagd en zij gaat m halen voor me vandaag.. en ik krijg ook nog uitnodiging dus ... hihi krijg er ook twee! En mn beste vriendin had er ook een aangevraagd hahahaha.... zonder dat ik het wist hoor! @Katsas, ik had ook mail gestuurd en kreeg idd de dag erna antwoord dus zou nog keer proberen! Nou meiden allemaal fijne dag en tot straks!Xxx
anna: gefeliciteerd! neia: meid toch, het zit je echt niet mee... hoop dat je nog een beetje een fatsoelijke nacht hebt gehad! ik heb heel beroerd geslapen, ben driekwart nacht bezig geweest met het virtueel inrichten van het huis en in mn hoofd lijstjes maken van wat wanneer moet gebeuren. Nu dus een beetje zombie. Ach, ga eerst oppassen en dan vanmiddag met manlief weer naar het huis (kijken of we dan al stroom hebben ) anders kunnen we weinig beginnen vrees ik. Nou, kom als ik straks rust heb nog wel ff buurten
goeimorgen, anna, {|= lang zal ze leven, lang zal ze leven {|= van harte gefeliciteerd en een heeeeeeeele fijne dag. friendly, spannend een nieuw huis. gelukkig dat het je meeviel. heel veel plezier ermee. neia, heb je een beetje kunnen slapen? hoop dat het een beetje werkt allemaal. doe lekker rustig aan en maak je niet teveel zorgen om je kindje, die kunnen heel veel hebben en dan spreek ik uit ervaring. als de verstopping er uit is zal je je wel beter voelen en dan de laatste weken lekker genieten, zullen we daar maar vanuit gaan? ga er maar is een was in gooien tot later
gefelisiflapstaart anna! en heb een leuke fijne gezellig dag zo hier aan een broodje en op naar me werk gelukkig morgen is het vrijdag ik ga vanmiddag ff het kozin in de bbaykamer schilderen en dan kunnen ze gaan behangen en vloer erin doen jippieee!
niea meid toch wat een gedoe allemaal maar gelukkig weet je nu wel wat er aan de hand is ik hoop dat de verstopping snel weggaat bij je nou ik ga werken doedels en spreeekj jullie
Anna, GEFELICITEERD meid! Even snel een update. Vannacht verschrikkelijke pijn gehad, het kwam echt in aanvallen. Vanaf 4 uur vannacht. De klysma's luchtte eigenlijk wel op. Maar daarna dus weer aanvallen. Dus ik mocht vanmorgen gelijk bij de ha komen, en ik heb er ook nierstenen bij. Ik was er al bang voor, want het doet zoooooooooooooo pijn. Maar in de zwangerschap kunnen ze hier helemaal niks tegen doen. Ongelofelijk maar waar. Ik heb nu morfine gekregen tegen de pijnaanvallen. En antibiotica om een eventuele nierbekontsteking te voorkomen, want dit kan best gevaarlijk zijn. Pff ik kan het nog steeds niet geloven. De pijn is gewoon niet te houden, hopelijk zakt het zo door de morfine. Nu maar hopen dat ik het steentje uitplas. Gelukkig heeft mijn man vandaag vrij genomen om voor me te zorgen. X Neia