Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

neia ze gaan standaard bloedprikken bij de VK dus dan zie ik wel wat eruit komt
    fijn dat het al ietsjes beter met je gaat

anastascia waar niea op zit te hopen van onderen daar zit jij nu niet op te wachten hoop dat het geen buikgriep is
    en dat het zakt en dat je alsnog lekker kan shoppen

friendly erg he toen ik me huis kreeg maakte ik ook me hoofd constant mallingen van hoe ik het allemaal wou en wat er moest gebeuren uiteidelijk was ik helemaal op en smorgens kon ik ook niet meer slapen dus ik herken je gevoel
    heb het nou ook met de babykamer alleen al! haha dit en dat en zus en zo en me man die wordt knetter van me
    nou ik ga doeiiii heb geen vrood in huis dus moet langs de bakker moet ff wat erin gooien want anders gaat het niet goed komen met dat vreetzakkie in me;)

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja klopt wij lopen idd zo goed als gelijk ben benieuwd wanneer we nou uiteindelijk gaan bevallen
    heb vanacht al gedroomd dat me buik leeg was en dat er een heerlijk meissie naast me lag te slapen in de wieg
    nou doe maar over een week of 14

3. will

will Niet meer actief

goeiemorgen,

friendly, vervelend dat je zo weinig hebt geslapen. waarschijnlijk een beetje druk met je nieuwe huisje. niet zo heel vreemd natuurlijk.

anastacia, gadver, buikgriep, sterkte.

neia, heb je wat kunnen slapen? hoop dat je de nacht een beetje goed bent door gekomen.

anna, goeie verjaardag gehad?

fiona, misschien moet je die roosvice proberen met ijzer er in. het kan in ieder geval geen kwaad.

hier een goeie nacht gemaakt maar op donder en vrijdag ben ik het de hele zwangerschap al zat. ik denk dat iedere dag om 6 uur eruit een beetje teveel van het goeie is. zo even lekker de verloskundige praktijk kijken en dan is zien of ik zin heb om een cake ofzo te bakken.

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Anastacia, vervelend meid dat je zo beroerd bent! Ik hoop dat je een beetje opknapt als je alles kwijt bent. En dat dat nou precies op shop dag moet he.. bahhhh!

@Friendly, ja dat had ik ook.. dat malen over alles.. financien, wat nog te doen, wat nog nodig enzo enzo enzo... pfffff.. ben blij dat wij dat weer achter de rug hebben! Succes ermee!

@Fiona, idd nog lekker 1 dagje werken en weekend! Heeeeeeeel veel zin in hahaahah!

Hier slaap ik gelukkig alweer twee nachten heerlijk.. was wel nodig ook want zag er niet uit hahaah... Vanavond lekker met mannetje en vaders snookeren en morgen avond verjaardag. De rest van het weekend ga ik lekker tijd maken voor mn mannetje,.. beetje quality time en maar eens heerlijk voor hem koken! Jullie nog leuke plannen?
    Xxx

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ga zo ook even een plasje naar de dokter brengen, want ws heb ik ook blaasontsteking GRR
    Voel me nu toch ook al ietsje beter , ik kijk even hoe het ritje naar de dokter gaat, en misschien dat ik dan alsnog naar mijn vriendin ga...
    Had haar eigenlijk al afgebeld.
    Mijn werk heb ik me ook ziek gemeld, moest morgen werken, dan overmorgen vrij maar 60jarige verjaardag van schoonmam, en dan weer 3 dagen werken.
    Nu ben ik dus zaterdag en maandag ziekgemeld... de groeten eerst rustig bijkomen voel me echt gemangeld.
    bah ik heb hier zoveel hekel aan.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goeiemorgen, moet ik er vroeg uit om een konijn naar de dierenarts te brengen heeft man-niet-zo-lief de sleutels in z'n zak. Die kerel heeft een fiets, een scooter en een auto. Ik heb enkel een fiets. En ja hoor, MIJN fietssleutels in zijn zak.

