Pffff Neia, wat moet jij je gammel voelen! Ik vind het zo vervelend voor je...! Wel fijn dat je morfine krijgt.. maar kan dit geen kwaad voor de kleine eigenlijk? Ik hoop dat je je beter gaat voelen en dit allemaal ook een plekje kunt geven (zoveel ellende in wat een geweldige tijd zou moeten zijn..) en je weet, we zijn er allemaal voor je! Xxx
Gefeliciteerd Anna...een hele fijne dag gewenst.. @ Neia...he gadver gadver...het zit je ook echt niet mee meid...Hopen dat de verstopping snel weg is en hopelijk plas je het steentje uit...
Ja schiet nu echt op zeg..nog maar 6 weekjes werken..en dan op mijn verjaardag mijn eeste dag verlof...kan niet beter
Heej meiden allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties! Helemaal leuk en voel me erg jarig! @Neia: Jeetje meid, wat een verhaal en inderdaad moet jij dit er uitgerekend ook nog bijhebben Ik hoop dat de pijnstillers snel werken voor je! En met morfine weet je het ..... zit je snel weer op je roze wolkie! ( kprobeer je op te vrolijken en hoop dat je nog kunt lachen dat het dan niet heel erg pijn doet Anders sorry!) Hier ga ik me maar eens douchen....heb net drie kwartier met mn collegatjes aan de foon gehangen! Heel erg lief! Liefs van mij
Anna, gefeliciteerd met je verjaardag, 29 is zoooo'n mooie leeftijd (ik geniet er ook nog ff van) Neia, pff balen meid. Hoop dat de morfine je een beetje verlichting brengt en dat dat stomme steentje snel uitgeplast wordt. En ga maar NIET zoeken op nierbekken ontsteking tijdens zwangerschap!
Lieve Anna, gefeliciteerd met je verjaardag! De laatste zonder je ukkie....Wel bijzonder! Een hele fijne dag! En veel showplezier met je kamertje...Maar weet zeker dat iedereen hem supermooi vindt...Lekker pronken met je mooie beebroom! Lieve Neia, meis het zit je echt allemaal niet mee....Heel veel sterkte en hopelijk helpen de pijnstillers je dadelijk......Sterkte meid!
Zo net kantoor maar weer gemaild...ze had me ingepland op mijn eerste weekend verlof...tevens het weekend dat ik mijn verjaardag vier... nou dat gaat dus mooi niet door he...gelijk maar gemaild dat ze dat weekend maar moet laten invullen door degene die mij overneemt tijdens mijn verlof...pfff
Zo en nu weer aan het werk tot 1 uur en dan om 3 uur pas weer...kan ik mooi in de tussen tijd mijn blije doos ophalen hihi fijne dag xx
net de vk maar afgebeld, ben nog steeds strontverkouden, dus ik zie mezelf echt niet met dit weer naar buiten gaan he. Heel aardig was ze en heb maar een optie gemaakt voor dinsdag, dat kan ik altijd nog wijzigen.
Anna Van harte gefeliciteerd! maak er een leuke dag van! en geniet nog even van je rust neia Jeetje wat vervelend allemaal het zit je ook echt niet mee! ik hoop echt dat je je snel beter voelt! en weer een keertje lekker kunt slapen! Dolphin ook beterschap! met dat rare weer wat we de laatste tijd hebben is het ook niet mogelijk dat de verkoudheid weg blijft!
pfffff nou heb zelf maar weer even achter de woningbouw aangebelt... en ongeveer 21 mei mogen we ons bouwval in.. ongeveer zeggen ze dan ook nog.. snappen ze dan echt niet dat ik een beetje haast heb.. en graag een beetje duidelijk heid wil! grrrr stelletje eikels daar!
Jeetje zeg Deentje: daar zit je niet op te wachten...Waarom zo laat pas? Weten ze dat je in mei bent uitgerekend? Dolphin beterschap! Hier hang ik maar wat op de bank, beetje tv kijken en computeren..Mag tenslotte niks doen maar oh wat is dat moeilijk.....Mijn handen jeuken, denk aanval nesteldrang ofzo..Zou graag de hele keuken onderwerpen aan grote schoonmaak....Maar we doen het maar niet.........Anders wordt manlief heel boos.... Klachten zijn nog steeds aanwezig, hoofdpijn/licht in het hoofd... Dus weet ook wel dat ik echt niks moet doen...
Dan zou ik dat inderdaad maar even niet doen Hannah.. maar kan me voorstellen dat dat lastig is! Heb je geen leuke serie op dvd waar je even helemaal bij weg kunt zakken? Ach Deentje... dat is wel frustrerend! Nog effies geduld meid.. komt helemaal goed!
Hier net volop ruzie gehad met een collega.. ik werd gewoon uitgescholden voor imbiciel en als ik mn "bek" niet hield dan zou ze me wel rammen... nou dat is dan een moeder van drie kinderen, jaar of 45... staat je netjes dan.. en ik zei niet eens wat tegen of over haar. Ik heb haar met grote ogen van verbazing aan zitten kijken... Ik heb natuurlijk aan mijn leidinggevende (die er gelukkig bij was) gemeld dat ik hier absoluut niet van gediend ben en ik dit niet accepteer.. maar ja wie was er weer overstuur? Ik natuurlijk... met als gevolg een fijne zere buik... dan ben je echt stoer hoor als je een zwangere vrouw helemaal over de zeik brengt zonder reden, dan mag je trots zijn... tsssssss....
@ gina, belachelijk zeg dat ze zomaar uitscheld. Wat gaan ze er nu aan doen? Neem het niet al te persoonlijk hoor meis, sta er boven, maar zo te lezen doe je dat al.