Pff, paar pagina's even snel gelezen.. Meiden wat zijn jullie toch vroeg op ik pas rond een uur of 10, en aangezien Sam vanochtend ook uitsliep (die was rond 7 uur al uurtje wakker geweest) ideaal Net boodschappen gedaan, wij eten vanavond weer stoofvlees en frietjes. Ben nu nog bezig met de frietpan schoon te maken, en ga zo ook beginnen met het vlees en de uien te snijden. Maandag weer naar gyn, en ik red het net met mijn bloeddrukverlagers, en dan zijn ze op, moet dus nieuwe hebben Die mama dagen zijn elke maand bij de Prenatal, en 2x per jaar zijn er dagen dat je 20% korting krijgt. Hier vanochtend eerste poging belasting aangifte ingevuld, en dat viel me niet tegen. Die tegenvaller door het UWV die gaat nog meevallen aangezien wat ik te veel heb ontvangen gewoon blijft staan op 2007 hierdoor krijg ik meer terug van de belastig, waardoor ik het uwv heel makkelijk terug kan betalen. Was wel ff een opluchting! Wat heb ik nog meer te vertellen, eigenlijk niet zo veel, moet zo nog stofzuigen. Merk dat ik nu wel een beetje moe ben. Heb net trouwens nog paar kleertjes bij de zeeman voor Sam gehaald in maatje 80, anders heeft ze als ze nog iets doorgroeid geen kleren meer, en dat kan natuurlijk niet. O ja, ik zat gisteren even te kijken hoe de zwangerschap van Sam verliep, en die was dus ook constant tegen mijn blaas aan het trappen. En ik ging best laat vocht vasthouden, bij 28.1 week. Dus ik weet weer waar ik op ga letten... Anastacia, hoe is het nu?
Wat een weertje vandaag zeg! heerlijk! ben ik echt van aan het genieten! Net even met de bus naar de stad geweest.. moest een nieuwe pyama voor Arjen hebben. normaal laat ik hem in een rompertje slapen.. maar dan loopt er nog wel is wat langs de luier en kun je leke dag zijn bed verschonen! daarna nog even lekker langs de ijssel gewandeld.. even daar op een bankje gezeten! heerlijk kreeg echt voorjaars kriebels... overal al mensen op het terras enzo!
Echt, ik fleur helemaal op met dit weer. Voel me gelijk 100x beter. Als ik naar buiten kijk, heerlijk... zit gewoon te genieten. Ben ook wel iemand die zo tegen februari echt weer toe is aan zon hoor.
Je ziet iedereen helemaal opfleuren.. heerlijk he! En het hele weekend blijft het zo mooi! Ik ga denk zondagmiddag met mannetje naar een pannekoekhuis hier in een parkje... lekker buiten op terrasje met bakkie thee! Nu al zin in!
ja echt heerlijk dit weer! en zeker goed voor je humeur haha! van dat rgeneachtige weer word je zo chaggie... en toe aan de zon ben ik ook zeker! vooral na die rot zomer van afgelope jaar..
ik vond het toen straks ook heerlijk om buiten te lopen. Nu vind ik het eigenlijk altijd wel even lekker om te wandelen (sinds een jaartje pas volgens mij hoor), maar nu... hier word je idd blij van
hoi meiden, bedankt voor jullie intresse.. ben net weer thuis. De urine bevatte eiwit, dus dat was de reden dat de assistent mij had geprobeerd te bellen. Nu moest ik dus langs het ziekenhuis voor onderzoek... Moest bij de huisarts formulier ophalen voor bloedprikken en potjes voor urine ( weer ) in te leveren. In de auto toch maar de VK gebeld, en mocht gelijk even langskomen gelukkig. Dat was wel erg fijn. Omdat ik bij de huisarts al in het potje had geplast op de WC kon ze gelijk kijken hoe het was met dat eiwit. Maar ze zei dat het maar een spoortje was, mijn bloeddruk is ook iets hoger dan naders. De baby groeit goed zei ze, en het hartje klopte ook goed. Hele opluchting. Daarna bloed laten prikken in het ziekenhuis, de uitslag is ws pas donderdag bij de dokter, dus ben benieuwd. Ben nu maar even op de bank gekropen met een warme kruik, want ik heb nog erg veel pijn in mijn rug (nieren?) en voel me toch niet echt 100%.. Pfff gelukkig heb ik me vanmorgen ziekgemeld voor morgen en maandag! Dus kan ik een beetje rustig aan doen! Hoop dat het dan over gaat.
