Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. will

will Niet meer actief

we gaan toch allemaal de 37 weken halen. dus ook daphne

2. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Hoi hoi,

Daar zijn we weer. Het is wat later dan normaal, maar ik heb heerlijk genoten van het mooie weer.
    Ik kreeg gelijk de opruim woede of zou het nesteldrang zijn. :D

Lekker de ramen gezeemd en de ook meteen wat was gewassen. Moet weer in de kast leggen als we op vakantiie gaan maandag.

@ will, fijn zulke matrassen. Hi.. :D Dat is een erg prettig vooruitzicht.
    :oops:

@ anastasia, gaat het alweer wat beter met de opstandige buik. Ben benieuwd wat er uit de bloeduitslagen komt. Maar daar moet je helaas op wachten. In ieder geval beterschap. Lekker rustig aan doen.

@ Friendly, oh lekker zo vroeg op bedje. Toch kan ik toch niet zo vroeg slapen. Voor 22:30 kan ik echt de slaap niet te pakken krijgen. Maar ben wel elke morgen rond 06:00 wakker.

@ Onsukkie, alles goed met het konijn? Wel balen dat je moest lopen, zeker met zo’n beesie is dat niet zo’n plezier.

@ Witte reus, Jammer dat je vakantie voorbij is. Die van mij is vanmiddag om 15:00 uur begonnen. Eindelijk lang naar uit gekeken. Ach meid nog een paar weken en dan zijn we minimaal 16 weken thuis. Lekker. :D

@ iedereen: proficiat we zijn allemaal weer een weekje verder. :p

@daam, leuk dat de kinderen zo genieten van je buik. Dat lijkt me super om die blije koppies te zien. Wat super leuk dat je genoten hebt van de echo. Wij mogen de 21ste weer, ben zo benieuwd hoe ze gegroeid is.

@dafne78, wat grappig dat je vergelijking materiaal hebt van Sam. Wel leuk om terug te lezen denk ik.

Nou wij gaan lekker turkse pizza eten met goeie knoflook saus en salade. :p

Eet smakelijk allemaal. Misschien tot vanavond.

3. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg

Zeker weten. Minimaal de 37 weken. ;)

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Absoluut! Pff das al over 10 weken voor mij.... :confused: Jeetje dat klinkt ineens best wel dichtbij......

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Klinkt goed Masoled! Eet smakelijk!

6. will

will Niet meer actief

ik vind het helemaal snel gaan. niet als je zegt ik 26 of 27 weken zwanger maar als je zegt ik moet nog 10 (11,12,13) weken klinkt het wel erg kort

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ha, de hormonsters hebben weer es gewonnen, ben een kruidcake aan het bakken,d at stelt tegenwoordig ook niets meer voor zeg... lauw water, een pakkie erin en klaar.

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

me eten staat op hmmm

alleen was het boodschappen niet zo leuk aan het einde kon ik bijna niet meer lopen van steken in me buik echt me banden denk ik
    alleen me buik is nu nog gevoelig stapje voor stapje terug naar de auto gelopen en nu eten aant koken alleen doet nog zeer
    ukkie beweegt wel ik denk dat ik het maar iets rustiger aan moet doen

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wat betkend dat als er eiwit in je urine zit dan? ben een beetje blond
    auw me buik doet echt zeer een soort zenuwgevoel aan de zijkant pfff hopelijk zijn het me banden

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Fioan: eiwit in urine kan een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging.

Maar ook als je niet genoeg gedronken hebt of als er afscheiding in de urine zit kan dat spoortje eiwit geven.........

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mmmmmm, turkse pizza!

@fiona: rustig aan met die steken he! Volgens mij zijn het idd je banden.

iedereen die 26 weken zwanger is, is al een half jaar zwanger :confused:
    Dat klinkt echt lang!

@will: lui is ook wel eens lekker! :-$

@daphne78 en Anastasia: Ik hoop dat de uitslagen allemaal meevallen.

12. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    We hebben net de turske pizza gegeten.
    Hij was echt lekker.
    Mijn mannetje had alleen zoiets van waar blijft de rest. :confused:
    Dus die zal vanavond de frituurpan nog wel aanzetten. :( Waar laat ie het. Ik zat na de helft al vol en hij kan gewoon door smikkelen.

We gaan zo even bij de schoonouders op de koffie, die zijn net terug van de carnavals vakantie. Dus even aanhoren hoe het geweest is.

Fijne avond allemaal en tot morgen. :baby:

13. ik ben gstt kijken en dan een film! heb net alles bijgezlen maar geen tijd meer om te reageren :)

prettige avond allemaaal!

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik had net weer eens iets getypt en toen crashte mijn laptop...

Maar idd zoals Hannah al zei, eiwitten kunnen teken zijn van zw. vergiftiging. Ik veeg ook altijd voor ik ga plassen bij de gyn een keertje goed af :D (o ja, je hebt ook zoiets als gewassen plas, dan maak je eerst schoon met watten, dan plas je een beetje dan plas je in het bekertje en dan plas je verder uit op de wc, voor het geval iemand dit ooit tegenkomt :D)

En Hannah, over die handen. Tegen mij is bij Sam toen verteld dat als ik last kreeg van tintelende handen dat ik moest bellen.. ik had toen brandende handen (en erg opgezwollen van het vocht).. dat bleek achteraf dus echt foute boel te zijn, terwijl ik zoiets had van "is dit ook erg?" Maar het schijnt ook een normaal "kwaaltje" te zijn dus dat is wel dubbel.

Daam, ik verwacht ook nog niet dat het nu foute boel is hoor, maar ik ben er wel bang voor dat die eiwitten toch in de urine gaan verschijnen. Maar ja.. word nu erg goed in de gaten gehouden dus maak me nog niet al te veel zorgen.

Will... ik doe mijn best hoor!

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Gewassen plas, dat moet ik aanstaande maandag meenemen naar de vk ;)

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    De eerste keer dat ik hoorde van gewassen plas had ik echt zoiets van "waaaatttt?"
    En het stomme is, ik heb het zelf nooit hoeven te doen. Maar ja.. ik veeg nu wel af van te voren, dus ook dat spoortje eiwit hoort er nu niet in te zitten bij mij.

17. will

will Niet meer actief

gewassen plas :(: :-k hier snap ik niets van, en niet eens blond ;)

18. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ok ik begin NU met bylezen vanaf blz 904 :rolleyes:
    Tot strax :p

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    succes ice!
    Zo ben net weer thuis, nu is het echt genoeg geweest voor vandaag. Moesten nog ff terug want de cv was nog niet aangesloten en dan is het morgen met klussen weer zo koud. Nu is ie aan, dus das een stuk aangenamer en heb ook warm water :D .
    Ukkie ligt heel hoog, helemaal tegen mn ribben aan, eerste keer dat ie dat doet. Voelt een beetje vreemd, vol :(
    Ga nu douchen en dan nog ff in bed tv kijken, in elk geval met de beentje omhoog even rustig bijkomen.
    Alvast welterusten!

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hoe moet je je plas wassen? :(: hier ook nie blond! echt nie! :confused:

Deel Deze Pagina