ja de prenatal doos moet ik ook nog scoren! die is tenslotte het leukst! ben benieuwd wat daar allemaal in zit vorige keer een hele leuke speen. van I love mama die vond ik zo schattig kruidvat pakket zat toen ik zwanger was van arjen ook niet veel bijzonders in.. maar je krijgt het toch maar even gratis!
kadootjes vind ik zelf ook altijd zo moeilijk! vooral om iets origineels te verzinnen. maar indd. een leuke echo foto ofzo.. in een mooi lijstje.. of iets dergelijks! en wat betreft t huis.. ik ga indd. al mijn hulptroepen vragen! dan moet het toch rdelijk snel gaan! het is tenslotte geen vila! haha was dat maar waar
anastasia, wat zijn haar hobby's wat vindt ze leuk ik zag pas ergens dat je workshops taartmaken kunt doen.. lijkt me wel grappig, of bonbons maken
@Anastacia, bij de vvv kantoren heb je doosjes waar een boekje inzit met arrangementen, je betaalt dan het bedrag op de doos en dan kan ze zelf uitkiezen wat en waar ze gaat doen.. in diverse richtingen (weekend weg voor 2, welness voor 1, diners enzo) en div. prijsklasse! Echt errug leuk! Musicalbon is ook leuk als ze ervan houdt! Ja dat wijf was echt gek... ik was echt boos en heb aangegeven dat als dit nogmaals gebeurd ik op hoofdvestiging een klacht indien! @Deentje hihi.. dat scheelt wel ff.. maar toch krap ja.. succes meid! Xxx
ff snel tussen het klussen door (mn eten kan ik echt nog niet overslaan, pff heb echt de hele dag door honger!) Hebben opgeschreven wat we allemaal willen en moeten doen. Verwarming is nog uit, dus het is daar echt heel erg koud! Morgen eerst maar ff ontluchten en dan kan de boel wat op temperatuur komen. Verder hebben we behang uitgezocht. Boven gaan we de kamers wel behangen, beneden gaan we het behang overschilderen in creme. Alle plafonds moeten gewit, keuken moet aan alle kanten behalve de vloer geschilderd en gewit worden (daar gaan we beginnen) en de hal en de trapopgang moet alle behang af want dat wordt ook geschilderd. Verder nog een heleboel kozijnen en deuren.
Valt toch tegen, willen het nu nl ook graag direct goed aanpakken. De eerste hulptroepen zijn voor het weekend al gereserveerd Ga straks nog ff tellen hoeveel behang ik moet hebben en de rest van de avond lekker lui in bed tv kijken. Morgen willlen we er weer op tijd heen, dus wil graag een goede nachtrust! Nou, rustig aan he met kletsen, anders kan ik niet alles bijlezen...
neia, ik hoop dat het een beetje wilt lukken. kadootje voor schoonmoeder: een oma overlevingspakket misschien een leuk idee, paar luier, flesje, vast wat liga's (voor oma zelf natuurlijk, speentje, slabbertje, doosje paracetamol (voor de hoofdpijn van het baby gehuil) oordopjes tegen het gehuil, weet ik veel wat je er allemaal in kan stoppen. ik weet dus geen zinnig kado dat is duidelijk. onsukkie hier ook volop zon en ook niet koud. hannah, nu maar hopen dat je man het lijstje met de belangerijke nummers niet kwijt raakt. O, eten is klaar tot straks
daphne, lekker bonbons maken, zullen we ons opgeven? kijk daar kom ik nou wel even voor naar nederland, hahaha
Pfff, uk ligt me niet lekker vandaag. Hij is ehct dwars... ligt de hele tijd bovenin, en echt ook overdwars volgens mij. Heb hem al een zetje gegeven, maar hij heeft andere plannen dan ik geloof ik.
oke Will, als jij tijdens een meeting "bon bon maken" naar Nederland komt, dan kom ik ook! (dus dames.... jullie weten wat te organiseren wahahhaaha) Zo ga zo nog even pakketjes Omo maken om uit te delen. Via Buzzer weer wasmiddel gehad hihihi. 2 volle flessen voor mezelf en dan nog een zooitje 1was verpakkingen om uit te delen Net lekker kipsate gemaakt, jammmieee. Was al weer even geleden. Lekker de kip gemarineerd, en ook Sam kreeg haar eigen versie (oke, zonder satesaus maar wel lekkere kip)
haha ja hier soms ook een iritante houding wat hij zich aanneemt.. indd. erg hoog is best vervelend. als je dat een beetje in elkaar gedoken zit voel je hem echt tegen je ribben drukken!
Zo vanmiddag de blije doos opgehaald...wat zitten daar handige spulletjes in zeg erg leuk allemaal.. Gelijk maar even nieuwe schoenen gekocht..was vanmorgen zo pist...mijn goede schoenen zijn de zolen binnen 2 maanden versleten en dat noemen ze kwaliteit...dus die kon ik niet aan, maar heb verder alleen maar schoenen met hakken..dus mijn aller oudste schoenen maar uit de kast geplukt..mijn moeder heeft vanmidag mijn schoenen naar de schoen maker gebracht dus er zit weer een nieuwe zool onder wat is het ook een schat... @ Gina...jeetje zeg wat een klote situatie...wat een stom mens zeg...en dan ook nog moeder van 3 kinderen...wat zal ze wel niet allemaal tegen haar kinderen zeggen dan...tsss @ Masoled...het gaat nu indd echt snel..nog even dan komt de 3 in de plaats voor de 2 en dan is het echt aftellen @ deentje...21 maart moet wel lukken...met een beetje hulp van vrienden en familie is je huisje zo klaar.. @ onsukkie...hier ook heerlijk de zon geweest vandaag...stond op de kids te wachten met mijn koppie in de zon... @ Hannah..vervelend dat je nog wat klachten hebt, maar gewoon lekker rustig aan blijven doen dacht ik zo.. @ Anastacia...die kruidvat doos vond ik ook helemaal niks...hadden ze wel wat meer in mogen doen... @ Deentje...die speen zit er nog in Ik heb hem vandaag opgehaald... @ Friendly...pfff nog een hoop schilder werk dus...maar je kan het nu beter in 1 keer goed doen, dan dat je straks nog een keertje moet...Klus ze morgen
Zo meteen met een vriendin naar de bios...we gaan naar Moordwijfen of is dat nou met een v? Haha..ik weet het even niet meer Wilde net het lichtknopje aan doen dacht ik die was omgewisseld met het knopje van de ventilator...terwijl die al jarennnn op dezelfde plek zit:S oke...erg dom..mja
Deentje, pizza is ook wel lekker. Had tijdje geleden eentje via de bezorglijn besteld met veel ui, en die was lekkerrrrrrr! Hier een flinke trapper. Weet nu echt zeker dat ik deze uk meer voel dan ik Sam voelde tijdens de zwangerschap. Zou het verschil komen doordat de placenta nu aan de achterkant ligt?
veel plezier in e bios anoesj.. die film wil ik ook graag zien! haha leu dat die speen er nog in zit! daar ga ik ook zeker gebruik van maken! zo schattig... onsukkie gewoon lekker terug klieren hoor haha doe ik ook! opvoeden kan niet vroeg genoeg beginnen