halllowwtjes zo wat gaan we vandaag weer eten ik wil groenten ( maar wat voorn groente) aardappelen en een stuk vlees ( maar wat voorn vlees?) en lekker veel jus ooo heb echt zin om lekker te veel te eten ik moet het ook wel heb al 2 dagen slecht gegeten en ik wil aardbeien met slagroom en vanilleijs en chocoladesaus en dat alles ga ik nu zo halen als mannetje onder de douche vandaan is o heb vloerbedekking gekocht en als me behang binnen is dan gaan we echt hard aan de slag
anastacia rustig aan doen he meid en anders nog wat langer thuis blijven hoor wel doen! nou idd ik fleur ook helemaal op door de vitamines D die de zon geeft ik vindt het heerlijk overal zie je leven op straat de mensen komen weer naar buiten heb net nog ff gewandeld met me man maar die lijkt zo hard te lopen ik kan hem echt niet bij houden terwijl normaal het andersom is kan echt merken dat ik niet meer alles kan als normaal heb nog wel ff vanmiddag vroeg me ramen gelapt aan de buiten kant pfff bennog moe ervan! nou ik ga nu met me mannetje boodschappies doen
Hoihoi! Zo weer ff thuis om eten te koken en lekker rustig te eten. Daarna nog eventjes aan de klus (niet te lang) en vannacht weer een goede nacht maken. Valt tot nu toe niet tegen, de keuken is bijna klaar om te schilderen en onze slaapkamer is al behangvrij dus die kan morgen ook gedaan worden Anastasia, wel rustig aan doen. Gelukkig wel ff een checj-up gehad, dus je niet teveel zorgen maken! Ik doe ook lekker rustig aan, vooral de kleine klusjes en de niet-zware dingen. Zodra ik ga zitten krijg ik direct reactie, uk schopt dan volop! Nou, ga de spaghetti klaarmaken.
friendly ben je ook zo moe als je aan het klussen ben ik kan niet meer maar ga toch dan door stom stom stom wil gewoon dat de kinderkamer helemaal klaar is ik heb het gestript en de kozijn geschilderd en de rolgorijnen opgehangen heb al 1 plank van me laminaat eruitgebikt en dan kan man lief met zijn 2 linker handen het eruit treken en dan nog de plinten komen nieuwe op pffffff vindt het niet gek hoor dat ik moe ben !
Buddy Rustig aan doen meis! en afwachten tot donderdag dus.. duurt dat altijd lang he! die uitslagen! pff helemaal als je erop zit te wachten! Vanavond rodekool met appeltjes.. een kip snitzel en aardappeltjes! jammie! ben het nu aan het maken maar moet zo eerst nog ff werken!
Nee zitten we niet op te wachten hier he... dus hopelijk valt het mee met de eiwitten in de urines.. Ik mag maandag weer in een potje plassen. Aangezien de kans bij mij best groot is dat er binnenkort toch ook eiwitten gaan verschijnen in mijn urine begin ik hem soms toch wel te knijpen. (helemaal omdat ik al paar keer tintelende handen heb gehad)
Jeetje Anastasia, beterschap meid! Doe rustig aan! Idd heerlijk weer, ik heb straks ook even lekker wandelingetje gemaakt...Daar fleur je wel van op.. Mijn klachten blijven onveranderd...Die hoofdpijn en beetje licht gevoel in hoofd...Dus we blijven ons koest houden Eten: manlief eet bami, ik eet brood. Heb de laatste tijd weinig zin in warm eten.....Smaakt me niet zo en zit meteen vol.... Fiona: super dat je vloerbedekking nu ook uitgezocht is....Nu lekker aan de slag, maar pas goed op jezelf, niet te veel doen...
friendly, dat gaat lekker zo. wat zal jij snurken vannacht, dat hoop ik tenminste voor je. anastacia, fijn dat je gelijk bij de vk langs kon komen. maar had je vorige week ook al geen last van je rug? doe lekker rustig aan. hier ook heel mooi weer. de temperatuur ligt ook lager dan normaal en dan lekker het zonnetje erbij. ben alleen niet veel buiten geweest. ben de hele dag al zo lui als een varken, niet moe maar echt lui. van al mijn plannen voor vandaag is dus niets terrecht gekomen. hier vanavond gewoon een broodje maar tussen de middag hadden we stoofvlees. daar eet amy nu het restje van op want die had op school niet zo lekker gegeten dus die had vreselijke honger toen ze uit school kwam. ze was ook al vergeten wat fruit mee te nemen en als je dan om 7 uur van huis gaat en je hebt ook nog eens een uur zwemmen en een uur schaatsen als les dan lust je toch wel wat. de lasagna klinkt erg lekker, gaat er hier ook altijd wel in hoor. fiona jouw toetje klinkt ook niet verkeerd, haha
spannden hoor Daphne....Tintelende hande dus ook een symptoom? Dat heb ik gelukkig nog niet... Maar jij gaat gewoon de 37 weken halen!