Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    hallo dames,

Jullie doen goed jullie best met het vol praten en typen van het forum. hihi

Moon en sam als eerste nog veel sterkte gewenst.

Zo mijn dochter doet lopen jaja.... hihi is erg leuk om te zien.

Hoe gaat het verder hier met iedereen. Hier gaat alles nog steeds goed. Donderdag naar de vk... wel spannend. Maar ze zullen nog geen hartje kunnen horen. Want dan is het pas 9 weekjes

2. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Crocky jij ook nog sterkte... sorry las het net pas....

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Misschien kunnen ze hartje wel horen.. hihi als je geluk hebt haha! Ik hoop het morgen ook! maar denk zelf dat ik al verder ben, dus..... duim duim haha!

4. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ik hoop het wel maar denk zelf van niet.... Maar goed we wachten wel ff lekker af

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Joyo succes vandaag, hoop dat je het hartje al kan horen!

Nou dames ik blijf voorlopig ziek thuis, gister een zenuwinzinking gehad vanwege m'n werk en dat is het allemaal niet waard.

Heb me zojuist ziek gemeld, zodra ik me weer fit voel ga ik weer aan het werk maar voorlopig trek ik het allemaal niet meer, mijn werk is nogal stresserig en op dit moment heb ik ander soort werk en dat is niet bij te houden, al een paar keer aangegeven maar niks helpt :x

Het is erg moeilijk voor me dat ik me heb ziek gemeld, de eerste keer weer sinds twee jaar geleden maar beebje is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker!

6. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Lafo uiteraard is je beeb veel belangrijker.... Lekker rustig aan doen. Het is jou lichaam en jij voelt alles het beste aan....

Ja donderdag moet ik pas naar de vk.... Gina morgen....

7. will

will Niet meer actief

Sam, heel veel sterkte, wat een rot nieuws, ik had zo gehoopt dat het nog goed zou komen.
    ook crocky heel veel sterkte in deze moeilijke dagen.

Lafo, wat een lief zwanger buikje al, geweldig :D

Joyo, met 9 weken kunnen ze het hartje toch wel horen of ben ik zo in de war. ik hoop dat ik niet in de war ben want die eerste keer dat hartje horen heeft iets zoooooooo magisch. ik duim voor je donderdag.

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    In principe moet het hartje met 7 weken en x aantal dagen al kloppen dus is het niet zo dan kun je ervan uitgaan dat het fout is en je een mk/ma krijgt.

Veel succes bij de echo allemaal vandaag.

Sam8 en croky heel veel sterkte, ik weet wat jullie doormaken.

xxx joyce

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Thanks meid, doe ik ook!

Donderdag spannend hoor meid, ik moet nog ff geduld hebben ;)

10. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja ik weet het niet meer.... als het goed is m oet het in ieder geval kloppen allleen weet niet of ze het met de dopler kunne horen.....

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen Will, ja het is al echt een buikje he....ben er ook wel al trots op :D
    Maar volgens mijn moeder is het allemaal vocht waarschijnlijk.

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Geen zorgen maken meid, lekker genieten donderdag :D

13. will

will Niet meer actief

lafo, gelijk hoor dat je je ziek hebt gemeld. lekker je rust even nemen.
    ben ik erg nieuwsgierig als ik vraag wat voor werk je doet. zeg nou niet"ik werk bij de hema, op de rookworst afdeling". :D :D :D

joyo, dus vanaf 7 weken kun je het hartje al horen, ik heb net even gekeken in het dagboekje van Daisy maar toen had ik het bij 6 weken al gehoord. dus donderdag hoor jij echt wel een mooi kloppend geluidje en loop jij de rest van de dag met een grote glimlach. ;)

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Bij 6 weken kan het idd ook vaak al maar dat is zo'n grensgeval. Bij de 1 hoor hartje wel en bij de ander nog niet.

xxx Joyce

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik werk in de Rotterdamse haven op kantoor en moet alles plannen en regelen (ik regel alles van A tot Z als er iets uit de loods naar een bestemming toe moet over heel de wereld) en zit nu tijdelijk op een andere afdeling wat niet in m'n straatje past dus ik loop daar over van het werk en trek dat niet, zat iedere dag met tranen in m'n ogen te werken en dat vertik ik nu!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Joyo heb even gegoogled en met 8 weken kan je het hartje zien en horen kloppen!

17. will

will Niet meer actief

oke, dat werk ken ik wel. mijn mannetje heeft jaren gevaren, daarna gewerkt op een scheepswerf. altijd stressen, vreselijk. Kom lekker hier naar toe. wij noemen het werken maar het lijkt meer op altijd vakantie. kunnen we lekker de hele tijd "werk" vieren :)

18. will

will Niet meer actief

Jent, we blijven positief hoor, joyo is donderdag al 9 weken dus neem ik aan dat ze gewoon het hartje zal horen kloppen

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon

Heerlijk lijkt me dat Will, helaas weinig vakantiedagen ;)

We gaan volgende week ook nog eens verhuizen dus genoeg stress hier, de enige die rustig is, is mijn hond! :D

20. will

will Niet meer actief

dan heb je waarschijnlijk geen bordercollie, ik wordt dol van dat beest. rent de hele dag als een gek rondjes om ons heen, denkt echt dat we schapen zijn bheee, bheee. :D

Deel Deze Pagina