Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    :) nee maar wel een Jack Russel alleen niet zo een hyper de pieper beest gelukkig want die kunnen ook erg druk zijn.
    Het is een lief beest, zou niet zonder hem kunnen, ben benieuwd hoe die op een beebje gaat reageren?
    Hij is gek op kinderen dat wel, maar krijgt nu natuurlijk alle aandacht en dat zal minder worden.......
    Border collies zijn toch heel gehoorzaam, die kan je meestal goed africhten, die van mij niet wij zijn maar toentertijd met puppycursus gestopt omdat het volgens die vrouw totaal geen zin had :)

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb zelf uitgerekend met behulp van diverse sites dat ik eind mei op 9 maanden zit. Dus als het goed is ook een mei-mamma (al kan het natuurlijk zo doorslaan naar juli).

Ben nu in week 5!

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo dan ben je bijna even ver als ik, check mijn buik ;)

Welkom :D

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo weer een pagina volgeouwehoerd :)

Laat dat maar aan ons over dat kunnen we goed :)

5. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    jullie hebben me weer gerust gesteld... haha ;)

Zo ga lekker een beetje opruimen vandaag in huis......Wat gaan jullie vandaag allemaal doen...?

Ik zal binnenkort ook eens een buikfoto maken...

6. will

will Niet meer actief

onsukkie, leuk dat je er ook bij komt. ;)

bordercollie´s zijn heel goed af te richten en luisteren vreselijk goed, alleen die van ons niet. hoe jouw hondje op de baby zal reageren ligt natuurlijk ook een beetje aan jezelf. toen ik van Amy beviel hadden we een York. na de bevalling (gelijk) vroeg de verloskundige waar de hond was want die moest voordat er iemand anders zou komen even aan de baby snuffelen. ik weet niet of het er wat mee te maken had maar ze waren echt dikke maatjes waar Amy was daar was booker en andersom ook. Hij lag ook altijd voor de baby kamer te slapen. je hoort ook wel eens dat ze de hond de moederkoek laten opeten. alleen al van het idee word ik zooooooooo misselijk :pale:

7. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    hou maar op will.... om misselijk van te worden...

8. will

will Niet meer actief

wat ik vandaag ga doen is niet zoveel. ik moet een paar wasjes draaien en op het ogenblik doe ik even geen buitenwerk. Dus zit veel administratie te doen en was eigenlijk van plan om nieuwe foto´s op de website te plaatsen. maar om eerlijk te zeggen heb ik eigenlijk helemaal niet zo veel zin. mijn moeder had verleden week een paar Nederlandse tijdschriften meegenomen en eigenlijk heb ik daar wel heeeeel veeeeel zin in ;)
    Zitten we al op pagina 94? :D

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Vanmorgen had ik al een beetje een wee gevoel in m'n maag na het lezen over die moederkoek nog meer :pale:

:) Nee hoor Will had ik ook weleens van gehoord maar dat doen we maar niet juk......

Ik zal hem er wel bij laten dat wel, zo te zien heeft dat bij jou ook geholpen.

Wat ik vandaag ga doen Joyo nou ehhhh slapen, eten uhhhh nee heb me ziek gemeld dus ga lekker alles op me gemak in het huis doen een beetje rommelen ofzo.....

Maar ik moet nu echt wat gaan eten anders ga ik echt een keer misselijk worden dat merk ik nu wel, moet sneller wat eten.

10. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hoi meiden,

nou het afgelopen weekend even niet hier geweest en gelijk moet ik heel veel bijlezen. Helaas ook minder goede berichten. Meiden heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
    Ik heb ook last van een groeiende buik :) hihi Mijn broeken gaan gewoon niet meer dicht, doe het nu met een elastiekje. En zitten ook helemaal niet lekker meer. Wij wilden wachten met het vertellen tot we minstens 12 weken waren, maar gezien mijn groeiende buik gaat dit echt wel eerder worden. Ik ben wel wat forser, dus ik kan nog ff foetelen, maar dat duurt ook niet lang meer. Ik had echt gedacht dat het groeien van die buik pas veel later begon ipv na 5 weken al!

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Hellepelle hier idd ook al een buikje na 5 weken!
    @ Will hebben jullie een website, laat zien, ben niet nieuwsgierig hoor ;)

12. will

will Niet meer actief

heerlijk, zijn we nu alledrie misselijk? :p

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee hoor Will niet misselijk gelukkig een kom yoghurt met muesli voor me neus!

14. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Goeiemorgen meiden, had weer een hoop bij te lezen. heb niet alles onthouden moet ik bekennen. :oops:

Croky en Sam8, allebei heel veel sterkte gewenst!

Lafo wat een mooi buikje en jij ook sterkte met je werksituatie, de beeb is inderdaad nu het belangrijkste!

hier verder alles ok, alleen last van mn hormonen. gister ruzie gehad met me zus. dikke tranen. terwijl het eigenlijk nergens om ging. vermoeiend.
    verder naast groeiende (.)(.) en moe nergens last van.

15. will

will Niet meer actief

komt ie lafo;

http://www.rodvattnetscamping.com

hellepelle, hier ook een buikje hoor. loop constant met m´n broek open. ik heb de puf nog niet gehad om de positiekleding weer voor de dag te halen. doe het liever vrijdag na de echo.

ik ga ook maar even wat te eten zoeken. Ik heb nog...... Jawel, hollandse stroopwafels. met alles wat ik op het ogenblik wegwerk word ook een niet zwangere misselijk hahaha :D

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Thanks Hupse ;) ennuh hormonen praat me er niet van poehhh ;) :)

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Will wat mooi zeg allemaal veel mooier als hier in Nederland daar heb je nog echt natuur!
    Nou ik ben nog nooit die richting op geweest maar hou het in me achterhoofd ;)

Oh ja pag 94 alweer

18. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    wat ontzettend mooi...... lijkt me erg gaaf.

Jullie zijn de eigenaar van die camping?

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Wat een boel gekletst weer
    Croky meis heel veel sterkte
    bah toch veel nare berichten zeg

Lafo haha mijn buik lijkt ook nog steeds te groeien maar maak niet eerder een foto over een paar weken
    Oh jah en Lafo super dat je de stap heb genomen om ziek te melden ik kijk deze week aan
    mannetje zegt maar zo lief denk aan de beeb
    En een baas krijg mega goed betaald als jij in de ziekte wet zit omdat je zwanger bent

20. will

will Niet meer actief

ja we zijn de eigenaars. we hebben er ook nooit spijt van gehad. ook voor de meiden is het hier geweldig. lekker in de natuur, het meer ligt op 20 meter van ons huis. dus s`winters lekker schaatsen (en skieen)en zomers lekker zwemmen. Ze gaan nu naar een dorpsschooltje waar maar 9 kinderen op zitten en 4 juffen zijn. beide meiden spreken goed Zweeds (wij doen alsof we goed zweeds spreken) en willen dus ook niet meer terug naar Nederland. te druk vinden ze. Hier in het dorpje wonen maar 20 mensen, allemaal oudere, dus beide dames worden vreselijk verwend door al die opa`s en oma`s. :)

Deel Deze Pagina