Kan ik verdorie helemaal gaan lopen.
    Kon wel janken...

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Das niet echt eerlijk Onsukkie, wat doet hij met jouw fietssleutels dan?
    Gaan nu weg, heb weer nieuwe ideeen bedacht voor de slaapkamer dus moeten even weer meten... (voor de 4e x...)
    doeidoei!

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Daar zaten de sleutels van de scooter aan.
    En elke keer vergeet hij het terug te leggen in de la of legt hij het heel ergens anders. Heb het daar echt helemaaaaaaaaaaaal mee gehad! Hij komt maar naar huis tussen de middag om die sleutel te brengen. Ga niet nog een keer lopen.

9. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Goedenmorgen..

Hier gelukkig heerlijk geslapen:)
    Alleen wat misselijk toen ik opstond, maar dat trekt gelukkig weer weg...hopelijk blijft het weg..
    en groot gelijk dat je je hebt ziek gemeld..

@ Anastacia...Hopelijk blijft de misselijkheid bij jou ook weg en kun je nog lekker even naar de babywinkel..:)

@ Onsukkie...ohhh ik zou ook boos zijn hoor..laat hem de sleutel maar brengen:)

@ Friendly..zo te horen al aardig wat ideeen in je hoofd...nu het leuke nog het echt uitwerken ervan:)
    Ik wil ook zo graag...stomme woningbouw hier...ga regelmatig langs, ze zullen weg gek van me worden daar...

10. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hallo meiden!
    even een tijdje minder hier geweest. Pak het nu weer op hoor :)
    Wat lees ik buddy heb je een nieuw huisje?! Wauw gefeliciteerd!

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Welkom terug Hellepelle ;) hahahaah...
    Hoe is het met je?

Nou misschien tot nog lekker shoppen Anastacia, veel plezier en succes!

Achhh buddy... komt goed! Jullie krijgen ook je droomhuisje! Kun je niet particulier proberen te huren? Ik heb toen tijdje via makelaar een huisje gehuurd...

Hahaha... leuk he, allemaal ideeen voor je huisje, ik hoop dat alles net zo mooi word als dat je het je voorstelt!

Mannen... hihi ach volgens mij heeft je man ook last van vergeethormonen ;)
    Gelukkig komt ie ze brengen!

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Lukt dat wel met konijn op de fiets?
    Doe je wel voorzichtig?

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, dat doe ik altijd. Konijn zit in een stevig vervoersmandje hoor. Maar ja, zonder fiets gaat het niet he, en het is best een end lopen. Blegh...

14. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Leuk dat je er weer bent Hellepell..

Particulier is hier erg duur..en vaak klein...ben al wel wat wezen rondkijken, maar dan kan ik beter nog even doorsparen als 2 keer een huisje naar mijn zin maken..

15. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    Baarlo
    @gina: ja i'm back.... hahaha hier alles goed hoor! zag net dat ik de magische grens van 26 weken bereikt heb. Voel me goed en alles bij de laatste controle was ook prima! dus wat willen we nog meer? En ut is lekker weer, kinderkamertje zijn we aan begonnen en is bijna klaar dus heerlijk!

16. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    Baarlo
    @ anoesj: ik wens je veel succes met de woningzoektocht! Er komt vast binnekort wel iets moois voor je langs! :)

17. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Gefeliciteerd met je 26 weken hellepelle:)

18. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    Baarlo
    Ja dank je wel! gaat gewoon in een keer heel snel. Zo heb je niks in de gaten en nu ben ik al 26 weken! en over 14 weken is het gewoon al zo ver....

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Waarom zitten dan jouw fietssleutels aan zijn scootersleutel vast? Is niet echt een goede combinatie he.. :confused:

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Gefeliciteerd ja met de 26 weken! gaat snel he!

Oke dan.. ja hier scheelde het niet zoveel in prijs en was ruim huis dus.... wel beetje jammer he!
    Nou we duimen voor je hoor :)

Deel Deze Pagina